Рішення
від 23.11.2018 по справі 814/660/18
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 листопада 2018 р. № 814/660/18 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Мельника О.М., розглянув у письмовому провадженні адміністративну справу

за позовом:ОСОБА_1, АДРЕСА_1,54055

до відповідача: 1. Департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, вул. Адміральська, 20, м.Миколаїв,54001 2. Державний реєстратор Гетманцева Ольга Геннадіївна Департамент надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, вул. Адміральська, 20, м.Миколаїв,54001

треті особи: 1.Товариство з обмеженою відповідальністю Житлово-експлуатаційне підприємство "КОМФОРТ", вул. Архітектора Старова, 2/6,Миколаїв,54046 2. Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ПРЕМ'ЄР ХАУС", вул. Чкалова 96/1,Миколаїв,54055

про:визнання неправомірними дій та зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі:Позивач) звернулась до Департаменту надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі: відповідач:1) та Державного реєстратора Гетьманцевої Ольги Геннадіївни (далі: Відповідач 2) з позовними вимогами, згідно яких просила: визнати неправомірними дії Департаменту надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (ідентифікаційний код юридичної особи 41210422) та державного реєстратора Гетманцевої Ольги Геннадіївни про внесення 08.09.2017р. запису № 15221020000036041 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо державної реєстрації новоутвореної шляхом заснування юридичної особи об'єднання співвласників багатоквартирного будинку ПРЕМ'ЄР ХАУС , ідентифікаційний код юридичної особи 41581572, місцезнаходження: вул.Чкалова, 96/1, м.Миколаїв, 54055; зобов'язати Департамент надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради та державного реєстратора скасувати реєстраційний запис від 08.09.2017р. № 15221020000036041 з державної реєстрації новоутвореної шляхом заснування юридичної особи об'єднання співвласників багатоквартирного будинку ПРЕМ'ЄР ХАУС , ідентифікаційний код юридичної особи 41581572, місцезнаходження: вул.Чкалова, 96/1, м.Миколаїв, 54055.

Ухвалою від 12.03.2018 року відкрито спрощене провадження в справі, до участі в справі залучено в якості третіх осіб без самостійних вимог на стороні позивача Товариство з обмеженою відповідальністю Житлово-експлуатаційне підприємство Комфорт , в якості третіх осіб без самостійних вимог на стороні відповідача відповідачів Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Прем'єр хаус .

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що дії відповідачів з реєстрації Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Прем'єр хаус є незаконними. Департаментом, в особі державного реєстратора Гетманцевої О.Г., під час перевірки заяви (реєстраційної картки), яка подавалась заявником 08.09.2017р. для державної реєстрації створення юридичної особи - ОСББ ПРЕМ'ЄР ХАУС та внесення відповідних відомостей до Єдиного державного реєстру, не враховані підстави для зупинення розгляду документів та підстави для відмови у державній реєстрації створення юридичної особи та вчинені реєстраційні дії 08.09.2017р. № 15221020000036041, безпосередньо в день подачі заяви. Департаментом, в особі державного реєстратора Гетманцевої О.Г., під час перевірки рішення установчих зборів про створення засновниками (співвласниками багатоквартирного будинку № 96/1 по вул.Чкалова) юридичної особи - ОСББ ПРЕМ'ЄР ХАУС , оформленого Протоколом № 2 та складеного 27.08.2017р., не враховані підстави для зупинення розгляду документів та підстави для відмови у державній реєстрації створення юридичної особи, не було виконано вимоги п.п. 2, 3 ч.2 ст.6 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань . Не перевірено, що рішення установчих зборів приймається поіменним голосуванням. Під час підрахунку голосів враховуються і голоси, подані співвласниками під час проведення установчих зборів, і голоси, подані під час письмового опитування. Рішення оформлюється особистим підписом кожного, хто проголосував, із зазначенням результату голосування ( за чи проти ). З моменту утворення юридичної особи ОСББ ПРЕМ'ЄР ХАУС , воно до виконання обов'язків з обслуговування багатоквартирного будинку по вул.Чкалова, 96/1 не приступило, господарською діяльністю не займається. Таким чином, Департамент та державний реєстратор Гетманцева О.Г. з урахуванням недоліків поданих заявником документів, не мали права здійснити реєстрацію новоутвореної шляхом заснування юридичної особи ОСББ ПРЕМ'ЄР ХАУС за номером 15221020000036041 та ідентифікаційним кодом юридичної особи 41581572.

Відповідач 2 надав відзив на позов, згідно якого вважає, що при реєстрації ОСББ Прем'єр Хаус ним було виконано всі передбачені Законом дії. Документи та відомості в них для державної реєстрації новоутвореної шляхом заснування юридичної особи - ОСББ Прем'єр Хаус було подано в повному обсязі з додержанням вимог до оформлення документів, відомості зазначені у документах, поданих для державної реєстрації відповідають відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі, а також відомостям зазначеним у заяві про державні реєстрацію, документи подано особою, яка має на це повноваження, вони не суперечать вимогам Конституції та законів України, не порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи, найменування юридичної особи не суперечить вимогам закону. Впевнившись у відсутності підстав для зупинення розгляду документів, відмови у державній реєстрації державний реєстратор провів реєстраційну дію. Зупинення розгляду документів та відмова у державній реєстрації з підстав, не передбачених ст.27, ст. 28 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань не допускається.

В судове засідання сторони не з'явилися. З врахуванням положень частин 1, 9 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) справа вирішується на підставі наявних у ній доказів у письмовому провадженні. Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складання повного судового рішення (ч. 5 ст. 250 КАС України).

Дослідивши всі матеріали справи, оцінивши наявні докази в їх сукупності, суд встановив наступне.

08.09.2017 року Грушевським В.А., подано заяву про державну реєстрацію створення юридичної особи форма1, разом з протоколом установчих зборів №2 від 27.08.2017 року, та статутом від 27.08.2017 року.

08.09.2017 року державним реєстратором Департаменту надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради Гетьманцевою Ольгою Геннадіївною вчинені реєстраційні дії та зареєстровано новоутворену шляхом заснування юридичну особу-об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Прем'єр Хаус реєстраційний запис №15221020000036041.

Відповідно до ст.385 Цивільного кодексу України власники квартир для забезпечення експлуатації багатоквартирного житлового будинку, користування квартирами та спільним майном житлового будинку можуть створювати об'єднання власників квартир (житла). Таке об'єднання може бути створене також власниками житлових будинків. Об'єднання власників квартир, житлових будинків є юридичною особою, яка створюється та діє відповідно до статуту та закону.

Згідно з ч.1 ст.56 Господарського кодексу України, суб'єкт господарювання може бути утворений за рішенням власника (власників) майна або уповноваженого ним (ними) органу, а у випадках, спеціально передбачених законодавством, також за рішенням інших органів, організацій і громадян шляхом заснування нового, реорганізації (злиття, приєднання, виділення, поділу, перетворення) діючого (діючих) суб'єкта господарювання з додержанням вимог законодавства.

Правові та організаційні засади створення, функціонування, реорганізації та ліквідації об'єднань власників жилих та нежилих приміщень багатоквартирного будинку, захисту їхніх прав та виконання обов'язків щодо спільного утримання багатоквартирного будинку визначаються Законом України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку .

Відповідно до абз. 8 ст.1 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі - об'єднання) - юридична особа, створена власниками для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання неподільного та загального майна.

Відповідно до положень ст. 6 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку об'єднання може бути створене в будинку будь-якої форми власності з числа тих, хто приватизував або придбав квартиру, а також власника будинку або його уповноваженої особи, власників жилих приміщень, а також власників нежилих приміщень. Для створення об'єднання скликаються установчі збори. …

Державна реєстрація об'єднання (асоціації) проводиться у порядку, встановленому законом для державної реєстрації юридичних осіб. Об'єднання (асоціація) вважається утвореним з дня його державної реєстрації.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до протоколу №2 від 27.08.2017 року головою правління Об'єднання співвласників обрано Грушевського В.А., та вповноважено його підписати затверджений Зборами статут Об'єднання, а також підготувати та підписати протокол цих зборів та інші документи, необхідні для державної реєстрації Об'єднання, та подати ці документи для державної реєстрації Об'єднання.

Також з протоколу вбачається, що, загальною кількістю присутніх було встановлено 48 осіб, у письмовому опитуванні взяли участь 70 осіб, за обрання головою Грушевського В.А. проголосувало 45 осіб з присутніх, проти 2 особи.

Сторонами факт звернення щодо реєстрації ОСББ ПРЕМ'ЄР ХАУС звернувся саме Грушевський В.А.

Відповідно до ч.2 ст. 6 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань державний реєстратор:

1) приймає документи;

2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів;

3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації;

4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;

5) веде Єдиний державний реєстр;

6) веде реєстраційні справи;

7) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Відповідно до п.1 ст. 9 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу - підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі:

1) відповідних заяв про державну реєстрацію;

2) документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій;

3) відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.

Згідно ст. 15 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань вимоги до оформлення документів, що подаються для державної реєстрації

1. Документи, що подаються для державної реєстрації, повинні відповідати таким вимогам:

1) документи мають бути викладені державною мовою та додатково, за бажанням заявника, - іншою мовою (крім заяви про державну реєстрацію);

2) текст документів має бути написаний розбірливо (машинодруком або від руки друкованими літерами);

3) документи не повинні містити підчищення або дописки, закреслені слова та інші виправлення, не обумовлені в них, орфографічні та арифметичні помилки, заповнюватися олівцем, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст;

4) документи в електронній формі мають бути оформлені згідно з вимогами, визначеними законодавством;

5) заява про державну реєстрацію підписується заявником. У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена;

6) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству.

Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом.

Дія абзацу другого цього пункту в частині нотаріального засвідчення справжності підпису не поширюється на державну реєстрацію змін до відомостей про державний орган, орган місцевого самоврядування, громадське об'єднання чи благодійну організацію, що містяться в Єдиному державному реєстрі, а також на державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що вносяться на підставі розпорядчого акта державного органу, органу місцевого самоврядування.

Згідно ст. 27 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань :

1. Підставами для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, є: 1) подання документів або відомостей, визначених цим Законом, не в повному обсязі;

2) невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 цього Закону;

3) невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

4) невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

5) невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 цього Закону;

6) несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі;

7) подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

2. Зупинення розгляду документів з підстав, не передбачених цією статтею, не допускається.

Відповідно до ст. 28 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відмова у державній реєстрації:

1. Підстави для відмови у державній реєстрації:

1) документи подано особою, яка не має на це повноважень;

2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;

3) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення про арешт корпоративних прав - у разі державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв'язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи;

4) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;

5) документи суперечать вимогам Конституції та законів України;

6) документи суперечать статуту громадського формування;

7) порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи;

8) невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону;

9) щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;

10) щодо юридичної особи, стосовно якої подано заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов'язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;

11) документи для державної реєстрації припинення юридичної особи подані:

раніше строку, встановленого цим Законом;

щодо юридичної особи, що припиняється в результаті її ліквідації та є засновником (учасником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи, та/або є засновником третейського суду;

в Єдиному державному реєстрі відсутній запис про державну реєстрацію юридичної особи, утвореної шляхом реорганізації в результаті злиття, приєднання або поділу;

щодо акціонерного товариства, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованої реєстрації випуску акцій;

щодо юридичної особи - емітента цінних паперів, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованих випусків цінних паперів;

щодо юридичної особи, що ліквідується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування;

щодо юридичної особи, що реорганізується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та відсутній узгоджений план реорганізації юридичної особи;

щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування;

щодо юридичної особи, що припиняється в результаті ліквідації, стосовно якої надійшли відомості про відкрите виконавче провадження;

щодо юридичної особи, стосовно якої відкрито провадження у справі про банкрутство.

2. Підстави для відмови у державній реєстрації фізичної особи - підприємця:

1) документи подано особою, яка не має на це повноважень;

2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії;

3) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;

4) наявні обмеження на зайняття підприємницькою діяльністю, встановлені законом;

5) наявність в Єдиному державному реєстрі запису, що фізична особа вже зареєстрована як фізична особа - підприємець.

3. Повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації повинно містити посилання на конкретну норму (пункт, статтю) законодавства із зазначенням, що саме порушено під час оформлення та подання документів, а також повинно бути зазначено, який саме пункт чи стаття поданого заявником документа (статуту, протоколу тощо) не відповідає нормам законодавства.

4. Відмова у державній реєстрації з підстав, не передбачених цією статтею, а також відмова у державній реєстрації (легалізації) професійної спілки, її організації або обєднання не допускається.

5. Відмова у державній реєстрації здійснюється протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів.

6. Відмова у державній реєстрації громадських формувань здійснюється у строки, встановлені статтею 26 цього Закону.

7. Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови та рішення суб'єкта державної реєстрації про відмову у державній реєстрації розміщуються на порталі електронних сервісів у день відмови у державній реєстрації.

8. У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

9. Після усунення причин, що були підставою для відмови у державній реєстрації, заявник може повторно подати документи для державної реєстрації.

Слід зазначити, що чинним законодавством на державного реєстратора не покладено обов'язок щодо перевірки наявності дійсної волі та волевиявлення осіб, достовірності фактів та подій, викладених в документах, що подаються заявником для проведення державної реєстрації та певних реєстраційних дій.

Як вбачається з матеріалів справи, комплект документів державним реєстратором було перевірено на наявність підстав для зупинення розгляду документів та на наявність підстав для відмови у державній реєстрації, як: передбачено ст.27 та ст. 28 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань .

Документи та відомості в них було подано для державної реєстрації новоутвореної шляхом заснування юридичної особи - ОСББ Прем'єр Хаус було подано в повному обсязі з додержанням вимог до оформлення документів встановлених ст. 15 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємств громадських формувань , відомості зазначені у документах, поданих для державної реєстрації відповідають відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі, а також відомостям зазначеним у заяві про державні реєстрацію, документи подано особою, яка має на це повноваження, вони не суперечать вимогам Конституції та законів України, не порушують встановлений законом порядок створення юридичної особи, найменування юридичної особи не суперечить вимогам закону.

Відповідно до ст. 4, ст.35 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань державна реєстрація здійснюється за заявницьким принципом. Засновники учасники юридичної особи несуть відповідальність за відповідність установчих документів законодавству. Особи, винні у внесенні до установчих документів або інших документів, що подаються для державної реєстрації, завідомо неправдивих відомостей, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, несуть відповідальність, встановлену законом.

Згідно з ч.1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Частиною 2 ст.2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач 2 довів правомірність своїх дій, таким чином, позов не підлягає задоволенню.

Судовий про збір розподіляється відповідно до ст. 139 КАС України.

Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову ОСОБА_1 (АДРЕСА_1 і.п.н.НОМЕР_1) до Департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (вул. Адміральська, 20, м.Миколаїв,54001 код 41210422) Державний реєстратор Гетманцева Ольга Геннадіївна Департамент надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (вул. Адміральська, 20, м.Миколаїв,54001 код 41210422) відмовити повністю.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Строк на апеляційне оскарження рішення суду - 30 днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження - 30 днів з дня складання повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається в порядку та строки, визначені ст.ст. 295-297 КАС України і п. 15.5 Перехідних положень КАС України.

Суддя О.М. Мельник

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.11.2018
Оприлюднено27.11.2018
Номер документу78088325
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —814/660/18

Постанова від 13.03.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 27.02.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 21.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Рішення від 23.11.2018

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мельник О.М.

Ухвала від 12.03.2018

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мельник О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні