Постанова
від 12.11.2018 по справі 761/15594/18
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/15594/18

Провадження № 3/761/8697/2018

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 листопада 2018 року суддя Шевченківського районного суду м. Києва Мєлєшак О.В., розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління ДФС у м. Києві про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1, працює на посаді керівника ТОВ Полігаф-Сервіс , раніше до адміністративної відповідальності не притягувалась

за ч.1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

ВСТАНОВИВ:

17.04.2018 року головним державним ревізором-інспектором ГУ ДФС у м. Києві Солодовніковою Ж.В. за результатами проведення перевірки ТОВ Полігаф-Сервіс , складено протокол про адміністративне правопорушення відповідно до якого ОСОБА_1 звинувачується у тому, що керівником ТОВ Полігаф-Сервіс , вчинила порушення ведення податкового обліку, за що передбачена відповідальність за ч.1 ст.163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Суд, дослідивши матеріали адміністративної справи вважає, що їх необхідно повернути до ГУ ДФС у м. Києві з наступних підстав.

Відповідно до ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягується до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягується до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

При складанні протоколу особі, яка притягується до адміністративної відповідальності, роз'яснюються її права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

Разом з тим, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення, складеного відносно ОСОБА_1 то він не відповідає вимогам ст.256 КУпАП, оскільки не містить суті адміністративного правопорушення, оскільки не зазначено які саме дії та за яких обставин вчинила чи не вчиняла ОСОБА_1, а лише зазначено посилання на нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення.

Крім того, згідно матеріалів даної адміністративної справи, вбачається, що підставі акту камеральної перевірки ТОВ Полігаф-Сервіс від 30.03.2018 складено протокол про адміністративне правопорушення, разом з тим матеріали справи не містять відомостей щодо узгодження суми податку.

Також, слід зазначити, що у супереч вимогам ст.256 КУпАП протокол не містить відомості про особу, яка притягується до адміністративної відповідальності, відсутні дані щодо місця та часу вчинення адміністративного правопорушення, а також відомості про роз'яснення її прав і обов'язків визначених статтею 268 КУпАП.

При цьому, хоча у протоколі вказується, що іноземцеві не з'явилася на виклик для складання та вручення їй протоколу, однак в матеріалах справи відсутні підтвердження про належне сповіщення особи про необхідність такої явки, тобто відсутні відомості щодо обізнаності особи про складання відносно неї протоколу про адміністративне правопорушення.

Таким чином, суд дійшов висновку, що матеріали як такі, що передчасно направленні для розгляду судом, а тому їх необхідно направити для доопрацювання та додаткової перевірки до головного управління ДФС у м. Києві.

При поверненні справи про адміністративне правопорушення для належного оформлення, суд керується постановою Пленуму Верховного суду України №14 від 23.12.2005 в якій зазначено, що визнається правильною практика тих суддів, які вмотивованими постановами повертають протоколи про адміністративні правопорушення, складені не уповноваженою на те посадовою особою або без додержання вимог ст. 256 КпАП, відповідному правоохоронному органу для належного оформлення.

Також, постановою Пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ№11 від 17.10.2014 Про деякі питання дотримання розумних строків розгляду судами цивільних, кримінальних справ і справ про адміністративні правопорушення відповідно до якої звертається увага на те, що норми КУпАП не забороняють повернення протоколу про адміністративне правопорушення, кладеного не уповноваженою на те особою або без додержання вимог ст.256 цього Кодексу вмотивованою постановою цього суду для належного оформлення.

Керуючись ч.1 ст. 163-1, ст. 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

ПОСТАНОВИВ:

Матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-1 КУпАП України повернути до головного управління ДФС у м. Києві для доопрацювання та додаткової перевірки.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя:

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення12.11.2018
Оприлюднено20.11.2018
Номер документу77941031
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —761/15594/18

Постанова від 11.01.2019

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Притула Н. Г.

Постанова від 12.11.2018

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Мєлєшак О. В.

Постанова від 27.08.2018

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Щебуняєва Л. Л.

Постанова від 18.05.2018

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Слободянюк П. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні