Постанова
від 21.02.2019 по справі 0240/3312/18-а
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 0240/3312/18-а Головуючий у 1-й інстанції: Альчук Максим Петрович

Суддя-доповідач: Капустинський М.М.

21 лютого 2019 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Капустинського М.М.

суддів: Моніча Б.С. Охрімчук І.Г. ,

за участю:

секретаря судового засідання: Ткач В.В.,

представників сторін, розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу ОСОБА_2 на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 13 листопада 2018 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, заступника директора - начальника управління професійної освіти, інноватики та науки Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації Бачинського Валерія Григоровича про визнання бездіяльності неправомірною та зобов'язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

До Вінницького окружного адміністративного суду звернулась ОСОБА_2 з адміністративним позовом до Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, заступника директора - начальника управління професійної освіти, інноватики та науки Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації Бачинського Валерія Григоровича, в якому просила:

- визнати протиправною бездіяльність Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, щодо не здійснення розгляду звернення позивача у відповідності до Закону України Про звернення громадян ; визнати протиправною бездіяльність Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, щодо не перевірки звернення позивача об'єктивно, всебічно та вчасно;

- визнати противними дії Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, заступника директора - начальника управління професійної освіти, інноватики та науки Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації Бачинського Валерія Григоровича, встановлені листом від 07.09.2018 року за № 01-22-04/2370, що вирішення зазначених у зверненні питань не належить до повноважень Департаменту освіти і науки облдержадміністрації;

- визнати противною бездіяльність Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, заступника директора - начальника управління професійної освіти, інноватики та науки Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації Бачинського Валерія Григоровича щодо не вжиття заходів реагування на порушення норм чинного законодавства в державній установі - Відділі освіти Жмеринської районної державної адміністрації, який підзвітний і підконтрольний Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації;

- зобов'язати Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації у межах наданих повноважень вжити заходів реагування, щодо об'єктивного вирішення розгляду звернень позивача, щодо виявлених порушень в державній установі, яка підзвітна і підконтрольна Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації;

- зобов'язати Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації у відповідності до вимог статі 382 КАС України, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 13 листопада 2018 року в задоволенні адміністративного позову ОСОБА_2 - відмовлено.

Не погодившись з прийнятим судовим рішенням Позивачем у справі подано до суду апеляційну скаргу в якій посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права просили скасувати зазначену постанову та прийняти нову - про задоволення позову.

Вислухавши пояснення представників сторін, перевіривши матеріали справи та дослідивши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає виходячи з наступного.

Встановлено, що 13.08.2018 року представник позивача ОСОБА_6 в інтересах позивача ОСОБА_2 звернувся до Відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації із заявою про отримання публічної інформації, в якій просив письмово надати наступну інформацію, зокрема: копію правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлями та спорудами Лакомовчанської школи І ступеню в межах населеного пункту с. Лука Мовчанська Жмеринського району Вінницької області (а.с.10 обор.стор.-11).

Листом Відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації від 15.08.2018 року №784 позивача повідомлено про те, що Луко-Мовчанська школа І ступеня знаходиться у співвласності з Лука-Мовчанською територіальною громадою. Правовстановлюючі документи на земельну ділянку Луко-Мовчанської ЗОШ І ступеня знаходяться у компетенції Лука-Мовчанської сільської ради (а.с.7).

Крім того, 13.08.2018 року за вих.№13/08/2018/01-5 Жмеринський міський осередок політичної партії "Українські соціал-демократи" звернувся до Президента України, Голови Верховної Ради України ОСОБА_7, прокурора Вінницької області ОСОБА_11, Комітету Верховної Ради України з питань запобігання і протидії корупції, Голови Вінницької обласної державної адміністрації ОСОБА_8, Голови Вінницької обласної ради ОСОБА_9 в інтересах ОСОБА_2 із заявою, в якій просили в межах повноважень звернутися до органів прокуратури України щодо не приведення у відповідність документів на землю в Лука-Мовчанській школі І ступеню та вжити відповідні заходи реагування до начальника Жмеринського районного відділу освіти ОСОБА_10 (а.с.9-10).

Листом Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації від 07.09.2018 №01-22-04/2370 представника позивача повідомлено про те, що відповідно до Положення про Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, затверджене розпорядженням голови облдержадміністрації від 16 січня 2013 року №23 вирішення зазначених у зверненні питань не належить до повноважень Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації. Відповідно до чинного законодавства України, управління об'єктами нерухомості комунальної власності та земельними ділянками в межах населених пунктів належить виключно до компетенції органів місцевого самоврядування.

Також, роз'яснено, що начальник відділу освіти Жмеринської райдержадміністрації перебуває у трудових відносинах з головою Жмеринської райдержадміністрації, так як відділ освіти Жмеринської райдержадміністрації є структурним підрозділом зазначеної райдержадміністрації. Тому повноваження вжиття заходів реагування до начальника відділу освіти Жмеринської райдержадміністрації належить до компетенції голови Жмеринської райдержадміністрації (а.с.11 обор.стор.-12).

Не погоджуючись з вказаними діями відповідачів, позивач звернулась до суду з даним позовом.

Відмовляючи в задоволенні позову суд першої інстанції виходив з того, що перевірка Департаментом освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації діяльності відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації щодо не приведення у відповідність документів на землю в Лука-Мовчанській школі І ступеню та вжиття відповідних заходів реагування до начальника відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації не належить до компетенції Департаменту.

Крім того, виходячи з обставин та досліджених судом матеріалів справи, судом не встановлено належних доказів в підтвердження обґрунтованолсті доводів позивача про порушення та/або обмеження його прав з боку відповідачів.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам сторін та оскарженому судовому рішенню, колегія суддів вважає за необхідне зазначити наступне.

Порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес, визначений Законом України "Про доступ до публічної інформації".

Відповідно до ст.1 Закону України "Про доступ до публічної інформації" публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.

У відповідності до статті 2 Закону України "Про доступ до публічної інформації", метою цього Закону є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Тобто, положення вказаного закону регулюють правовідносини з приводу забезпечення отримання інформації громадянами або іншими особами, що створюється та виникає в процесі функціонування суб'єктів владних повноважень та виконання покладених на них завдань, така інформація є (має бути) загальнодоступною та не стосується конкретно визначених осіб.

Статтею 3 Закону України "Про доступ до публічної інформації" встановлені гарантії забезпечення права на доступ до публічної інформації, згідно якої, право на доступ до публічної інформації гарантується, зокрема:

- обов'язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію, крім випадків, передбачених законом;

- визначенням розпорядником інформації спеціальних структурних підрозділів або посадових осіб, які організовують у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою він володіє;

- юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

Також, доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах зокрема, прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень; вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, крім обмежень, встановлених законом (ст.4 цього ж Закону).

Реалізуючи право на доступ до публічної інформації, 13.08.2018 року ОСОБА_6 в інтересах ОСОБА_2 звернувся із запитом про надання публічної інформації до відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації.

15.08.2018 року на адресу позивача направлено відповідь відділом освіти Жмеринської районної державної адміністрації №784 про надання інформації.

Не погоджуючись із наданою відповіддю, при цьому вважаючи, що посадовими особами відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації допущено порушення вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", представник позивача звернувся до вищого керівництва держави із заявою в порядку визначеному Законом України "Про звернення громадян".

Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Статтею 1 Закону України "Про звернення громадян" визначено, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Згідно частини 1 статті 7 Закону України "Про звернення громадян" звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду. Частина 3 цієї ж статті вказує на те, якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об'єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.

Статтею 15 Закону України "Про звернення громадян" визначено, що органи державної влади, місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, до повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов'язані об'єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти.

Заяви (клопотання) Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни розглядаються першими керівниками державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій особисто.

Відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов'язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах (клопотаннях) питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов'язки.

Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

Статтею 19 Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень; письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення.

Виходячи з матеріалів справи та доводів сторін, суд першої інстанції констатував, що Департаментом освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації на виконання резолюції облдержадміністрації, в межах повноважень, розглянуто лист позивача від 13.08.2018 року на який надано відповідь від 07.09.2018 року за №01-22-04/2370.

Оцінюючи зміст наданої відповіді та надаючи оцінку доводам позивача, що відповідь надана Департаментом, як суб'єктом уповноваженим на здійснення контролю за діяльністю відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації, колегія суддів погоджується з доводами суду першої інстанції, та вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до п.1,2 Положення про Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, що затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації 16.01.2013 року №23 (у редакції розпорядження голови райдержадміністрації 12.02.2018 року №112), Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації (далі - Департамент) є структурним підрозділом облдержадміністрації, підпорядкований голові облдержадміністрації, підзвітний та підконтрольний Міністерству освіти і науки України (далі - МОН України), а також з питань здійснення контролю за діяльністю підпорядкованих навчальних закладів - Державній інспекції навчальних закладів.

Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами МОН України, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, Положенням про Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 16 січня 2013 року №23 (із змінами).

Згідно п.4 Положення про Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, Департамент відповідно до покладених на нього завдань, крім іншого:

- здійснює керівництво і контролює діяльність органів управління освітою області (в межах повноважень, визначених законом), у межах свої повноважень організовує виконання актів законодавства у сфері освіти, науки, інновацій, інтелектуальної власності, здійснює контроль за їх реалізацією;

- координує роботу органів управління освітою області (в межах повноважень, визначених законом). Комунального вищого навчального закладу Вінницька академія неперервної освіти , централізованих бухгалтерій, а також: підприємств, установ та організацій незалежно від їх підпорядкування і форм власності з питань навчання й виховання дітей дошкільного та шкільного віку, студентської та учнівської молоді, забезпечує рівний доступ до якісної освіти.

З огляду на викладене, суд дійшов вірного висновку, що повноваження Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації щодо керівництва, контролю та координації діяльності органів управління освітою області стосуються перш за все питань, які пов'язані із освітнім процесом.

Разом з цим, відповідно до п.1,2 Положення про відділ освіти районної державної адміністрації, що затверджене розпорядженням голови Жмеринської районної державної адміністрації від 09.09.2016 року №268, відділ освіти Жмеринської районної державної адміністрації (далі - відділ освіти) є структурним підрозділом Жмеринської районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація), який утворюється головою Жмеринської районної державної адміністрації (далі - голова райдержадміністрації), входить до складу райдержадміністрації і в межах району забезпечує виконання покладених на нього завдань.

Відділ освіти підпорядковується голові райдержадміністрації, підзвітний і підконтрольний Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації (далі - Департамент освіти).

Таким чином, Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації є структурним підрозділом Вінницької обласної державної адміністрації та підпорядковується безпосередньо голові облдержадміністрації, а відділ освіти Жмеринської районної державної адміністрації є структурним підрозділом Жмеринської районної державної адміністрації та не перебуває у безпосередньому підпорядкуванні Департаменту освіти і науки облдержадміністрації. Керівник відділу освіти підпорядковується голові Жмеринської районної державної адміністрації.

Відтак, контроль за виконанням вимог чинного законодавства України в сфері доступу до публічної інформації відділом освіти Жмеринської районної державної адміністрації належить до компетенції саме голови Жмеринської районної державної адміністрації.

Суд вірно зауважив, що підпорядкування - це відносини прямої організаційної або правової залежності одного суб'єкта владних повноважень від суб'єкта владних повноважень вищого рівня, в тому числі через надання вказівок, доручень тощо, контролю за їх виконанням.

Суд, також, правомірно погодився з доводами відповідачів, що управління об'єктами нерухомості комунальної власності та земельними ділянками в межах населених пунктів належить виключно до компетенції органів місцевого самоврядування, що передбачено ст.12 Земельного кодексу України.

Так, до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить:

а) розпорядження землями територіальних громад;

б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу;

в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу;

г) вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу;

ґ) викуп земельних ділянок для суспільних потреб відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст;

д) організація землеустрою;

е) координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів;

є) здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства;

ж) обмеження, тимчасова заборона (зупинення) використання земель громадянами і юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства;

з) підготовка висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу;

и) встановлення та зміна меж районів у містах з районним поділом;

і) інформування населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок;

ї) внесення пропозицій до районної ради щодо встановлення і зміни меж сіл, селищ, міст;

й) вирішення земельних спорів;

к) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Таким чином, суд дійшов вірного висновку, що здійснення Департаментом освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації діяльності відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації перевірки з питань не приведення у відповідність документів на землю в Лука-Мовчанській школі І ступеню, та, як наслідок, не вжиття відповідних заходів реагування до начальника відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації - не належить до компетенції Департаменту.

Судова колегія дійшла переконання, що посадові особи Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації при наданні відповіді на звернення Позивача діяли в межах повноважень, наданих їм Положенням про Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 16.01.2013 року №23 (із змінами у редакції розпорядження голови облдержадміністрації від 12 лютого 2018 року №112).

Крім того, відповідно до ч.1 ст.5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.

Право на захист - це суб'єктивне право певної особи, тобто вид і міра її можливої (дозволеної) поведінки із захисту своїх прав. Воно випливає з конституційного положення: "Права і свободи людини і громадянина захищаються судом" (ст. 55 Конституції України).

Отже, кожна особа має право на захист свого права у разі його порушення, невизнання чи оспорювання у сфері цивільних, господарських, публічно-правових відносин та за наявності неврегульованих питань.

Порушення права означає необґрунтовану заборону на його реалізацію або встановлення перешкод у його реалізації, або значне обмеження можливостей його реалізації, тощо.

Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Із аналізу вказаних норм слідує, що суд захищає лише порушені, невизнані або оспорювані права, свободи та інтереси учасників адміністративних правовідносин.

Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Виходячи з наявних матеріалів справи, колегія суддів вважає, що судом не встановлено, а позивачем не наведено переконливих обґрунтувань на підтвердження наявності доказів порушення та/або обмеження його прав з боку відповідачів.

Судова колегія зауважує, що доводи наведені в апеляційній скарзі були предметом дослідження в суді першої інстанції де не знайшли свого належного підтвердження.

Таким чином, в порушення вимог ч.1 ст.77 КАС України позивач не довів ті обставини, на яких ґрунтувались його вимоги, разом з цим відповідачі надали докази правомірності та обґрунтованості своїх дій.

Враховуючи наведене, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку, що позовні вимоги безпідставні та задоволенню не підлягають.

Згідно з ч.1 ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Зважаючи на вищевикладене, колегія суддів вважає, що доводи викладені в апеляційній скарзі не спростовують висновків суду першої інстанції, суд першої інстанції вірно встановив фактичні обставини справи, дослідив наявні докази, дав їм належну оцінку та прийняв законне та обґрунтоване рішення у відповідності з вимогами матеріального та процесуального права, в зв'язку з чим апеляційна скарга залишається без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу ОСОБА_2 залишити без задоволення, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 13 листопада 2018 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.

Постанова суду складена в повному обсязі 26 лютого 2019 року.

Головуючий Капустинський М.М. Судді Моніч Б.С. Охрімчук І.Г.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.02.2019
Оприлюднено01.03.2019
Номер документу80106022
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0240/3312/18-а

Постанова від 21.02.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Постанова від 21.02.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 24.01.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 02.01.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Рішення від 13.11.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Альчук Максим Петрович

Ухвала від 05.11.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Альчук Максим Петрович

Ухвала від 30.10.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Томчук Андрій Валерійович

Ухвала від 10.10.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Томчук Андрій Валерійович

Ухвала від 25.09.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Томчук Андрій Валерійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні