ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,
тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/
УХВАЛА
21 листопада 2018 року Справа № 923/1134/16
Господарський суд Херсонської області у складі судді Сулімовської М. Б., розглянувши справу
за заявою: Херсонської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області
до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Час Фортуни", м.Херсон
про банкрутство
від кредиторів: Херсонська ОДПІ Головного управління ДФС у Херсонській області - Кромп О.П. (посвідчення ХС № 000074), начальник відділу, довіреність № 424/8/21-03-03-25 від 01.02.2018р.,
ТОВ "Рембудмаш" - Карасьов І.О. - адвокат, посвідчення № 572 від 28.08.2012р.
від засновника боржника ОСОБА_3 - ОСОБА_4 (посвідчення № 384 від 07.12.2006р.), адвокат, ордер ХС № 127033 від 17.07.2018р., договір № 15/01-2018 від 15.01.2018р.,
ліквідатор: не з'явився
в с т а н о в и в:
Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Час Фортуни", м.Херсон порушено ухвалою Господарського суду Херсонської області від 16.11.2016р., введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника на строк 115 календарних днів; призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Дворніченка О.О.
Оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Час Фортуни", м.Херсон оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 18.11.2016р.
Ухвалою господарського суду від 10.03.2017р. затверджено реєстр вимог кредиторів.
Ухвалою суду від 30.05.2017р. арбітражного керуючого Дворніченка О.О. усунуто від виконання обов'язків розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Час Фортуни".
Ухвалою від 13.06.2017р. розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Час Фортуни" призначено арбітражного керуючого Вербицького О.В.
Постановою від 26.07.2017р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором арбітражного керуючого Вербицького О.В., якого зобов'язано здійснити ліквідаційну процедуру банкрута і забезпечити виконання вимог, передбачених ст.ст.41-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", по готовності надати суду документально підтверджений звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу.
18.07.2018р. на виконання вимог постанови суду за результатами проведеної роботи від ліквідатора банкрута Вербицького О.В. надійшов звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу та клопотання про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу підприємства.
Для розгляду та затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу суд, ухвалою від 20.07.2018р., призначив судове засідання із викликом представників учасників провадження на 27.09.2018р.
27.08.2018р. до суду надійшла заява ТОВ "Рембудмаш" про заміну кредитора Фізичної особи-підприємця Юхненка Ю.Г. його процесуальним правонаступником.
Ухвалою суду від 27.09.2018р. розгляд справи відкладено на 16.10.2018р.
Ухвалою суду від 16.10.2018р. розгляд справи відкладено на 15.11.2018р.
В судове засідання 15.11.2018р. ліквідатор банкрута та представники кредиторів і засновника боржника з'явились.
В судовому засіданні заслухано звіт ліквідатора та розглянуто ліквідаційний баланс боржника.
Ліквідатор просить затвердити звіт і ліквідаційний баланс, провадження у справі закрити.
Представники кредиторів проти затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу боржника не заперечили.
В судовому засіданні 15.11.2018р. оголошено перерву до 21.11.2018р.
Після закінчення перерви в судове засідання з'явились представники кредиторів та засновника боржника.
Ліквідатор банкрута в судове засідання не з'явився, звернувся до суду з клопотанням про розгляд справи без його участі.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши присутніх в судовому засіданні учасників провадження, суд -
в с т а н о в и в:
Відповідно до частини 1 статті 3 ГПК України, судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
За приписами ч.1 статті 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Статтею 9 вказаного Закону визначено, що справи про банкрутство розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Постановою Господарського суду Херсонської області від 26.07.2017р. боржника визнано банкрутом, введено ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором арбітражного керуючого Вербицького О.В., якого зобов'язано здійснити ліквідацію банкрута і подати до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.
Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.
Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; у разі провадження банкрутом діяльності, пов'язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Виходячи із положень ст.ст. 41, 44, 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідаційна процедура направлена на здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів, шляхом продажу майна банкрута.
Згідно ч. ч. 1, 5 ст. 45 Закону про банкрутство, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Відповідно до вимог ч.1 ст.46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
На виконання вимог постанови господарського суду від 26.07.2017р. ліквідатором виконано вимоги, передбачені розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", та за результатами проведеної роботи, відповідно до ст.46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", подано на розгляд та затвердження суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Час Фортуни", м.Херсон Херсонської області.
Як слідує зі звіту, ліквідатором було вжито заходів щодо проведення ліквідаційної процедури банкрута з урахуванням вимог, передбачених ст.ст.41-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
За приписами ст. 42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку. Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси.
В той же час, визначений положеннями ч.1 ст.42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обсяг ліквідаційної маси цим не обмежується, оскільки згідно з частиною першою статті 213 ГК у процедурах банкрутства використовуються майнові активи, які належать боржнику на підставі речових та зобов'язальних прав, а також права інтелектуальної власності. Права вимоги за зобов'язаннями та об'єкти права інтелектуальної власності можуть бути предметами цивільного обігу, а тому вони підлягають включенню до складу ліквідаційної маси і реалізації ліквідатором у порядку, встановленому Законом.
З метою отримання відомостей щодо зареєстрованого за банкрутом рухомого та нерухомого майна, для встановлення об'єктивного майнового стану підприємства ліквідатором було направлено запити до відповідних органів та отримано відповіді.
Так відповідно до:
- відповіді Херсонського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області від 12.07.2017р. №7058/11 - інформація стосовно розрахункових рахунків, наявності судових справ, установчих документів, звітності підприємства відсутня;
- відповіді виконавчої дирекції фонду у м. Херсоні Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань від 06.07.2017р. №03-08-872 - заборгованість та переплата по страхових внесках за боржником не обліковується;
- листа Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування в Херсонській області від 25.09.2017р. №02-20-10-65 - заборгованість по страхових внесках за боржником відсутня;
- листа Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів від 26.09.2017р. №03-02-02/101 - боржник у відділенні Фонду не зареєстрований, звітів не надає;
- відповіді Херсонського міського центру зайнятості від 24.10.2017р. №04-24/2441 - заборгованості за боржником не обліковується, звітів не надає;
- листа ГУ Держпраці у Херсонській області від 31.10.2017р. №01-08/6107 - звернення від боржника щодо реєстрації технологічного транспорту; розгляду питань погодження земельних ділянок для цілей, не пов'язаних із видобуванням корисних копалин; реєстрації підіймальних споруд, парових та водогрійних котлів, посудин, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води; декларації безпеки об'єктів підвищеної небезпеки; одержання свідоцтв на придбання і зберігання вибухових матеріалів промислового призначення; питань одержання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не надходили;
- листа Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області від 05.10.2017р №3-21-0.13-7571/2-17 - земельні ділянки ТОВ "Час Фортуни" не обліковуються;
- відповіді Департаменту містобудування та землекористування Херсонської міської ради - рішення щодо відведення ТОВ "Час Фортуни" у власність або в користування земельних ділянок на території м. Херсона міською радою не приймалися;
- відповіді ГТУЮ у Херсонській області від 10.10.2017р. №14506 - на виконанні Суворовського районного відділу державної виконавчої служби м. Херсона виконавчі провадження, за якими ТОВ "Час Фортуни" є боржником чи стягувачем не перебували;
- інформації Регіонального сервісного центру МВС України в Херсонській області від 26.09.2017р. №31/21/8-3963- автотранспортні засоби за боржником не зареєстровані;
- листа ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області від 12.10.2017р. №10/2998 - сільськогосподарська та інша техніка за боржником не зареєстрована;
- листа Головного управління статистики у Херсонській області від 03.10.2017р. №06-26.4/134 - за 2016 та 2017 роки підприємство до ГУ статистики не звітувало;
- листа Херсонської митниці ДФС Державної фіскальної служби України від 03.10.2017р. №4423/21-70-18 - ТОВ "Час Фортуни" на обліку в митних органах не знаходиться;
- листа Державної авіаційної служби України від 05.10.2017р. №12.1.16-10503-17 - повітряні судна за боржником не зареєстровані;
- інформації Державної інспекції України з безпеки на транспорті від 19.10.2017р. №8744/02/15-17 - записи щодо суден, власником або судновласником яких є ТОВ "Час Фортуни" відсутні;
- відповіді Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 24.10.2017р. №10/01/22306 - боржник як власник, який володіє значними пакетами акцій емітентів, не зареєстрований;
- листа ПАТ "Національний депозитарій України" від 12.10.2017р. №1736 - інформація щодо боржника ТОВ "Час Фортуни" відсутня;
- відповіді ПАТ "Укрзалізниця" від 23.10.2017р. №45/280 - в Автоматизованому банку даних парку вантажних вагонів країн СНД і Балтії вантажні вагони за боржником не зареєстровані, відомості про власні локомотиви відсутні;
- відповіді Державного космічного агентства України від 24.10.2017р. №5067/10-К4.1/17 - зареєстрованих унікальних об'єктів космічної діяльності, космічної техніки у власності боржника немає;
- Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна - відомості щодо боржника відсутні.
Проведеним аналізом баз даних та інформаційно-довідкових систем, розміщених на офіційному веб-порталі ДСІВ, об'єкти права інтелектуальної власності, зокрема патенти, винаходи, корисні моделі, промислові зразки, знаки для товарів і послуг, топографії інтегральних мікросхем та зазначення походження товарів, зареєстрованих за ТОВ "Час Фортуни" ліквідатором не виявлено.
Листом від 20.10.2017р. Головне управління ДФС у Херсонській області надало інформацію щодо наявних рахунків, які обліковуються за боржником. Відповідно до наданої інформації, відкриті рахунки в банківських установах відсутні.
На виконання приписів ст.41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатором на адресу банкрута направлено вимогу про передачу бухгалтерської та іншої документації, печаток і штампів, матеріальних та інших цінностей.
20.09.2017р. за Актом приймання-передачі від представника боржника ліквідатором банкрута отримано частина документації ТОВ "Час Фортуни", акт про знищення печатки товариства.
У відповідності до положень ч.2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" проведено інвентаризацію майнових активів ТОВ "Час Фортуни": основних засобів; інших необоротних матеріальних активів; нематеріальних активів; виробничих запасів; малоцінних та швидкозношуваних предметів; товарів; грошових активів, які знаходяться у касі. За результатами інвентаризації будь-яких активів боржника не виявлено.
Ухвалою від 10.03.2017р. затверджено реєстр вимог кредиторів.
До реєстру вимог кредиторів було включено вимоги:
- Херсонської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області (код ЄДРПОУ 39473382, 73000 м.Херсон, вул.І.Куліка, 143-а) в сумі - 16536,00 грн. судового збору перша черга, 472555,18 грн. третя черга, 586101,06 грн. шоста черга.
- Фізичної особи-підприємця Юхненка Юрія Григоровича (ідентифікаційний номер НОМЕР_1, АДРЕСА_2) в сумі - 2756,00 грн. судового збору перша черга, 2813191,69 грн. четверта черга, 383576,77 грн. шоста черга.
Загальна сума кредиторських вимог склала 4255424,70 грн.
Ухвалою суду від 15.11.2018р. здійснено замну кредитора Фізичної особи-підприємця Юхненка Юрія Григоровича його процесуальним правонаступником Товариством з обмеженою відповідальністю "Рембудмаш", зобов'язано ліквідатора банкрута внести відповідні відомості в реєстр вимог кредиторів.
21.11.2018р. ліквідатором банкрута подано уточнений реєстр вимог кредиторів з урахуванням заміни кредитора його процесуальним правонаступником.
Внаслідок відсутності майнових активів боржника, за рахунок яких можливо було б погасити кредиторську заборгованість, вимоги кредиторів в загальній сумі 4255424,70 грн. залишились незадоволеними.
Архівні документи ліквідатору боржником не передавались, в ході ліквідаційної процедури виявлені не були.
У зв'язку із завершенням роботи по проведенню ліквідаційної процедури банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Час Фортуни" ліквідатор банкрута просить суд затвердити звіт і ліквідаційний баланс та закрити провадження у справі.
Як слідує з матеріалів справи, 18.07.2018р. відбулось засідання комітету кредиторів ТОВ " Час Фортуни" (протокол - т.2 а.с.215-218), на якому було заслухано ліквідатора зі звітом про проведену в ході ліквідаційної процедури роботу. За результатами засідання схвалено звіт та зобов'язано ліквідатора звернутись до суду із клопотанням про затвердження звіту, ліквідаційного балансу боржника та закриття провадження у справі.
Присутні в судовому засіданні представники кредиторів не заперечили щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника і закриття провадження у справі.
Розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, в судовому засіданні господарський суд перевіряє обґрунтованість, правомірність та повноту дій ліквідатора, а також, достовірність змісту ліквідаційного балансу.
Згідно ч. 2 ст. 46 вказаного Закону, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Заслухавши учасників провадження, дослідивши та оцінивши матеріали звіту, суд вважає, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст.ст. 41-45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.
Відповідно до ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" до повноважень ліквідатора відноситься формування ліквідаційної маси, пред'явлення до третіх осіб вимог щодо повернення дебіторської заборгованості банкрута, вжиття заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом.
Письмовий звіт ліквідатора та поданий ним ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вжиття ним заходів по виявленню кредиторів та активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або його ліквідацію та припинення провадження у справі.
Відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Господарський суд може винести ухвалу про ліквідацію юридичної особи, що звільнилася від боргів, лише у разі, якщо залишок її майнових активів менший, ніж вимагається для продовження нею господарської діяльності згідно із законодавством.
У відповідності з ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
У частині 7 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.
Відповідно до ч.6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.
Згідно ч. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
В процесі ліквідаційної процедури заяв від інших кредиторів до суду та ліквідатору Товариства з обмеженою відповідальністю "Час Фортуни" не надходило.
За таких обставин, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора по справі №923/1134/16 та ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Час Фортуни" та закрити провадження у справі.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 37 - 46, п. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутом", ст. 234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд ,-
у х в а л и в:
1. Звіт ліквідатора у справі №923/1134/16 про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "Час Фортуни" (код ЄДРПОУ 35468960, 73000, м. Херсон, вул. Радянська, буд. 12, кв. 6) банкрутом затвердити.
2. Ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Час Фортуни" (код ЄДРПОУ 35468960, 73000, м. Херсон, вул. Радянська, буд. 12, кв. 6) затвердити.
3. Юридичну особу банкрута Товариство з обмеженою відповідальністю "Час Фортуни" (код ЄДРПОУ №35468960, 73000, м. Херсон, вул. Радянська, буд. 12, кв. 6), ліквідувати та виключити з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.
4. Вимоги кредиторів, незадоволені за відсутністю майна банкрута, вважати погашеними.
5. Відповідно до п. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
6. Припинити ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Час Фортуни" (код ЄДРПОУ 35468960, 73000, м. Херсон, вул. Радянська, буд. 12, кв. 6).
7. Ліквідатору повідомити Державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури.
8. Провадження у справі №923/1134/16 закрити.
9. Ліквідатору арбітражному керуючому Вербицькому О.В. відповідно до п. 7 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", виконувати свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення Товариства з обмеженою відповідальністю "Час Фортуни" (код ЄДРПОУ 35468960, 73000, м. Херсон, вул. Радянська, буд. 12, кв. 6).
10. Копію ухвали надіслати: кредиторам, ліквідатору, Державному реєстратору, Державному органу з питань банкрутства, Головному управлінню статистики в Херсонській області.
Ухвала суду набрала законної сили 21.11.2018р. та може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом десяти днів з дня складення повного тексту.
Повний текст ухвали складено
і підписано 26.11.2018р.
Суддя М.Б. Сулімовська
Суд | Господарський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 21.11.2018 |
Оприлюднено | 27.11.2018 |
Номер документу | 78082045 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні