Рішення
від 16.11.2018 по справі 0540/5662/18-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 листопада 2018 р. Справа№0540/5662/18-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Михайлик А.С., при секретарі судового засідання Столяренко Я.С. розглянув у відкритому судовому засіданні в порядку загального провадження в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду адміністративну справу

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю АРДОК

до Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області та Державної фіскальної служби України

про визнання протиправними дій, скасування рішень про відмову в реєстрації податкових накладних та зобов'язання зареєструвати податкові накладні,

за участю:

від позивача: Кириченко В.І.

від відповідача 1 та відповідача 2: Вовченко С.П.

ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ ТА ЗАПЕРЕЧЕНЬ

Товариство з обмеженою відповідальністю АРДОК (надалі за текстом позивач) звернулося до суду із позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області, Державної фіскальної служби України, в якому із врахуванням наданого до суду уточненого позову, просило суд визнати протиправними дії (бездіяльність) Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області щодо відмови в реєстрації податкових накладних, скасувати рішення від 11.06.2018 про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №781287/39979027, № 781289/39979027, № 781290/39979027, № 781288/39979027, № 781291/39979027, № 781292/39979027, № 781293/39979027 та № 781294/39979027, зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1 від 16.04.2018, № 2 від 16.04.2018, № 3 від 16.04.2018, № 4 від 18.04.2018, № 5 від 23.04.2018 № 6 від 23.04.2018 № 7 від 23.04.2018, №8 від 23.04.2018.

За змістом викладеного позові відповідачем 1 безпідставно відмовлено в реєстрації податкових накладних, виписаних по факту постачання позивачем товарно-матеріальних цінностей контрагентам з підстав ненадання позивачем після зупинення реєстрації податкових накладних розрахункових документів та банківських виписок. Посилаючись на достатність наданих документів для встановлення наявності підстав для складення податкових накладних та можливість встановити фактичне відбуття господарських операцій, позивач зауважував на протиправності рішень про відмову в реєстрації податкових накладних.

В судовому засіданні представник позивача надав пояснення аналогічні викладеним в позові, просив суд задовольнити позов.

Головне управління Державної фіскальної служби в Донецькій області - відповідач 1 та Державна фіскальна служба України - відповідач 2 проти задоволення заявлених позивачем вимог заперечували, підстави незгоди із позовом визначили в адресованих до суду відзивах. Зміст наданих відзивів відповідача та відповідача 2 є ідентичним.

За змістом відзивів відповідачі вважають рішення від 11.06.2018 про відмову в реєстрації податкових накладних такими, що прийняті у відповідності до положень податкового законодавства. Згідно пункту 21 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому постановою КМУ № 117 від 21.02.2018 підставою прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, крім іншого, передбачено ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 4 пункту 13 цього Порядку. Оскільки до наданих після зупинення реєстрації податкових накладних письмових пояснень позивачем не додано розрахункових документів, банківських виписок та враховуючи передбачені умовами укладених позивачем договорів строки оплати поставлених товарно-матеріальних цінностей, відповідачі наполягали на обґрунтованості та правомірності прийнятих рішень про відмову.

У відзивах відповідачі зауважили на тому, що до матеріалів позову позивачем додані товарно-транспортні накладні № Р27 від 23.04.2018 та № Р28 від 23.04.2018, які не надавалися до наданих позивачем пояснень.

В судовому засіданні представник відповідачів надав пояснення аналогічні викладеним в позові, просив суд відмовити в задоволенні позову.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ

Ухвалою від 13 липня 2018 року відкрито провадження у справі, справу призначено до розгляду за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання у справі призначено на 8 серпня 2018 року. Судове засідання відкладалося на 8 серпня 2018 року та 5 вересня 2018 року. Ухвалами від 5 вересня 2018 року до участі у розгляді справи у якості 2 відповідача залучено Державну фіскальну службу України та продовжено строк підготовчого провадження. Підготовче засідання відкладено на 27 вересня 2018 року. Ухвалою від 27 вересня 2018 року закрито підготовче провадження у справі, справу призначено до розгляду у відкритому судовому засіданні на 23 жовтня 2018 року.

23 жовтня 2018 року справу передано на розгляд судді Михайлик А.С. за наслідком проведеного повторного перерозподілу. Ухвалою від 23 жовтня 2018 року справу прийнято до розгляду, підготовче засідання у справі призначено на 30 жовтня 2018 року. Протокольною ухвалою, внесеною до журналу судового засідання від 30 жовтня 2018 року закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до розгляду у відкритому судовому засіданні на 15 листопада 2018 року.

ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ОБСТАВИНИ

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "АРДОК", є юридичною особою, зареєстрований та обліковується в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань за кодом 39979027. Даними єдиного державного реєстру місцезнаходженням позивача є Донецька область, м. Краматорськ, вул. Дружби, буд. 58.

Позивач як платник податків обліковується в ДПІ у м. Краматорську Головного управління Державної фіскальної служби України в Донецькій області, що є відповідачем 1.

Згідно наявних в матеріалах справи квитанцій № 1 від 26.04.2018 (арк. справи 59), 10.05.2018 (арк. справи 53), 10.05.2018 (арк. справи 46), 10.05.2018 (арк. справи 41), 11.05.2018 (арк. справи 35), 14.05.2018 (арк. справи 69), 14.05.2018 (арк. справи 74) від 15.05.2018 (арк. справи 81) направлені позивачем до Єдиного реєстру податкові накладні № 1 від 16.04.2018 (реєстраційний номер 9078229407), № 2 від 16.04.2018 (реєстраційний номер 9087791922), № 3 від 16.04.2018 (реєстраційний номер 9087792148), № 4 від 18.04.2018 (реєстраційний номер 3087792106), № 5 від 23.04.2018 (реєстраційний номер 9090232613), № 6 від 23.04.2018 (реєстраційний номер 9090281974), № 7 від 23.04.2018 (реєстраційний номер 9092281729) та № 8 від 23.04.2018 (реєстраційний номер 9092283744) доставлено до центрального рівня Державної податкової служби України, реєстрацію зупинено. За змістом наведених квитанцій податкові накладні відповідають вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку , у зв'язку із чим товариству позивача запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

01 червня 2018 року позивачем подані до ДФС України пояснення разом із документами, підтверджуючими відбуття господарських операцій, за наслідком вчинення яких позивачем складалися податкові накладні, зокрема, договори на постачання товарно-матеріальних цінностей, товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, акти прийняття послуг, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей, інвентаризаційні відомості тощо (арк. справи 58, 60-67, 52, 54-57, 45, 47-51, 40, 42-44, 34, 36-39, 68, 70-72, 73, 75-79, 80, 82-85).

11 червня 2018 року комісією відповідача 1, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняті рішення № 781287/39979027 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 16.04.2018, № 781289/39979027 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 16.04.2018, № 781290/39979027 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 16.04.2018, № 781288/3997927 про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 18.04.2018, № 781291/3997927 про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 23.04.2018, № 781292/3997927 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 23.04.2018, № 781293/3997927 про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 23.04.2018 та № 781294/3997927 про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 23.04.2018 з підстав ненадання останнім розрахункових документів та банківських виписок з особових рахунків (арк. справи 26-33).

Правомірність та обґрунтованість прийнятих рішень є предметом розгляду цієї справи.

ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ, ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначення переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, права та обов'язки платників податків, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, визначаються положеннями Податкового кодексу України.

Пунктом 201.1. статті 201 Податкового кодексу України встановлений обов'язок платника скласти на дату виникнення податкових зобов'язань податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). У разі якщо частка товарів/послуг, послуг не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та враховується при визначенні загальних податкових зобов'язань (пункт 201.7.статті 201 Податкового кодексу України).

Згідно пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 14.1.60 статті 14 Податкового кодексу України встановлено, що єдиним реєстром податкових накладних є реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 117 від 21 лютого 2018 року.

Пунктом 3 наведеного порядку визначено, що податкові накладні / розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику), що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до встановлених цим пунктом ознак.

У разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак, визначених у пункті 3 цього Порядку, такі податкова накладна / розрахунок коригування не підлягають моніторингу та підлягають реєстрації в Реєстрі (пункт 5 Порядку).

Згідно пункту 6 Порядку податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

У разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування або податкова накладна (крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку) відповідають критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється (пункти 6, 7 Порядку).

За змістом пункту 12 та підпунктів 3, 4 пункту 13 Порядку про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі в автоматичному режимі направляється платнику податку квитанція. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку та пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, визначений пунктом 14 наведеного Порядку.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування (пункт 5 Порядку).

Згідно пункту 18 Порядку письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Пунктом 21 зазначеного порядку передбачено, що підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування визначено: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Пунктом 20 наведеного порядку передбачено, що податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у тому числі, в день настання однієї набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних затверджений постановою Кабінетом Міністрів України № 1246 від 29 грудня 2010 року .

Так, згідно пунктів 12, 13 цього порядку після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться їх перевірки, після чого формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Пунктом 17 цього порядку передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 19 Порядку).

Згідно пункту 20 Порядку у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

ОЦІНКА ДОВОДІВ СТОРІН ТА ВИСНОВКИ СУДУ

При вирішенні питання щодо правомірності оскаржуваних рішень про відмову в реєстрації податкових накладних суд виходить із наступного.

Пунктом 21 Порядку № 117 підставою прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної визначено ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього. Підпунктом 4 пункту 13 Порядку передбачено, що квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної має містити пропозицію щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної в Реєстрі.

Отримані позивачем квитанції по зупинення реєстрації податкових накладних № 1 від 16.04.2018 (реєстраційний номер 9078229407), № 2 від 16.04.2018 (реєстраційний номер 9087791922), № 3 від 16.04.2018 (реєстраційний номер 9087792148), № 4 від 18.04.2018 (реєстраційний номер 3087792106), № 5 від 23.04.2018 (реєстраційний номер 9090232613), № 6 від 23.04.2018 (реєстраційний номер 9090281974), № 7 від 23.04.2018 (реєстраційний номер 9092281729) та № 8 від 23.04.2018 (реєстраційний номер 9092283744) містять загальну фразу про необхідність надання достатніх для прийняття фіскальним органом рішення про реєстрацію податкових накладних документів без конкретизації їх переліку.

Суд зазначає, що обов'язок платника податків виконати вимогу контролюючого органу кореспондує з правом на витребування податковим органом додаткових документів у передбачених законом випадках. Втім, податковий орган має конкретизувати перелік витребуваних ним документів, необхідних для виконання покладених на нього функцій, за для того, що платник податку чітко розумів адресовану йому вимогу. Пред'явлення податковим органом до платника податків загальної вимоги про надання документів без їх конкретизації виключає можливість податкового органу в подальшому притягнути такого платника податків до будь-якої відповідальності, пов'язаної із ненаданням конкретного документу.

З наявних в матеріалах справи документів вбачається, що податкові накладні, направлені позивачем на реєстрацію були сформовані позивачем за фактом передачі товарно-матеріальних цінностей контрагентам. Як встановлено судом, до пояснень щодо формування податкового кредиту позивачем додавалися договори на постачання ТМЦ із контрагентами, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні та довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей тощо. В даному випадку перерахування грошових коштів та проведення розрахунків на умовах укладених договорів не впливає на наявність в позивача права на формування податкового кредиту, оскільки податкові накладні складалися за фактом передачі товарно-матеріальних цінностей.

Враховуючи викладене вище, суд дійшов висновку, що прийняті комісією відповідача 1 рішення про відмову в реєстрації податкових накладних від 11.06.2018 781287/39979027, № 781289/39979027, № 781290/39979027, № 781288/3997927, № 781291/3997927, № 781292/3997927, № 781293/3997927 та № 781294/3997927 прийняті за відсутності на те правових підстав та підлягають скасуванню.

Враховуючи те, що рішення про відмову комісії відповідача в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є протиправними, позовні вимоги про зобов'язання відповідача 2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкові накладні № 1 від 16.04.2018, № 2 від 16.04.2018, № 3 від 16.04.2018, № 4 від 18.04.2018, № 5 від 23.04.2018, № 6 від 23.04.2018, № 7 від 23.04.2018 та № 8 від 23.04.2018 є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Отже, заявлені позивачем вимоги в частині вимог про скасування рішення про відмову в реєстрації податкових накладних та зобов'язання зареєструвати податкові накладні є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Вимоги позивача про визнання протиправними дій відповідачів з прийняття рішень про відмову в реєстрації податкових накладних задоволенню не підлягають, оскільки належним способом захисту порушених прав позивача є скасування рішень про відмову в реєстрації податкових накладних.

Таким чином, заявлені позивачем вимоги підлягають задоволенню частково.

Відповідно до частин першої, третьої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Частиною 8 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у випадку якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони суд має право покласти на таку сторону судові витрати повністю або частково незалежно від результатів вирішення спору.

З огляду на таке, суд вважає за можливе покласти витрати пов'язані із розглядом цієї справи у вигляді сплаченого позивачем судового збору на Головне управління Державної фіскальної служби у Донецькій області.

При зверненні до суду позивачем сплачено судовий збір в сумі 1762,00 грн. згідно платіжного доручення № 111 від 03.11.2018, який підлягає присудженню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби Донецької області.

З огляду на викладене вище, на підставі положень Податкового кодексу України, Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 та Порядку з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постаново. Кабінету міністрів України № 117 від 21.02.2018 та керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 9, 12, 15, 19, 22, 25, 32, 72, 76, 77, 79, 139, 194, 205, 241-243, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "АРДОК", (місцезнаходження: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Дружби, буд. 58, код юридичної особи 39979027) до Головного управління ДФС у Донецькій області (місцезнаходження: Донецька область, м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, буд. 114, код юридичної особи 39406028), Державної фіскальної служби України (місцезнаходження: м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код юридичної особи 39292197) про скасування рішень та зобов'язання вчинити певні дії, - задовольнити частково.

Скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних № 781287/39979027 від 11 червня 2018 року, № 781289/39979027 від 11 червня 2018 року, № 781290/39979027 від 11 червня 2018 року, № 781288/39979027 від 11 червня 2018 року, № 781291/39979027 від 11 червня 2018 року, № 781292/39979027 від 11 червня 2018 року № 781293/39979027 від 11 червня 2018 року, № 781294/39979027 від 11 червня 2018 року.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкові накладні подані Товариством з обмеженою відповідальністю АРДОК (код ЄДРПОУ 39979027) № 1 від 16 квітня 2018 року, № 2 від 16 квітня 2018 року, № 3 від 16 квітня 2018 року, № 4 від 18 квітня 2018 року, № 5 від 23 квітня 2018 року, № 6 від 23 квітня 2018 року, № 7 від 23 квітня 2018 року, № 8 від 23 квітня 2018 року.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АРДОК" (код ЄДРПОУ 39979027) судовий збір в сумі 1 762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) гривні 00 копійок за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Донецькій області (код ЄДРПОУ 39406028).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У відповідності до пп. 15.5 п. 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Повне судове рішення складено 19 листопада 2018 року.

Суддя Михайлик А.С.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.11.2018
Оприлюднено19.11.2018
Номер документу77914965
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0540/5662/18-а

Ухвала від 08.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 05.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 05.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 26.02.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Шишов Олег Олексійович

Постанова від 26.02.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Шишов Олег Олексійович

Ухвала від 22.02.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Шишов Олег Олексійович

Ухвала від 22.01.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Шишов Олег Олексійович

Ухвала від 22.01.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Шишов Олег Олексійович

Ухвала від 20.12.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Шишов Олег Олексійович

Ухвала від 20.12.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Шишов Олег Олексійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні