Рішення
від 13.11.2018 по справі 0240/3312/18-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

13 листопада 2018 р. Справа № 0240/3312/18-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Альчука Максима Петровича,

розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом: ОСОБА_1 (АДРЕСА_2)

до: Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації (вул. М. Оводова, 33, м. Вінниця, 21100), заступника директора - начальника управління професійної освіти, інноватики та науки Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації Бачинського Валерія Григоровича (вул. М. Оводова, 33, м. Вінниця, 21100)

про: визнання бездіяльності протиправною, визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду звернулась ОСОБА_1 з адміністративним позовом до Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, заступника директора - начальника управління професійної освіти, інноватики та науки Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації Бачинського Валерія Григоровича, в якому просить:

визнати протиправною бездіяльність Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, щодо не здійснення розгляду звернення позивача у відповідності до Закону України Про звернення громадян ; визнати протиправною бездіяльність Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, щодо не перевірки звернення позивача об'єктивно, всебічно та вчасно.

визнати противними дії Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, заступника директора - начальника управління професійної освіти, інноватики та науки Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації Бачинського Валерія Григоровича, що встановлені листом від 07.09.2018 року за № 01-22-04/2370, щодо того що відповідачами встановлено, що вирішення зазначених у зверненні питань не належить до повноважень Департаменту освіти і науки облдержадміністрації, що фактично суперечить Положенню про відділ освіти Жмеринської РДА, який підконтрольний Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації;

визнати противною бездіяльність Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, заступника директора - начальника управління професійної освіти, інноватики та науки Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації Бачинського Валерія Григоровича щодо не вжиття заходів реагування на порушення норм чинного законодавства в державній установі, яка підзвітна і підконтрольна Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації;

зобов'язати Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації у межах наданих повноважень вжити заходів реагування, щодо об'єктивного вирішення розгляду звернень позивача, щодо виявлених порушень в державній установі, яка підзвітна і підконтрольна Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації;

зобов'язати Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації у відповідності до вимог статі 382 КАС України, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що в серпні 2018 року її представник ОСОБА_5 звернувся до начальника Жмеринського районного відділу освіти із заявою, в якій просив надати інформацію щодо правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлями Лука-Мовчанської школи І ступеню. Листом Жмеринського районного відділу освіти № 784 від 15.08.2018 року позивачу надано відповідь, що правовстановлюючі документи на земельну ділянку під будівлями Лука-Мовчанської школи І ступеню знаходяться в Лука-Мовчанській сільській раді. 13.08.2018 року Жмеринський міський осередок політичної партії "Українські соціал-демократи" звернувся із заявою на адресу державних органів (Президента України, Голови Верховної Ради України Парубія А.В., прокурора Вінницької області Соколова В.П., Комітету Верховної Ради України з питань запобігання і протидії корупції, Голови Вінницької обласної державної адміністрації Коровія В.В., Голови Вінницької обласної ради Олійника А.Д.) в інтересах ОСОБА_1 в частині того, що відділ освіти Жмеринської РДА дає недостовірну інформацію з приводу майна школи, та фактично не виконує свої функції щодо ефективного використання земельних ділянок Лука-Мовчанської школи І ступеню, оскільки даний відділ є балансоутримувачем майна школи та земельної ділянки. Розглядаючи звернення Жмеринського міського осередку політичної партії "Українські соціал-демократи" від 13.08.2018 року, Вінницька обласна державна адміністрація прийняла рішення, що вказане у зверненні питання підлягає розгляду посадовими особами Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації. Листом Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації за підписом заступника директора - начальника управління професійної освіти, інноватики та науки Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації Бачинського Валерія Григоровича № 01-22-04/23-70 від 07.09.2018 року зазначено, що вирішення зазначених у зверненні питань не належить до повноважень Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації. Не погоджуючись з вказаними діями відповідачів, позивач звернулась до суду з даним позовом.

Відповідно до ухвали суду від 10.10.2018 року розгляд справи здійснюється в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін (у письмовому провадженні).

Відповідачами надано відзив на позовну заяву, згідно якого проти задоволення адміністративного позову заперечують. Окремо зазначають, що Відділ освіти Жмеринської районної державної адміністрації не перебуває у безпосередньому підпорядкуванні Департаменту освіти і науки облдержадміністрації, а є структурним підрозділом Жмеринської районної державної адміністрації. Керівник відділу освіти Цимбал І.В. перебуває у трудових відносинах та підпорядковується безпосередньо голові Жмеринської РДА Легезі О.В. Департаментом освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації дійсно на виконання резолюції облдержадміністрації було розглянуто в межах законних повноважень лист позивача від 13.08.2018 року. По суті порушеного питання стосовно приведення у відповідність документів на земельну ділянку, на якій знаходиться приміщення Луко-Мовчанської загальноосвітньої школи Жмеринського району та вжиття відповідних заходів реагування до начальника відділу освіти Жмеринської райдержадміністрації Цимбал І.В. Департаментом освіти і науки у терміни, визначені чинним законодавством направлено відповідь (лист від 07.09.2018 року №01-22-04/2370). Даним листом роз'яснено заявникові повноваження Департаменту освіти і науки та акцентовано увагу на тому, що відповідно до чинного законодавства України, управління об'єктами нерухомості комунальної власності та земельними ділянками в межах населених пунктів належить виключно до компетенції органів місцевого самоврядування. Стосовно начальника відділу освіти Жмеринської райдержадміністрації, Цимбал І.В. перебуває у трудових відносинах з головою Жмеринської райдержадміністрації, тому вжиття заходів реагування до неї належать саме до компетенції голові Жмеринської РДА.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, суд доходить висновку, що у задоволенні адміністративного позову належить відмовити, з наступних підстав.

Судом встановлено, що 13.08.2018 року представник позивача ОСОБА_5 в інтересах позивача ОСОБА_1 звернувся до Відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації із заявою про отримання публічної інформації, в якій просив надати письмово наступну інформацію, зокрема: копію правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлями та спорудами Лакомовчанської школи І ступеню в межах населеного пункту с. Лука Мовчанська Жмеринського району Вінницької області.

Листом Відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації від 15.08.2018 року № 784 позивача повідомлено про те, що Луко-Мовчанська школа І ступеня знаходиться у співвласності з Лука-Мовчанською територіальною громадою. Правовстановлюючі документи на земельну ділянку Луко-Мовчанської ЗОШ І ступеня знаходяться у компетенції Лука-Мовчанської сільської ради.

Крім того, 13.08.2018 року за вих.№ 13/08/2018/01-5 Жмеринський міський осередок політичної партії "Українські соціал-демократи" звернувся до Президента України, Голови Верховної Ради України Парубія А.В., прокурора Вінницької області Соколова В.П., Комітету Верховної Ради України з питань запобігання і протидії корупції, Голови Вінницької обласної державної адміністрації Коровія В.В., Голови Вінницької обласної ради Олійника А.Д. в інтересах ОСОБА_1 із заявою, в якій просили в межах повноважень звернутися до органів прокуратури України щодо не приведення у відповідність документів на землю в Лука-Мовчанській школі І ступеню та вжити відповідні заходи реагування до начальника Жмеринського районного відділу освіти Цимбал Інни Володимирівни.

Листом Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації від 07.09.2018 № 01-22-04/2370 представника позивача повідомлено про те, що відповідно до Положення про Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, затверджене розпорядженням голови облдержадміністрації від 16 січня 2013 року №23 вирішення зазначених у зверненні питань не належить до повноважень Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації. Відповідно до чинного законодавства України, управління об'єктами нерухомості комунальної власності та земельними ділянками в межах населених пунктів належить виключно до компетенції органів місцевого самоврядування.

Також, роз'яснено, що начальник відділу освіти Жмеринської райдержадміністрації перебуває у трудових відносинах з головою Жмеринської райдержадміністрації, так як відділ освіти Жмеринської райдержадміністрації є структурним підрозділом зазначеної райдержадміністрації. Тому повноваження вжиття заходів реагування до начальника відділу освіти Жмеринської райдержадміністрації належить до компетенції голови Жмеринської райдержадміністрації.

Не погоджуючись з вказаними діями відповідачів, позивач звернулась до суду з даним позовом.

Визначаючись стосовно позовних вимог, суд виходив з наступного.

Порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес, визначений Законом України "Про доступ до публічної інформації".

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації" публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.

У відповідності до статті 2 Закону України "Про доступ до публічної інформації", метою цього Закону є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Цей Закон не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб'єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.

Тобто, положення вказаного закону регулюють правовідносини з приводу забезпечення отримання інформації громадянами або іншими особами, що створюється та виникає в процесі функціонування суб'єктів владних повноважень та виконання покладених на них завдань, така інформація є (має бути) загальнодоступною та не стосується конкретно визначених осіб.

Статтею 3 Закону України "Про доступ до публічної інформації" встановлені гарантії забезпечення права на доступ до публічної інформації, згідно якої, право на доступ до публічної інформації гарантується, зокрема:

- обов'язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію, крім випадків, передбачених законом;

- визначенням розпорядником інформації спеціальних структурних підрозділів або посадових осіб, які організовують у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою він володіє;

- юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

Також, доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах зокрема, прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень; вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, крім обмежень, встановлених законом (стаття 4 цього ж Закону).

Реалізуючи право на доступ до публічної інформації, 13.08.2018 року ОСОБА_5 в інтересах ОСОБА_1 звернувся із запитом про надання публічної інформації до відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації (а.с. 10-11).

15.08.2018 року на адресу позивача направлено відповідь відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації №784 про надання інформації (а.с. 7-8).

Не погоджуючись із наданою відповіддю, при цьому вважаючи, що посадовими особами відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації допущено порушення вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", представник позивача звернувся до вищого керівництва держави із заявою в порядку визначеному Законом України "Про звернення громадян".

Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Статтею 1 Закону України "Про звернення громадян" визначено, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Згідно частини 1 статті 7 Закону України "Про звернення громадян" звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду. Частина 3 цієї ж статті вказує на те, якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об'єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.

Статтею 15 Закону України "Про звернення громадян" визначено, що органи державної влади, місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, до повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов'язані об'єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти.

Заяви (клопотання) Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни розглядаються першими керівниками державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій особисто.

Відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов'язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах (клопотаннях) питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов'язки.

Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

Статтею 19 Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень; письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення.

Матеріали справи свідчать, що Департаментом освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації на виконання резолюції облдержадміністрації було розглянуто в межах повноважень лист позивача від 13.08.2018 року та надано відповідь від 07.09.2018 року № 01-22-04/2370.

Разом з тим, надаючи оцінку наданій відповіді та доводам позивача про те, що така відповідь надана суб'єктом уповноваженим на здійснення контролю за діяльністю відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 1, 2 Положення про Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, що затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації 16.01.2013 року №23 (у редакції розпорядження голови райдержадміністрації 12.02.2018 року №112), Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації (далі - Департамент) є структурним підрозділом облдержадміністрації, підпорядкований голові облдержадміністрації, підзвітний та підконтрольний Міністерству освіти і науки України (далі - МОН України), а також з питань здійснення контролю за діяльністю підпорядкованих навчальних закладів - Державній інспекції навчальних закладів.

Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами МОН України, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, Положенням про Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 16 січня 2013 року №23 (із змінами).

Згідно п. 4 Положення про Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, Департамент відповідно до покладених на нього завдань, крім іншого:

- здійснює керівництво і контролює діяльність органів управління освітою області (в межах повноважень, визначених законом), у межах свої повноважень організовує виконання актів законодавства у сфері освіти, науки, інновацій, інтелектуальної власності, здійснює контроль за їх реалізацією;

- координує роботу органів управління освітою області (в межах повноважень, визначених законом). Комунального вищого навчального закладу Вінницька академія неперервної освіти , централізованих бухгалтерій, а також: підприємств, установ та організацій незалежно від їх підпорядкування і форм власності з питань навчання й виховання дітей дошкільного та шкільного віку, студентської та учнівської молоді, забезпечує рівний доступ до якісної освіти.

З огляду на викладене, на переконання суду, повноваження Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації щодо керівництва, контролю та координації діяльності органів управління освітою області стосуються перш за все питань, які пов'язані із освітнім процесом.

Разом з цим, відповідно до п. 1, 2 Положення про відділ освіти районної державної адміністрації, що затверджене розпорядженням голови Жмеринської районної державної адміністрації від 09.09.2016 року № 268, відділ освіти Жмеринської районної державної адміністрації (далі - відділ освіти) є структурним підрозділом Жмеринської районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація), який утворюється головою Жмеринської районної державної адміністрації (далі - голова райдержадміністрації), входить до складу райдержадміністрації і в межах району забезпечує виконання покладених на нього завдань.

Відділ освіти підпорядковується голові райдержадміністрації, підзвітний і підконтрольний Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації (далі - Департамент освіти).

З огляду на викладене, суд зазначає, що Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації є структурним підрозділом Вінницької обласної державної адміністрації та підпорядковується безпосередньо голові облдержадміністрації.

Водночас, відділ освіти Жмеринської районної державної адміністрації є структурним підрозділом Жмеринської районної державної адміністрації та не перебуває у безпосередньому підпорядкуванні Департаменту освіти і науки облдержадміністрації. Керівник відділу освіти підпорядковується безпосередньо голові Жмеринської районної державної адміністрації Легезі О.В.

Відтак, контроль за виконанням вимог чинного законодавства України в сфері доступу до публічної інформації відділом освіти Жмеринської районної державної адміністрації належить до компетенції саме голови Жмеринської районної державної адміністрації.

При цьому, суд звертає увагу, що підпорядкування - це відносини прямої організаційної або правової залежності одного суб'єкта владних повноважень від суб'єкта владних повноважень вищого рівня, в тому числі через надання вказівок, доручень тощо, контролю за їх виконанням.

Крім того, суд погоджується з доводами відповідачів про те, що управління об'єктами нерухомості комунальної власності та земельними ділянками в межах населених пунктів належить виключно до компетенції органів місцевого самоврядування, що передбачено ст. 12 Земельного кодексу України.

Так, до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить:

а) розпорядження землями територіальних громад;

б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу;

в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу;

г) вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу;

ґ) викуп земельних ділянок для суспільних потреб відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст;

д) організація землеустрою;

е) координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів;

є) здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства;

ж) обмеження, тимчасова заборона (зупинення) використання земель громадянами і юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства;

з) підготовка висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу;

и) встановлення та зміна меж районів у містах з районним поділом;

і) інформування населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок;

ї) внесення пропозицій до районної ради щодо встановлення і зміни меж сіл, селищ, міст;

й) вирішення земельних спорів;

к) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Таким чином, суд доходить висновку, що перевірка Департаментом освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації діяльності відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації щодо не приведення у відповідність документів на землю в Лука-Мовчанській школі І ступеню та вжиття відповідних заходів реагування до начальника відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації не належить до компетенції Департаменту.

Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.

Право на захист - це суб'єктивне право певної особи, тобто вид і міра її можливої (дозволеної) поведінки із захисту своїх прав. Воно випливає з конституційного положення: "Права і свободи людини і громадянина захищаються судом" (ст. 55 Конституції України).

Отже, кожна особа має право на захист свого права у разі його порушення, невизнання чи оспорювання у сфері цивільних, господарських, публічно-правових відносин та за наявності неврегульованих питань.

Порушення права означає необґрунтовану заборону на його реалізацію або встановлення перешкод у його реалізації, або значне обмеження можливостей його реалізації тощо.

Відповідно до частини першої статті 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Із аналізу вказаних норм слідує, що суд захищає лише порушені, невизнані або оспорювані права, свободи та інтереси учасників адміністративних правовідносин.

Згідно ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Дослідивши матеріали та обставини справи, судом не встановлено обґрунтованих доводів позивача про порушення та/або обмеження прав останнього з боку відповідачів.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши досліджені в ході розгляду справи докази в їх сукупності суд дійшов висновку, що у задоволенні адміністративного позову належить відмовити.

Згідно ст. 139 КАС України судові витрати стягненню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

Відмовити в задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 (АДРЕСА_2, ідент. код НОМЕР_1) до Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації (вул. М. Оводова, 33, м. Вінниця, 21100, код ЄДРПОУ 02141271), заступника директора - начальника управління професійної освіти, інноватики та науки Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації Бачинського Валерія Григоровича (вул. М. Оводова, 33, м. Вінниця, 21100)

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Вінницький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя Альчук Максим Петрович

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.11.2018
Оприлюднено19.11.2018
Номер документу77914648
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0240/3312/18-а

Постанова від 21.02.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Постанова від 21.02.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 24.01.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 02.01.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Рішення від 13.11.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Альчук Максим Петрович

Ухвала від 05.11.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Альчук Максим Петрович

Ухвала від 30.10.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Томчук Андрій Валерійович

Ухвала від 10.10.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Томчук Андрій Валерійович

Ухвала від 25.09.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Томчук Андрій Валерійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні