ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 листопада 2018 року Справа № 0440/6301/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Рябчук О.С.
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у письмовому провадженні адміністративну справу за адміністративним позовом Обласного комунального підприємства Фармація до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-
ВСТАНОВИВ :
21 серпня 2018 року Обласне комунальне підприємство Фармація (далі - позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області(далі - відповідач) з вимогами про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровські й області від 20.04.2018 р. №0009351416 про збільшення грошового зобов'язання по земельному податку на суму 8406,37грн. та застосування штрафної санкції у розмірі 2101,59грн.
Обгрунтовуючи позовні вимоги позивачем в позові зазначено наступне. Відповідачем проведено позапланову виїзну перевірку ОКП Фармація з питань повноти нарахування орендної плати за земельні ділянки, розташовані в м. Дніпрі по АДРЕСА_2 та АДРЕСА_1. За результатами перевірки прийняте податкове повідомлення-рішення від 20.04.2018 р. №0009351416, яке позивач вважає необґрунтованим та безпідставним. За твердженням позивача, відповідач безпідставно нарахував податкове зобов'язання з орендної плати та штрафні санкції, оскільки позивач не має платити за землю, об'єктами нерухомого майна на яких не користується. Так, право комунальної власності на нерухоме майно, розташоване на земельній ділянці в м. Дніпрі по АДРЕСА_2 з кадастровим номером НОМЕР_1, зареєстроване з 12.08.2016 року за КЗ Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги №7 , у зв'язку з чим ОКП Фармація втратило як право користування цією земельної ділянкою, так і обов'язок по сплаті земельного податку. Щодо будівлі, розташованій на земельній ділянці за адресою: АДРЕСА_1, з кадастровим номером НОМЕР_2, позивач зазначив, що ця будівля з 2009 року використовується релігійною організацією Релігійна громада Святого Духа парафії Дніпропетровської єпархії Української Православної Церкви Київського Патріарху в мсті Дніпрі . Відсутність же відомостей в Державному земельному кадастрі про об'єкт оподаткування та платника податку лише підтверджує неправомірність нарахування зобов'язань та штрафу, і, відповідно, виключає правомірність податкового повідомлення-рішення від 20.04.2018 р. №0009351416.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27.08.2018 р. відкрито провадження у адміністративній справі; справу №0440/6301/18 призначено до розгляду у судовому засіданні (суддя Павловський Д.П.).
21 вересня 2018 року відповідачем подано відзив на адміністративний позов. В обґрунтування своєї позиції відповідачем у відзиві зазначено наступне. Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області було проведено позапланову перевірку позивача щодо повноти нарахування орендної плати за період з 01.01.2016 р. по 31.12.2016 р. При проведенні перевірки були використані акти на право постійного користування земельною ділянкою, витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок та ІКП підприємства за 2016 рік. При цьому, у Витягах, підготовлених Дніпровською міською радою за адресами: м. Дніпропетровськ, АДРЕСА_2 та АДРЕСА_1, власником (користувачем) зазначено ОКП Фармація . У зв'язку з чим, було встановлено, що позивачем занижено податкові зобов'язання із земельного податку за 2016 рік. У відповідності до положень п.п.270.1.1 п.270.1 ст.270 Податкового кодексу України об'єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні. За таких обставин, вважає, що податкове повідомлення-рішення, що оскаржується, винесено відповідачем на підставі, у межах та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, просить відмовити у задоволенні позову.
16 жовтня 2018 року Розпорядженням в.о.керівникаапарату Дніпропетровського окружного адміністративного суду №2697 д здійснено повторний автоматичний розподіл справи №0440/6301/18, за результатами якого адміністративна справа №0440/6301/18 розподілена судді Рябчук О.С.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 17.10.2018 р. справу №0440/6301/18 прийнято до провадження; справу призначено до розгляду в порядку спрощеного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Сторони належним чином про судовий розгляд справи. Відповіді на відзив та/або заперечень сторонами надано не було.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07.11.2015 року витребувано від відповідача рішення контролюючого органу на заперечення ОКП "Фармація" на акт від 27.03.2018 р. №14743/04-36-14-16/01976358; розрахунок суми основного зобов'язання, що лежить в основі податкового повідомлення-рішення №0009351416 від 20.04.2018 р., та щодо якої земельної ділянки (адреса розташування, площа, кадастровий номер); належним чином завірені копії витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, розташованої в м. Дніпрі по АДРЕСА_2, кадастровий номер НОМЕР_1; та земельної ділянки, розташованої в АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_2, отриманих від Відділу у м. Дніпрі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області; інформацію стосовно власників будівель, розташованих на земельних ділянках, щодо яких нараховано орендну плату.
16 листопада 2018 року від відповідача надійшли документи на виконання узвали суду від 16.11.2018 року.
Згідно з ч.ч. 5, 8 ст. 261 Кодексу адміністративного. судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. При розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справ.
Дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.
Обласне комунальне підприємство Фармація зареєстроване 10.08.2000 року, про що 20.12.2005 року здійснено запис 1 224 120 0000 021930 про включення відомостей про юридичну особу в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
У період з 27.02.2018 р. по 20.03.2018 р. на підставі пп.191.1.1 п. 191.1 ст. 191, пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, ст. 75, пп.78.1.1 пп.78.1.4 п. 78.1 ст. 78, п. 82.2 ст.82 Податкового кодексу України та у відповідності до наказу ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 21.02.2018 р. №1185-п була проведена документальна позапланова виїзна перевірка Обласного комунального підприємства Фармація з питань повноти нарахування орендної плати за земельні ділянки, що перебувають в користуванні ОКП Фармація на підставі укладених з Дніпровською міською радою договорів оренди, за період з 01.01.2016 р. по 31.12.2016 р.
За результатом перевірки складено Акт від 27.03.2018 р. №14743/04-36-14-16/01976358.
За висновками Акту від 27.03.2018 р. №14743/04-36-14-16/01976358 документальною позаплановою перевіркою встановлено порушення, зокрема:
- п.п.16.1.4 п.16.1 ст.16, пп.271.1.1 п. 271.1 ст.271, п.286.1 п.286.2 ст.286 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-УІ (зі змінами та доповненнями), внаслідок чого встановлено заниження земельного податку за земельну ділянку, розташовану на території Чечелівського району, за період з 01.01.2016 року по 31.12.2016 року на суму 17 955,13 грн.(а.16 акту, а.с.23).
Вказані порушення, виявлені в ході перевірки, обґрунтовані в акті наступним чином.
…Даною перевіркою досліджувались повнота нарахування та сплати за землю ОКП Фармація , зокрема, за земельною ділянкою площею 0,0649га (кадастровий номер НОМЕР_2), розташована за адресою: АДРЕСА_1) та за земельною ділянкою площею 0,0218га (кадастровий номер НОМЕР_1), розташована за адресою: АДРЕСА_2).
При проведенні документальної позапланової виїзної перевірки ОКП Фармація , код за ЄДРПОУ 01976358, з питань повноти нарахування орендної плати за земельні ділянки, що перебувають в користуванні ОКП Фармація на підставі укладених з Дніпровською міською радою договорів оренди землі, за період з 01.01.2016 р. по 31.12.2016 р. були використано наступні документи:
- акти на право постійного користування земельною ділянкою;
- витяги із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок;
- ІКП підприємства за 2016 рік.
Дніпропетровською міською радою надано ОКП Фармація право постійного користування земельними ділянками згідно наступних актів:
2)Державний акт на право постійного користування землею серії НОМЕР_3 площею 0,0218га за адресою: АДРЕСА_2 (територія міської клінічної лікарні №7). Станом на день формування витягу про нормативну грошову оцінку ОКП Фармація являється власником (користувачем) зазначеної земельної ділянки;
7) Державний акт на право постійного користування землею серії НОМЕР_3 площею 0,0649га за адресою: АДРЕСА_1, для фактичного розміщення аптеки №143. Станом на день формування витягу про нормативну грошову оцінку ОКП Фармація являється власником (користувачем) зазначеної земельної ділянки… (а.5-6, 7-8 акту, а.с.12-15).
Позивачем подано заперечення на акт.
17 квітня 2018 року Головним управління ДФС у Дніпропетровській області підготовлено відповідь на заперечення за №19629/10/04-36-14-16 Про результати розгляду заперечень , в якому зазначено, що ГУ ДФС у Дніпропетровській області частково враховано зауваження ОКП Фармація , що були викладені у запереченні на акту, та висновки акту від 27.03.2018 р. №14743/04-36-14-16/01976358 викладено у наступній редакції:
…п.п.16.1.4 п.16.1 ст.16, пп.271.1.1 п. 271.1 ст.271, п.286.1 п.286.2 ст.286 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-УІ (зі змінами та доповненнями), внаслідок чого встановлено заниження земельного податку за земельну ділянку, розташовану на території Чечелівського району, за період з 01.01.2016 року по 31.12.2016 року на суму 8 406,37грн. .
20 квітня 2018 року Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області на підставі висновків Акту прийнято податкове повідомлення-рішення №0009351416 від 20.04.2018 р. форми Р , яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем земельний податок з юридичних осіб , код платежу 18010500, на загальну суму 10 507,96грн., з яких: 8406,37грн. - за основним платежем та 2101,59грн. - за штрафними санкціями.
Згідно з розрахунком штрафних санкцій до податкового повідомлення-рішення №0009351416 від 20.04.2018 р. щодо земельного податку за земельну ділянку по АДРЕСА_1, сума податкового заниження по податку за спірний період склала - 7838,52грн.
Згідно з розрахунком штрафних санкцій до податкового повідомлення-рішення №0009351416 від 20.04.2018 р. щодо земельного податку за земельну ділянку по АДРЕСА_2, сума податкового заниження по податку за спірний період склала - 567,84грн.
Податкове повідомлення-рішення оскаржено позивачем в адміністративному порядку.
Рішенням ДФС від 10.07.2018 р. №23064/6/99-99-11-03-01-25 про результати розгляду скарги, зазначено, що податкове повідомлення-рішення №0009351416 від 20.04.2018 р. не підлягає адміністративному оскарженню.
Позивач, не погодившись з висновком податкового органу про обов'язок ОКП Фармація сплачувати земельний податок за земельні ділянки АДРЕСА_1 та по АДРЕСА_2, звернувся до суду з даним позовом, оскарживши податкове повідомлення-рішення №0009351416 від 20.04.2018 р.
Відповідно до ст.67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Статтею 14 Податкового кодексу України (далі - ПК України) визначено, що плата за землю - обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (пп.14.1.147 п.14.1 ст.14 ПК України); земельний податок - обов'язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (далі - податок для цілей розділу XII цього Кодексу) - пп.14.1.72 п.14.1 ст.14 ПК України; землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди - пп. 14.1.73 п. 14.1 ст. 14 ПК України.
За правилами п.269.1 ст.269 ПК України платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі.
Об'єктами оподаткування земельним податком є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні; земельні частки (паї), які перебувають у власності (п.270.1 ст.270 ПК України).
Питання переходу права власності на земельну ділянку у разі набуття права на житловий будинок, будівлю, споруду, що розміщені на ній, регулюються ст. 120 Земельного кодексу України і ст. 377 Цивільного кодексу України.
Вказаними нормами встановлено, що до особи, яка набула право власності на жилий будинок, будівлю або споруду, переходить право власності або право користування на земельну ділянку, на якій вони розміщені.
Так, відповідно до ч.ч.1, 2, 4 ст. 120 Земельного кодексу України у разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що перебувають у власності, користуванні іншої особи, припиняється право власності, право користування земельною ділянкою, на якій розташовані ці об'єкти. До особи, яка набула право власності на жилий будинок, будівлю або споруду, розміщені на земельній ділянці, що перебуває у власності іншої особи, переходить право власності на земельну ділянку або її частину, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення.
Якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об'єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.
У разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду кількома особами право на земельну ділянку визначається пропорційно до часток осіб у праві власності жилого будинку, будівлі або споруди.
Згідно з п. 287.1 ст. 287 Податкового кодексу України власники землі та землекористувачісплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельноюділянкою.
У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.
Відповідно до абз.2 п. 286.5, п.286.6 ст.286 ПК України у разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності.
У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб:
1) у рівних частинах - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;
2) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній частковій власності;
3) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі.
За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території.
Згідно ст.271 ПК України базою оподаткування є:
- нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом;
- площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
Згідно з п. 287.3. -п.287.7. ст. 287 Податкового кодексу України податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.
У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).
Згідно частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
При цьому, в силу положень частини 2 статті 77 вказаного кодексу, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно з п.1-3 ч.2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
Оцінюючи усі докази, досліджені судом, у їх сукупності, суд приходить до наступного висновку.
Аналіз наведених положень чинного законодавства дає підстави для висновку, що платниками земельного податку є власники земельних ділянок (земельних часток (паїв), а також постійні землекористувачі.
При цьому, землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди - пп. 14.1.73 п. 14.1 ст. 14 ПК України.
В ході судового розгляду справи встановлено та матеріалами справи підтверджено, що позивач є користувачем земельної ділянки площею 0,0218га за адресою: АДРЕСА_2 (кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_1) згідно з Державним актом на право постійного користування землею,укладеного з Дніпропетровською міською радою серії НОМЕР_3; та земельної ділянки площею 0,0649га за адресою: АДРЕСА_1 (кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_2) згідно з Державним актом на право постійного користування землею, укладеного з Дніпропетровською міською радою серії НОМЕР_3.
Згідно з Витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер НОМЕР_2 від 02.11.2017 р. №25/011117/03-07 власник (користувач) земельної ділянки 0,0649га є Дніпропетровське обласне державне підприємство Фармація (код ЄДРПОУ 01976358).
Згідно з Витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер НОМЕР_1 від 02.11.2017 р. №14/011117/03-07 власник (користувач) земельної ділянки площею 0,0218га є Дніпропетровське обласне державне підприємство Фармація (код ЄДРПОУ 01976358).
За таких обставин та в силу положеньп. 287.1 ст. 287 Податкового кодексу України позивач щодо цих земельних ділянок є платником земельного податку у перевіряємий період.
Належних доказів того, що земельні ділянки кадастровий номер НОМЕР_2 та НОМЕР_1 перебувають на праві власності або на підставі іншого речового права у інших осіб, позивачем не надано.
Посилання позивача на рішення Дніпропетровської міської ради від 29.10.2014 р. Про надання згоди на прийняття зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області у комунальну власність територіальної громади міста нежитлового приміщення за адресою: АДРЕСА_2 не враховуються судом, оскільки таке рішення органу місцевого самоврядування не засвідчує припинення права постійного користування ОКП Фармація земельною ділянкою кадастровий номер НОМЕР_1 за адресою: АДРЕСА_2.
Відповідного не засвідчує і лист Дніпропетровської єпархії Української православної церкви Київського патріархату від 19.07.2010 р. №16 щодо земельної ділянки кадастровий номер НОМЕР_2 за адресою: АДРЕСА_1.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що відповідач при здійсненні нарахування зобов'язання із земельного податку за період з 01.01.2016 по 31.12.2016 р. діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
За таких обставин, податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 20.04.2018 р. №0009351416 щодо збільшення податкового зобов'язання по земельному податку з юридичних осіб (код 18010500) на загальну суму 10 507,96грн., відповідає вимогам ч.2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України.
Враховуючи викладене, суд вважає позовні вимоги Обласного комунального підприємства Фармація не обґрунтованими та такими, які не підлягають задоволенню.
Згідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України в разі відмови в задоволенні позову судові витрати не присуджуються на користь сторони за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень.
Керуючись ст.ст. 9, 72-77, 242-246, 250, 255, 262, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні адміністративного позову Обласного комунального підприємства Фармація до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішеннявід 20.04.2018 р. №0009351416 - відмовити.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тесту судового рішення.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя О.С. Рябчук
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.11.2018 |
Оприлюднено | 23.11.2018 |
Номер документу | 78016228 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рябчук Олена Сергіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рябчук Олена Сергіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рябчук Олена Сергіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Павловський Дмитро Павлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні