20.11.2018
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 листопада 2018 року м. Токмак
Суддя Токмацького районного суду Запорізької області Новікова Наталія Валеріївна, розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов з Токмацького ВП Пологівського ВП ГУНП в Запорізькій області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, який проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2, не працюючого,
за ст.173 КУпАП,-
встановила:
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення серії ГП №391971 05.11.2018 о 21.00 годині у м. Токмаку по вул. Гагаріна, 3, ОСОБА_1, знаходячись у стані алкогольного сп'яніння, висловлювався на адресу працівників поліції грубою нецензурною лайкою, чим вчинив дрібне хуліганство, чим вчинив правопорушення, передбачене ст.173 КУпАП.
Вивчивши матеріали справи, дійшла висновку про повернення справи про адміністративне правопорушення для належного оформлення з наступних підстав.
Відповідно до п. 24 постанови Пленуму Верховного Суду України від 23.12.2005 №14 Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті , у разі складання протоколу про адміністративне правопорушення без додержання вимог ст.256 КУпАП, правильною є практика повернення судами вмотивованими постановами протоколів про адміністративні правопорушення відповідному правоохоронному органу для належного оформлення.
При вивченні протоколу про адміністративне правопорушення, встановила, що він не відповідає вимогам ст.256 КУпАП.
Згідно з ч.2 ст.278 КУпАП, під час підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення суддя повинен перевірити чи правильно складений протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.
Відповідно до ст.256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
У протоколі про адміністративне правопорушення серії ГП №391971 не зазначена дата його складання.
Відповідно до ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються, у тому числі, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису. Обов'язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.
В протоколі зазначено, що ОСОБА_2 раніше притягався до адмсіністративної відповідальності - 17.03.2018 за ст.185 КУпАП, 13.08.2018 за ст.173 КУпАП. Відповідні постанови або інші докази, які підтверджують ці обставини, суду не надані.
Згідно зі ст.245 КУпАП завданням провадження в справі про адміністративне правопорушення і обов'язком органу, який її розглядає, є, зокрема, своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин справи і вирішення її в точній відповідності з законом.
Згідно з ч.2 ст.277 КУпАП справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 173, 185 цього Кодексу розглядаються протягом доби.
Відповідно до ч.2 ст.286 КУпАП при розгляді справ про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 173, 185 цього Кодексу, присутність особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, є обов'язковою.
ОСОБА_1 у судове засідання працівниками поліції доставлений не був, у протоколі про адміністративне правопорушення відсутній його підпис про ознайомлення з датою, часом та місцем розгляду справи про адміністративне правопорушення.
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що зібрані матеріали по справі про адміністративне правопорушення є неповними та підлягають поверненню для доопрацювання, оскільки суд не може усунути вказані недоліки, а не усунення зазначених вище недоліків виключає можливість розгляду справи по суті.
Керуючись ст.256, 276, 278 КУпАП, суддя, -
постановила:
Протокол про адміністративне правопорушення, передбачене ст.173 КУпАП, відносно ОСОБА_1 та додані до них матеріали повернути до Токмацького ВП Пологівського ВП ГУНП в Запорізькій області для належного оформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя:
Суд | Токмацький районний суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 20.11.2018 |
Оприлюднено | 22.11.2018 |
Номер документу | 77955822 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Токмацький районний суд Запорізької області
Новікова Н. В.
Адмінправопорушення
Токмацький районний суд Запорізької області
Новікова Н. В.
Адмінправопорушення
Токмацький районний суд Запорізької області
Курдюков В. М.
Адмінправопорушення
Токмацький районний суд Запорізької області
Коваленко П. Л.
Адмінправопорушення
Токмацький районний суд Запорізької області
Коваленко П. Л.
Адмінправопорушення
Токмацький районний суд Запорізької області
Новікова Н. В.
Адмінправопорушення
Токмацький районний суд Запорізької області
Новікова Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні