Рішення
від 24.10.2018 по справі 0240/3159/18-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

24 жовтня 2018 р. Справа № 0240/3159/18-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Мультян М.Б.,

за участі секретаря судового засідання: Краєвської І.В.

представників сторін:

позивача: ОСОБА_1

відповідача: ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом: товариства з обмеженою відповідальністю "Вінницьке АТП-10556"

до: Державної служби України з безпеки на транспорті

про: визнання дій протиправними та скасування розрахунку

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом звернулось товариства з обмеженою відповідальністю "Вінницьке АТП-10556" до Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання дій протиправними та скасування розрахунку.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що 11 серпня 2018 року державними інспекторами управління у Вінницькій області на пересувному пункті габаритно-вагового контролю а/д М-21 Виступовичі-Житомир-Могилів-Подільський 286 км було проведено зважування автомобіля НОМЕР_1 та причепа реєстраційний номер АВ4500ХT, що належить товариству з обмеженою відповідальністю "Вінницьке АТП-10556".

За результатами проведеного габаритно-вагового контролю вантажного автомобіля SCANIA управлінням Укртрансбезпеки у Вінницькій області було складено довідку № 0000116 про результати здійснення габаритно-вагового контролю від 18 серпня 2018 року та акт № 0009116 від 18 серпня 2018 року про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів. На підставі зазначеного акту працівниками управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області складено розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування з зазначенням перевищення норм на суму 2525,50 Євро

Відтак, на переконання позивача розрахунок зроблений відповідачем не відповідає нормам діючого законодавства та положенням постанови Кабінету Міністрів № 879 від 27 червня 2007 року "Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування" і в ньому надмірно завищено плату за проїзд порівняно з вимогами діючого законодавства.

Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 17 вересня 2018 року відкрито провадження по справі та справу призначено до розгляду в судовому засіданні.

24 жовтня 2018 року на адресу Вінницького окружного адміністративного суду від представника відповідача надійшов відзив. У якому зазначено, що інспекторами управлінням Укртрансбезпеки у Вінницькій області в рамках проведення заходів державного контролю відповідно до Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті - Порядку 1567, шляхом проведення рейдової перевірки, 18.08.2018 року на а.д. М-21, Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський 286 км, перевірено транспортний засіб SCANIA, реєстраційний номер НОМЕР_2, що належить та використовується автомобільним перевізником ТОВ "Вінницьке АТП-10556". Згідно чеку зважування від 18.08.2018 року навантаження автомобіля марки SCANIA R 124, реєстраційний номер НОМЕР_2 із причіп (напівпричіп) BENALU Т34С 1 NLA, реєстраційний номер НОМЕР_3 становило: навантаження на одиночну вісь 11,250 т (при нормативно допустимій 11т),навантаження на строєну вісь з одиничними шинами - 32.200 т (при нормативно допустимих - 22 т). Повна маса транспортного засобу становила 50,250 т. За результатами проведеної перевірки посадовими особами Вінницького управління Укртрансбезпеки було складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом № 058699 від 18.08.2018 року; акт № 0009116 від 18.08.2018 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів; довідку № 0000116 від 18.08.2018 про результати здійснення габаритно - вагового контролю та розрахунок № 0009116 від 18.08.2018 плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування та нараховано плату за проїзд на суму 2525,50 євро. Оскільки, під час габаритно-вагового контролю транспортного засобу, що належить позивачу, виявлено перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, тому відповідно визначено суму плати за проїзд за формулою розрахунку відповідно до пунктів 30 - 31-1 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю.

Пунктом 31 Порядку № 879 передбачено, що при визначенні розміру плати за проїзд транспортних засобів з осьовим сполученням більше трьох береться до рахунку схема, що спричиняє більші руйнування доріг з комбінацій одно -, двох - та трьохосьових сполучень, а найбільша сума навантаження на суміжні осі припадає на максимальну колісну формулу. В даному розрахунку в п.1. Фактичні вагові та або габаритні параметри ТЗ, Зазначено: загальна маса 50.250, параметри на які нараховується плата за проїзд 10,250; перевищення параметрів від нормативу % -25,6 та нарахування плата за проїзд перевищення нормативних параметрів - 0.20 євро/км, відповідно до ПКМ від 27.06.2007 року № 879. В даному розрахунку в п. 2.1.1, Фактичні вагові та або габаритні параметри ТЗ, зазначено: одиничну 11,250, параметри на які нараховується плата за проїзд 2,3. В п.2.3.4, фактичні вагові та або габаритні параметри ТЗ зазначено: строєну з одиничними шинами 32,200, параметри на які нараховується плата за проїзд 10,200, перевищення параметрів від нормативу %- 46,4 та нарахована плата за проїзд перевищення нормативних параметрів 2,34 євро/км відповідно до ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затверджено ПКМ від 27.06.2007 року № 879, великовагові транспортні засоби з перевищенням допустимих осьових навантажень від 10 до 20 % включно ставка за кожний кілометр відстані, в євро становить 0.27, понад 20% за кожні наступні 5 % ставка плати за кожний кілометр відстані становить 0,15. З урахуванням даних понад 20 % наступні 5% повинно бути нараховані шість разів і скласти 0.1 5x6 = 0,90 євро так як в даному випадку не 45% а 46,4% з чого слідує формула 0,27+0,90=1.17 Євро. В абз. 2 п 31, ПКМ від 27.06.2007 року № 879, зазначено: для строєних осей з одиничним шинами плати за перевищення допустимих навантажень на вісь (осі) збільшується в 2 рази. 1.17x2=2.34 Євро. Таким чином позивач не врахував даний коефіцієнт та застосував нараховану плату за проїзд в еквіваленті 2,04 (дві цілих чотири сотих) євро/км, замість 2,34 євро/км як і зазначено в розрахунку № 0009116 від 18.08.2018 року. В колонці: Разом за 1 км. проїзд коефіцієнт застосований вірно тому і зазначено 2,59 євро як і зазначено в розрахунку № 0009116 від 18.08.2018 року.

Згідно з пунктом 30 Порядку № 879 плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу справляється за встановленими ставками залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту за формулою:

П = (Рзм + Рнв + Рг) х В,

П- (0,20,+0,05+2,34+0)х195x5=2525,50 євро.

де П- розмір плати за проїзд; = 2525,50 євро.

0,20 це Рзм - розмір плати за перевищення загальної маси транспортного засобу за 1 кілометр проїзду;

0 це Рнв - розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі) (за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду;

Рг - розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за ширину + за довжину) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду;

195- це: В - відстань перевезення кілометрів.

5 - це коефіцієнт збільшення плати за проїзд у разі перевищення нормативу вагового або габаритного параметру більше ніж 40%.

1-1. Якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру:

до 10 відсотків - у подвійному розмірі;

на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі;

більше як на 40 відсотків - у п'ятикратному розмірі (як у даному випадку)

У разі перевищення кількох нормативів вагових або габаритних параметрів плата за проїзд визначається виходячи з параметру з найбільшим перевищенням.

Таким чином плата за проїзд великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування відповідно до розрахунку № 0009116 від 18.08.2018 року складає 2525,25 євро.

У судовому засіданні представник позивача заявлені позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив позов задовольнити посилаючись на обставини викладені у позовній заяві.

Представник відповідача у судому засіданні заперечував проти задоволення позовних вимог та просив відмовити у задоволенні адміністративного позову.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази, які є у справі в їх сукупності, суд дійшов висновку, що заявлений адміністративний позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

11 серпня 2018 року державними інспекторами управління у Вінницькій області на пересувному пункті габаритно-вагового контролю а/д М-21 Виступовичі-Житомир-Могилів-Подільський 286 км було проведено зважування автомобіля НОМЕР_1 та причепа реєстраційний номер АВ4500ХT, що належить товариству з обмеженою відповідальністю "Вінницьке АТП-10556".

За результатами проведеного габаритно-вагового контролю вантажного автомобіля SCANIA управлінням Укртрансбезпеки у Вінницькій області було складено довідку № 0000116 про результати здійснення габаритно-вагового контролю від 18 серпня 2018 року та акт № 0009116 від 18 серпня 2018 року про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів та складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом б/н від 18.08.2018 року

На підставі зазначеного акту працівниками управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області складено розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування з зазначенням перевищення норм на суму 2525,50 Євро

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Відповідно до п. 1 Положення Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).

Згідно п.п. 1 п. 4 Положення основними завданнями Укртрансбезпеки є, зокрема, реалізація державної політики з питань безпеки на автомобільному транспорті загального користування (далі - автомобільний транспорт), міському електричному, залізничному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті.

Відповідно до п.п. 15, 27 п. 5 Положення Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань: здійснює габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування; здійснює нарахування плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, під час здійснення габаритно-вагового контролю.

Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи та Держспецтрансслужбу (п. 8 Положення).

За визначеннями наведеними в статті 1 Закону України "Про автомобільний транспорт" автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами; вантажні перевезення - це перевезення вантажів вантажними автомобілями; водій - особа, яка керує транспортним засобом і має відповідне посвідчення встановленого зразка.

За змістом статті 29 Закону України "Про дорожній рух" №3353-XII від 30 червня 1993 року до участі у дорожньому русі допускаються транспортні засоби, конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають сертифікат на відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку, а у разі, якщо транспортний засіб згідно з цим Законом підлягає обов'язковому технічному контролю, пройшов такий контроль. З метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів. Порядок видачі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, та розмір плати за його отримання встановлюються Кабінетом Міністрів України.

За нормами статті 6 Закону України "Про автомобільний транспорт" №2344-III від 05 квітня 2001 року, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює, зокрема, державний нагляд і контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства, норм та стандартів на автомобільному транспорті, габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування.

Рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (ст.33 Закону України "Про автомобільні дороги").

Постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року № 879 "Про заходи збереження автомобільних доріг загального користування" затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - Порядок №879).

За визначенням у пункті 2 Порядку № 879, габаритно-ваговий контроль - це контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який включає перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких транспортних засобів установленим законодавством параметрам і нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів; попередній габаритно-ваговий контроль - це визначення параметрів великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу для встановлення наявності перевищення нормативів на стаціонарних пунктах; точний габаритно-ваговий контроль - визначення габаритно-вагових параметрів транспортного засобу на стаціонарному або пересувному пункті.

У силу пункту 3 Порядку № 879, габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та відповідними підрозділами МВС, що забезпечують безпеку дорожнього руху. Таке ж положення міститься і у пункті 3 Порядку взаємодії Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, Міністерства внутрішніх справ України, Державного агентства автомобільних доріг України під час організації та проведення робіт із зважування та здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерства внутрішніх справ України від 10 грудня 2013 року №1007/1207.

Тобто, безпосереднє здійснення габаритно-вагового контролю покладено на Укртрансбезпеку та її територіальні органи спільно із відповідними підрозділами МВС, що забезпечують безпеку дорожнього руху.

Відповідно до п.16 Порядку №879 габаритно-ваговий контроль на стаціонарних пунктах включає документальний, попередній та/або точний контроль, на пересувних -документальний, точний контроль.

За результатами точного габаритно-вагового контролю на стаціонарному або пересувному пункті водієві транспортного засобу видається довідка результатів здійснення контролю із зазначенням часу і місця його проведення, а на запит водія міжнародний сертифікат зважування вантажних транспортних засобів, якщо пункт габаритно-вагового контролю уповноважений видавати такі сертифікати (п.18 Порядку №879).

Відповідно до п. 21 Порядку № 879, у разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 відсотки подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування (далі - плата за проїзд). Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України.

Пункт 27 Порядку № 879 передбачають, що плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування справляється з транспортних засобів вітчизняних та іноземних власників. Плата за проїзд справляється в національній валюті за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком на день проведення розрахунку.

Пунктом 28 встановлено, що плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень.

Згідно п. 28 Порядку № 879, плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень.

Методику розрахунку плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту встановлено у п.30 Порядку № 879.

Згідно п.30 Порядку № 879, плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу справляється за встановленими ставками залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту за формулою

П = (Рзм + Рнв + Рг) х В,

де П - розмір плати за проїзд;

Рзм - розмір плати за перевищення загальної маси транспортного засобу за 1 кілометр проїзду;

Рнв - розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі) (за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду;

Рг - розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за ширину + за довжину) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду;

В - відстань перевезення, кілометрів.

З огляду на вищенаведену формулу розрахунку плати за проїзд суд констатує, що допущення помилки в одному з параметрів, за яких проводиться розрахунок, може мати суттєвий вплив на кінцеве визначення розміру плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу.

При цьому слід зауважити, що пунктом 31-1 Порядку № 879 встановлено, що якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків - у п'ятикратному розмірі.

Як випливає із розрахунку в п. 1 фактичні вагові та або габаритні параметри ТЗ, Зазначено: загальна маса Т 50.250, параметри на які нараховується плата за проїзд 10,250; перевищення параметрів від нормативу % - 25,6 та нараховано плату за проїзд перевищення нормативних параметрів - 0.20 євро/км, В даному розрахунку в п. 2.1.1, Фактичні вагові та або габаритні параметри ТЗ, зазначено: одиничну 11,250, параметри на які нараховується плата за проїзд 2,3. Перевищення параметрів від нормативу % - 2,3, та нарахована плата за проїзд перевищення нормативних параметрів, 0,5 (нуль цілих п'ять десятих) євро/км, що не відповідає законодавству, так як відповідно до Ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких - перевищують нормативні, затверджених Постановою КМ від 27 червня 2007 року № 879, а саме згідно строки , - Великовагові транспортні засоби з перевищенням допустимих осьових навантажень до 5 відсотків включно, ставка плати за кожен кілометр відстані, євро становить 0,05 ( нуль цілих п'ять сотих) Євро/км.

В п.2.3.4, фактичні вагові та або габаритні параметри ТЗ зазначено: строєну з одиничними шинами 32,200, параметри на які нараховується плата за проїзд 10,200, перевищення параметрів від нормативу %- 46,4 та нарахована плата за проїзд перевищення нормативних параметрів 2,34 євро/км, що не відповідає законодавству, так як відповідно до Ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року № 879, а саме згідно строки 2, - Великовагові транспортні засоби з перевищенням допустимих осьових навантажень від 10 до 20 відсотків включно, ставка плати за кожен кілометр відстані, в євро становить 0,27, понад 20 відсотків за кожні наступні 5 відсотків ставка плати за кожен кілометр відстані, в євро становить 0,15.

З урахуванням наявних даних понад 20 відсотків наступні 5 відсотків повинно бути нараховані п'ять разів, і скласти 0,15 х 5 = 0,75 Євро.

0,27 +0,75 = 1,02 Євро.

В абз. 2 п. 31. Постанови Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року № 879, зазначено: Для строєних осей з одиночними шинами плата за перевищення допустимих навантажень на вісь (осі) збільшується у два рази. 1,02 х 2 = 2,04 Євро.

Таким чином, в наданому розрахунку в п. 2.3.4 нарахована плата за проїзд перевищення нормативних параметрів, повинна складати 2,04 (дві цілих чотири сотих) євро/км, а не 2,34 євро/км, як зазначено в розрахунку.

А в колонці: Разом за 1 км. проїзду повинно бути зазначено 2,29 євро, а не 2,59 євро, як зазначено в розрахунку.

Відтак, розрахунок зроблений відповідачем не відповідає Постанові Кабінету Міністрів України № 879 "Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування".

Таким чином, суд дійшов висновку, що посадові особи управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області складаючи акт про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів, розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобі автомобільними дорогами загального користування діяли не на підставі, та не у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1,3 ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Частинами 1 та 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до правил ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії посадових осіб управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області щодо визначення суми плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування.

Визнати протиправним та скасувати розрахунок № 0009116 від 18 серпня 2018 року плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування на суму 2525,50 євро.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Вінницьке АТП-10556" сплачений при зверненні судовий збір у розмірі 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) гривні 00 копійок за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінницьке АТП-10556" (місцезнаходження: м. Вінниця, вул. Сергеєва-Ценського, 14, код ЄДРПОУ 05482268);

Державна служба України з безпеки на транспорті (місцезнаходження: 01135, м. Київ, пр. Перемоги, 14, код ЄДРПОУ 39816845).

Суддя Мультян Марина Бондівна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.10.2018
Оприлюднено22.11.2018
Номер документу77952124
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0240/3159/18-а

Рішення від 24.10.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 17.09.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні