Рішення
від 18.11.2018 по справі 140/2343/18
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 листопада 2018 року ЛуцькСправа № 140/2343/18

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Денисюка Р.С.,

суддів Валюха В.М., Плахтій Н.Б.,

при секретарі судового засідання Шепталовій А.П.,

за участю представника позивача Чебелюк І.І.,

представника відповідача Німчук Г.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_3 до Затурцівської сільської виборчої комісії Локачинського району Волинської області про визнання протиправною та скасування постанови, зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_3 (далі - ОСОБА_3, позивач) звернувся з позовом до Затурцівської сільської виборчої комісії Локачинського району Волинської області (далі Затурцівська СВК, відповідач) про визнання протиправною та скасування постанови Про утворення територіальних виборчих округів з додаткових виборів депутатів сільських, селищних рад 23 грудня 2018 року № 3 від 12.11.2018 та зобов'язання утворити одномандатні виборчі округи з приблизно рівною кількістю виборців відповідно до частини шостої статті 17 Закону України Про місцеві вибори .

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 16.11.2018 прийнято дану позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, судовий розгляд справи ухвалено проводити за правилами розділу 2 глави 11 "Розгляд окремих категорій термінових адміністративних справ" Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), судове засідання призначено на 13:00 год. 18.11.2018.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 12.11.2018 Затурцівською СВК прийнято постанову № 3 "Про утворення територіальних виборчих округів з додаткових виборів депутатів сільських, селищних рад 23 грудня 2018 року". Вказану постанову позивач вважає такою, що прийнята з порушенням законодавства про вибори, зокрема Закону України "Про місцеві вибори", оскільки при утворенні територіальних виборчих округів з додаткових виборів депутатів сільських, селищних рад відповідачем не дотримано положень вказаного Закону щодо приблизно однакової кількості виборців у виборчих округах № 25, 26, 27, 28 та 29.

З врахуванням наведеного просив позов задовольнити.

Відповідачем письмового відзиву на позовну заяву не подано.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала з підстав, наведених у позовній заяві, просила позов задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні позовних вимог не визнала та зазначила, що оскаржуване рішення комісією прийнято з врахуванням кількості виборчих дільниць, які утворені Центральною виборчою комісією. Крім того, звертає увагу на ту обставину, що оскаржуваною постановою не було порушено прав та інтересів позивача ОСОБА_3, оскільки воно ніяким чином не впливає на реалізацію ним свого виборчого права. Просила суд в задоволенні позову відмовити.

Заслухавши пояснення учасників справи, дослідивши письмові докази, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення з таких мотивів та підстав.

Судом встановлено, що Постановою Центральної виборчої комісії від 12.10.2018 № 157 "Про додаткові вибори депутатів сільських, селищних рад 23 грудня 2018 року", постановлено:

1. Призначити на неділю 23 грудня 2018 року, додаткові вибори депутатів сільських, селищних рад за переліком згідно з додатками 1-12.

2. Оголосити з 3 листопада 2018 року початок виборчого процесу додаткових виборів депутатів сільських, селищних рад, призначених пунктом 1 цієї постанови.

3. Цю постанову надіслати Волинській, Дніпропетровській, Запорізькій, Івано-Франківській, Кіровоградській, Сумській, Тернопільській, Харківській, Чернівецькій та Чернігівській обласним державним адміністраціям для використання в роботі та передачі відповідним територіальним виборчим комісіям.

Постановою Центральної виборчої комісії України від 19.10.2018 № 166 Про кількість одномандатних виборчих округів, що утворюються сільськими, селищними виборчими комісіями для організації додаткових виборів депутатів сільських, селищних рад 23 грудня 2018 року постановлено:

1. Визначити на підставі відомостей Державного реєстру виборців кількість одномандатних виборчих округів, що утворюються сільськими, селищними виборчими комісіями для організації додаткових виборів депутатів сільських, селищних рад 23 грудня 2018 року, згідно з додатками 1-12.

2. Цю постанову разом з належним додатком надіслати Вінницькій, Волинській, Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Івано-Франківській, Кіровоградській, Сумській, Тернопільській, Харківській, Чернівецькій та Чернігівській обласним державним адміністраціям для доведення до відома відповідних територіальних виборчих комісій, а також оприлюднити на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії .

Відповідно до додатку 2 до постанови ЦВК від 19.10.2018 №166 кількість одномандатних виборчих округів, що утворюються для організації додаткових виборів депутатів сільських, селищних рад 23 грудня 2018 року, зокрема, в Локачинському районі, Затурцівська сільська рада - 7 виборчих округів.

Так, 12.11.2018 відбулося засідання Затурцівської СВК.

Пунктом 1 порядку денного засідання територіальної Затурцівської СВК, оформленого протоколом № 2 "Додаткові вибори депутатів сільських, селищних рад 23 грудня 2018 року" винесено питання про утворення одномандатних виборчих округів по додаткових виборах депутатів сільських, селищних рад 23 грудня 2018 року до Затурцівської сільської ради.

По вказаному питанню слухали голову комісії Німчук Г.С. про утворення одномандатних виборчих округів по додаткових виборів депутатів Затурцівської сільської ради, відповідно до Закону України Про місцеві вибори до додатку 2 до постанови ЦВК № 166 від 19.10.218 Про кількість одномандатних виборчих округів, що утворюються сільськими, селищними виборчими комісіями для організації додаткових виборів депутатів сільських, селищних рад 23.12.2018 та на підставі відомостей Державного реєстру виборців.

На засіданні комісії виступили члени СВК ОСОБА_4, ОСОБА_5,, які наголосили, що виборчі округи потрібно утворювати з урахуванням меж звичайних виборчих дільниць, яких на даний час є 6.

Разом з тим, членом комісії ОСОБА_6 внесена пропозиція утворити два одномандатних виборчих округи у с. Маньків Холопичівської сільської ради, де проживає найбільша кількість виборців - 623 та п'ять виборчих округів на території діючих виборчих дільниць у с. Холопичі, с. Мовчанів, с. Журавель, с. Кисилин та с. Твердині.

За результатами голосування постановлено утворити 7 територіальних виборчих округів з додаткових виборів депутатів Затурцівської сільської ради з орієнтовною середньою кількістю виборців 1597. Рішення прийнято одноголосно.

12.11.2018 постановою № 3 Затурцівської СВК "Додаткові вибори депутатів сільських, селищних рад 23 грудня 2018 року" постановлено утворити 7 одномандатних виборчих округів у селах Холопичівської та Кисилинської сільських рад з орієнтовною кількістю виборців 1597 з додаткових виборів депутатів Затурцівської сільської ради 23.12.2018 згідно з додатком 1.

Згідно з додатком 1 до постанови Затурцівської СВК № 3 від 12.11.2018 у територіальних виборчих округах № 23 (с. Маньків, вул. 8 Березня, вул. Ставкова, вул. Нова, вул. Луцька, вул. Танкістів), кількість виборців - 311; № 24 (с. Маньків, вул. Центральна, вул. Механізаторів, вул. Першотравнева, вул. Грушевського), кількість виборців - 312; № 25 (с. Холопичі), кількість виборців - 478; № 26 (с. Журавець), кількість виборців - 52; № 27 (с. Мовчанів), кількість виборців - 124; № 28 (с. Кисилин), кількість виборців - 228; № 29 (с. Твердині), кількість виборців - 93.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Організація і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост (далі - місцеві вибори) регулюються Конституцією України, Законом України Про місцеві вибори № 595-VIII від 14.07.2015 (далі - Закон № 595-VIII) та іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства.

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України № 595-VIII право голосу на виборах депутатів сільської, селищної, міської ради, виборах сільського, селищного, міського голови мають громадяни України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України, належать до відповідної територіальної громади та проживають в межах відповідного виборчого округу громадяни України, які мають право голосу на відповідних місцевих виборах, є виборцями.

Належність громадянина до відповідної територіальної громади та проживання його на відповідній території визначається його зареєстрованим місцем проживання. Підставою реалізації виборцем свого права голосу на місцевих виборах є його включення до списку виборців на виборчій дільниці.

Виборці мають право на участь у роботі виборчих комісій як їх члени, проведенні передвиборної агітації, здійсненні спостереження за проведенням виборів та в інших заходах, пов'язаних з організацією та проведенням виборів, що реалізується ними у порядку, визначеному цим та іншими законами України.

Будь-які прямі або непрямі привілеї чи обмеження виборчих прав громадян України за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками забороняються. Не допускаються обмеження участі громадян у виборчому процесі, крім обмежень, передбачених Конституцією України та цим Законом (частини третя - шоста статті 3 Закону України № 595-VIII).

Як встановлено з копії паспорта, позивач зареєстрований у с. Холопичі Луцького району Волинської області та може реалізувати своє виборче право в територіальному виборчому окрузі № 25 з додаткових виборів депутатів сільських, селищних рад 23.12.2018 Затурцівської сільської ради.

Згідно з частиною третьою статті 11 Закону № 595-VIII виборчий процес включає такі етапи: 1) утворення одномандатних, територіальних виборчих округів; 2) утворення (у разі необхідності), формування складу територіальних виборчих комісій, утворення дільничних виборчих комісій; 3) складання списків виборців, їх перевірка та уточнення; 4) висування та реєстрація кандидатів; 5) проведення передвиборної агітації; 6) голосування у день виборів; 7) підрахунок голосів виборців, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.

Відповідно до частин першої, шостої статті 14 Закону № 595-VIII місцеві вибори можуть бути черговими, позачерговими, повторними, проміжними, додатковими або першими.

Додаткові вибори депутатів сільських, селищних рад від територіальної громади, що приєдналася до об'єднаної територіальної громади в порядку, визначеному Законом України "Про добровільне об'єднання територіальних громад", призначаються Центральною виборчою комісією в порядку, визначеному законом.

Відповідно до частин другої, третьої статті 16 Закону № 595-VIII загальний склад (кількість депутатів) сільської, селищної, міської, районної в місті, районної, обласної ради визначається відповідно до частин третьої та четвертої цієї статті залежно від кількості виборців, які належать до територіальних громад сіл, селищ, міст, проживають на території району в місті, району, області. Зокрема, загальний склад (кількість депутатів) місцевої ради становить при чисельності виборців від 1 тисячі до 3 тисяч виборців - 14 депутатів.

Частинами першою, шостою статті 17 Закону № 595-VIII визначено, що Центральна виборча комісія відповідно до статті 16 цього Закону та частин другої - восьмої, одинадцятої цієї статті на підставі відомостей Державного реєстру виборців визначає кількість територіальних, одномандатних виборчих округів, що мають бути утворені відповідними територіальними виборчими комісіями на територіях адміністративно-територіальних одиниць для організації виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, виборів депутатів усіх місцевих рад після призначення чергових, перших місцевих виборів, додаткових виборів депутатів сільських, селищних рад, але не пізніш як за 50 днів до дня чергових, перших місцевих виборів, додаткових виборів депутатів сільських, селищних рад, невідкладно розміщує ці відомості на своєму офіційному веб-сайті та забезпечує їх доведення до відома відповідних територіальних виборчих комісій.

Для проведення додаткових виборів депутатів сільської, селищної ради відповідна сільська, селищна територіальна виборча комісія не пізніш як за 38 днів до дня додаткових виборів на території територіальних громад, що приєдналися до об'єднаної територіальної громади, утворює одномандатні виборчі округи з приблизно однаковою кількістю виборців у кожному в кількості, що дорівнює кількості новоутворених округів, яка визначається відповідно до частини п'ятої статті 16 цього Закону.

Орієнтовна середня кількість виборців в одномандатних виборчих округах визначається територіальною виборчою комісією на підставі відомостей Державного реєстру виборців про кількість виборців, які проживають на території відповідної територіальної громади, що приєдналася до об'єднаної територіальної громади в порядку, визначеному Законом України "Про добровільне об'єднання територіальних громад", що подаються органом ведення Державного реєстру виборців до територіальної виборчої комісії не пізніш як за 40 днів до дня виборів.

Відповідно до частини дев'ятнадцятої статті 27 Закону № 595-VIII рішення територіальної виборчої комісії, що суперечить законодавству України або прийняте з перевищенням її повноважень, може бути скасоване в установленому законом порядку територіальною виборчою комісією вищого рівня з відповідних місцевих виборів, Центральною виборчою комісією або судом.

Відповідно до частини першої статті 273 КАС України право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб'єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб'єкти ініціювання референдуму.

Статтею 12 Закону № 595-VIII встановлено, що суб'єктами виборчого процесу на відповідних місцевих виборах є: виборець; Центральна виборча комісія; виборчі комісії, сформовані (утворені) відповідно до цього Закону або інших законів України, які уповноважені забезпечувати організацію та проведення відповідних місцевих виборів; кандидати в депутати, кандидати на посади сільського, селищного, міського голови, старости; місцева організація партії, яка висунула кандидата (кандидатів) для участі у відповідних місцевих виборах; офіційний спостерігач від кандидата, від місцевої організації партії - суб'єкта відповідного виборчого процесу, від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Законом.

Виборцем вважається громадянин України, який має право голосу.

Особливість правового статусу виборця, як позивача у справах пов'язаних із виборчим процесом врегульована нормами частини другої статті 273 КАС України, в силу якої виборець (громадянин України, який має право голосу у відповідних виборах або референдумі) може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність виборчої комісії, комісії з референдуму, членів цих комісій, якщо такі рішення, дія чи бездіяльність безпосередньо порушують його виборчі права або інтереси щодо участі у виборчому процесі чи процесі референдуму.

Аналіз зазначених норм свідчить, що виборець має право на звернення до суду у вказаному порядку лише в разі порушення його виборчих прав або інтересів щодо участі у виборчому процесі особисто.

Тому, суд зазначає, що при вирішенні виборчих спорів за позовом виборця необхідно надати оцінку не лише правомірності оскаржуваних рішень, дій чи бездіяльності відповідача, а й факту порушення ними прав або охоронюваних законом інтересів позивача.

Оцінюючи можливість порушення прав та інтересів позивачів як виборців суд зазначає наступне.

Одним із визначальних засад виборчого процесу є принцип рівності виборчих прав громадян, який, крім іншого, означає не лише надання виборцям однакової кількості голосів, створення формально рівних умов для участі у виборчому процесі та інше, а полягає й у рівноцінності голосів виборців у різних територіальних виборчих округах.

Водночас, у випадку порушення принципу формування територіальних виборчих округів із приблизно рівною кількістю виборців у кожному із них, значення таких голосів в окремих територіальних виборчих округах буде різною.

Відтак, права виборців порушуються в тому випадку, коли при формуванні територіального виборчого округу комісія відступила від принципу "приблизної рівності кількості виборців" у різних територіальних округах, оскільки цінність голосу в територіальному виборчому окрузі, де загальна кількість виборців менша буде більшою, ніж в тому де така кількість виборців більша.

Враховуючи вищезазначене, суд не приймає до уваги твердження представника відповідача про те, що оскаржуваною постановою не було порушено прав та законних інтересів позивача ОСОБА_3

Суд вказує на те, що законодавець, встановлюючи частиною другою статті 17 Закону № 595-VIII обов'язковий критерій приблизної рівної кількості виборців у виборчих округах, не розкриває його змісту.

Тому, з метою тлумачення принципу приблизної рівності кількості виборців при формуванні одномандатних виборчих округів та визначення норми відхилення від ідеального значення такої кількості, суд вважає за необхідне звернути увагу на положення інших законів України.

Так, пунктом 1 частини другої статті 18 Закону України "Про вибори народних депутатів" від 17.11.2011 встановлено, що одномандатні округи утворюються в межах Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя з приблизно рівною кількістю виборців у кожному окрузі. Орієнтовна середня кількість виборців в одномандатних округах визначається Центральною виборчою комісією виходячи з відомостей Державного реєстру виборців. Відхилення кількості виборців в одномандатному окрузі не може перевищувати дванадцяти відсотків орієнтовної середньої кількості виборців в одномандатних округах.

Суд зазначає, що важливу роль у розробці норм, що регулюють проведення виборів, відіграє Європейська комісія "За демократію через право" (Венеційська комісія). Так, 19.10.2002 Венеційською комісією прийнято Кодекс належної практики у виборчих справах, який Резолюцією Парламентської асамблеї Ради Європи 1320 (2003) від 30.01.2003 року "Про Кодекс належної практики у виборчих справах" визнано "еталонним документом Ради Європи".

У Кодексі належної практики серед іншого визначено визначальні засади виборчого права, зокрема такою є рівність. Одним із аспектів рівності виборців Кодекс належної практики у виборчих справах називає "рівноправність голосів" або "матеріальна рівність виборців". Так, відповідно п. 1.2.2 Кодексу належної практики у виборчих справах вказано, що місця в виборному органі мають рівномірно розподілятися між виборчими округами.

Відповідно до Кодексу належної практики у виборчих справах принцип рівності виборців повинен забезпечуватися приблизною кількістю виборців у виборчих округах з незначним відхиленням від норми. Так, відповідно до пункту 15 рекомендацій Венеціанської комісії, максимально припустиме відхилення від норми не мало б перевищувати 10 відсотків, але в жодному разі не може перевищувати 15 відсотків, за винятком особливих обставин (захист інтересів компактно розселеної меншини, адміністративна одиниця з низькою густотою населення).

Отже, приблизну рівність кількість виборців у виборчих округах слід розуміти, як кількість виборців, що максимально наближена до ідеальної рівної кількості, а межі відхилення від неї за загальновизначеними правилами є незначними та не перевищують 10, а у виняткових випадках 15 відсотків.

Також, в абз. 1 пункту 13 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України у справі за конституційними поданнями народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Закону України "Про вибори народних депутатів України" (справа про вибори народних депутатів України) 1-рп/98 від 26.02.1998 року суд зазначив, що конституційний принцип рівного виборчого права забезпечується не тільки рівними для всіх громадян засадами участі у виборах та наявністю у них рівної кількості голосів, а також юридично рівним впливом цих голосів на результати виборів.

Суд вважає, що утворення територіальних виборчих округів без дотримання вимог частини шостої статті 17 Закону України "Про місцеві вибори" створює нерівні умови для виборців та потенційних кандидатів у цих виборчих округах, а тому права позивача, як виборця, є порушеними. Крім того, суд звертає увагу, що на першій стадії виборчого процесу (утворення одномандатних виборчих округів) перших місцевих виборів з усіх можливих суб'єктів виборчого процесу, лише виборець може звернутись до суду із позовом про протиправність дій виборчої комісії та скасування її незаконних рішень, так як інші суб'єкти виборчого процесу ще не набули відповідного статусу.

Зважаючи на вказане, суд дійшов висновку, що права позивача як виборця порушені оскаржуваним рішенням відповідача, оскільки кількість виборців по одних територіальних виборчих округах суттєво відрізняється від інших. Так, зокрема, по с. Журавець відхилення від середньої кількості виборців на один одномандатний виборчий округ приблизно складає 89,12% (52 особи), по с. Твердині - 80,54 % (93 особи), по с. Мовчанів - 74,05 % (124 особи).

Таким чином, відповідачем не дотримано "принципу приблизної рівності кількості виборців" у виборчих округах, а тому позовні вимоги ОСОБА_3 є такими, що підлягають до задоволення.

Щодо тверджень представника відповідача про те, що при утворенні виборчих округів комісія виходила із наявної кількості виборчих дільниць, то суд їх до уваги не бере, оскільки Закон України Про місцеві вибори не ставить в залежність утворення виборчих округів від кількості виборчих дільниць, які призначені для підготовки та проведення голосування та підрахунку голосів виборців за місцем їх проживання.

Відповідно до частини третьої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

При прийнятті відповідачем оскаржуваного рішення вказані принципи дотримані не були.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Тому, з урахуванням зазначеного суд вважає, що на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача слід стягнути судовий збір в розмірі 704,80 грн., сплачений відповідно до квитанції № ПН 589070 від 16.11.2018.

Керуючись статтями 243-246, 273, 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною та скасувати постанову Затурцівської сільської виборчої комісії Локачинського району Волинської області "Про утворення одномандатних виборчих округів з додаткових виборів депутатів Затурцівської сільської ради Локачинського району Волинської області № 3 від 12 листопада 2018 року.

Зобов'язати Затурцівську сільську виборчу комісію Локачинського району Волинської області утворити одномандатні виборчі округи з додаткових виборів депутатів Затурцівської сільської ради, які відбудуться 23 грудня 2018 року, з приблизно рівною кількістю виборців, відповідно до частини шостої статті 17 Закону України "Про місцеві вибори".

Стягнути з Затурцівської сільської виборчої комісії Локачинського району Волинської області на користь ОСОБА_3 судовий збір у розмірі 704,80 грн. (сімсот чотири гривні 80 копійок).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України. У разі подання апеляційної скарги рішення якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на рішення суду подається у дводенний строк з дня його проголошення.

Позивач: ОСОБА_3 (АДРЕСА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1).

Відповідач: Затурцівська сільська виборча комісія Локачинського району Волинської області (45523, Волинська обл., Локачинський р-н, с. Затурці, вул. Липинського, 66, код ЄДРПОУ 34147111).

Головуючий-суддя Р.С. Денисюк

Судді В.М. Валюх

Н.Б. Плахтій

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2018
Оприлюднено19.11.2018
Номер документу77912993
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/2343/18

Рішення від 02.09.2019

Цивільне

Немирівський районний суд Вінницької області

Науменко С. М.

Рішення від 02.09.2019

Цивільне

Немирівський районний суд Вінницької області

Науменко С. М.

Ухвала від 16.11.2018

Цивільне

Немирівський районний суд Вінницької області

Науменко С. М.

Рішення від 18.11.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Денисюк Руслан Степанович

Ухвала від 16.11.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Денисюк Руслан Степанович

Ухвала від 05.10.2018

Цивільне

Немирівський районний суд Вінницької області

Науменко С. М.

Ухвала від 17.09.2018

Цивільне

Немирівський районний суд Вінницької області

Науменко С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні