ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 листопада 2018 року м. ПолтаваСправа № 1640/2761/18
Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді - Слободянюк Н.І.,
за участю:
секретаря судового засідання - Дубінчина О.М.,
представника позивача - ОСОБА_1,
представника відповідачів - ОСОБА_2В,
розглянувши у судовому засіданні за правилами загального позовного провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЕО-КВАНТ" до Державної фіскальної служби України та Головного управління ДФС у Полтавській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача: Київське дочірнє підприємство "НМУ "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ" про визнання протиправними та скасування рішень і зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЕО-КВАНТ" (надалі - ТОВ ЛЕО-КВАНТ , позивач) звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою (з урахуванням уточненої позовної заяви) до Державної фіскальної служби України(надалі - ДФС України, відповідач-1) та Головного управління ДФС у Полтавській області (надалі - ГУ ДФС у Полтавській області, відповідач-2) про визнання протиправними та скасування рішень Комісії ГУ ДФС у Полтавській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄДРПН або відмову в такій реєстрації, № 757066/39592700 від 01 червня 2018 року та № 760602/39592700 від 04 червня 2018 року про відмову у реєстрації податкових накладних № 13 від 30 квітня 2018 року та № 14 від 30 квітня 2018 року відповідно в Єдиному реєстрі податкових накладних та зобов'язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні ТОВ ЛЕО-КВАНТ № 13 від 30 квітня 2018 року та № 14 від 30 квітня 2018 року.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 04 вересня 2018 року до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача, залучено Київське дочірнє підприємство НМУ ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ (ідентифікаційний код 25656015) /а.с. 2-4/.
У відзиві на позовну заяву, відповідачі посилалися на те, що реєстрація податкових накладних № 13 від 30 квітня 2018 року та № 14 від 30 квітня 2018 року зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України внаслідок відповідності податкових накладних вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку, у зв'язку з чим позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішень про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН. За результатами розгляду поданих позивачем документів, комісією ГУ ДФС у Полтавській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийняті рішення № 757066/39592700 від 01 червня 2018 року та № 760602/39592700 від 04 червня 2018 року про відмову в реєстрації податкових накладних № 13 від 30 квітня 2018 року та № 14 від 30 квітня 2018 року відповідно. Відповідачі зауважували, що позивачем серед поданих до повідомлень № 7 від 30 травня 2018 року та № 10 від 31 травня 2018 року документів не додано документів на підтвердження транспортування об'єкта оренди до місця передачі /а.с. 65-67/.
У відповіді на відзив позивач зазначив, що транспортування побутових вагончиків силами ТОВ ЛЕО-КВАНТ не здійснювалося, оскільки в актах прийому-передачі майна в суборенду від 01 квітня 2018 року та прийому-передачі майна в оренду від 01 квітня 2018 року місце передачі побутових вагончиків від ТОВ КВАНТ-ПЛЮС (Орендодавця) до ТОВ ЛЕО-КВАНТ (Орендаря) та від ТОВ ЛЕО-КВАНТ (Орендаря) до Київського дочірнього підприємства НМУ ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ (Суборендаря) співпадає: Харківська область, с. Подвірки, пожежна частина ПрАТ Харківська ТЕЦ-5 . Вказані акти прийому-передачі надсилалися відповідачу разом з повідомленнями щодо подачі документів № 7 від 30 травня 2018 року та № 10 від 31 травня 2018 року та не були взяті ним до уваги. Транспортування побутових вагончиків здійснено силами та за рахунок ТОВ КВАНТ ПЛЮС , що підтверджується товарно- транспортною накладною № 0104 від 01 квітня 2018 року. Про перебування побутових вагончиків на балансі вказаного підприємства свідчить бухгалтерська довідка цього підприємства. Оплата послуг суборенди підтверджується платіжними дорученнями № 68 та № 69 від 14 червня 2018 року. Чинне законодавство України не містить обмежень щодо місця передачі майна в оренду/суборенду, у тому числі не вимагає передачу майна у місці, внесеному до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань як місцезнаходження підприємства, тобто за юридичною адресою сторони договору /а.с. 104-106/.
У запереченнях відповідачі вказали, що пункти навантаження та розвантаження побутових вагончиків згідно з товарно-транспортною накладною № 0104 від 01 квітня 2018 року не відповідають місцезнаходженням (адресам) ТОВ ЛЕО-КВАНТ та ТОВ КВАНТ-ПЛЮС , внесеним до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Крім того, вказана товарно-транспортна накладна складена між ТОВ ЛЕО-КВАНТ та ТОВ КВАНТ-ПЛЮС , у той час як документа про транспортування побутових вагончиків, складеного між ЛЕО-КВАНТ та Київським ДП НМУ ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ , не надано /а.с. 158-159/.
У письмових поясненнях щодо позову третя особа просила позов задовольнити в повному обсязі з тих підстав, що орендовані побутові вагончики обліковані та відображені Київським ДП НМУ ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ на позабалансовому рахунку 01 Орендовані необоротні активи . Необхідність взяття побутових вагончиків в суборенду була обумовлена здійсненням підприємством будівельних, монтажних, пусконалагоджувальних робіт на ПрАТ Харківська ТЕЦ-5 та забезпеченням належних умов праці робітників (зберігання особистих речей, проведення нагальних нарад тощо). Отримання побутових вагончиків в суборенду підтверджується актом приймання - передачі майна в суборенду № 1 та актами надання послуг № 21 від 30 квітня 2018 року та № 22 від 30 квітня 2018 року /100-101/.
У судовому засіданні представник позивача підтримала позовні вимоги та просила їх задовольнити.
Представник відповідачів у судовому засіданні проти позову заперечувала та просила відмовити у його задоволенні.
Третя особа свого уповноваженого представника у судове засідання не направила, будучи належним чином повідомленою про дату, час та місце проведення судового засідання /а.с. 175/.
Відповідно до частини першої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.
За змістом пункту першого частини третьої цієї статті якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі: неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.
Зважаючи на те, що Київське ДП НМУ ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ належним чином повідомлено про дату, час та місце розгляду справи по суті та про причини неявки суд не повідомило, суд визнав за можливе розглядати справу за відсутності представника третьої особи.
Заслухавши вступне слово представників учасників справи, дослідивши матеріали справи, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.
Товариство з обмеженою відповідальністю ЛЕО-КВАНТ зареєстроване як юридична особа в установленому законом порядку та включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з ідентифікаційним кодом 39592700 /а.с. 94-98/.
За відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, одним із видів діяльності ТОВ ЛЕО-КВАНТ є: 68.20 - надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна /а.с. 95/.
В рамках зазначеного виду діяльності між ТОВ ЛЕО-КВАНТ (орендар) та Київським дочірнім підприємством НМУ ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ (суборендар) укладено договір суборенди побутових вагончиків № 01/2018/4 від 01 квітня 2018 року.
Відповідно до пункту 1.1 цього договору орендар передає, а суборендар бере в тимчасове платне користування побутові вагончики в порядку, визначеному цим договором, а відповідно до пунктів 1.3 та 3.2- майно, що здається в суборенду, належить орендарю на праві володіння і користування у відповідності до умов Договору оренди № 010418-ПВ від 01 квітня 2018 року (пункт 1.3); передавання майна в суборенду здійснюється за відповідним актом приймання - передачі, де має бути зазначений стан майна, що здається в суборенду (пункт 3.2) /а.с. 19-21/.
Передачу побутових вагончиків у кількості 2 шт. оформлено актом прийому-передачі майна в суборенду № 1 від 01 квітня 2018 року. При цьому місцем передачі майна в суборенду в акті прийому -передачі значиться: Харківська область, с. Подвірки, пожежна частина ПрАТ Харківська ТЕЦ-5 , а вартість суборенди - 1200, 00 грн за одиницю /а.с. 22/.
Орендарем сформовано рахунки на оплату № 24 від 30 квітня 2018 року на загальну суму з ПДВ 36000,00 грн та № 25 від 30 квітня 2018 року на загальну суму з ПДВ - 36000,00 грн /а.с. 45/.
На підтвердження надання послуг між орендарем та суборендарем складено акти надання послуг № 21 від 30 квітня 2018 року та № 22 від 30 квітня 2018 року та здійснено оплату послуг платіжними дорученнями № 68 від 14 червня 2018 року та № 69 від 14 червня 2018 року на загальну суму 72000,00 грн /а.с. 34, 44, 111-112/.
За фактом надання послуг з суборенди побутових вагончиків позивачем складено податкові накладні № 13 від 30 квітня 2018 року на загальну суму з ПДВ - 36000,00 грн та № 14 від 30 квітня 2018 року на загальну суму з ПДВ - 36000,00 грн (всього на суму з ПДВ - 72000,00 грн), які направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних /а.с. 28, 38/.
Побутові вагончики, які були надані в суборенду Київському ДП НМУ ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ , орендовані позивачем у Товариства з обмеженою відповідальністю КВАНТ-ПЛЮС за договором оренди побутових вагончиків № 010418-ПВ від 01 квітня 2018 року.
Відповідно до пункту 1.1 цього договору орендодавець передає, а орендар бере в тимчасове платне користування побутові вагончики в порядку, визначеному цим договором, а відповідно до пунктів 1.3 та 3.2- майно, що орендується, належить орендодавцю на праві приватної власності (пункт 1.3); передавання майна в оренду здійснюється за відповідним актом приймання - передачі, де має бути зазначений стан майна, що орендується (пункт 3.2) /а.с. 23-24/.
Передачу побутових вагончиків у кількості 2 шт. оформлено актом прийому-передачі майна в оренду № 1 від 01 квітня 2018 року. При цьому місцем передачі майна в оренду в акті прийому - передачі значиться: Харківська область, с. Подвірки, пожежна частина ПрАТ Харківська ТЕЦ-5 , а вартість оренди - 200,00 грн за одиницю /а.с. 25/.
Згідно з товарно-транспортною накладною № 0104 від 01 квітня 2018 року транспортування побутових вагончиків здійснено автомобільним перевізником ФОП ОСОБА_3 з пункту навантаження: м. Полтава, вул. Дружби, 12 до пункту розвантаження: Харківська область, с. Подвірки, пожежна частина ПрАТ Харківська ТЕЦ-5 /а.с.108/.
Орендодавцем сформовано рахунок на оплату № 272 від 30 квітня 2018 року на загальну суму з ПДВ 6000,00 грн /а.с. 27/.
На підтвердження надання послуг між орендодавцем та орендарем складено акт надання послуг № 305 від 30 квітня 2018 року /а.с. 26/.
Перебування побутових вагончиків на балансі ТОВ КВАНТ-ПЛЮС підтверджено бухгалтерською довідкою від 12 жовтня 2018 року /а.с. 110/.
Згідно з квитанціями від 10 травня 2018 року реєстрацію податкових накладних № 13 від 30 квітня 2018 року та № 14 від 30 квітня 2018 року зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України внаслідок відповідності податкових накладних вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податків . Товариству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН /а.с. 29, 39/.
На виконання зазначених вимог 30 травня 2018 року та 31 травня 2018 року позивачем на адресу відповідача направлені повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, № 7 та № 8 відповідно, згідно з якими позивачем надані письмові пояснення по господарським операціям та копії відповідних документів /а.с. 30-33, 40-43/.
За результатами розгляду поданих документів комісією ДФС у Полтавській області прийняті рішення № 757066/39592700 від 01 червня 2018 року та № 760602/39592700 від 04 червня 2018 року про відмову у реєстрації податкових накладних № 13 від 30 квітня 2018 року та № 14 від 30 квітня 2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних /а.с. 36, 46/.
Зі змісту вказаних рішень слідує, що підставою для відмови у реєстрації податкових накладних стало ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур / інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Позивач не погодився з рішеннями Комісії ДФС у Полтавській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, № 757066/39592700 від 01 червня 2018 року та № 760602/39592700 від 04 червня 2018 року, у зв'язку з чим оскаржив їх до суду.
Відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Надаючи оцінку оскаржуваним рішенням на предмет їх відповідності зазначеним критеріям, суд виходить з наступного.
Згідно з підпунктами "а", "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України (надалі - ПК України) об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.
Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг згідно приписів пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" № 1246 від 29 грудня 2010 року у відповідній редакції (далі за текстом - Порядок № 1246) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200 1 .3 і 200 1 .9 статті 200 1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Пунктом 201.16 статті 201 ПК України передбачено, що реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з пунктами 3-7, 10, 12-13 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 /надалі - Постанова № 117/, податкові накладні / розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику), що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак: 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування; 2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих на реєстрацію у місяці, іншому ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений в них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D &?т; 0,05, P &?а; P м х 1,4, де: D - розрахункова величина, яка дорівнює S/T; S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами; Т - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування; P - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування; P м - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування. Значення показника D за останні 12 календарних місяців обраховується ДФС станом на перше число календарного місяця та кожного 10 числа стає доступним платнику податку в електронному кабінеті (пункт 3).
У разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак, визначених у пункті 3 цього Порядку, такі податкова накладна / розрахунок коригування не підлягають моніторингу та підлягають реєстрації в Реєстрі (пункт 4).
Податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку (пункт 5).
У разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється (пункт 6).
У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна / розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється (пункт 7).
Критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (пункт 10).
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації /пункт 12/.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі /пункт 13/.
На виконання пункту 10 Постанови №117 Державна фіскальна служба України 21 березня 2018 року наказом №144 затвердила Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків /надалі - наказ № 144/.
Наказом № 144 передбачено, що усі платники податків, що подають на реєстрацію податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), перевіряються ДФС на відповідність критеріям ризиковості, які затверджено Державною фіскальною службою України та погоджено з Міністерством фінансів України (далі - Критерії).
Керівники комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія), забезпечують розгляд питань на засіданні Комісії щодо внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків згідно з п. 1.6 Критеріїв.
Засідання Комісії щодо розгляду питань про внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків проводиться згідно з порядком, передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", та оформлюється протоколом.
До протоколу засідання Комісій обов'язково додаються: перелік платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості, згідно з пунктом 1.6 Критеріїв; матеріали, на підставі яких платників податків віднесено до такого переліку; інша інформація, що розглядається Комісією.
За результатами засідання Комісії та протокольно прийнятого рішення (внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків) голова Комісії забезпечує негайне внесення інформації щодо включення/виключення зазначених платників до/із переліку платників податків в режимі "Журнал ризикових платників податків" розділу "Робота Комісії регіонального рівня" підсистеми "Аналітична система" ІТС "Податковий блок" як платників з ознаками ризиковості.
У разі відповідності платника податків показникам, що визначені пп. 1.1 - 1.5 Критеріїв, таких платників податків включають до переліку ризикових платників податків відповідальні особи, яких включено до складу Комісії, протягом робочого дня на підставі даних Облікової картки (додаток 1) та згідно з Алгоритмом дій співробітників оперативних підрозділів при формуванні Облікової картки та внесенні інформації до переліку ризикових платників податків (додаток 2).
У разі відповідності платника податків показнику оцінки ступеня ризиків, визначеному п. 1.6 Критеріїв, - включення до переліку здійснюється за рішенням Комісій.
При цьому критерії ризиковості платника податку визначені у листі Державної фіскальної служби України від 21 березня 2018 року №959/99-99-07-18 "Критерії ризиковості платника податку", у підпункті 1.6 пункту 1 якого зазначено, що платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; платник податку-юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Як встановлено судом, підставою для зупинення реєстрації податкових накладних № 13 від 30 квітня 2018 року та № 14 від 30 квітня 2018 року стала відповідність податкових накладних вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податків .
На підтвердження цій обставині відповідачами надано суду копію протоколу засідання Комісії ГУ ДФС у Полтавській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, № 32 від 08 травня 2018 року та копію службової записки начальника управління податків і зборів з юридичних осіб ОСОБА_4 б/д, адресованої Комісії ГУ ДФС у Полтавській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації /а.с. 141-145/.
Зі змісту службової записки та протоколу № 32 від 08 травня 2018 року слідує, що ТОВ ЛЕО-КВАНТ відповідає наступним критеріям ризиковості: 1) дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; 2) платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років.
За результатами засідання Комісії та протокольно прийнятого рішення ТОВ ЛЕО-КВАНТ внесено до переліку ризикових платників податку.
Однак, суд зауважує, що Переліку платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості, згідно з пунктом 1.6 Критеріїв, як додатку до протоколу № 32 від 08 травня 2018 року суду не надано.
У протоколі № 32 від 08 травня 2018 року відповідач-2 не зазначив період коли ТОВ ЕНЕРДЖІ-СТАЙЛ , ТОВ КОМПЛЕКС ЮА та ТОВ МАГНОЛІЯ РЕСУРС , засновниками яких є ОСОБА_5 та ОСОБА_6 (посадові особи та засновники ТОВ ЛЕО-КВАНТ ), визнано банкрутами, а при формуванні квитанцій від 10 травня 2018 року про зупинення реєстрації податкових накладних № 13 та № 14 від 30 квітня 2018 року - не вказав якому саме виду критерію підпункту 1.6 пункту 1 листа ДФС України від 21 березня 2018 року №959/99-99-07-18 відповідає ТОВ ЛЕО-КВАНТ .
Наведене свідчить про формальний підхід контролюючого органу до прийняття рішення про віднесення ТОВ ЛЕО-КВАНТ до ризикових платників податку та формування квитанцій.
Пунктами 14, 16, 18-21, 23 постанови № 117 визначено, що перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством /пункт 14/.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку /пункт 16/.
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів /пункт 18/.
Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС) /пункт 19/.
Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі /пункт 20/.
Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства /пункт 21/.
Комісією регіонального рівня протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку:
щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу;
щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається до комісії центрального рівня /пункт 23/.
Форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування встановлена постановою № 117 (додаток 2) і передбачає, що у разі відмови у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано (з тих, що визначені вказаною формою рішення), мають бути підкреслені.
Таким чином, рішення Комісії повинно чітко визначати документи, які не надано платником податку, натомість у рішеннях Комісії ДФС у Полтавській області № 757066/39592700 від 01 червня 2018 року та № 760602/39592700 від 04 червня 2018 року контролюючим органом не зазначено (не підкреслено) документи, які не надано платником податку. А відтак, зі змісту оскаржуваних рішень Комісії ДФС у Полтавській області про відмову у реєстрації податкових накладних неможливо встановити які саме документи з перелічених: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні не надало ТОВ ЛЕО-КВАНТ для реєстрації податкових накладних № 13 та № 14 від 30 квітня 2018 року.
Лише з наданих суду протоколів засідання Комісії ГУ ДФС у Полтавській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, № 48 від 01 червня 2018 року та № 49 від 04 червня 2018 року вбачається, що підставою для прийняття рішень № 757066/39592700 від 01 червня 2018 року та № 760602/39592700 від 04 червня 2018 року про відмову у реєстрації податкових накладних № 13 та № 14 від 30 квітня 2018 року стало не надання ТОВ ЛЕО-КВАНТ документів, які засвідчують транспортування об'єкта оренди до місця передачі /а.с. 137-140, 146 - 149/.
Дослідивши акт прийому-передачі майна в суборенду від 01 квітня 2018 року та акт прийому-передачі майна в оренду від 01 квітня 2018 року та проаналізувавши відповідні доводи позивача, судом встановлено, що місце передачі побутових вагончиків від ТОВ КВАНТ-ПЛЮС (Орендодавця) до ТОВ ЛЕО-КВАНТ (Орендаря) та від ТОВ ЛЕО-КВАНТ (Орендаря) до Київського дочірнього підприємства НМУ ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ (Суборендаря) співпадає: Харківська область, с. Подвірки, пожежна частина ПрАТ Харківська ТЕЦ-5 , а відтак необхідності у транспортуванні побутових вагончиків від орендаря до суборендаря не виникало.
В свою чергу транспортування побутових вагончиків з пункту навантаження: м. Полтава, вул. Дружби, 12 до пункту розвантаження: Харківська область, с. Подвірки, пожежна частина ПрАТ Харківська ТЕЦ-5 здійснено автомобільним перевізником ФОП ОСОБА_3 на замовлення ТОВ "КВАНТ-ПЛЮС", що підтверджується товарно-транспортною накладною № 0104 від 01 квітня 2018 року /а.с. 108-109/. Перебування побутових вагончиків на балансі ТОВ КВАНТ-ПЛЮС підтверджено бухгалтерською довідкою цього товариства /а.с. 110/.
На противагу доводу відповідачів про те, що пункти навантаження та розвантаження побутових вагончиків згідно з товарно-транспортною накладною № 0104 від 01 квітня 2018 року не відповідають місцезнаходженням (адресам) ТОВ ЛЕО-КВАНТ та ТОВ КВАНТ-ПЛЮС , внесеним до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, суд зазначає, що чинне законодавство України не встановлює заборону зберігати та використовувати нерухоме майно у місці, відмінному від місцезнаходження юридичних осіб, внесеному до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
У письмових поясненнях щодо позову Київське ДП НМУ ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ , яке є суборендарем побутових вагончиків, повідомило суд про те, що отримані ним в оренду побутові вагончики обліковані та відображені Київським ДП НМУ ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ на позабалансовому рахунку 01 Орендовані необоротні активи /а.с. 100-101/.
Таким чином, Київським ДП НМУ ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ підтверджено фактичне отримання побутових вагончиків згідно з актом приймання- передачі майна в суборенду № 1 та актами надання послуг № 21 від 30 квітня 2018 року та № 22 від 30 квітня 2018 року.
За наведених обставин рішення № 757066/39592700 від 01 червня 2018 року та № 760602/39592700 від 04 червня 2018 року про відмову у реєстрації податкових накладних № 13 та № 14 від 30 квітня 2018 року є необґрунтованими, у зв'язку з чим не відповідають критеріям правомірності рішення суб'єкта владних повноважень, зазначеним у статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, і тому є протиправними та підлягають скасуванню.
Таким чином, позовну вимогу про визнання протиправними та скасування рішень Комісії Головного управління ДФС у Полтавській області № 757066/39592700 від 01 червня 2018 року та № 760602/39592700 від 04 червня 2018 року належить задовольнити.
Надаючи оцінку позовній вимозі про зобов'язання ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 13 та № 14 від 30 квітня 2018 року, суд виходить з такого.
Відповідно до статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом, зокрема зобов'язання вчинити певні дії.
Положеннями частини другої статті 245 цього Кодексу визначено, що у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про зобов'язання відповідача вчинити певні дії.
Отже, процесуальним законодавством передбачено право суду у випадку встановлення порушення прав позивача зобов'язувати суб'єкта владних повноважень вчиняти певні дії.
Пунктом 28 постанови № 117 передбачено, що податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; протягом п'яти робочих днів не прийнято та/або не зареєстровано в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданих податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить менше 30 млн. гривень; протягом семи робочих днів не прийнято та/або не зареєстровано в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданих податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 30 млн. гривень включно.
Зважаючи на викладене та з метою належного захисту порушеного права позивача, суд вважає за можливе зобов`язати ДФС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні № 13 від 30 квітня 2018 року та № 14 від 30 квітня 2018 року, що подані на реєстрацію ТОВ ЛЕО-КВАНТ .
Отже, позов підлягає задоволенню повністю.
Частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Враховуючи те, що суд дійшов висновку про задоволення позову на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, то понесені позивачем витрати по сплаті судового збору за подання цього позову у сумі 3524,00 грн підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Клопотання позивача про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду шляхом зобов'язання ДФС України подати звіт про виконання судового рішення у тижневий строк після набрання рішенням суду законної сили задоволенню не підлягає з огляду на таке.
Відповідно до частини першої статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Отже, за приписом вказаної норми покладення такого зобов'язання на суб'єкта владних повноважень є правом, а не обов'язком суду.
Крім того, суд не знаходить підстав вважати, що відповідачем-1 після набрання рішенням суду законної сили не будуть добровільно вживатися заходи з метою виконання цього судового рішення.
Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,-
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЕО-КВАНТ" (ОСОБА_7, буд. 29, м. Полтава, Полтавська область, 36002, ідентифікаційний код 39592700) до Державної фіскальної служби України (Львівська площа, буд.8, м. Київ, 04053, ідентифікаційний код 39292197) та Головного управління ДФС у Полтавській області (вул. Європейська, буд. 4, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код 39461639), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача: Київське дочірнє підприємство "НМУ "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ" про визнання протиправними та скасування рішень і зобов'язання вчинити певні дії задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Полтавській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, №757066/39592700 від 01 червня 2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №13 від 30 квітня 2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю "ЛЕО-КВАНТ".
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Полтавській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, №760602/39592700 від 04 червня 2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №14 від 30 квітня 2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю "ЛЕО-КВАНТ".
Зобов'язати Державну фіскальну службу України (Львівська площа, буд. 8, м.Київ, 04053, ідентифікаційний код 39292197) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №13 від 30 квітня 2018 року та №14 від 30 квітня 2018 року, складені та подані на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю "ЛЕО-КВАНТ".
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Полтавській області (вул. Європейська, буд. 4, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код 39461639) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЕО-КВАНТ" (ОСОБА_7, буд. 29, м. Полтава, Полтавська область, 36002, ідентифікаційний код 39592700) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 3524,00 грн (три тисячі п'ятсот двадцять чотири гривні нуль копійок).
У задоволенні клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЕО-КВАНТ" про встановлення судового контролю відмовити.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності Кодексом адміністративного судочинства України у редакції Закону України від 03 жовтня 2017 року № 2147-VIII.
Повне рішення складено 28 листопада 2018 року.
Суддя ОСОБА_8
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.11.2018 |
Оприлюднено | 29.11.2018 |
Номер документу | 78155716 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні