Рівненський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяРІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
15 листопада 2018 року м. Рівне №817/1532/17
Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Зозулі Д.П. розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом
Державної служби геології та надр України
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор"
про припинення права користування надрами, -
В С Т А Н О В И В:
Державна служба геології та надр України звернулася до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" про припинення права користування надрами.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що Товариству з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" було надано спеціальний дозвіл на користування надрами №2146 від 01.03.2000 з метою видобування первинних каолінів, придатних в якості керамічної сировини. Як додаток до дозволу, укладено угоду про умови користування надрами від 28.10.2014. Вказує про те, що 21.09.2016 Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України була здійсненна спроба проведення перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор". Разом з тим вказує на те, що перевірка проводилась відповідно до норм Кодексу України про надра та Порядку здійснення державного геологічного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 № 1294, на підставі наказів № 193 від 21.06.2016 "Про затвердження Плану проведення перевірок надрокористувачів у III кварталі 2016 року", № 194 "Про проведення планових перевірок надрокористувачів у III кварталі 2016 року", повідомлення №14389/13/14-16 від 17.08.2016 року та направлення на проведення перевірки №1126-14/06 від 16.09.2016. Однак, посадових осіб не було допущено до перевірки, посилаючись на дію мораторію. Тому, було складено Акт про недопущення до перевірки №06-02/25/2016-52/п (191) від 21.09.2016, яким встановлено порушення вимог законодавства у сфері надрокористування, зокрема, статті 10,11 ЗУ №877, а саме не допущено посадових осіб Держгеонадр України до здійснення заходів державного нагляду (контролю), які проводились з дотриманням порядку здійснення державного нагляду (контролю) та статті 24 КУ №132/94, ПКМУ № 615 - не виконуються умови користування надрами, а саме не дотримуються вимоги Угоди про умови користування надрами, яка є невід'ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами №6029 від 04.03.2015, в частині обов'язку надрокористувача допускати представників Держгеонадр для здійснення державного геологічного контролю. Також вказують на те, що в даний період не діяв мораторій щодо здійснення державного геологічного контролю. Також вказують про те, що у зв'язку з зазначеними обставинами Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України 26.09.2016 складено Припис № 1154-14/06, в якому зобов'язано у строк до 26.10.2016 надати копії документів до Відділу щодо дотримання вимог законодавства у сфері видобування корисних копалин, згідно додатку №1 до припису. В подальшому, 24.11.2016 Центральним міжрегіональним відділом ДДГК Держгеонадр України направлено на адресу Держгеонадр України Подання № 1496-14/06 на зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами № 2146 від 01.03.2000 та зазначено, що станом на 24.11.2016 ТОВ "Березнефарфор" не надано матеріалів, які підтверджують факт усунення порушень вимог законодавства у сфері надрокористування. В результаті чого наказом Держгеонадр України №491 від 19.12.2016 зупинено дію дозволу на користування надрами та надано 30 календарних днів для усунення порушень. Однак, порушення відповідачем не усунені, а тому позивач вважає, що є всі підстави для анулювання спеціального дозволу на користування надрами на підставі статті 26 Кодексу України про надра. Відтак, позивач просить суд позовні вимоги задовольнити в повному обсязі та припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами №2146 від 01.03.2000 виданого Товариству з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор".
Ухвалою судді від 02.11.2017 відкрито провадження у справі №817/1532/17 та ухвалою суду від 03.11.2017 закінчено підготовче провадження та призначено справу до розгляду на 22.11.2017 на 15:45год.
Ухвалою суду від 22.11.2017 провадження у справі за позовом Державної служби геології та надр України до Товариства з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" про припинення права користування надрами, зупинено до набрання законної сили судовим рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва у справі № 826/15724/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" до Державної служби геології та надр України про визнання протиправним та скасування наказу, визнання протиправними та скасування приписів.
Ухвалою суду від 10.10.2018 провадження у справі №817/1532/17 поновлено, ухвалено розгляд справи проводити за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання у справі призначити на 05.11.2018.
Ухвалою суду від 05.11.2018 постановлено розгляд справи №817/1532/17 проводити у письмовому провадженні.
Враховуючи, що розгляд справи здійснюється у письмовому провадженні відповідно до ч. 4 ст. 229 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Відповідачем відзив на позовну заяву не подано.
Дослідивши матеріали справи, повно та всебічно з'ясувавши всі обставини в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими доказами, суд дійшов висновку, що позов підлягає до задоволення повністю, з огляду на наступне.
Судом встановлено, що Товариством з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" було отримано 01.03.2000 спеціальний дозвіл на користування надрами №2146 на видобування первинних каолінів, придатних в якості керамічної сировини на території Рівненської області - Дерманківське родовище, ділянки Дерманка І, Дерманка ІІ, строк дії спеціального дозволу на користування надрами до 01.03.2019 (а.с.10).
Додатком до спеціального дозволу на користування надрами, наданого з метою видобування корисних копалин №2146 від 01.03.2000 було укладено Угоду №2146 про умови користування надрами з метою видобування корисних копалин (а.с.11-13)
Відповідно до наказів Державної служби геології та надр України від 21.06.2016 №193 "Про затвердження Плану проведення перевірок надрокористувачів у ІІІ кварталі 2016 року", від 23.06.2016 №194 "Про проведення планових перевірок надрокористувачів у ІІІ кварталі 2016 року" та Витягу з Переліку надрокористувачів, щодо яких буде здійснюватися державний геологічний контроль у III кварталі 2016 року та Витягу з Плану проведення перевірок надрокористувачів у ІІІ кварталі 2016 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" було включено до переліку надрокористувачів, щодо яких буде здійснюватися державний геологічний контроль в вересні 2016 року (а.с.15-18).
Державною службою геології та надр України було видано направлення на проведення перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" від 16.09.2016 №1126-14/06 у строк з 20 по 23 вересня 2016 року. Вказане направлення було отримане 21.09.2016 директором Товариства з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор", про що свідчить його підпис на вказаному направленні (а.с.19).
Державною службою геології та надр України направлено Товариству з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" повідомлення про проведення планової перевірки, в якому вказано, що у строк з 20 по 30 вересня 2016 буде проведена планова перевірка дотримання вимог законодавства у сфері надрокористування Товариством з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" (а.с.20).
Судом також встановлено, що 21.09.2016 до Товариства з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" за адресою: 34600, Рівненська область, місто Березне, вул. Зірненська, 20 на підставі направлення на перевірку № 1126-14/06 від 16.09.2016 та наказу № 194 від 23.06.2016 прибули посадові особи Держгеонадр України з вимогою допустити їх до проведення перевірки, на що директором Товариства з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" надано письмове про недопущення працівників Держгеонадр до проведення планової перевірки.
Як наслідок, 21.09.2016 Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України складено Акт про недопущення до перевірки №06-02/25/2016-52/п (191) (а.с.21).
26.09.2016 Державною службою геології та надр України було винесено припис за №1154-14/06 з вимогами у строк до 26.10.2016 усунути порушення та надати копії документів згідно Додатку №1 до Припису (а.с.22).
Судом встановлено, що 24.11.2016 Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України було подано подання до Департаменту державного геологічного контролю на зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами №2146 від 01.03.2000.
19.12.2016 Державної службою геології та надр України прийнято наказ №491, яким, згідно з додатком 2 доданого наказу, було зупинено дію спеціального дозволу на користування надрами№ 2146 від 01.03.2000. Підставою для зупинення вказаного дозволу було визначено пункти 22 та 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 №615 (а.с.25-26).
Листом від 27.12.2016 №24376/13/14-16 повідомлено Товариству з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" про надання 30-ти календарних днів для усунення порушень (а.с.27).
07.04.2017 на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" Державної службою геології та надр України направлено лист №8012/13/14-17 з проханням надати у 15-тиденний строк з моменту отримання листа власну позицію на припинення права користування надрами (а.с.30).
Судом також встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" листом №0424-01 від 24.04.2017 висловило свою незгоду щодо припинення права користування надрами, у зв'язку з оскарженням у судовому порядку наказу від 23.06.2016 №194 "Про проведення планових перевірок надрокористувачів у ІІІ кварталі 2016 року" в частині проведення планової перевірки та приписів Держгеонадр України від 26.09.2016 №1155-14/06 та №1154-14/06 (а.с.32-33).
Державна служба геології та надр України на підставі ст. 26 Кодексу України про надра звернулася до суду з позовом про припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами №2146 від 01.03.2000, виданого Товариству з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор".
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до частини 1 статті 4 Кодексу України про надра, надра є виключною власністю Українського народу і надаються тільки у користування.
Згідно з ч. 1 ст. 13 Кодексу України про надра від 27.07.1994 № № 132/94-ВР (далі – Кодекс № 132/94-РВ) користувачами надр можуть бути підприємства, установи, організації, громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи.
Абзацом 3 статті 14 Кодексу № 132/94-РВ передбачено, що надра надаютьсяу користування, зокрема, для видобування корисних копалин.
Частиною 1 статті 19 Кодексу № 132/94-РВ визначено, що надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр. Право на користування надрами засвідчується актом про надання гірничого відводу.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 24 Кодексу № 132/94-РВ користувачі надр мають право здійснювати на наданій їм ділянці надр геологічне вивчення, комплексну розробку родовищ корисних копалин та інші роботи згідно з умовами спеціального дозволу або угоди про розподіл продукції.
Згідно з ч. 2 ст. 24 Кодексу № 132/94-РВ користувачі надр зобов'язані:
1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано;
2) забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр;
3) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища;
4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві;
4-1) надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність, необхідну для забезпечення прозорості у видобувних галузях, відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України;
5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції.
Частинами 3-4 статті 24 Кодексу № 132/94-РВ передбачено, що права та обов'язки користувача надр виникають з моменту отримання спеціального дозволу на користування надрами, а в разі надання права користування надрами на умовах угод про розподіл продукції - з моменту набрання чинності такою угодою, якщо інше не передбачено цією угодою. Користувач надр (інвестор), який отримав спеціальний дозвіл на користування надрами та гірничий відвід (у разі його необхідності) або уклав угоду про розподіл продукції, має виключне право здійснювати в його межах користування надрами відповідно до цього спеціального дозволу та угоди про розподіл продукції.
Відповідно до Порядку здійснення державного геологічного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 №1294 (чинний на момент спірних правовідносин, далі – Порядок № 1294) органи державного геологічного контролю здійснюються державний геологічний контроль за своєчасністю і правильністю державної реєстрації робіт з геологічного вивчення та використання надр, наявністю спеціальних дозволів на користування надрами і виконання передбачених ними умов.
Пунктом 4 Порядку 1294 визначено, що органи державного геологічного контролю відповідно до покладених на них завдань здійснюють державний геологічний контроль, зокрема, за дотриманням нормативів, стандартів та інших вимог щодо геологічного вивчення і використання надр, умов спеціальних дозволів на користування надрами та угод про умови користування надрами; своєчасністю і правильністю державної реєстрації робіт з геологічного вивчення та використання надр, наявністю спеціальних дозволів на користування надрами і виконання передбачених ними умов.
Відповідно до пп. 9, 10 п. 4 Положення про Державну службу геології та надр України, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1174, Державна служба геології та надр України відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами); зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення.
Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами (далі - дозволи) у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також визначає процедуру продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін врегульовано Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615 (далі – Порядок №615).
Пункт 22 Порядку №615 (в редакції на момент прийняття наказу про зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами) передбачає, що дія дозволу може бути зупинена органом з питань надання дозволу безпосередньо або за поданням центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері здійснення державного гірничого нагляду, епідеміологічного нагляду (спостереження), державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, органів місцевого самоврядування, органів ДФС у разі:
1) порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр;
2) виникнення внаслідок проведення робіт, пов'язаних з користуванням ділянкою надр, безпосередньої загрози життю чи здоров'ю працівників або населення;
3) наявності заборгованості із сплати загальнодержавних податків та зборів;
4) невиконання в установлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування або охорони навколишнього природного середовища.
Відповідно до п. 25 Порядку №615 про надання, продовження строку дії, зупинення, поновлення, переоформлення, видачу дубліката, анулювання дозволу та внесення змін до нього Держгеонадра видає наказ, а Рада Міністрів Автономної Республіки Крим - розпорядження.
Згідно з п. 23 Порядку №615 право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
За змістом ч. 1 ст. 25 Кодексу № 132/94-РВ права користувачів надр охороняються законом і можуть бути обмежені лише у випадках, передбачених законодавством України.
Статтею 26 Кодексу № 132/94-РВ визначено, що право користування надрами припиняється в разі:
1) якщо відпала потреба у користуванні надрами;
2) закінчення встановленого строку користування надрами;
3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування;
4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров'я населення;
5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр;
6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами;
7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр.
Право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку. При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.
Законодавством України можуть бути передбачені й інші випадки припинення права користування надрами.
Отже, право користування надрами припиняється органом, який надав надра в користування, самостійно або в судовому порядку.
Як було встановлено судом, посадових осіб Державної служби геології та надр України не було допущено до перевірки 21.09.2016, яка мала бути здійснена на підставі наказів Державної служби геології та надр України від 21.06.2016 №193 "Про затвердження Плану проведення перевірок надрокористувачів у ІІІ кварталі 2016 року", від 23.06.2016 №194 "Про проведення планових перевірок надрокористувачів у ІІІ кварталі 2016 року" та Витягу з Переліку надрокористувачів, щодо яких буде здійснюватися державний геологічний контроль у III кварталі 2016 року та Витягу з Плану проведення перевірок надрокористувачів у ІІІ кварталі 2016 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" було включено до переліку надрокористувачів,щодо яких буде здійснюватися державний геологічний контроль в вересні 2016 року.
В подальшому, Державної служби геології та надр України було прийнято Припис від 26.09.2016 №1155-14/06, відповідно до якого вимагалося у Товариства з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" усунути виявлені порушення вимог законодавства у сфері надрокористування, а саме: не допущення посадових осіб Держгеонадр України до здійснення заходів державного нагляду (контролю), які проводились з дотриманням порядку здійснення державного нагляду (контролю) та не виконання умов користування надрами, а саме не дотримуються вимоги Угоди про умови користування надрами, яка є невід'ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами №6029 від 04.03.2015, в частині обов'язку надрокористувача допускати представників Держгеонадр для здійснення державного геологічного контролю (а.с.22).
Саме в Угоді про умови користування надрами з метою видобування корисних копалин №2146 від 28.10.2014 визначено обов'язок Надрокористувача (ТОВ "Березнефарфор") допускати представників Держгеонадра для здійснення державного геологічного контролю (п.5.3).
Крім того, 07.04.2017 на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" Державної службою геології та надр України направлено лист №8012/13/14-17 з проханням надати у 15-тиденний строк з моменту отримання листа власну позицію на припинення права користування надрами (а.с. 30).
Товариство з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" листом № 0424-01 від 24.04.2017 висловило свою незгоду щодо припинення права користування надрами, у зв'язку з оскарженням у судовому порядку наказу від 23.06.2016 №194 "Про проведення планових перевірок надрокористувачів у ІІІ кварталі 2016 року" в частині проведення планової перевірки та приписів Держгеонадр України від 26.09.2016 №1155-14/06 та №1154-14/06 (а.с.32-33).
Відповідно до рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.02.2018 у справі №826/15724/16 в задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" до Державної служби геології та надр України про визнання протиправними та скасування наказу та припису відмовлено повністю.
Вказане рішення набрало законної сили 19.03.2018.
В судовому рішенні Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.02.2018 судом встановлено, що обставина порушення умов дозволу та невиконання приписів щодо недопуску до перевірки ТОВ "Березнефарфор" визнається, однак суд вважає такі дії протиправними.
Відповідно до ч. 4 ст. 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Таким чином, судом у рішенні по справі №826/15724/16 встановлено правомірність прийняття Державною службою геології та надр України наказу від 23.06.2016 №194 "Про проведення планових перевірок надрокористувачів у ІІІ кварталі 2016 року" та припису від 26.09.2016 №1154-14/06, і факт протиправного недопуску Товариством з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" перевіряючих, що є порушенням умов дозволу.
В подальшому, Товариство з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" всупереч вимогам законодавства не виконало вимоги Припису від 26.09.2016 №1154-14/06.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про наявність обґрунтованих та беззаперечних доказів на підтвердження факту порушення Товариством з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр, що, враховуючи незгоду користувача, відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 26 Кодексу № 132/94-РВ є підставою для припинення права користування надрами у судовому порядку.
Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи наведене, позивачем на підставі належних та допустимих доказів доведено обставини на яких ґрунтуються їх вимоги, а відповідачем не доведено правомірність своїх дій, відтак позовні вимоги підлягають до задоволення у повному обсязі.
Відповідно до положень ст. 139 КАС України судові витрати з відповідача стягненню не підлягають.
Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В :
Адміністративний позов Державної служби геології та надр України (вул. Ежена Потьє, 16, м. Київ, 03057, ЄДРПОУ 37536031) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор" (вул. Зірненська, 20, м. Березне, Березнівський район, Рівненська область, 34600; ЄДРПОУ 05391040) про припинення права користування надрами – задовольнити повністю
Припинити право користування надрами згідно спеціального дозволу на користування надрами №2146 від 01.03.2000 виданого Товариству з обмеженою відповідальністю "Березнефарфор".
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.
У разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено 15 листопада 2018 року.
Суддя Зозуля Д.П.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.11.2018 |
Оприлюднено | 19.11.2018 |
Номер документу | 77908480 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Зозуля Д.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні