Ухвала
від 27.11.2018 по справі 17-2-1-7-5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

"27" листопада 2018 р.м. Одеса Справа № 17-2-1-7-5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010

Господарський суд Одеської області у складі судді Демешина О. А. при секретарі судового засідання Заболотній Я. О., розглянувши матеріали справи №17-2-1-7-5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010

За заявою: Відкритого акціонерного товариства (далі - ВАТ) „Одесагаз"

до боржника: Публічного акціонерного товариства (далі - ПАТ) „Одеська ТЕЦ"

про визнання банкрутом.

за участю прокурора м. Одеси,

за участю Фонду державного майна України,

за участю НАК „Нафтогаз України",

за участю Головного управління юстиції в Одеській області,

за участю Міністерства енергетики та вугільної промисловості,

за участю Одеської міської ради

Представники:

Від прокуратури Одеської області : Озерова О.Д. - посвідчення

Від ПАТ "Одеська ТЕЦ": Орлова О.В. - довіреність

Від ГУЮ в Одеській області: Волков Д.О.

Від Фонду державного майна України : Скороход Р.В. - довіреність

Від АТ "Одесаобленерго": Швидкий О.О. - довіреність

Від ПАТ „Укртрансгаз": Яцишин І.В. - довіреність

В С Т А Н О В И В:

15.06.2001 року за заявою кредитора ВАТ Одесагаз Господарським судом Одеської області було порушено справу про визнання банкрутом Публічного акціонерного товариства Одеська ТЕЦ .

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 23.12.2015 року було введено процедуру санації відносно ПАТ Одеська ТЕЦ , призначено керуючого санацією Лахненко Є.М.

13.12.2016 року Постановою Господарського суду Одеської області по справі № 17-2-1-7-5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010 визнано банкрутом Публічне акціонерне товариство Одеська ТЕЦ та відкрито ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців до 13.12.2017 р. включно, ліквідатором Публічного акціонерного товариства Одеська ТЕЦ призначено арбітражного керуючого Лахненко Є.М.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 23.11.2017 року було продовжено строк ліквідаційної процедури на 6 місяців.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 05.02.2018 року призначено ліквідатором ПАТ Одеська ТЕЦ Афоніна Д.О.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 23.10.2018 року було продовжено строк ліквідаційної процедури до закінчення опалювального сезону 2018-2019.

03.04.2018р. (вх.№3-361\18) Фонд державного майна України звернувся до суду з клопотанням про припинення провадження в справі № 17-2-1-7-5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010) про банкрутство ПАТ Одеська ТЕЦ .

В обґрунтування клопотання ФДМУ посилається на ч. 5 ст. 12 Закону України Про приватизацію державного та комунального майна від 18.01.2018 № 2269, на п. 4-3 розділу 10 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , відповідно до положень яких провадження у справах про банкрутство підприємств/господарських товариств, більше ніж 50 відсотків акцій (часток) яких прямо чи опосередковано належать державі, щодо яких прийнято рішення про приватизацію, підлягає припиненню, крім тих, що ліквідуються за рішенням власника.

На підтвердження обставин, що відносно ПАТ Одеська ТЕЦ прийнято рішення про приватизацію надано розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 року № 1089-р, яким було включено до переліку об'єктів, що підлягають приватизації відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.02.2013 року № 96 - ПАТ Одеська ТЕЦ , яке було прийнято на підставі ч. 5 ст. 5 Закону України Про приватизацію державного майна (чинного на час прийняття розпорядження від 07.11.2014 № 1089-р).

Розглянувши клопотання Фонду державного майна України, суд приходить до наступного висновку.

Відповідно до ст. 73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Відповідно до ст. 74 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. У разі посилання учасника справи на невчинення іншим учасником справи певних дій або відсутність певної події, суд може зобов'язати такого іншого учасника справи надати відповідні докази вчинення цих дій або наявності певної події. У разі ненадання таких доказів суд може визнати обставину невчинення відповідних дій або відсутності події встановленою. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи. Суд не може збирати докази, що стосуються предмета спору, з власної ініціативи, крім витребування доказів судом у випадку, коли він має сумніви у добросовісному здійсненні учасниками справи їхніх процесуальних прав або виконанні обов'язків щодо доказів.

Відповідно до ст.ст. 76-79, 86 ГПК України, докази мають бути належними, допустимими, достовірними та достатніми, які суд досліджує та здійснює їх оцінку для вирішення певного питання.

Отжеё Фонд державного майна України звернувся із клопотанням про припинення провадження в справі про банкрутство ПАТ Одеська ТЕЦ , при цьому додав до клопотання роздруковане розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 року № 1089-р з сайту ligazakon.ua, а також інформацію, що підтверджує наявність в статутному капіталі ПАТ "Одеська ТЕЦ акцій держави в розмірі 99,9895 % в особі Фонду державного майна України, що роздруковане з сайту smida.gov.ua.

При цьому, суд зазначає, що підстави для припинення провадження в справі про банкрутство господарських товариств, в статутному капіталі яких більше ніж 50 відсотків акцій (часток) яких прямо чи опосередковано належать державі, щодо яких прийнято рішення про приватизацію, визначено Законом України Про приватизацію державного та комунального майна від 18.01.2018 року.

Розпорядження від 07.11.2014 року № 1089-р, на яке посилається Фонд державного майна України, як на підставу для припинення провадження по справі, прийнято відповідно до Закону України Про приватизацію державного майна №2163 від 04.03.1992 року.

Відповідно до ст. 170 ГПК України, клопотання в справі повинно містити його підстави, а також додані відповідні докази.

Для належного вирішення клопотання Фонду державного майна України, суд вважає необхідним витребувати від Фонду державного майна України засвідчені належним чином документи, на які посилається заявник в клопотанні про припинення провадження в справі.

Відповідно до ст. 11 Закону України Про приватизацію державного та комунального майна , перелік об'єктів великої приватизації державної власності, що підлягають приватизації, затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням Фонду державного майна України.

Відповідно до ст. 12 Закону України Про приватизацію державного та комунального майна , рішення про приватизацію об'єкта, який включено до переліку об'єктів державної власності, що підлягають приватизації, приймається державними органами приватизації шляхом видання наказу, але не пізніше 30 днів з дня включення до переліку об'єктів, що підлягають приватизації, за винятком випадку, передбаченого частиною другою цієї статті.

Відповідно до п. 8 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про приватизацію державного та комунального майна , визнано таким, що втратив чинність Закон України Про приватизацію державного майна №2163 від 04.03.1992 року.

Таким чином, з метою належного вирішення клопотання Фонду державного майна України, суд вважає необхідним витребувати від Фонду державного майна України інформацію стосовно того чи включено ПАТ Одеська ТЕЦ до переліку об'єктів великої приватизації державної власності, що підлягають приватизації, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи прийнято рішення про приватизацію ПАТ Одеська ТЕЦ Фондом державного майна України відповідно до ст.ст. 11, 12 Закону України Про приватизацію державного та комунального майна від 18.01.2018 року № 2269.

Також суд вважає необхідним запропонувати Фонду державного майна України надати письмові пояснення з приводу застосування Розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 року № 1089-р, яким було включено до переліку об'єктів, що підлягають приватизації відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.02.2013 року № 96, як підстави для підтвердження включення ПАТ Одеська ТЕЦ до переліку об'єктів, що підлягають приватизації та, відповідно, як підстави для припинення провадження в справі про банкрутство ПАТ Одеська ТЕЦ , - з огляду на те, що вказані розпорядження приймались під час дії Закону України „Про приватизацію державного майна від 04.03.1992 року і цей Закон не містив умов припинення провадження у справах про банкрутство підприємств/господарських товариств щодо яких прийнято рішення про приватизацію.

Враховуючи викладене, а також у зв'язку із неявкою у судове засідання декількох учасників судового процесу, розгляд справи слід відкласти.

Керуючись ст.ст. 73-79, 86, 234, 235 ГПК України, суд

У Х В А Л И В:

1. Відкласти розгляд справи на 15.01.2019р. о 11.00. Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду: м. Одеса, пр-т Шевченка, 29, зал №17.

2. Запропонувати Фонду державного майна України надати суду:

- інформацію стосовно того чи включено ПАТ Одеська ТЕЦ до переліку об'єктів великої приватизації державної власності, що підлягають приватизації, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи прийнято рішення про приватизацію ПАТ Одеська ТЕЦ Фондом державного майна України відповідно до ст.ст. 11, 12 Закону України Про приватизацію державного та комунального майна від 18.01.2018 року № 2269;

- письмові роз'яснення з приводу застосування, як підстави для підтвердження включення ПАТ Одеська ТЕЦ до переліку об'єктів, що підлягають приватизації та, відповідно, як підстави для припинення провадження в справі про банкрутство ПАТ Одеська ТЕЦ -розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 року № 1089-р, яким ПАТ „Одеська ТЕЦ" було включено до переліку об'єктів, що підлягають приватизації відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.02.2013 року № 96.;

- засвідчені належним чином документи, на які посилається заявник в клопотанні про припинення провадження в справі.

3. Визнати явку кредиторів, заявників, арбітражного керуючого та учасників провадження у судове засідання обов'язковою.

4 . Копію ухвали надіслати: всім кредиторам, боржнику, ліквідатору - арбітражному керуючому - Афоніну Д. О., учасникам провадження та заявникам по справі.

Ухвала набрала законної сили 27.11.2018р. та оскарженню не підлягає.

Повний текст ухвали складено 28.11.2018р.

Суддя О.А. Демешин

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення27.11.2018
Оприлюднено28.11.2018
Номер документу78149518
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —17-2-1-7-5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010

Ухвала від 11.03.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Демешин О.А.

Ухвала від 15.01.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Демешин О.А.

Ухвала від 27.11.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Демешин О.А.

Ухвала від 23.10.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Демешин О.А.

Ухвала від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Демешин О.А.

Постанова від 25.06.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Погребняк В.Я.

Ухвала від 23.05.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Погребняк В.Я.

Ухвала від 05.05.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Погребняк В.Я.

Ухвала від 17.04.2018

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лавриненко Л.В.

Ухвала від 19.03.2018

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лавриненко Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні