ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
16 листопада 2018 р. м. Чернівці Справа № 824/387/18-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Дембіцького П.Д.,
за участю:
секретаря судового засідання: Остафійчук О.В.,
представника позивача: ОСОБА_1
представника відповідача: не з'явився,
представника третьої особи: не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання представника позивача про заміну неналежного відповідача в адміністративній справі за позовом ОСОБА_2 до Лашківської сільської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_3 міська рада про визнання протиправним та скасування рішення, -
В С Т А Н О В И В:
У провадженні Чернівецького окружного адміністративного суду знаходиться адміністративна справа за позовом ОСОБА_2 до Лашківської сільської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_3 міська рада про визнання протиправним та скасування рішення.
В судовому засіданні представник позивача надав клопотання про заміну неналежного відповідача.
Клопотання обґрунтовано тим, що у зв'язку із тим, що 29.10.2018 року XV (позачерговою) сесією ОСОБА_3 міської ради VII скликання прийнято рішення за № 294/10 Про добровільне приєднання територіальних громад до ОСОБА_3 міської ради об'єднаної територіальної громади Кіцманського району Чернівецької області , відповідно до якого ОСОБА_3 міська рада об'єднаної територіальної громади являється правонаступником всього майна, прав та обов'язків Лашківецької сільської ради, а тому необхідно замінити первісного відповідача належним відповідачем, яким є правонаступник Лашківської сільської ради - ОСОБА_3 міська рада об'єднаної територіальної громади.
Дослідивши матеріали справи, суд робить наступні висновки по суті заявленого клопотання.
Рішенням від 29.10.2018 року ОСОБА_3 міської ради VII скликання прийнято рішення за № 294/10 Про добровільне приєднання територіальних громад до ОСОБА_3 міської ради об'єднаної територіальної громади Кіцманського району Чернівецької області , яким вирішено приєднати територіальні громади сіл Лашківка, Витилівка, Лашківської сільської ради, села Шипинці Шипинецької сільської ради до ОСОБА_3 міської ради об'єднаної територіальної громади Кіцманського району Чернівецької області з центром у місті Кіцмань. Визначити, що правонаступником всього майна, прав та обов'язків Лашківської та Шипинецької сільської рад є ОСОБА_3 міська рада об'єднаної територіальної громади. (т. 2 а. с. 44-45).
Рішенням від 29.10.2018 року ОСОБА_3 міської ради VII скликання прийнято рішення за № 295/10 Про початок реорганізації Лашківської та Шипинської сільських рад шляхом приєднання до ОСОБА_3 міської ради (далі - рішення № 295/10) почато процедуру реорганізації Лашківської сільської ради (ЄДРПОУ 04417292), місцезнаходження: вул. Крикливця, 49, с. Лашківка, Кіцманського району, Чернівецької області шляхом приєднання до ОСОБА_3 міської ради. (т. 2 а. с. 53-59).
Пунктом 2 рішення № 295/10 передбачено, що ОСОБА_3 міська рада є правонаступником всього майна, прав та обов'язків Лашківської сільської ради.
Відповідно до п. 5 рішення № 295/10 утворено Комісію з реорганізації Лашківської сільської ради, Шипинецької сільської ради у складі (в тому числі) ОСОБА_4 - в.о. старости Лашківського Старостинського округу, ОСОБА_5 - головного бухгалтера Лашківської сільської ради.
Пунктом 8 рішення № 295/10 вказано затвердити План заходів з реорганізації Лашківської сільської ради та Шипинецької сільської ради. Вказаним графіком передбачено, зокрема передача складених Комісією з реорганізації передавальних актів на затвердження ОСОБА_3 міській раді - 10.01.2019 року, забезпечення процесу передачі майна, активів та зобов'язань Лашківської сільської ради ОСОБА_3 міській раді після затвердження відповідного передавального акту - до 18.01.2019 року включно.
Пунктом 15 рішення № 295/10 передбачено надати в.о. старостів Лашківського та Шипинцького старостинських округів використовувати тимчасово гербові печатки та штампи сільських рад для довідок до отримання ними печаток та штампів старостинських округів.
Згідно ч. ч. 1, 5 та 6 ст. 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.
Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Порядок припинення юридичної особи в процесі відновлення її платоспроможності або банкрутства встановлюється законом.
Відповідно до ст. 106 ЦК України злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
Законом може бути передбачено одержання згоди відповідних органів державної влади на припинення юридичної особи шляхом злиття або приєднання.
Згідно ч. ч. 2 та 3 ст. 107 ЦК України після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), який має містити положення про правонаступництво щодо майна, прав та обов'язків юридичної особи, що припиняється шляхом поділу, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов'язання, які оспорюються сторонами.
Передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про її припинення, крім випадків, встановлених законом.
Відповідно ч. 4 ст. 107 ЦК України порушення положень частин другої та третьої цієї статті є підставою для відмови у внесенні до єдиного державного реєстру запису про припинення юридичної особи та державній реєстрації створюваних юридичних осіб - правонаступників.
Відповідно ч. 14 ст. 17 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 15 травня 2003 року № 755-IV Для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, подаються такі документи: 1) заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації; 2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу - у разі припинення юридичної особи в результаті поділу; 3) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта - у разі припинення юридичної особи в результаті перетворення, злиття або приєднання; 4) довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, - у разі припинення юридичної особи в результаті поділу, злиття або приєднання; 5) документи для державної реєстрації створення юридичної особи, визначені частиною першою цієї статті, - у разі припинення юридичної особи в результаті перетворення; 6) документи для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, визначені частиною четвертою цієї статті, - у разі припинення юридичної особи в результаті приєднання.
Таким чином суд приходить до висновку, що припинення юридичної особи шляхом приєднання можливе лише з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Судом встановлено, що згідно відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Лашківська сільська рада Кіцманського району Чернівецької області (код ЄДРПОУ 04417292) не перебуває в стані припинення. Записи щодо початку процедури реорганізації шляхом приєднання до ОСОБА_3 міської ради також відсутні. (т. 2 а. с. 62-66).
Відповідно до ч. 3 ст. 48 КАС України, якщо позов подано не до тієї особи, яка повинна відповідати за позовом, суд до ухвалення рішення у справі за згодою позивача замінює первісного відповідача належним відповідачем, не закриваючи провадження у справі, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи. Суд має право за клопотанням позивача до ухвалення рішення у справі залучити до участі у ній співвідповідача.
З огляду викладена, суд вважає, що Лашківської сільської ради Кіцманського району Чернівецької області є належним відповідачем в даній справі, а тому в задоволенні клопотання про заміну неналежного відповідача слід відмовити.
На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 48, 241-243, КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
В задоволенні клопотання відмовити.
Статтею 256 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено порядок набрання законної сили судовим рішенням.
Статтями 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України визначено порядок оскарження судового рішення.
Суддя П.Д. Дембіцький
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.11.2018 |
Оприлюднено | 19.11.2018 |
Номер документу | 77908986 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Мельник-Томенко Ж.М.
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Мельник-Томенко Ж.М.
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Мельник-Томенко Ж.М.
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Мельник-Томенко Ж.М.
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Мельник-Томенко Ж.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні