Рішення
від 20.11.2018 по справі 0440/6457/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 листопада 2018 року Справа № 0440/6457/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіОСОБА_1 за участі секретаря судового засіданняОСОБА_2 за участі: представника позивача представника відповідача ОСОБА_3 ОСОБА_4 розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СОЛІС ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 40412663; 49044, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 37) до Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197; 04053, м.Київ, ЛЬВІВСЬКА ПЛОЩА, будинок 8), Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (49600, м.Дніпро, вул.Сімферопольська, 17-а, код ЄДРПОУ 39394856) про визнання протиправними та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії, -

Обставини справи: до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю "СОЛІС ТРЕЙД" до Державної фіскальної служби України, в якому позивач просить:

- визнати протиправними та скасувати рішення Державної фіскальної служби України: №690874/40412663 від 10.05.2018р., №690880/40412663 від 10.05.2018р., №711717/40412663 від 21.05.2018р., №690877/40412663 від 10.05.2018р., №698209/40412663 від 14.05.2018р., №698210/40412663 від 14.05.2018р. про відмову в реєстрації податкових накладних №14 від 16.11.2017 року, №36 від 14.11.2017р., №80 від 24.11.2017р.,№34 від 14.11.2017р., №60 від 14.11.2017р., №62 від 14.11.2017р., складених ТОВ "СОЛІС ТРЕЙД" (продавець) щодо розрахунків за договором поставки №31-10/17 від 31.10.2017р. (покупець) - ТОВ "Вандефул" (індивідуальний податковий номер 410580826508);

- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних - податкові накладні №14 від 16.11.2017 року, №36 від 14.11.2017р., №80 від 24.11.2017р.,№34 від 14.11.2017р., №60 від 14.11.2017р., №62 від 14.11.2017р., складених ТОВ "СОЛІС ТРЕЙД" (індивідуальний податковий номер 404126604630), отримувач (покупець) - ТОВ "Вандефул" (індивідуальний податковий номер 410580826508).

В обґрунтування позову зазначено, що позивачем було подано на реєстрацію до податкового органу податкові накладні №14 від 16.11.2017 року, №36 від 14.11.2017р., №80 від 24.11.2017р.,№34 від 14.11.2017р., №60 від 14.11.2017р., №62 від 14.11.2017р. ОСОБА_5 з квитанціями про реєстрацію податкової накладної, які були отримані позивачем, податкові накладні було прийнято, проте реєстрацію зупинено. Позивачем в електронному вигляді були направлені документи, запитувані відповідачем. Однак, рішеннями №690874/40412663 від 10.05.2018р., №690880/40412663 від 10.05.2018р., №711717/40412663 від 21.05.2018р., №690877/40412663 від 10.05.2018р., №698209/40412663 від 14.05.2018р., №698210/40412663 від 14.05.2018р. було відмовлено у реєстрації податкових накладних. Позивач вважає, що рішення відповідача про відмову у реєстрації податкової накладної є неправомірним, оскільки первинні документи фінансово-господарської діяльності підприємства та пояснення були подані до податкового органу. Вказані документи повністю підтверджують реальність господарських операцій, за результатами яких складено податкові накладні, які надіслано для реєстрації. До того ж, фіскальний орган зобов'язаний був чітко вказати в рішенні, які саме документи не відповідають законодавству та яким положенням законодавства такі документи не відповідають.

Ухвалою суду від 17.09.2018 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи.

Ухвалою суду від 16.10.2018 року залучено Головне управління ДФС у Дніпропетровській області до участі у справі співвідповідачем.

05.11.2018 року від ДФС України надійшов відзив на позов, в якому зазначено, що відповідно до матеріалів справи ТОВ "СОЛІС ТРЕЙД" обґрунтовуючи свої позовні вимоги до ДФС України надає Рішення комісії №690874/40412663 від 10.05.2018р., №690880/40412663 від 10.05.2018р., №711717/40412663 від 21.05.2018р., №690877/40412663 від 10.05.2018р., №698209/40412663 від 14.05.2018р., №698210/40412663 від 14.05.2018р. про відмову в реєстрації податкових накладних, які прийняті на регіональному рівні, а саме комісією ГУ ДФС у Дніпропетровській області, що підтверджується підписом голови комісії яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації. Таким чином, з урахуванням змісту та доводів викладених в позові, ДФС України вважає, що не вчиняло протиправних дій які породжують, змінюють або припиняють права та обов'язки позивача.

05.11.2018 року від Головного управління ДФС в Дніпропетровській області надійшло відзив на позов, в якому зазначено, що в ході аналізу господарських операцій встановлено, що платником на розгляд надано копії документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття рішення Комісією щодо реєстрації накладних, а саме не прослідковується подальший ланцюг постачання товару покупцю ТОВ "Вандефул". За результатами розгляду Комісією ГУ ДФС у Дніпропетровській області пояснень та документів винесені рішення про відмову в реєстрації податкових накладних. Крім того зазначено, що згідно даних Єдиного реєстру податкових накладних рішеннями Комісії ДФС України з питань розгляду скарг, скарги платника на рішення Комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області по зазначених позивачем накладних не задоволено.

07.11.2018 року від позивача надійшла відповідь на відзив, в якій зазначено, що доводи відповідачів є безпідставними та такими, що суперечать матеріалам справи.

В судове засідання призначене на 20.11.2018 року з'явився представник позивача та представник співвідповідача.

Відповідач в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлено належним чином.

Представник позивача позов просила задовольнити. Представник співвідповідача Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проти позову заперечувала, в задоволенні позовних вимог просив відмовити.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши представника позивача та представника відповідача, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_5 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю "СОЛІС ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 40412663; 49044, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 37) зареєстроване 08.04.2016 року про що внесено запис №1 224 102 0000 076387 та перебуває на податковому обліку в Державній податковій інспекції у Соборному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.

ОСОБА_5 №1604634501475 з реєстру платників податку на додану вартість, Товариство з обмеженою відповідальністю "СОЛІС ТРЕЙД" зареєстровано платником податку на додану вартість 01.05.2016 року.

31.10.2017 року між ТОВ "Соліс Трейд" (постачальник) та ТОВ "Вандефул" (покупець) укладено договір поставки №31-10/17, відповідно предмету якого постачальник зобов'язується поставити та передати у власність Товар, а покупець прийняти та оплатити товар за цінами в кількості, номенклатурі та асортименті, вказаними в рахунках-фактурах та видаткових накладних, які є невід'ємними частинами даного договору.

14.11.2017 року позивачем отримано оплату від ТОВ "Вандефул" за товар згідно рахунку №50 від 14.11.2017 року, що підтверджується платіжним дорученням №647 від 14.11.2017 року на суму 300266,90 грн.

14.11.2017 року ТОВ "Соліс Трейд" складено податкові накладні №34 від 14.11.2017 року (на суму з ПДВ 64091,66 грн.), №36 від 14.11.2017 року (на суму з ПДВ 65376,00 грн.), №60 від 14.11.2017 року (на суму з ПДВ 77010,12 грн.), №62 від 14.11.2017 року (на суму з ПДВ 93789,12 грн.), які направлено на реєстрацію. Загальна сума коштів за даними ПН 300266,90 грн.

ОСОБА_5 квитанції від 28.11.2017 року (по ПН №34 від 14.11.2017 року) документ прийнято, реєстрація зупинена.

У квитанції про реєстрацію ПН від 28.11.2017 року зазначено наступні помилки, на підставі яких зупинено реєстрацію податкової накладної від 14.11.2017 №34: відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 3916. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту "в" п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

ОСОБА_5 квитанції від 28.11.2017 року (по ПН №36 від 14.11.2017 року) документ прийнято, реєстрація зупинена.

У квитанції про реєстрацію ПН від 28.11.2017 року зазначено наступні помилки, на підставі яких зупинено реєстрацію податкової накладної від 14.11.2017 №36: відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 4008. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту "в" п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

ОСОБА_5 квитанції від 30.11.2017 року (по ПН №60 від 14.11.2017 року) документ прийнято, реєстрація зупинена.

У квитанції про реєстрацію ПН від 30.11.2017 року зазначено наступні помилки, на підставі яких зупинено реєстрацію податкової накладної від 14.11.2017 №60: відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 8302. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту "в" п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

ОСОБА_5 квитанції від 30.11.2017 року (по ПН №62 від 14.11.2017 року) документ прийнято, реєстрація зупинена.

У квитанції про реєстрацію ПН від 30.11.2017 року зазначено наступні помилки, на підставі яких зупинено реєстрацію податкової накладної від 14.11.2017 №62: відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 8302. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту "в" п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

Враховуючи зазначені обставини, позивачем 02.05.2018 року складені пояснення №2 по ПН 34, №3 по ПН 36, №15 по ПН 60, №16 по ПН 62 з копіями документів та направлені до центрального рівня ДПС України, що підтверджується повідомленням щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрації якої/го зупинено №2/1 та №2/2 від 07.05.2018 року по ПН 34, №3/1 від 07.05.2018р. по ПН 36, №15/1 та №15/2 від 10.05.2018 року по ПН 60, №16/1 та №16/2 від 10.05.2018 року по ПН 62.

Повідомлення щодо подачі документів №2/1 та №2/2 від 07.05.2018 року по ПН 34 згідно квитанцій від 07.05.2018 року збережено на центральному рівні.

Повідомлення щодо подачі документів №3/1 від 07.05.2018р. по ПН 36 згідно квитанції від 08.05.2018 року збережено на центральному рівні.

Повідомлення щодо подачі документів №15/1 та №15/2 від 10.05.2018 року по ПН 60 згідно квитанцій від 10.05.2018 року збережено на центральному рівні.

Повідомлення щодо подачі документів №16/1 та №16/2 від 10.05.2018 року по ПН 62 згідно квитанцій від 10.05.2018 року збережено на центральному рівні.

Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрацій прийнято рішення №690877/40412663 від 10.05.2018р., №690880/40412663 від 10.05.2018р., №698209/40412663 від 14.05.2018р., №698210/40412663 від 14.05.2018р., яким ТОВ "Соліс Трейд" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 14.11.2017 року №34, 36, 60, 62 відповідно..

Вказані рішення прийняті з підстави надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

21.05.2018 року позивачем направлено скаргу на рішення Комісії №690877/40412663 від 10.05.2018 року (по ПН 34). ОСОБА_5 квитанції №1 від 21.05.2018р. документ збережено на центральному рівні. 21.05.2018 року ТОВ "Соліс Трейд" направлено ще одну скаргу на рішення Комісії №690877/40412663 від 10.05.2018 року, згідно квитанції №2 від 21.05.2018 року документ не прийнято, оскільки скаргу вже зареєстровано за №9097792553 від 21.05.2018 року. Рішення Комісії з питань розгляду скарг в матеріалах справи на час розгляду справи відсутнє.

ОСОБА_5 рішення Комісії з питань розгляду скарг від 01.06.2018 року №8716/40412663/2 по ПН №36 від 14.11.2017р., залишено скаргу без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладно/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

21.05.2018 року позивачем направлено скаргу на рішення Комісії №698209/40412663 від 14.05.2018 року (по ПН 60). ОСОБА_5 квитанції №1 від 21.05.2018р. документ збережено на центральному рівні. 21.05.2018 року ТОВ "Соліс Трейд" направлено ще одну скаргу на рішення Комісії №698209/40412663 від 14.05.2018 року, згідно квитанції №2 від 21.05.2018 року документ не прийнято, оскільки скаргу вже зареєстровано за №9097924778 від 21.05.2018 року. Рішення Комісії з питань розгляду скарг в матеріалах справи на час розгляду справи відсутнє.

22.05.2018 року позивачем направлено скаргу на рішення Комісії №698210/40412663 від 14.05.2018 року (по ПН 62). ОСОБА_5 квитанції №1 від 22.05.2018р. документ збережено на центральному рівні. 22.05.2018 року ТОВ "Соліс Трейд" направлено ще одну скаргу на рішення Комісії №698210/40412663 від 14.05.2018 року, згідно квитанції №2 від 22.05.2018 року документ не прийнято, оскільки скаргу вже зареєстровано за №9098501619 від 22.05.2018 року. Рішення Комісії з питань розгляду скарг в матеріалах справи на час розгляду справи відсутнє.

16.11.2017 року позивачем отримано оплату від ТОВ "Вандефул" за товар згідно рахунку №57 від 16.11.2017 року, що підтверджується платіжним дорученням №672 від 16.11.2017 року на суму 600000,50 грн.

У зв'язку з отриманням оплати, ТОВ "Соліс Трейд" 16.11.2017 року складено податкову накладну №14 від 16.11.2017 року на суму 600000,50 грн. з ПДВ та направлено на реєстрацію до ДФС України.

28.11.2017 року документ (податкову накладну №14 від 16.11.2017р.) прийнято, реєстрація зупинена.

У квитанції про реєстрацію ПН від 28.11.2017 року зазначено наступні помилки, на підставі яких зупинено реєстрацію податкової накладної від 16.11.2017 №14: відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 3916, 4008, 7326, 7604, 8301, 8302. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту "в" п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

02.05.2018 року ТОВ "Соліс Трейд" складені пояснення №1 з копіями документів та направлені до центрального рівня ДПС України, що підтверджується повідомленнями щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрації якої/го зупинено №1/1 від 07.05.2018р., №1/2 від 07.05.2018р., №1/3 від 07.05.2018р., №1/4 від 07.05.2018р. та відповідними квитанціями про їх збереження на центральному рівні.

Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрацій 15.05.2018р. прийнято рішення №690874/40412663, яким ТОВ "Соліс Трейд" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 16.11.2017 року №14.

Вказане рішення прийнято з підстави надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

ОСОБА_5 рішення Комісії з питань розгляду скарг від 01.06.2018 року №8704/40412663/2 по ПН №14 від 16.11.2017р., залишено скаргу без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладно/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

24.11.2017 року позивачем отримано оплату від ТОВ "Вандефул" за товар згідно рахунку №75 від 24.11.2017 року, що підтверджується платіжним дорученням №708 від 24.11.2017 року на суму 150700,96 грн.

У зв'язку з отриманням оплати, ТОВ "Соліс Трейд" 24.11.2017 року складено податкову накладну №80 від 24.11.2017 року на суму 150700,96 грн. з ПДВ та направлено на реєстрацію до ДФС України.

06.12.2017 року документ (податкову накладну №80 від 24.11.2017р.) прийнято, реєстрація зупинена.

У квитанції про реєстрацію ПН від 06.12.2017 року зазначено наступні помилки, на підставі яких зупинено реєстрацію податкової накладної від 24.11.2017 №80: відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 7008. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту "в" п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

02.05.2018 року ТОВ "Соліс Трейд" складені пояснення №29 з копіями документів та направлені до центрального рівня ДПС України, що підтверджується повідомленнями щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрації якої/го зупинено №29/1 від 17.05.2018р., №29/2 від 17.05.2018р., згідно Квитанції №2 від 17.05.2018 року документ доставлено до ДПІ у Соборному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області, документ не прийнято. Виявлені помилки: документ не прийнято. У повідомленні №29/2 від 17.05.2018р. відмовленої ПН/РК №80 від 24.11.2017 року що знаходиться на розгляду або по якій прийнято Рішення.

Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрацій 21.05.2018р. прийнято рішення №711717/40412663, яким ТОВ "Соліс Трейд" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 24.11.2017 року №80.

Вказане рішення прийнято з підстави надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

ОСОБА_5 рішення Комісії з питань розгляду скарг від 04.06.2018 року №9345/40412663/2 по ПН №80 від 24.11.2017р., залишено скаргу без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладно/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Не погодившись з отриманими рішеннями, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України, який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

ОСОБА_5 п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

ОСОБА_5 з п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 (Порядок №1246) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

ОСОБА_5 пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:

- відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);

- чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201Кодексу;

- наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1статті 201 Кодексу;

- наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);

- наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

- факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

- наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

- дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пунктів 13-15 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Відповідно до пункту 17 Порядку №1246 у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

Відповідно до положень пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України (у редакції Закону № 2245-VIII від 07.12.2017).

12 лютого 2018 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» , якою затверджений Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (набрання чинності 22.03.2018 року).

ОСОБА_5 з п.12, п.13 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених постановою КМУ №117 від 21.02.2018 р., у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування;

2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;

3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

У відповідності до п. п. 15 - 21 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених постановою КМУ №117 від 21.02.2018 р. письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

ДФС розміщує та постійно оновлює на своєму офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв'язку ДФС, якими можуть подаватися письмові пояснення та копії документів.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Зазначені комісії приймають рішення про:

- реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі;

- відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;

- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

ОСОБА_5 з п. 27 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених постановою КМУ №117 від 21.02.2018 р., рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 р. № 567 (чинні на момент зупинення реєстрації податкової накладної).

ОСОБА_5 пункту 6 Критеріїв, моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:

1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яку (який) подано на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеному у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку для платників, у яких значення показника D становить більше 0,03; більше 60% - від 0,02 до 0,03; більше 50% - від 0,015 до 0,02; більше 40% - від 0,01 до 0,015, більше 30% - від 0,005 до 0,01, більше 20% - до 0,005) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі;

3) розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку на додану вартість, якщо передбачається зміна вартості товару/послуг більше ніж удвічі та/або зміна номенклатури товарів/послуг (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для кодів послуг відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів).

З огляду на пп.1 п.6 Критеріїв та квитанцій від 28.11.2017р. (по ПН 14, 34, 36), від 30.11.2017р. (по ПН 60, 62), від 06.12.2017р. (по ПН 80) в яких зазначено про виявлені помилки, зокрема, що ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації, виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 3916, 4008, 7326, 7604, 8301, 8302 по ПН 14; 3916 по ПН 34; 4008 по ПН 36; 8302 по ПН 60, 62; 7008 по ПН 80, суд зазначає, що визначальними аспектами для 1 критерію моніторингу податкової накладної/розрахунку є:

- обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги збільшеного у 1,5 раза, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування;

- переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем згідно договору надаються послуги поставки, проте відповідачем не надано доказів не відповідності обсягів наданих послуг.

Як вбачається з копії наведеної вище квитанції, відповідачем зазначений вид критерію визначено не було.

Судом встановлено, що підставою для зупинення реєстрації податкових накладних стала невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 3916, 4008, 7326, 7604, 8301, 8302 по ПН 14; 3916 по ПН 34; 4008 по ПН 36; 8302 по ПН 60, 62; 7008 по ПН 80.

Вказані коди УКТ ЗЕД ідентифікують:

- 3916 - Моноволокна з максимальним поперечним перетином більш як 1 мм (мононитки), прутки, стрижні та профілі фігурні з обробленою або необробленою поверхнею, але без будь-якого іншого оброблення, з полімерних матеріалів;

- 7326 - Інші вироби з чорних металів;

- 7604 - Прутки, бруски та профілі алюмінієві;

- 8302 - Арматура кріплення, фурнітура та аналогічні вироби з недорогоцінних металів, що використовуються для меблів, дверей, сходів, вікон, віконниць, у кузовах транспортних засобів, для лимарських виробів, валіз, ящиків, скриньок та аналогічних виробів; кронштейни, вішалки для одягу, капелюхів, підставки та аналогічні вироби з недорогоцінних металів; ролики з арматурою з недорогоцінних металів; замикальні пристрої для автоматичних дверей з недорогоцінних металів.

Окрім того, згідно Переліку кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, які застосовуються для здійснення автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом ДФС від 30.06.2017 року №461 (чинного на час зупинення), коду УКТ ЗЕД "4008" та "8301", зазначеного в квитанції по ПН 14, 36 в даному переліку відсутній.

Таким чином, контролюючий орган був зобов'язаний у відповідних Квитанціях чітко вказати на конкретний вид критерію, який встановлений пунктом 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків Наказу №567.

З наявних в матеріалах справи документів видно, що позивачем продано товар - фурнітуру згідно переліку зазначеного у видаткових накладних. Позивачем до суду надано зокрема: догорів поставки №31-10/17, видаткова накладна №РН-0000053 від 28.11.2017р. на суму 600000,50 грн., платіжне доручення №672 від 16.11.2017р., довіреність №88 від 16.11.2017р., товарно-транспортна накладна №1611/11 від 16.11.2017р., видаткова накладна №РН-0000086 від 14.11.2017р. на суму 65376,00 грн., платіжне доручення №647 від 14.11.2017р. на суму 300266,90 грн., видаткова накладна №РН-0000070 від 24.11.2017р. на суму 150700,96 грн., платіжне доручення №708 від 24.11.2017р., товарно-транспортна накладна №2411/11 від 24.11.2017р., видаткова накладна №РН-0000046 від 21.11.2017р. на суму 64091,66 грн., товарно-транспортна накладна №211-02/11 від 21.11.2017р., видаткова накладна №РН-0000085 від 21.11.2017р. на суму 77010,12 грн., видаткова накладна №РН-0000087 від 14.11.2017 року на суму 93789,12 грн. та інші.

ОСОБА_5 до ч. 1 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 73 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

ОСОБА_5 до ст. 76 Кодексу адміністративного судочинства України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

ОСОБА_5 до п.п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Оцінюючи усі докази, досліджені судом, у їх сукупності, суд приходить до наступного висновку.

Товариством з обмеженою відповідальністю «Соліс Трейд» було подано на реєстрацію податкові накладні №14 від 16.11.2017 року, №36 від 14.11.2017р., №80 від 24.11.2017р.,№34 від 14.11.2017р., №60 від 14.11.2017р., №62 від 14.11.2017р.

Вказані накладні було прийнято податковим органом, реєстрацію зупинено.

Товариством з обмеженою відповідальністю «Соліс Трейд» були надані до податкового органу пояснення та первинні документи фінансово-господарської діяльності підприємства.

За результатами розгляду документів комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №690874/40412663 від 10.05.2018р., №690880/40412663 від 10.05.2018р., №711717/40412663 від 21.05.2018р., №690877/40412663 від 10.05.2018р., №698209/40412663 від 14.05.2018р., №698210/40412663 від 14.05.2018р. про відмову в реєстрації податкових накладних №14 від 16.11.2017 року, №36 від 14.11.2017р., №80 від 24.11.2017р.,№34 від 14.11.2017р., №60 від 14.11.2017р., №62 від 14.11.2017р.

З матеріалів справи вбачається, що підставою для відмови є надання платником податку копій документів, які складені з порушення законодавства.

В графі "Додаткова інформація" (вказати конкретні документи) позначення відсутні.

Таким чином, в оскаржуваних рішеннях не зазначено, які саме копії документів складені з порушення законодавства

Отже, в оскаржуваних рішеннях не наведено обґрунтувань причин відмови в реєстрації податкових накладних.

Таким чином, вказані вище рішення про відмову у реєстрації податкової накладної не відповідають вимогам п.п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки винесено контролюючим органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені законодавством, але не обґрунтовано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, тому є протиправними та підлягають скасуванню, а позовні вимоги позивача задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 143 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Відповідно до частини 1 статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи.

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов'язані зі сплатою судового збору за подання адміністративного позову до суду в загальному розмірі 10572,00 грн., що документально підтверджується платіжним дорученням №203 від 23.08.2018 року та №491 від 06.09.2018 року. Інших документально підтверджених судових витрат, матеріали справи не містять.

ОСОБА_5 Виписок про зарахування судового збору до спеціального фонду державного бюджету України, судовий збір у загальному розмірі 10572,00 грн. сплачений згідно платіжних доручень №203 від 23.08.2018 року та №491 від 06.09.2018 року зараховано на казначейський рахунок.

Приймаючи до уваги задоволення позову ТОВ "Соліс Трейд" до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, характер спірних правовідносин та обставини встановлені під час судового розгляду справи, суд приходить до висновку про наявність підстав для присудження здійснених позивачем судових витрат солідарно за рахунок бюджетних асигнувань ДФС України та Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.

Керуючись статтями 132, 139, 143, 205, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: №690874/40412663 від 10.05.2018р.; №690880/40412663 від 10.05.2018р.; №711717/40412663 від 21.05.2018р.; №690877/40412663 від 10.05.2018р.; №698209/40412663 від 14.05.2018р.; №698210/40412663 від 14.05.2018р.

Зобов'язати ДФС України зареєструвати податкові накладні №14 від 16.11.2017р., №36 від 14.11.2017р., №80 від 24.11.2017р., №34 від 14.11.2017р., №60 від 14.11.2017р. та №62 від 14.11.2017р. складених ТОВ "Соліс Трейд" в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

Стягнути на користь ТОВ "Соліс Трейд" судові витрати зі сплати судового (код ЄДРПОУ 40412663; 49044, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 37) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 5286,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197; 04053, м.Київ, ЛЬВІВСЬКА ПЛОЩА, будинок 8).

Стягнути на користь ТОВ "Соліс Трейд" судові витрати зі сплати судового (код ЄДРПОУ 40412663; 49044, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 37) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 5286,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39394856; 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ СІМФЕРОПОЛЬСЬКА, будинок 17-А).

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення суду складений 28 листопада 2018 року.

Суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення20.11.2018
Оприлюднено30.11.2018
Номер документу78184395
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —0440/6457/18

Ухвала від 16.09.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 05.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 08.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 15.01.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 15.01.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Рішення від 20.11.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 17.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 31.08.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні