Ухвала
від 09.11.2018 по справі 810/3395/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про відмову в зупиненні провадження у справі

09 листопада 2018 року 810/3395/18

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Балаклицького А.І., розглянувши в м. Києві в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження клопотання позивача про зупинення провадження в адміністративній справі за позовом Головного управління ДФС у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський хлібокомбінат" про стягнення коштів з банківських рахунків платника,

в с т а н о в и в:

Головне управління ДФС у Київській області звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський хлібокомбінат" про стягнення коштів з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, в рахунок погашення податкового боргу перед бюджетом у сумі 9244025,02 грн.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 09.07.2018 відкрито провадження у справі, розгляд якої здійснюється за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 31.07.2018 зупинено провадження у справі до набрання законної сили судовим рішенням в адміністративній справі №810/874/17.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 11.10.2018 поновлено провадження у справі та продовжено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

05 листопада 2018 року до суду від позивача надійшло клопотання про зупинення провадження у справі №810/3395/18 до винесення рішення Верховним Судом по справі №810/874/17.

В обґрунтування вказаного клопотання позивач зазначив, що ним подано касаційну скаргу по справі №810/874/17, в якій буде вирішуватись правомірність податкових повідомлень-рішень, які стали підставою для звернення до суду з даним позовом.

Вирішуючи питання щодо наявності підстав для зупинення провадження у справі, суд зазначає наступне.

Пунктом 3 частини першої статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд зупиняє провадження у справі в разі об'єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі; суд не може посилатися на об'єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.

Відповідно до своєї правової природи зупинення провадження у справі є тимчасовим зупиненням розгляду справи у зв'язку з обставинами, які перешкоджають розглядові справи, до їх усунення або виконання необхідних дій.

Обов'язок суду щодо зупинення провадження у справі виникає у разі неможливості розгляду справи до вирішення взаємопов'язаного спору іншим судом в іншій справі. При цьому, неможливість розгляду справи полягає в тому, що обставини, які підлягають з'ясуванню та мають значення при розгляді конкретної справи, не можуть бути встановлені судом самостійно у даній справі, тобто йдеться про те, що суд не може розглянути певну справу через обмеженість своєї юрисдикції щодо конкретної справи.

Як вбачається з матеріалів справи, предметом розгляду справи №810/3395/18 є стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський хлібокомбінат" податкового боргу перед бюджетом в розмірі 9244025,02 грн., який утворився, зокрема, на підставі податкових повідомлень-рішень від 16.02.2017 №0000622213 та №0000642213.

Разом з тим, предметом розгляду в адміністративній справі №810/874/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський хлібокомбінат" до Головного управління ДФС у Київській області є визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 16.02.2017 №0000622213 та №0000642213.

Так, постановою Київського окружного адміністративного суду від 29.06.2017 у справі №810/874/17 адміністративний позов задоволено. Визнано протиправними та скасовані податкові повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Київській області від 16.02.2017 №0000622213 та №0000642213.

Постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 24.10.2017 скасовано постанову Київського окружного адміністративного суду від 29.06.2017 та прийнято нову, якою в задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський хлібокомбінат" відмовлено.

Постановою Верховного Суду від 13.06.2018 постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 24.10.2017 у справі №810/874/17 скасовано, а справу направлено на новий розгляд до суду апеляційної інстанції.

Постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 11.09.2018 у справі №810/874/17 залишено без змін постанову Київського окружного адміністративного суду від 29.06.2017.

Як передбачено ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України, рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Таким чином, постанова Київського окружного адміністративного суду від 29.06.2017 у справі №810/874/17 набрала законної сили 11.09.2018.

Суд звертає увагу на те, що зупинення провадження з підстав, передбачених пунктом 3 частини першої статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України, допускається лише до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі.

Отже, суд вважає, що обставини, зазначені позивачем в обґрунтування клопотання про зупинення провадження у справі до прийняття рішення судом касаційної інстанції щодо податкових повідомлень-рішень, які стали підставою для звернення до суду з даним позовом, не є достатньою правовою підставою для зупинення провадження за цією адміністративною справою і суд не вбачає підстав неможливості розгляду даної справи до вирішення касаційною інстанцією касаційної скарги по справі №810/874/17.

Крім того, відповідно до ухвали Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 22.10.2018, якою відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою Головного управління ДФС у Київській області на постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 11.09.2018 у справі №810/874/17, не було зупинено виконання постанови Київського окружного адміністративного суду від 29.06.2017 у справі №810/874/17.

Інших причин, які б свідчили про неможливість розгляду справи та необхідність її зупинення, позивачем не наведено.

Отже, враховуючи те, що постанова Київського окружного адміністративного суду від 29.06.2017 у справі №810/874/17 набрала законної сили та її виконання не зупинено Верховним Судом, суд приходить до висновку, що клопотання позивача про зупинення провадження у справі до прийняття судом касаційної інстанції рішення за результатами розгляду касаційної скарги задоволенню не підлягає.

Керуючись статтями 236, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в:

У задоволенні клопотання Головного управління ДФС у Київській області про зупинення провадження у справі - відмовити.

Копію ухвали суду надіслати учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або у судовому засіданні у разі неявки учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом п'ятнадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Балаклицький А. І.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.11.2018
Оприлюднено14.11.2018
Номер документу77789867
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/3395/18

Ухвала від 04.03.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Ухвала від 05.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Рішення від 09.11.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

Ухвала від 09.11.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

Ухвала від 11.10.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

Ухвала від 31.07.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

Ухвала від 09.07.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні