Ухвала
від 20.11.2018 по справі 926/1772/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

58000, м. Чернівці, вул. О.Кобилянської, 14, тел. 55-09-34

У Х В А Л А

20 листопада 2018 року Справа № 926/1772/18

За позовом фізичної особи - підприємця Ілащук Олександра Григоровича м. Чернівці

до Департаменту праці та соціального захисту населення Чернівецької міської ради

про стягнення заборгованості в сумі 28 725,00 грн.

Cуддя М.І.Ніколаєв

представники:

від позивача - Бирчак Б.С. - адвокат, ордер серії ЧЦ №03229 від 15.10.2018 року

від відповідача - Лукін. М.М. - довіреність №03 - 11/834 від 07.04.2016 року

СУТЬ СПОРУ: Фізична особа - підприємець Ілащук Олександр Григорович звернувся з позовом до Департаменту праці та соціального захисту населення Чернівецької міської ради про стягнення 28725,00 грн. заборгованості за період з листопада по грудень 2015 року, що виникла внаслідок неналежного виконання відповідачем договору №2 "Про компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян на автобусних маршрутах м. Чернівці" від 26.01.2015 року.

Позовні вимоги обгрунтовані неналежним виконанням відповідачем своїх грошових зобов'язань за договором №2 "Про компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян на автобусних маршрутах м. Чернівці" від 26.01.2015 року в частині сплати компенсаційних витрат по перевезенню пільгових категорій пасажирів, що призвело до виникнення заборгованості за період з листопада по грудень 2015 року в сумі 28725,00 грн.

Ухвалою суду від 02.11.2018 року вирішено справу розглядати в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін, відкрито провадження у справі № 926/1772/18, розгляд справи по суті призначено в судовому засіданні на 20 листопада 2018 року.

До початку судового засідання 20.11.2018 року від відповідача через відділ документального забезпечення та аналітичної роботи суду надійшов відзив на позов (вх.3764), відповідно до якого відповідач позовні вимоги не визнає, обґрунтовуючи це тим, що згідно пункту 1.2. договору перевізник здійснює перевезення пільгових категорій пасажирів відповідно до вимог чинного законодавства щодо пасажирських перевезень, а замовник здійснює компенсаційні виплати за пільговий проїзд на автобусних маршрутках відповідно до обсягів субвенцій, отриманих з державного бюджету. Однак, як зазначає відповідач, головним розпорядником коштів є Міністерство фінансів України і такі видатки визначено як загальнодержавні витрати, відтак Департамент праці та соціального захисту населення Чернівецької міської ради не є головним розпорядником коштів державного бюджету та не виконує функції управління цими коштами.

Крім того, відповідачем подано до суду клопотання про залучення в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - Департаменту фінансів Чернівецької обласної державної адміністрації (код 02317304, вул. Грушевського, 1, м.Чернівці).

Вказане клопотання мотивоване тим, що Департамент фінансів Чернівецької обласної державної адміністрації є розпорядником коштів вищого рівня та приймає рішення щодо подальшого спрямування їх до Департаменту праці та соціального захисту населення Чернівецької міської ради для здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення щодо надання пільг.

У судовому засіданні 20.11.2018 року представник відповідача підтримав заявлене ним клопотання про залучення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору. Представник позивача вирішення даного клопотання залишив на розсуд суду.

Відповідно до статті 50 Господарського процесуального кодексу України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого провадження у справі або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права або обов'язки щодо однієї із сторін. Їх може бути залучено до участі у справі також за заявою учасників справи.

Якщо суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до розгляду встановить, що рішення господарського суду може вплинути на права та обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі у справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору.

У заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі.

Про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов'язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі.

Згідно із пунктом 2 Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, що затверджений постановою КМУ від 04.03.2002 року №256, фінансування видатків місцевих бюджетів за державними програмами соціального захисту населення провадиться за рахунок субвенцій, передбачених державним бюджетом на відповідний рік, у межах обсягів, затверджених у обласних бюджетах, бюджеті Автономної Республіки Крим, бюджетах місті Києва та Севастополя, міст республіканського Автономної Республіки Крим і обласного значення та у районних бюджетах на зазначені цілі.

Пунктом 3 порядку передбачено, що головними розпорядниками коштів місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення є керівники головних управлінь, управлінь, відділів та інших самостійних структурних підрозділів місцевих держадміністрацій, виконавчих органів рад, об'єднаних територіальних громад, до компетенції яких належать питання праці та соціального захисту населення (далі - головні розпорядники коштів).

Згідно пункту 4 порядку перерахування сум субвенцій на фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення провадиться Державною казначейською службою згідно з помісячним розписом асигнувань державного бюджету, але в межах фактичних зобов'язань відповідних бюджетів щодо пільг, субсидій і допомоги населенню. Щомісячні суми субвенцій перераховуються на рахунки місцевих бюджетів, відкриті Міністерству фінансів Автономної Республіки Крим, фінансовим органам обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій у відповідних органах Державної казначейської служби, пропорційно обсягам субвенцій, передбаченим у державному бюджеті для бюджету Автономної Республіки Крим, обласних бюджетів, бюджетів м. Києва та Севастополя.

У свою чергу, головні розпорядники коштів місцевих бюджетів готують щомісяця інформацію про суми нарахованих соціальних виплат, пільг та житлових субсидій населенню та акти звіряння розрахунків за надані послуги з підприємствами і надсилають їх фінансовим органам райдержадміністрацій, виконавчих органів міських рад (міст республіканського Автономної Республіки Крим і обласного значення), об'єднаних територіальних громад.

На підставі викладеного та у зв'язку із тим, що рішення по справі може вплинути на права та обов'язки Департаменту фінансів Чернівецької обласної державної адміністрації як розпорядника бюджетних коштів, що спрямовуються на фінансування видатків місцевих бюджетів за державними програмами соціального захисту населення, суд дійшов висновку про необхідність залучення департаменту до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача.

Відповідно до статті 172 ГПК України встановлено, що позивач, особа, яка звертається з позовом в інтересах іншої особи, зобов'язані до подання позовної заяви надіслати учасникам справи її копії та копії доданих до неї документів листом з описом вкладення.

Такий самий обов'язок покладається на позивача у разі залучення судом до участі у справі іншого відповідача, заміни неналежного відповідача, залучення або вступу у справу третьої особи.

За приписами статті 248 ГПК України суд розглядає справи у порядку спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів з дня відкриття провадження у справі.

Враховуючи вищевикладене, у зв'язку із залученням до участі у справі третьої сторони та з метою забезпечення необхідних умов для повного, всебічного та об'єктивного розгляду справи, суд вважає за необхідне відкласти розгляд справи по суті.

Керуючись статтями 50, 233 - 235, 247 - 252 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

1.Задовольнити клопотання відповідача про залучення Департаменту фінансів Чернівецької обласної державної адміністрації до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору (вх.№1964 від 20.11.2018 року).

2.Залучити Департамент фінансів Чернівецької обласної державної адміністрації (код 02317304, вул. Грушевського, 1, м. Чернівці) до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача.

3.Відкласти розгляд справи по суті на "18" грудня на 10:00 годину.

Засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду Чернівецької області за адресою: м. Чернівці, вул. О. Кобилянської, 14, 2 поверх, зал судових засідань № 3, телефон 55 - 29 - 52.

4.Зобов'язати позивача направити третій особі копію позовної заяви та доданих до неї документів листом з описом вкладення, докази чого надати суду.

5.Третій особі, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача надати суду письмові пояснення на позов з наданням підтверджуючих доказів щодо розміру субвенції з Державного бюджету України обласному бюджету Чернівецької області на відшкодування пільг з оплати послуг по перевезенню пільгових категорій громадян в 2015 році, в тому числі в розрізі міста Чернівці (запланована сума коштів, сума коштів, яка фактично надійшла відповідачу, сума коштів, яка фактично перерахована позивачу тощо).

6. Участь представників сторін в судовому засіданні визнати обов'язковою.

Інформацію по справі, що розглядається можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: http://cv.arbitr.gov.ua/sud5027/

Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення та оскарженню не підлягає.

Повний текст ухвали складено та підписано - "22" листопада 2018 року.

Суддя М.І. Ніколаєв

Дата ухвалення рішення20.11.2018
Оприлюднено22.11.2018
Номер документу78015851
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення заборгованості в сумі 28 725,00 грн.

Судовий реєстр по справі —926/1772/18

Рішення від 18.12.2018

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ніколаєв Михайло Ілліч

Ухвала від 20.11.2018

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ніколаєв Михайло Ілліч

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні