Ухвала
від 15.01.2019 по справі 17-2-1-7-5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


УХВАЛА

"15" січня 2019 р.м. Одеса Справа № 17-2-1-7-5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010

Господарський суд Одеської області у складі судді Демешина О. А. при секретарі судового засідання Заболотній Я. О., розглянувши матеріали справи №17-2-1-7-5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010

За заявою: Відкритого акціонерного товариства (далі - ВАТ) „Одесагаз"

до боржника: Публічного акціонерного товариства (далі - ПАТ) „Одеська ТЕЦ"

про визнання банкрутом.

за участю прокурора м. Одеси,

за участю Фонду державного майна України,

за участю НАК „Нафтогаз України",

за участю Головного управління юстиції в Одеській області,

за участю Міністерства енергетики та вугільної промисловості,

за участю Одеської міської ради

Представники:

Від прокуратури Одеської області : Коломійчук І.О. - посвідчення

Від ГУЮ в Одеській області: Волков Д.О.- довіреність

Від Фонду державного майна України : Кравченко Ю.В. - довіреність

В С Т А Н О В И В :

12.06.2001р. кредитор - ВАТ "Одесагаз" звернулось до Господарського суду Одеської області із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Одеська теплоелектроцентраль".

Ухвалою господарського суду Одеської області від 15.06.2001р. прийнято заяву до розгляду та порушено провадження у справі про банкрутство ВАТ "Одеська теплоелектроцентраль"; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; заборонено боржнику та іншим особам вчиняти будь-які дії по відчуженню майна боржника, де б воно не знаходилось та в якому б вигляді воно не було, здійснювати дії по реорганізації боржника внесення майна ті інших активів як внеску у підприємства, організації, що засновуються.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 21.08.2001р. скасовано заходи до забезпечення майнових вимог кредиторів, введені п.4 ухвали від 15.06.2001р.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 02.04.2003р. в порядку ст. 15 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом затверджено реєстр вимог кредиторів ВАТ Одеська Теплоелектроцентраль .

Ухвалою господарського суду Одеської області від 28.05.2003р. залучено до участі у справі №17-6-39-18/01-5010 Міністерство палива та енергетики України, в якості учасника провадження у справі про банкрутство; залучено до участі у справі №17-6-39-18/01-5010 Фонд державного майна України, в якості учасника провадження у справі про банкрутство.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 23.01.2012р. залучено Головне управління юстиції в Одеській області до участі у справі про банкрутство ПАТ „Одеська ТЕЦ".

Ухвалою господарського суду Одеської області від 10.07.2013р. залучено до участі у справі Міністерство енергетики та вугільної промисловості України.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 28.04.2015р. провадження у справі про банкрутство Публічного акціонерного товариства „Одеська ТЕЦ" припинено; припинено дію мораторію на задоволення вимог кредиторів введений ухвалою господарського суду Одеської області від 15.06.2001р.; скасовано заходи забезпечення вимог кредиторів вжиті ухвалою господарського суду Одеської області від 15.06.2001р., а саме щодо заборони боржнику та іншим особам вчиняти будь-які дії по відчуженню майна боржника, де б воно не знаходилось та в якому б вигляді воно не було, здійснювати дії по реорганізації боржника внесення майна та інших активів як внеску у підприємства, організації, що засновуються; припинено повноваження розпорядника майна Публічного акціонерного товариства „Одеська ТЕЦ" - арбітражного керуючого Костіна С.О.

Постановою Одеського апеляційного господарського суду від 08.06.2015 р. ухвалу господарського суду Одеської області від 28.04.2015 по справі № 17-2-1-7 5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010 скасовано, справу передано на новий розгляд до господарського суду Одеської області.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 23.12.2015 року введено процедуру санації Публічного акціонерного товариства Одеська ТЕЦ , керуючим санацією призначено арбітражного керуючого Лахненко Є.М.. Зобов'язано керуючого санацією боржника арбітражного керуючого Лахненко Є.М. згідно Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом розробити та надати на схвалення комітету кредиторів та на погодження до органу уповноваженому управляти майном Боржника план санації Боржника, а в подальшому схвалений та погоджений план санації Боржника надати на розгляд та затвердження до господарського суду Одеської області.

07.04.2016р. керуючим санацією на виконання ухвали господарського суду Одеської області від 24.03.2016р. надано уточнений реєстр вимог кредиторів ПАТ „Одеська ТЕЦ"(затверджений 02.04.2003р. з урахуванням змін згідно ухвал господарського суду Одеської області від 27.06.2007р. та від 25.11.2015р.) з додатками.

19.05.2016р. до матеріалів справи надано уточнений реєстр вимог кредиторів ПАТ „Одеська ТЕЦ" станом на 12.05.2016р.

15.11.2016р. до матеріалів справи надано Поточний звіт керуючого санацією ПАТ „Одеська ТЕЦ" станом на 14.11.2016р. з додатками та копію Плану санації (нова редакція) ПАТ „Одеська ТЕЦ".

Ухвалою господарського суду Одеської області від 15.11.2016р. залучено до розгляду справи № 17-2-1-7-5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010 про визнання банкрутом ПАТ „Одеська ТЕЦ", у якості учасника провадження у справі про банкрутство орган місцевого самоврядування - Одеську міську раду.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 30.11.2016р. Відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції в Одеській області було доручено організацію проведення експертизи фінансового становища Публічного акціонерного товариства Одеська ТЕЦ за період 2014-2016роки.

Постановою Господарського суду Одеської області від 13.12.2016р. ПАТ Одеська ТЕЦ визнано банкрутом та введено ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців; припинено повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном; призначено ліквідатором ПАТ Одеська ТЕЦ арбітражного керуючого Лахненка Є.М.; заборонено ліквідатору та іншим особам вчиняти будь-які дії щодо відчуження активів боржника до затвердженого переліку ліквідаційної маси органом уповноваженого управляти державним майном; господарську діяльність ПАТ Одеська ТЕЦ завершено закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо.

Постановою Одеського апеляційного господарського суду від 06.03.2017 року постанова Господарського суду Одеської області від 1312.2016 року про введення ліквідаційної процедури залишена без змін.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 23.03.2017 року затверджено реєстр кредиторських вимог до ПАТ Одеська ТЕЦ в ліквідаційній процедурі.

Постановою Вищого господарського суду України від 05.07.2017 року постанова Господарського суду Одеської області від 1312.2016 року про введення ліквідаційної процедури залишена без змін.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 10.10.2017 року продовжено технологічний цикл з виготовлення продукції ПАТ Одеська ТЕЦ та зобов'язано ліквідатора розпочати опалювальний сезон 2017/2018 р.р.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 05.02.2018 року ліквідатором ПАТ Одеська ТЕЦ призначено арбітражного керуючого Афоніна Д.О.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 23.11.2018 року продовжено технологічний цикл з виготовлення продукції ПАТ Одеська ТЕЦ та зобов'язано ліквідатора розпочати опалювальний сезон 2018/2019 р.р.

19.08.2017р. (вх.№ 3-1004/17) від ДПІ у Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області надійшла заява про визнання поточних кредиторський вимог до ПАТ „Одеська ТЕЦ" на суму 20643488,7грн.

07.12.2017р. (вх.№ 3-1433/17) від ДПІ у Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області надійшла заява про уточнення кредиторських вимог до ПАТ „Одеська ТЕЦ" на суму 21415709,49грн.

05.12.2018р. (вх.№ 3-124\18) від ДПІ у Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області надійшла заява про уточнення кредиторських вимог до ПАТ „Одеська ТЕЦ" на суму 23182256,51грн.

21.08.2017р. (вх.№ 3-1008/17) від АТ „Укртрансгаз" в особі філії УМГ „Прикарпатрансгаз" надійшла заява про уточнення змін до розміру грошових вимог до ПАТ „Одеська ТЕЦ" на суму 14012795,34грн.

20.08.2018р. (вх.№ 3-676/18р.) від АТ „Укртрансгаз" в особі філії УМГ „Прикарпатрансгаз" надійшла заява уточнення змін до розміру грошових вимог до ПАТ „Одеська ТЕЦ" на суму 13239494,42грн.

05.07.2018р. (вх.№ 3-580/18) від ПАТ „Одесагаз" надійшла заява про визнання поточних вимог до ПАТ „Одеська ТЕЦ" на суму 24727262,75грн.

15.01.2019р. (вх.№725/19) ліквідатором Афоніним Д.О. подано клопотання про прийняття до відома його поточного звіту ліквідатора та затвердження витрат в ліквідаційній процедурі з протоколом комітету кредиторів від 19.12.2018 року та Звіт ліквідатора станом на 30.11.2018 року (вх.№722\19).

03.04.2018р. (вх.№3-361\18) Фонд державного майна України звернувся до суду з клопотанням про припинення провадження в справі № 17-2-1-7-5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010 про банкрутство ПАТ Одеська ТЕЦ .

В обґрунтування клопотання Фонд державного майна України посилається на ч. 5 ст. 12 Закону України Про приватизацію державного та комунального майна від 18.01.2018 № 2269, на п. 4-3 розділу 10 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , відповідно до положень яких провадження у справах про банкрутство підприємств/господарських товариств, більше ніж 50 відсотків акцій (часток) яких прямо чи опосередковано належать державі, щодо яких прийнято рішення про приватизацію, підлягає припиненню, крім тих, що ліквідуються за рішенням власника.

На підтвердження обставин, що відносно ПАТ Одеська ТЕЦ прийнято рішення про приватизацію надано Розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 року № 1089-р, яким було включено до переліку об'єктів, що підлягають приватизації відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.02.2013 року № 96 - ПАТ Одеська ТЕЦ , яке було прийнято на підставі ч. 5 ст. 5 Закону України Про приватизацію державного майна (чинного на час прийняття розпорядження від 07.11.2014 № 1089-р).

Враховуючи вказану норму Закону України Про приватизацію державного та комунального майна , а також те, що в статутному капіталі ПАТ Одеська ТЕЦ держава в особі Фонду державного майна України володіє акціями в розмірі 99,989 %, Фонд державного майна України вважає, що провадження по справі про визнання банкрутом ПАТ Одеська ТЕЦ - підлягає припиненню.

Учасники справи, що приймали участь судовому засідання 15.01.2019р., проти вищевказаного клопотання заперечень не заявляли.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступних висновків.

Публічне акціонерне товариство Одеська ТЕЦ створене шляхом корпоратизації ДП Одеська ТЕЦ на підставі наказу Міністерства палива та енергетики України від 16.07.2001 року №326.

Також судом встановлено, що держава в особі Фонду державного майна України володіє акціями в статутному капіталі ПАТ Одеська ТЕЦ в розмірі 99,9895%.

Відповідно до п. 5 ст. 12 Закону України Про приватизацію державного та комунального майна № 2269 від 18.01.2018 року, який набрав чинності 07.03.2018р., справи про банкрутство боржників, якими є державні підприємства та/або господарські товариства, більше ніж 50 відсотків акцій (часток) яких прямо чи опосередковано належать державі, щодо яких прийнято рішення про приватизацію, не порушуються до її завершення. Провадження у справах про банкрутство таких підприємств/господарських товариств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію, підлягає припиненню, крім тих, що ліквідуються за рішенням власника.

Згідно п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про приватизацію державного та комунального майна встановлено, що приватизація (продаж) об'єктів, щодо яких рішення про приватизацію було прийнято до набрання чинності цим Законом, здійснюється та завершується відповідно до вимог цього Закону, крім об'єктів, за якими: дата проведення аукціону, конкурсу, викупу, продажу пакетів акцій (часток, паїв) господарських товариств, зазначена в опублікованому інформаційному повідомленні про продаж державного або комунального майна, припадає на день після набрання чинності цим Законом; після завершення процедури продажу відбувається оформлення договору купівлі-продажу; на момент прийняття рішення про їх приватизацію належали до об'єктів групи Г згідно з класифікацією об'єктів приватизації, встановленою Законом України "Про приватизацію державного майна", та щодо яких є дійсною оцінка, або Кабінетом Міністрів України визначено радника для надання послуг з підготовки до приватизації та продажу об'єктів приватизації за результатами проведення конкурсу.

Відповідно до п. 4-3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , провадження у справах про банкрутство боржників, якими є державні підприємства та/або господарські товариства, більше ніж 50 відсотків акцій (часток) яких прямо чи опосередковано належать державі, щодо яких прийнято рішення про приватизацію, підлягає припиненню, крім тих, що ліквідуються за рішенням власника.

Після припинення провадження у справі про банкрутство забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або в позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум (у тому числі одержаних від продажу майна боржника), перебування майна на стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі звернення стягнення на заставлене майно та виконання рішень у немайнових спорах; не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов'язань із задоволення всіх вимог, зупиняється перебіг позовної давності, не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов'язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.

Зазначені дії не поширюються на задоволення вимог поточних кредиторів, на виплату заробітної плати та нарахованих на ці суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування, на відшкодування шкоди, заподіяної здоров'ю та життю громадян, на виплату авторської винагороди, аліментів, а також на вимоги за виконавчими документами немайнового характеру, що зобов'язують боржника вчинити певні дії чи утриматися від їх вчинення.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України № 1089-р від 07.11.2014 року було внесені зміни до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.02.2013 року № 96 Про приватизацію об'єктів паливно-енергетичного комплексу , яким було включено ПАТ Одеська ТЕЦ до переліку об'єктів паливно-енергетичного комплексу та групи Г, які підлягають приватизації. Розпорядження є діючим на даний момент.

Відповідно до ст. 5 Закону України Про приватизацію державного майна , що було чинне на момент прийняття вказаного Розпорядження Кабінету Міністрів України, рішення про приватизацію та затвердження умов продажу об'єктів групи Г та паливно-енергетичного комплексу приймав Кабінет Міністрів України в установленому законом порядку.

Відповідно до п. 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про приватизацію державного та комунального майна , установлено, що акти Кабінету Міністрів України і Фонду державного майна України з питань приватизації, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють до затвердження Кабінетом Міністрів України і Фондом державного майна України відповідних актів, передбачених цим Законом.

Враховуючи положення п. 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про приватизацію державного та комунального майна , розпорядження Кабінету міністрів України № 1089-р від 07.11.2014 року про внесення змін до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.02.2013 року № 96 Про приватизацію об'єктів паливно-енергетичного комплексу , не скасоване, продовжує діяти, отже підлягає застосуванню.

Таким чином, з огляду на те, що боржник ПАТ Одеська ТЕЦ (Код ЄДРПОУ 05471158) є господарським товариством, в статутному капіталі якого більше ніж 50 відсотків акцій яких належать Державі, а також те, що ПАТ Одеська ТЕЦ належить до переліку підприємств, що підлягають приватизації, суд вважає обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню клопотання Фонду державного майна України про припинення провадження у справі №17-2-1-7-5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010 про банкрутство ПАТ Одеська ТЕЦ .

Відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 83 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, зокрема, в інших випадках, передбачених законом.

З урахуванням задоволення клопотання Фонду державного майна України про припинення провадження у справі №17-2-1-7-5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010 про банкрутство ПАТ Одеська ТЕЦ на підставі норм Закону України Про приватизацію державного та комунального майна , провадження у справі про банкрутство підлягає закриттю на підставі п.12 ст. 83 та п. 4-3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

Також судом розглянуто клопотання ліквідатора Афоніна Д.О. про прийняття до відома його поточного звіту та затвердження витрат в ліквідаційній процедурі. У клопотанні зазначено, що комітетом кредиторів від 19.12.2018 року було прийнято поточний звіт ліквідатора станом на 30.11.2018 року, схвалено його дії та затверджено витрати в процедурі ліквідації ПАТ Одеська ТЕЦ на оплату послуг по договору № 140 від 28.04.2017 року (в т.ч. з урахуванням збільшення), укладеному між ПАТ Одеська ТЕЦ та ТОВ Теплотраса-Інвест за рахунок банкрута ПАТ Одеська ТЕЦ . Враховуючи, що ліквідатор відповідно до Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або ви знання його банкрутом , має право залучати для забезпечення виконання своїх повноважень на договірних засадах інших осіб та спеціалізовані організації з оплатою їхньої діяльності за рахунок боржника, тому просив прийняти поточний звіт до відома та затвердити затверджено витрати в процедурі ліквідації ПАТ Одеська ТЕЦ на оплату послуг по договору № 140 від 28.04.2017 року (в т.ч. з урахуванням збільшення), укладеному між ПАТ Одеська ТЕЦ та ТОВ Теплотраса-Інвест за рахунок банкрута ПАТ Одеська ТЕЦ , з дня укладання договору № 140 від 28.04.2017 року, та до повного виконання Сторонами по договору своїх обов'язків.

Відповідно до ч. 1 ст. 45 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. При цьому у першу чергу задовольняються: вимоги щодо виплати основної грошової винагороди арбітражному керуючому; вимоги щодо відшкодування витрат арбітражного керуючого, пов'язаних з виконанням ним повноважень розпорядника майна, керуючого санацією боржника або ліквідатора банкрута; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута.

Даний перелік носить невичерпний характер, але вказані витрати повинні обумовлювати необхідність забезпечення процедури ліквідації, мають бути нерозривно пов'язаними з проведенням процедури ліквідації, здійснюватися саме арбітражним керуючим з дотриманням вимог Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , а саме - сумлінно, розумно, з урахуванням інтересів боржника та його кредиторів.

Відповідно до ст. 98 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право залучати для забезпечення виконання своїх повноважень на договірних засадах інших осіб та спеціалізовані організації з оплатою їхньої діяльності за рахунок боржника, якщо інше не встановлено цим Законом чи угодою з кредиторами.

Отже, договір № 140 від 28.04.2017 року між ПАТ Одеська ТЕЦ та ТОВ Теплотраса-Інвест було укладено на виконання вимог Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , з метою здійснення захисту майна ПАТ Одеська ТЕЦ , забезпечення збереження цього майна (в т.ч. теплофікаційного обладнання) в належному технічному та придатному для використання стані кваліфікованим персоналом, здійснення пускових операцій та експлуатацію обладнання ПАТ Одеська ТЕЦ під час продовження технологічного циклу з виготовлення продукції боржником, недопущенні зниження вартості майна Боржника, що підлягало б подальшій реалізації для забезпечення погашення кредиторських вимог, якщо б Законом України Про приватизацію державного та комунального майна не було встановлено підстав для припинення провадження в справах про банкрутство державних підприємств. Витрати по договору підтверджено наданими суду документами, в т.ч. розрахунком таких витрат, здійсненим відповідно до витрат, затверджених в складі тарифів на виробництво теплової та електричної енергії; вказані витрати погоджені рішенням комітету кредиторів протокол №2 від 19.12.2018 року, тому вони підлягають віднесенню до витрат в процедури ліквідації та відповідно затвердженню судом.

Враховуючи висновки суду про наявність підстав для припинення ліквідаційної процедури та закриття справи про визнання банкрутом ПАТ Одеська ТЕЦ , суд вважає необхідним залишити без розгляду вищезазначені заяви кредиторів: ДПІ у Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області, ПАТ УКРТРАНСГАЗ в особі філії УМГ ПРИКАРПАТТРАНСГАЗ та ПАТ „Одесагаз".

На підставі викладеного, керуючись ст. 83, п.4-3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , ст. 234 ГПК України, суд

У Х В А Л И В :

1. Клопотання Фонду державного майна України від 03.04.2018р. (вх.№ 3-361/18) - задовольнити.

2. Провадження по справі №17-2-1-7-5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010 про визнання банкрутом ПАТ Одеська ТЕЦ (Код ЄДРПОУ 05471158) - закрити.

3. Скасувати мораторій на задоволення вимог кредиторів.

4. Процедуру ліквідації ПАТ Одеська ТЕЦ та повноваження ліквідатора - арбітражного керуючого Афоніна Дмитра Олександровича - припинити.

5. Арбітражному керуючому Афоніну Дмитру Олександровичу виконувати обов'язки ліквідатора ПАТ Одеська ТЕЦ до призначення нового керівника ПАТ Одеська ТЕЦ (Код ЄДРПОУ 05471158) у визначеному законодавством порядку.

6. Після призначення керівника ПАТ Одеська ТЕЦ у встановленому законодавством порядку зобов'язати арбітражного керуючого Афоніна Дмитра Олександровича передати статутні документи, бухгалтерську та іншу документацію ПАТ Одеська ТЕЦ , печатки і штампи, матеріальні та інші цінності, рухоме та нерухоме майно - новому керівнику ПАТ Одеська ТЕЦ .

7. Прийняти до відома поточний звіт ліквідатора ПАТ Одеська ТЕЦ - арбітражного керуючого Афоніна Д.О.

8. Затвердити витрати в процедурі ліквідації ПАТ Одеська ТЕЦ на оплату послуг по договору № 140 від 28.04.2017 року (в т.ч. з урахуванням збільшення), укладеному між ПАТ Одеська ТЕЦ та ТОВ Теплотраса-Інвест за рахунок банкрута ПАТ Одеська ТЕЦ (предметом якого є забезпечення захисту майна ПАТ Одеська ТЕЦ та забезпечення його збереження у належному стані, здійснення пускових операцій та експлуатацію обладнання ПАТ Одеська ТЕЦ під час продовження технологічного циклу з виготовлення продукції боржником), розрахованих згідно з витратами, затвердженими в складі тарифів на виробництво теплової та електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП № 2172 від 12.12.2016 року, із змінами, внесеними постановою НКРЕКП № 2415 від 29.12.2016 року, № 103 від 31.01.2017 року, № № 325 від 23.03.2017 року з дня укладання договору № 140 від 28.04.2017 року, та до повного виконання Сторонами по договору своїх обов'язків.

9. Заяви ДПІ у Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області №3-1004/17 від 19.08.2017р. про визнання поточних кредиторський вимог до ПАТ „Одеська ТЕЦ" на суму 20643488,7грн.; № 3-1433/17 від 07.12.2017р. про уточнення кредиторських вимог до ПАТ „Одеська ТЕЦ" на суму 21415709,49 грн. та № 3-124\18 від 05.12.2018р. про уточнення кредиторських вимог до ПАТ „Одеська ТЕЦ" на суму 23182256,51грн. - залишити без розгляду.

10. Заяви ПАТ „Укртрансгаз" в особі філії УМГ „Прикарпатрансгаз" № 3-1008/17 від 21.08.2017р. про уточнення змін до розміру грошових вимог до ПАТ „Одеська ТЕЦ" на суму 14012795,34грн. та № 3-676/18 від 20.08.2018ро. на суму 13239494,42грн. - залишити без розгляду.

11. Заяву ПАТ „Одесагаз" № 3-580/18 від 05.07.2018р. про визнання поточних вимог до ПАТ „Одеська ТЕЦ" на суму 24727262,75грн. - залишити без розгляду.

Копії ухвали надіслати сторонам та учасникам процесу.

Ухвала набрала законної сили 15.01.2019р. та може бути оскаржена

в порядку ст..253-259 ГПК України

Повний текст ухвали складено 21.01.2019р.

Суддя О.А. Демешин

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення15.01.2019
Оприлюднено22.01.2019
Номер документу79288473
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —17-2-1-7-5-6-5-21-2-32-39-18/01-5010

Ухвала від 11.03.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Демешин О.А.

Ухвала від 15.01.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Демешин О.А.

Ухвала від 27.11.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Демешин О.А.

Ухвала від 23.10.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Демешин О.А.

Ухвала від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Демешин О.А.

Постанова від 25.06.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Погребняк В.Я.

Ухвала від 23.05.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Погребняк В.Я.

Ухвала від 05.05.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Погребняк В.Я.

Ухвала від 17.04.2018

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лавриненко Л.В.

Ухвала від 19.03.2018

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лавриненко Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні