РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
09 листопада 2018 року м. Рівне №1740/2183/18
Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Недашківської К.М., за участю: секретаря судового засідання Самкової Т.А.; представника позивача - ОСОБА_1 (довіреність від 13 січня 2017 року); представника відповідача - ОСОБА_2 (посвідчення сільського голови); розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергеатом» , від імені якого діє Відокремлений підрозділ «Рівненська атомна електрична станція» до Заболоттівської сільської ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинення певних дій.
До Рівненського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» , від імені якого діє відокремлений підрозділ «Рівненська атомна електрична станція» (далі іменується - позивач) до Заболоттівської сільської ради (далі іменується - відповідач), в якому позивач просить суд визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не встановлення ДП «НАЕК «Енергоатом» в особі ВП «Рівненська АЕС» тарифу на централізоване водопостачання та водовідведення населенню с. Заболоття Володимирецького району Рівненської області на підставі заяви від 19.10.2017; зобов'язати відповідача встановити ДП «НАЕК «Енергоатом» в особі ВП «Рівненська АЕС» тариф на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення на підставі заяви від 19.10.2017.
В обґрунтування позову зазначає, що до органу місцевого самоврядування позивачем подано заяву та розрахунки щодо встановлення тарифу на централізоване водопостачання та водовідведення. Проте, у строки, визначені Порядком формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 №869, органом місцевого самоврядування не прийнято рішення про встановлення тарифів, що призводить до негативних наслідків для позивача. Таку бездіяльність органу місцевого самоврядування позивач вважає протиправною.
Ухвалою суду від 20.08.2018 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі, та призначено розгляд справи у підготовчому засіданні.
Ухвалою суду від 11.10.2018 закрито підготовче провадження та призначено адміністративну справу №1740/2183/18 до судового розгляду по суті 30.10.2018.
30.10.2018 в судовому засіданні оголошено перерву до 09.11.2018.
У судове засідання прибув представник позивача, підтримав заявлені позовні вимоги та просив суд задовольнити позов у повному обсязі.
До суду також прибув представник відповідача, заперечив проти позову та просив суд відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог повністю. У відзиві на позовну заяву, відповідач вказав на безпідставність заявлених вимог, оскільки ним вчинялися усі необхідні дії для вирішення питання щодо встановлення тарифів. Проте, вирішення такого питання потребує значного часу для опрацювання поданих документів та розрахунків.
У відповіді на відзиві позивач підтримав позовні вимоги та просив задовольнити їх в повному обсязі.
Відповідач у запереченні підтримав позицію викладену у відзиві на позовну заяву та просив відмовити в задоволенні позову.
На підставі статей 243, 250 КАС України, вступна та резолютивна частини рішення проголошені у судовому засіданні 09.11.2018.
Відповідно до статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд при вирішенні справи керується принципами верховенства права, законності, рівності усіх учасників адміністративного процесу перед законом і судом, змагальності сторін, диспозитивності та офіційного з'ясування всіх обставин, гласності і відкритості адміністративного процесу.
Розглянувши матеріали та з'ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд
В С Т А Н О В И В:
Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» має ліцензію на надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення (а.с.10).
Відокремленим підрозділом ДП «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» є «Рівненська атомна електрична станція» , який згідно з ліцензією на договірній основі надає послуги з централізованого водопостачання та водовідведення населенню с. Заболоття Володимирецького району Рівненської області, а оплата таких послуг здійснюється споживачами у відповідності до тарифу, встановлених НКРЕКП у 2015 році.
Постановою НКРЕКП від 22.03.2017 №307 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення» відповідно до законів України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг» , «Про ліцензування видів господарської діяльності» , «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення (далі іменується - Постанова №307).
Згідно з пунктом 1.4. ОСОБА_3 I Постанови №307 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), здійснює ліцензування господарської діяльності з централізованого водопостачання (виробництво та/або транспортування та/або постачання питної води споживачам) та/або водовідведення (відведення та/або очищення стічної води) у разі, якщо системи централізованого водопостачання та/або водовідведення суб'єктів господарювання розташовані в одному чи декількох населених пунктах у межах території однієї або більше областей (включаючи місто Київ), сукупна чисельність населення яких становить більше ніж сто тисяч осіб та обсяги реалізації послуг яких становлять відповідно: з централізованого водопостачання - більше ніж триста тисяч метрів кубічних на рік; з централізованого водовідведення - більше ніж двісті тисяч метрів кубічних на рік.
Відповідно до пункту 1.5. ОСОБА_3 I Постанови №307, обласні та Київська міська державні адміністрації здійснюють ліцензування господарської діяльності з централізованого водопостачання (виробництво та/або транспортування та/або постачання питної води споживачам) та/або водовідведення (відведення та/або очищення стічної води) для суб'єктів господарювання, що не підпадають під критерії регулювання НКРЕКП, визначені пунктом 1.4 цих Ліцензійних умов.
Пунктом 2.1. ОСОБА_3 Постанови №307 визначено, що суб'єкти господарювання, що здійснюють господарську діяльність з централізованого водопостачання та/або водовідведення, повинні дотримуватися вимог законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» , «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» , інших актів законодавства, якими регулюється діяльність у сфері природних монополій та у сфері централізованого водопостачання та водовідведення.
Відповідно до п.2.2. ОСОБА_3 Постанови №307 при провадженні господарської діяльності з централізованого водопостачання та/або водовідведення ліцензіат повинен відповідно до тарифів, встановлених уповноваженим органом, здійснювати реалізацію обсягів централізованого водопостачання та/або водовідведення.
Так, НКРЕКП надіслано на адресу ДП «НАЕК «Енергоатом» лист від 26.07.2017 №8169/18.3.2/7-17, яким повідомлено, що встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення і послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) Державному підприємству «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатм» належить до повноважень органів місцевого самоврядування (а.с.11).
Позивач звернувся до органу місцевого самоврядування - Заболоттівської сільської ради з листом «Про встановлення тарифів» від 19.10.2017 №174/8867, яким просив встановити тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення у відповідності до вимог чинного законодавства України (а.с.12).
Заболоттівська сільська рада листом від 30.10.2017 №410 вказала свої зауваження до наданих розрахунків (а.с.13-14).
У відповідь ВП «Рівненська АЕС» направив на адресу сільської ради ще один лист від 23.11.2017 в якому надано роз'яснення щодо економічної обґрунтованості тарифів зазначених в листі від 19.10.2017 №174/8867 (а.с.15).
З матеріалів справи встановлено, що 30.01.2018 відбулося засідання виконавчого комітету Заболоттівської сільської ради в порядок денний якого було внесено питання встановлення тарифу для ВП «Рівненська АЕС» . За результатами розгляду вказаного питання та заслуховування думок окремих членів виконавчого комітету було проведено відповідне голосування в ході якого четверо з шести членів виконкому утримались від голосування, в результаті чого проект рішення прийнято не було (а.с.16).
13.03.2018 ВП «Рівненська АЕС» знову звернувся до голови Заболоттівської сільської ради із листом в якому державне підприємство повторно просило даний орган встановити тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення у відповідності до вимог чинного законодавства України (а.с.17).
25.04.2018 відбулося засідання виконавчого комітету Заболоттівської сільської ради в порядок денний якого було внесено питання встановлення тарифу для ВП «Рівненська АЕС» . За результатами розгляду вказаного питання та заслуховування думок окремих членів виконавчого комітету було проведено відповідне голосування в ході якого всі шестеро членів виконкому утримались від голосування, в результаті чого проект рішення прийнято не було (а.с.18).
З метою вирішення питання щодо встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення для населення с. Заболоття ВП «Рівненська АЕС» звертався також до голови Рівненської ОДА з проханням вжити відповідних заходів, які посприяли б врегулюванню даного питання. У відповідь на таке звернення, Департамент житлово-комунального господарства, енер гетики та енергоефективності Рівненської ОДА направив до Заболоттівської сільської ради лист в якому наголошено на необхідності дотримання органом місцевого самоврядування вимог чинного законодавства та термінового вжиття заходів спрямованих на встановлення ВП «Рівненська АЕС» економічно обґрунтованих тарифів на вказані вище послуги (а.с.19-22).
Позивач вважає, що така бездіяльність органу місцевого самоврядування є протиправною та завдає збитків, адже позивач змушений надавати послуги з централізованого водо постачання та водовідведення за тарифом, який не покриває тих витрат, які несе підприємство з надання даних послуг, і тим самим порушується майновий інтерес підприємства. У зв'язку з чим позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість мотивів, покладених суб'єктом владних повноважень в основу оскаржуваної бездіяльності, на відповідність вимогам частини другої статті 2 КАС України, яка визначає, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку; суд зазначає наступне.
За змістом частини другої статті 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» №280/97-ВР від 21.05.1997 (далі іменується - Закон №280/97-ВР) місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.
Відповідно до статті 5 Закону №280/97-ВР система місцевого самоврядування включає: територіальну громаду; сільську, селищну, міську раду; сільського, селищного, міського голову; виконавчі органи сільської, селищної, міської ради; районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст, органи самоорганізації населення.
Згідно з частиною першою статті 10 Закону №280/97 сільські, селищні, міські, районні та обласні ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначеніКонституцією України, цим та іншими законами.
У відповідності до частини першої статті 11 Закону №280/97-ВР виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.
Відповідно до частини першої статті 52 Закону №280/97-ВР виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені цим Законом до відання виконавчих органів ради.
За правилами підпункту 2 пункту «а» статті 28 Закону №280/97-ВР, до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: а) власні (самоврядні) повноваження: встановлення в порядку і межах, визначених законом, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, перероблення та захоронення побутових відходів, послуги з централізованого опалення, послуги з централізованого постачання холодної води, послуги з централізованого постачання гарячої води, послуги з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги.
Статтею 13 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» від 10.01.2002 №2918-III встановлено, що до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення належать встановлення тарифів на послуги централізованого водопостачання і водовідведення (крім тарифів на ці послуги, які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг).
Відповідно до статті 32 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» від 10.01.2002 №2918-III за надання послуг з питного водопостачання споживач вносить плату за нормами і тарифами, що регулюються у встановленому законодавством порядку. Порядок справляння плати за надання послуг з питного
водопостачання встановлюється законодавством. Тарифи на надання послуг з питного водопостачання розраховуються на підставі галузевих нормативів витрат і повинні
повністю відшкодовувати експлуатаційні витрати та забезпечувати надійну роботу об'єктів централізованого питного водопостачання і водовідведення.
Відповідно до пункту другого частини 1 статті 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 №1875-IV, до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить, зокрема, встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону.
Статтею 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 №1875-IV передбачено, що виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів. Органи місцевого самоврядування встановлюють тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання). Встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги нижче розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво не допускається. Спори щодо формування та встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги вирішуються в судовому порядку.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» №869 від 01.06.2011, з метою забезпечення єдиного для всіх регіонів підходу до формування тарифів у сфері житлово-комунальних послуг постановлено затвердити, зокрема, Порядок формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення (далі іменується - Порядок №869).
Пунктом першим Порядку №869 визначено, що цей Порядок визначає механізм формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення для суб'єктів природних монополій та суб'єктів господарювання на суміжних ринках, які провадять або мають намір провадити господарську діяльність з централізованого водопостачання та водовідведення.
Пунктом 2 Порядку №869 встановлено, що цей Порядок застосовується під час установлення органами місцевого самоврядування (далі - уповноважені органи) тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення для суб'єктів природних монополій, а також для суб'єктів господарювання на суміжних ринках, зазначених у пункті 1 цього Порядку, та поширюється на таких суб'єктів під час розрахунку таких тарифів.
Відповідно до пункту 9 Порядку №869 для встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення ліцензіат подає уповноваженим органам у друкованому і електронному вигляді заяву та розрахунки тарифів на планований період за встановленими такими органами формами з відповідними розрахунками, підтвердними матеріалами і документами, що використовувалися під час їх проведення.
Згідно з пунктом 10 Порядку №869 формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення здійснюється ліцензіатами відповідно до річних планів ліцензованої діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, економічно обґрунтованих планованих витрат, визначених на підставі державних та галузевих нормативів витрат ресурсів, у тому числі галузевих технологічних нормативів використання питної води на підприємствах водопровідно-каналізаційного господарства з урахуванням основних особливостей технологічних процесів конкретного виробництва, техніко-економічних розрахунків, кошторисів з урахуванням ставок податків і зборів, цін на матеріальні ресурси та послуги у планованому періоді.
Отже, із змісту наведених норм встановлено, що питання щодо формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, в тому числі на послуги централізованого водопостачання та водовідведення, вирішуються уповноваженими на те органами, зокрема органами місцевого самоврядування, і у разі виникнення спору щодо правильності їх щодо формування та встановлення, такі спори вирішуються в судовому порядку.
Як встановлено з матеріалів справи, позивач надсилав відповідачеві всі необхідні документи для встановлення економічно обґрунтованого тарифу на централізоване водопостачання та водовідведення. Відповідачем висловлювались зауваження щодо запропонованого тарифу, які були розглянуті позивачем та надані відповідні роз'яснення.
З матеріалів справи також встановлено, що відповідачем на засідання виконавчого комітету 30.01.2018 та 25.04.2018 ставилось на обговорення питання про затвердження тарифу на централізоване водопостачання та водовідведення, однак відповідного рішення прийнято не було.
На момент розгляду справи відповідачем не прийнято відповідне рішення щодо встановлення тарифів ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» на централізоване водопостачання та водовідведення.
Пунктом 34 Порядку №869 визначено, що розгляд розрахунків тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, поданих ліцензіатом, здійснюється уповноваженим органом протягом одного календарного місяця, а у разі коригування тарифів - протягом десяти календарних днів з дня отримання відповідної заяви у порядку, встановленому Мінрегіоном.
Тобто, законодавством чітко встановлені строки для вирішення органом місцевого самоврядування питання щодо встановлення тарифів та прийняття відповідного рішення.
Проте, у визначені Порядком №869 строки, відповідач не прийняв рішення щодо встановлення тарифів, що безумовно кваліфікується як протиправна бездіяльність.
Також слід звернути увагу, що протиправну бездіяльність суб'єкта владних повноважень слід розуміти як зовнішню форму поведінки (діяння) цього органу, що полягає (проявляється) у неприйнятті рішення чи у нездійсненні юридично значимих й обов'язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону та/або іншого нормативно-правового регулювання віднесені до компетенції суб'єкта владних повноважень, були об'єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені.
Для визнання бездіяльності протиправною недостатньо одного лише факту несвоєчасного виконання обов'язкових дій, а важливими є також конкретні причини, умови та обставини, через які дії, що підлягали обов'язковому виконанню відповідно до закону, фактично не були виконані чи були виконані з порушенням строків. Значення мають юридичний зміст, значимість, тривалість та межі бездіяльності, фактичні підстави її припинення, а також шкідливість бездіяльності для прав та інтересів особи.
Самі по собі строки поза зв'язком із конкретною правовою ситуацією, набором фактів, умов та обставин, за яких розгорталися події, не мають жодного значення. Сплив чи настання строку набувають (можуть набути) правового сенсу в сукупності з подіями або діями, для здійснення чи утримання від яких встановлюється цей строк.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 13.06.2017 у справі № 12-1393а17 та у постанові ОСОБА_4 Верховного Суду від 19.04.2018 у справа № П/9901/137/18 (800/426/17).
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позовна вимоги про визнання протиправною бездіяльності Заболоттівської сільської ради щодо не встановлення ДП «НАЕК «Енергоатом» в особі ВП «Рівненська АЕС» тарифу на централізоване водопостачання та водовідведення на підставі заяви від 19.10.2017 є обґрунтованою та такою, що підлягає задоволенню.
Щодо позовної вимоги про зобов'язання відповідача встановити ДП «НАЕК «Енергоатом» в особі ВП «Рівненська АЕС» тариф на централізоване водопостачання та водовідведення на підставі заяви від 19.10.2017, суд зазначає наступне.
Пунктом четвертим частини другої статті 245 КАС України встановлено, що у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправною та зобов'язання вчинити певні дії.
У відзиві на позовну заяву відповідач вказав, що прийняття органом місцевого самоврядування рішення щодо встановлення тарифів є дискреційними повноваженнями суб'єкта владних повноважень, втручання у які є протиправними.
Суд звертає увагу на те, що при розгляді зазначеної справи не йдеться мова про необхідність зобов'язання встановлення відповідачем саме тих тарифів, які запропоновані позивачем у заяві від 19.10.2017 та доданих до неї розрахунках. Спірне питання полягає лише в неналежному та несвоєчасному розгляді органом місцевого самоврядування питання щодо встановлення тарифів на підставі заяви від 19.10.2017 та розрахунків.
Відтак, суд дійшов про необхідність зобов'язання відповідача розглянути заяву позивача від 19.10.2017 та прийняти відповідне рішення.
За приписами статті 19 Конституції України від 28.06.1996 №254к/96-ВР, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Таким чином, відповідачем не доведено в порядку статті 77 КАС України правомірності своїх дій та бездіяльності щодо неприйняття рішення про встановлення тарифів у порядку та у спосіб, встановлені нормами чинного законодавства, а відтак позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.
За правилами частини першої статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відтак, на користь позивача підлягає стягненню сума судового збору у розмірі 1762 грн. 00 коп., сплачена відповідно до платіжного доручення від 09.08.2018 №7010, оригінал якого знаходиться в матеріалах справи.
Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В :
Адміністративний позов Державного підприємства Національна атомна енергогенеруюча компанія Енергеатом , від імені якого діє відокремлений підрозділ Рівненська атомна електрична станція (місцезнаходження: 34400, Рівненська область, місто Вараш; код ЄДРПОУ 05425046) до Заболоттівської сільської ради (місцезнаходження: 34372, Рівненська область, Володимирецький район, село Заболоття, вулиця Соборна, 10А; код ЄДРПОУ 04388231) про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинення певних дій - задовольнити повністю.
Визнати протиправною бездіяльність Заболоттівської сільської ради щодо не встановлення ДП НАЕК Енергоатом в особі ВП Рівненська АЕС тарифу на послуги централізованого водопостачання та водовідведення за результатами розгляду заяви від 19 жовтня 2017 року.
Зобов'язати Заболоттівську сільську раду встановити ДП НАЕК Енергоатом в особі ВП Рівненська АЕС тариф на послуги централізованого водопостачання та водовідведення за результатами розгляду заяви від 19 жовтня 2017 року.
Стягнути на користь Державного підприємства Національна атомна енергогенеруюча компанія Енергеатом , від імені якого діє відокремлений підрозділ Рівненська атомна електрична станція (код ЄДРПОУ 05425046) суму судового збору у розмірі 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) грн. 00 (нуль) коп. за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень - Заболоттівської сільської ради (код ЄДРПОУ 04388231).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено 19 листопада 2018 року.
Суддя Недашківська К.М.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.11.2018 |
Оприлюднено | 22.11.2018 |
Номер документу | 77957067 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Недашківська К.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні