Постанова
від 26.11.2018 по справі 820/4283/18
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 листопада 2018 р. м. ХарківСправа № 820/4283/18 Харківський апеляційний адміністративний суд

у складі колегії:

головуючого судді: Калитки О. М.

суддів: Бондара В.О. , Кононенко З.О.

за участю секретаря судового засідання Ковальчук А.С.,

за участю представника позивача Сидорова Ю.В.,

за участю представника позивача Коробової Ю.В.,

за участю представника відповідача Квартенка О.Р.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЗАЛІЗПРОМ" на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 20.09.2018, суддя І інстанції Панов М.М., місце складання м. Харків, повний текст складено 25.09.18 по справі № 820/4283/18

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЗАЛІЗПРОМ"

до Головного управління ДФС у Харківській області

про визнання протиправними та скасування податкових-рішень,

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРЗАЛІЗПРОМ", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Харківській, в якому просив суд скасувати податкові повідомлення-рішення від 08.12.2017 №0000961412 за формою "Р" про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість у загальній сумі 489588,75 грн., з яких за основним платежем у розмірі 391671,00 грн. та застосовано штрафні санкції (фінансові) санкції у розмірі 97917,75 грн., №0000981412 за формою "Р1" про зменшення суми податкового зобов'язання у сумі 14668,00 грн. та податкового кредиту у сумі 13126,00 грн., №0000971412 за формою "В4" про зменшення розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість прийняте Головним управлінням ДФС у Харківській області.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилався на те, що оскаржувані рішення винесено всупереч вимогам законодавства, яке регулює спірні правовідносини.

Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 20.09.2018 року у справі № 820/4283/18 відмовлено в задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЗАЛІЗПРОМ" до Головного управління ДФС у Харківській області про скасування податкових повідомлень-рішень.

Позивач не погодився із рішенням суду та подав апеляційну скаргу, в якій зазначив, що рішення суду першої інстанції прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права, просив суд скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове судове рішення, яким задовольнити позовні вимоги.

Відповідач надав відзив на апеляційну скаргу, в якому вказав, що доводи апеляційної скарги є безпідставними та помилковими, а рішення суду першої інстанції є законним та обґрунтованими, прийнятим на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, просив суд апеляційну скаргу залишити без задоволення а рішення суду першої інстанції без змін.

Представники позивача в судовому засіданні вимоги апеляційної скарги підтримали, просили суд скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове судове рішення, яким задовольнити позовні вимоги.

Представник відповідача в судовому засіданні проти вимог апеляційної скарги заперечував, просив суд апеляційну скаргу залишити без задоволення а рішення суду першої інстанції без змін.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представників сторін, перевіривши рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги відповідно до ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства України, дослідивши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджено під час апеляційного розгляду, на підставі наказу Головного управління ДФС у Харківській області від 24.10.2017 №5924 була проведена позапланова виїзна документальна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю Укрзалізпром (податковий номер 33413181) з питань дотримання вимог податкового законодавства України в частині господарських взаємовідносин з контрагентами - постачальниками ТОВ Ласідора (податковий номер 39723599) за червень 2015 року та за липень 2015 року, ТОВ Сонкей (податковий номер 39282681) за квітень 2016 року, за травень 2016 року, за червень 2016 року, липень 2016 року, грудень 2016 року, ТОВ Альт-Стандарт (податковий номер 40142493) за вересень 2016 року, ТОВ Топкрафт (податковий номер 40592431) за вересень 2016 року, ТОВ Маркторг (податковий номер 40806112) за жовтень 2016 року та за листопад 2016 року, ТОВ Бріск-Торг (податковий номер 40874250) за листопад 2016 року, ТОВ Логістична Група (податковий номер 39012579) за грудень 2016 року, а також даних щодо подальшої реалізації та/або використання у власній господарській діяльності придбаних товарів (робіт, послуг).

За результатами перевірки відповідачем було складено акт перевірки від 08.11.2017 №18885/20-40-14-12-11/33413181.

На підставі акту перевірки Головним управлінням ДФС у Харківській області винесено податкові повідомлення-рішення від 08.12.2017 №0000961412 за формою "Р" про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість у загальній сумі 489588,75 грн., з яких за основним платежем у розмірі 391671,00 грн. та застосовано штрафні санкції (фінансові) санкції у розмірі 97917,75 грн., №0000981412 за формою "Р1" про зменшення суми податкового зобов'язання у сумі 14668,00 грн. та податкового кредиту у сумі 13126,00 грн., №0000971412 за формою "В4" про зменшення розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість.

Не погоджуючись з вказаними рішеннями контролюючого органу, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Відмовляючи в задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції виходив з того, що позивачем не доведено реальність здійснення господарських операцій між ТОВ Укрзалізпром та ТОВ Ласідора , ТОВ Сонкей , ТОВ Альт-Стандарт , ТОВ Топкрафт , ТОВ Маркторг , ТОВ Бріск-Торг , ТОВ Логістична Група .

Колегія суддів погоджується з таким висновком виходячи з наступного.

Відповідно до пп. 14.1.181 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (в редакції, що була чинною на момент вчинення спірних правовідносин) податковий кредит - це сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.

Згідно з абзацом "а" п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає, зокрема, у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів та послуг.

Датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:

- дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;

- дата отримання платником податку товарів/послуг.

Відповідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг.

Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Згідно п. 189.1 ст. 189 Податкового кодексу України у разі здійснення операцій відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу база оподаткування за необоротними активами визначається виходячи з балансової (залишкової) вартості, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції (у разі відсутності обліку необоротних активів - виходячи із звичайної ціни), а за товарами/послугами - виходячи з вартості їх придбання.

Відповідно до 198.5 ст. 198 Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися:

а) в операціях, що не є об'єктом оподаткування відповідно до статті 196 цього Кодексу (крім випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 196.1.7 пункту 196.1 статті 196 цього Кодексу);

б) в операціях, звільнених від оподаткування відповідно до статті 197, підрозділу 2 розділу XX цього Кодексу, міжнародних договорів (угод) (крім випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 197.1.28 пункту 197.1 статті 197 цього Кодексу);

в) в операціях, що здійснюються платником податку в межах балансу платника податку, у тому числі передача для невиробничого використання, переведення виробничих необоротних активів до складу невиробничих необоротних активів;

г) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.

У разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи в подальшому починають використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, у тому числі переведення невиробничих необоротних активів до складу виробничих необоротних активів, платник податку може зменшити суму податкових зобов'язань, що були нараховані відповідно до цього пункту, на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, зазначеної в абзаці першому цього пункту, зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Відповідно до п. 44.1. ст. 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Відповідно до ст.1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" первинний документ - ц е документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Згідно з ч. 1, 2 ст. 9 цього Закону підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Відповідно до п.п.14.1.36 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України господарська діяльність - діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами

Згідно п. 1.2. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджено наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995, господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в облікових регістрах провадяться на підставі первинних документів, створених відповідно до вимог цього Положення.

Відповідно до п. 2.1. вказаного Положення, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів.

Пунктом 2.4 цього Положення передбачено, що первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Отже, для підтвердження даних податкового обліку можуть братись до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції. Тобто, податковий кредит для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на додану вартість має бути підтверджений належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків. При цьому, оцінюватись при дослідженні факту здійснення господарської операції повинні відносини безпосередньо між учасниками тієї операції, на підставі якої сформовані дані податкового обліку.

При цьому, наслідки в податковому обліку платника створюють лише реально вчинені господарські операції, тобто такі, що пов'язані з рухом активів, зміною зобов'язань чи власного капіталу платника, та відповідають змісту, відображеному в укладених платником податку договорах.

Якщо певна господарська операція не відбулася чи відбулася не за тим її змістом, який відображений в укладених платником податку договорах, то це є підставою для застосування відповідних наслідків у податковому обліку.

Відповідно до правової позиції Верховного Суду України, викладеній у постанові від 20.01.2016 у справі за позовом ПАТ МТС Україна до Міжрегіонального головного управління Міністерства доходів і зборів України - Центрального офісу з обслуговування великих платників про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень, надання податковому органу належним чином оформлених документів, передбачених законодавством про податки та збори, з метою одержання податкової вигоди є підставою для її одержання, якщо податковий орган не встановив та не довів, що відомості, які містяться в цих документах, неповні, недостовірні та (або) суперечливі, є наслідком укладення нікчемних правочинів або коли відомості ґрунтуються на інших документах, недійсність даних в яких установлена судом.

Про необґрунтованість податкової вигоди можуть також свідчити підтверджені доказами доводи податкового органу, зокрема про наявність таких обставин:

- неможливість реального здійснення платником податків зазначених операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна або обсягу матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виробництва товарів, виконання робіт або послуг, нездійснення особою, яка значиться виробником товару, підприємницької діяльності;

- відсутність необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької, економічної діяльності у зв'язку з відсутністю управлінського або технічного персоналу, основних коштів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів;

- облік для цілей оподаткування тільки тих господарських операцій, які безпосередньо пов'язані з виникненням податкової вигоди, якщо для такого виду діяльності також потрібне здійснення й облік інших господарських операцій;

- здійснення операцій з товаром, що не вироблявся або не міг бути вироблений в обсязі, зазначеному платником податків у документах обліку;

- відсутність первинних документів обліку.

Презумпція добросовісності платника податків означає, що подані платником контролюючому органу документи податкової звітності є дійсними, повно та об'єктивно відтворюють господарські операції, що є об'єктом оподаткування та/або фінансові показники яких впливають на податковий обов'язок платника податків, якщо інше не буде доведено контролюючим органом. У площині процесуального регулювання презумпції добросовісності платника податків відповідає обов'язок доведення контролюючим органом правомірності прийнятого рішення в судовому процесі, порушеному за позовом платника податків про скасування рішення як неправомірного. У разі надання контролюючим органом доказів, які спростовують дійсність чи повноту даних поданої платником податків податкової звітності, платник податків повинен довести наявність законних підстав, для врахування задекларованих в податковому обліку даних при визначені суми його податкового обов'язку.

Сам факт наявності у позивача податкових, чи-то видаткових накладних, інших документів з посиланням на поставку товарів (послуг), виписаних від імені постачальника, не є безумовним доказом реальності господарських операцій з ним, якщо інші обставини свідчать про недостовірність інформації в цих документах.

Матеріалами справи встановлено, що TOB "Ласідора" (податковий номер 39723599) знаходиться на обліку в Кропивницькій ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області. Основний вид діяльності - 4673 - оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнаннями. Дата реєстрації 01.04.2015. Дата реєстрації платника ПДВ 01.05.2015, дата анульований свідоцтва платника ПДВ 21.04.2017 (23 - надання декларацій про відсутність поставок). Кількість працівників - 5 осіб. Останню податкову звітність ТО В "Ласідора" подано за жовтень 2015 року.

У червні, липні 2015 року ТОВ Укрзалізпром відображено придбання у ТОВ "Ласідора" (податковий номер 39723599) товарів (блок, резистор, трансформатор) на загальну суму 65630,00 грн., ПДВ 13126,00 грн., всього на суму 78756,00 грн.

До перевірки надано наступні документи: видаткова накладна №ПН-0000262 від 26.06.2015 на суму з ПДВ 77628,00 грн., ПДВ 12938,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Ласідора" (податковий номер 39723599) - відсутні відомості про постачальника такі як: юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Ласідора", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплені печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000267 від 01.07.2015 на суму з ПДВ 1128,00 грн., ПДВ 188,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Ласідора" (податковий номер 39723599) - відсутні відомості про постачальника такі як: юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Ласідора", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріпленої печаткою.

Договір поставки між підприємствами, рахунок на оплату товару до перевірки не надано. Первинні документи щодо транспортування товару до перевірки не надано.

В наданих видаткових накладних відсутні обов'язкові реквізити: місце складання, посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції.

Щодо взаємовідносин з ТОВ "Сонкей" матеріалами справи встановлено наступне.

ТОВ "Сонкей" (податковий номер 39282681) знаходиться на обліку в Кропивницькій ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області. Основний вид діяльності - 46.69 - торгівля іншими машинами й устаткованням. Дата реєстрації 03.07.2014. Дата реєстрації платника ПДВ 01.08.2014. Кількість працівників - 5 осіб. Останню податкову звітність ТОВ "Сонкей " подано за серпень 2017року.

У квітні-липні, грудні 2016 року ТОВ Укрзалізпром відображено придбання у ТОВ "Сонкей" (податковий номер 39282681) товарів (катушка, кожух, комплект метизів для збірки, комплект запчастин до трансформатору, трансформатор ПРТ-У, шильдик) на загальну суму 759060,00 грн., ПДВ 151812,00 грн., всього на суму 910872,00 грн., у тому числі: квітень 2016 на загальну суму 158265,00 грн., ПДВ 31653,00 грн., всього на суму 189918,00 грн.; травень 2016 на загальну суму 203730,00 грн., ПДВ 40746,00 грн., всього на суму 244 476,00 грн.; червень 2016 на загальну суму 16500,00 грн., ПДВ 3300,00 грн., всього на суму 19800,00 грн.; липень 2016 на загальну суму 310105,00 грн., ПДВ 62021,00 грн., всього на суму 372126,00 грн.; грудень 2016 на загальну суму 7 460,00 грн., ПДВ 14092,00 грн., всього на суму 84552,00 грн.

До перевірки надано наступні документи: договір поставки від 15.02.2016 №160215, місце складання м. Кіровоград; договір укладено ТОВ Сонкей (Постачальник) в особі директора Красильникова Олей Володимировича та ТОВ Укрзалізпром (Покупець) в особі директора Коробової Юлії Валеріївни. Предмет договору - Постачальник зобов'язується поставити Покупцю товар у відповідності до специфікацій, а Покупець прийняти та сплатити його. Сума договору складає 1000000,00 грн., у т.ч. ПДВ 166666,67 грн. Договір підписано та скріплено печатками. Постачальник - ТОВ Сонкей , директор - Красильников О.В., печатка ТОВ Сонкей . Покупець - ТОВ Укрзалізпром , директор - Коробова Ю.В., печатка ТОВ Укрзалізпром .

До господарського договору поставки від 15.02.2016 №160215 додано специфікації з переліком асортименту та кількістю товару, ціною за одиницю та сумою: Специфікація №1 від 19.04.2016 на суму 13152,00 грн., Специфікація №2 від 25.04.2016 на суму 90138,00 грн., Специфікація №3 від 28.04.2016 на суму 40896,00 грн., Специфікація №4 від 29.04.2016 на суму 45732,00 грн., Специфікація №5 від 10.05.2016 на суму 226980,00 грн., Специфікація №6 від 12.05.2016 на суму 17496,00 грн., Специфікація №7 від 01.06.2016 на суму 19800,00 грн., Специфікація №8 від 01.07.2016 на суму 224268,00 грн., Специфікація №9 від 05.07.2016 на суму 31212,00 грн., Специфікація №10 від 25.07.2016 на суму 49020,00 грн., Специфікація №11 від 27.07.2016 на суму 67626,00 грн., Специфікація №12 від 16.12.2016 на суму 82284,00 грн., Специфікація №13 від 16.12.2016 на суму 2268,00 грн. Специфікації підписано та скріплено печатками Постачальник - ТОВ Сонкей , директор - Красильников О.В., печатка ТОВ Сонкей . Покупець ТОВ Укрзалізпром , директор - Коробова Ю.В., печатка ТОВ Укрзалізпром .

Відповідно до умов договору поставки від 15.02.2016 №160215 та специфікацій до нього товар поставляється транспортними засобами Постачальника на склад Покупця, датою поставки вважається дата відгрузки товару покупцю або перевізнику, зафіксована відміткою в товарно-транспортній накладній.

Первинні документи щодо транспортування товару (товарно-транспортні накладні) до перевірки надано не було.

Видаткова накладна №ПН-0000277 від 19.04.2016 на суму з ПДВ 13152,00 грн., ПДВ 2192,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Сонкей" (податковий номер 39282681) - відсутні відомості про постачальника такі як: податковий номер, юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інше. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Сонкей", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000400 від 28.04.2016 на суму з ПДВ 40896,00 грн., ПДВ 6816,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Сонкей" (податковий номер 39282681 - відсутні відомості про постачальника такі як: податковий номер, юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Сонкей", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000354 від 25.04.2016 на суму з ПДВ 90138,00 грн., ПДВ 15023,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Сонкей" (податковий номер 39282681 - відсутні відомості про постачальника такі як: податковий номер, юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Сонкей", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000391 від 29.04.2016 на суму з ПДВ 45732,00 грн., ПДВ 7622,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Сонкей" (податковий номер 39282681) - відсутні відомості про постачальника такі як: податковий номер, юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Сонкей", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000080 від 10.04.2016 на суму з ПДВ 226980,00 грн., ПДВ 37830,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Сонкей" (податковий номер 39282681) - відсутні відомості про постачальника такі як: податковий номер, юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Сонкей", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000112 від 12.05.2016 на суму з ПДВ 17496,00 грн., ПДВ 2916,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Сонкей" (податковий номер 39282681) - відсутні відомості про постачальника такі як: податковий номер, юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Сонкей", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000009 від 01.06.2016 на суму з ПДВ 19800,00 грн., ПДВ 3300,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Сонкей" (податковий номер 39282681) - відсутні відомості про постачальника такі як: податковий номер, юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Сонкей", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000004 від 01.07.2016 на суму з ПДВ 224268,00 грн., ПДВ 37378,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Сонкей" (податковий номер 39282681) - відсутні відомості про постачальника такі як: податковий номер, юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Сонкей", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000027 від 05.07.2016 на суму з ПДВ 31212,00 грн., ПДВ 5202,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Сонкей" (податковий номер 39282681) - відсутні відомості про постачальника такі як: податковий номер, юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Сонкей", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000196 від 25.07.2016 на суму з ПДВ 49020,00 грн., ПДВ 8170,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Сонкей" (податковий номер 39282681) - відсутні відомості про постачальника такі як: податковий номер, юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Сонкей", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000197 від 27.07.2016 на суму з ПДВ 67626,00 грн., ПДВ 11271,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Сонкей" (податковий номер 39282681) - відсутні відомості про постачальника такі як: податковий номер, юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Сонкей", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000120 від 16.12.2016 на суму з ПДВ 82284,00 грн., ПДВ 13714,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Сонкей" (податковий номер 39282681) - відсутні відомості про постачальника такі як: податковий номер, юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Сонкей", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000000216 від 28.12.2016 на суму з ПДВ 2268,00 грн., ПДВ 378,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Сонкей" (податковий номер 39282681) - відсутні відомості про постачальника такі як: податковий номер, юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Сонкей", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

В наданих видаткових накладних відсутні обов'язкові реквізити: місце складання, посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції.

Щодо взаємовідносин з ТОВ "Альт-Стандарт" матеріалами справи встановлено наступне.

ТОВ "Альт-Стандарт" (податковий номер 40142493) податкова адреса: 87500 Донецька обл. Жовтневий пр-т Миру буд. 69, знаходиться на обліку в Марiупольській ОДПI ГУ ДФС у Донецькій області (Центральне відділення). Основний вид діяльності - 25.61-оброблення металiв та нанесення покриття на метали. Дата реєстрації 26.11.2015. Дата реєстрації платника ПДВ 01.01.2016. Кількість працівників - 7 осіб.

У вересні 2016 року ТОВ Укрзалізпром відображено придбання у ТОВ "Альт-Стандарт" (податковий номер 40142493) товарів (катушка, кожух, комплект метизів для збірки, шильдик) на загальну суму 11640,00 грн., ПДВ 2328,00 грн., всього на суму 13968,00 грн.

До перевірки надано наступні документи: договір поставки від 09.09.2016 №16-09, місце складання м. Кіровоград; Договір укладено ТОВ Альт-Стандарт (Постачальник) в особі директора Надточа Тетяні Вікторівни та ТОВ Укрзалізпром (Покупець) в особі директора Коробової Юлії Валеріївни. Предмет договору - Постачальник зобов'язується поставити Покупцю товар у відповідності до специфікацій, а Покупець прийняти та сплатити його. Сума договору складає 200000,00грн., у т.ч. ПДВ 33333,33 грн. Термін дії договору до 31.12.2016. Договір підписано та скріплено печатками. Постачальник - ТОВ Альт-Стандарт , директор - Надточа Т.В., печатка ТОВ Альт-Стандарт . Покупець - ТОВ Укрзалізпром , директор - Коробова Ю.В., печатка ТОВ Укрзалізпром .

До господарського договору поставки від 09.09.2016 №16-09 додано специфікацію №1 від 23.09.2016 з переліком асортименту та кількістю товару, ціною за одиницю та сумою на загальну 13968,00 грн.

Відповідно до умов договору поставки від 09.09.2016 №16-09 та специфікації до нього, товар поставляється транспортними засобами Постачальника на склад Покупця, датою поставки вважається дата відгрузки товару покупцю або перевізнику, зафіксована відміткою в товарно-транспортній накладній.

Первинні документи щодо транспортування товару (товарно-транспортні накладні) до перевірки надано не було.

Видаткова накладна №ПН-0000154 від 23.09.2016 на суму з ПДВ 13968,00 грн., ПДВ 2328,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Альт-Стандарт" - відсутні відомості про постачальника такі як: податковий номер, юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, телефон, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Альт-Стандарт", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

В наданих видаткових накладних відсутні обов'язкові реквізити: місце складання, посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції.

Також відповідно до інформації, розміщеної в Єдиному реєстрі судових рішень, розміщеної на офіційному сайті, встановлено, що у провадженні другого слідчого відділу прокуратури міста Києва перебуває кримінальне провадження №42016100000000291 від 24.03.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст.ст. 364 ч. 2, ст. 27 ч. 5 ст. 364 ч. 2, ст. 27 ч. 3, ст. 205 ч. 1КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що група осіб з метою надання підприємствам реального сектору економіки незаконних послуг з формування технічного податкового кредиту з податку на додану вартість, тобто ухилення від сплати податків, а також незаконної конвертації безготівкових грошових коштів у готівку шляхом укладення нікчемних угод, організувала діяльність низки фіктивних підприємств, що увійшли до складу конвертаційних центрів , серед яких у тому числі ТОВ Альт-Стандарт (код ЄДРПОУ 40142493).

Щодо взаємовідносин з ТОВ "Топкрафт" матеріалами справи встановлено наступне.

ТОВ "Топкрафт" (податковий номер 40592431) знаходиться на обліку в Кропивницькій ОДПI ГУ ДФС у Кiровоградськiй областi. Основний вид діяльності - 46.90 - неспецiалiзована оптова торгiвля. Дата реєстрації 23.06.2016. Дата реєстрації платника ПДВ 01.08.2016. Кількість працівників - 6 осіб. Останню податкову звітність ТОВ " Топкрафт " подано за листопад 2016 року.

У вересні 2016 року ТОВ Укрзалізпром відображено придбання у ТОВ "Топкрафт" (податковий номер 40592431) товарів (катушка, кожух, комплект метизів для збірки, шильдик.) на суму 159870,00 грн., ПДВ 31974,00 грн., всього на суму 191844,00 грн.

До перевірки надано наступні документи: договір поставки від 09.09.2016 №092016, місце складання м. Кіровоград. Договір укладено ТОВ Топкрафт (Постачальник) в особі директора Куницкий Станіслав Викторовичович та ТОВ Укрзалізпром (Покупець) в особі директора Коробової Юлії Валеріївни. Предмет договору - Постачальник зобов'язується поставити Покупцю товар у відповідності до специфікацій, а Покупець прийняти та сплатити його. Сума договору складає 200000,00грн., у т.ч. ПДВ 33333,33 грн. Термін дії договору до 31.12.2016. Договір підписано та скріплено печатками. Постачальник - ТОВ Топкрафт , директор -Куницкий С. В., печатка ТОВ Топкрафт . Покупець - ТОВ Укрзалізпром , директор - Коробова Ю.В., печатка ТОВ Укрзалізпром .

До господарського договору поставки від 09.09.2016 №092016 додано специфікацію №1 від 13.09.2016 з переліком асортименту та кількістю товару, ціною за одиницю та сумою на загальну 191844,00 грн.

Відповідно до умов договір поставки від 09.09.2016 №092016 та специфікації до нього, товар поставляється транспортними засобами Постачальника на склад Покупця, датою поставки вважається дата відгрузки товару покупцю або перевізнику, зафіксована відміткою в товарно-транспортній накладній.

Первинні документи щодо транспортування товару (товарно-транспортні накладні) до перевірки надано не було.

Видаткова накладна №ПН-0000073 від 13.09.2016 на суму з ПДВ 191844,00 грн., ПДВ 31974,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Топкрафт" (податковий номер 40592431), тел.0636818769 - відсутні відомості про постачальника такі як: юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Топкрафт", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

В наданих видаткових накладних відсутні обов'язкові реквізити: місце складання, посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції.

Також згідно наявної в органі ДФС інформації відповідно до ІС Податковий блок підсистеми СФП (Суб'єкти фіктивного підприємництва) по контрагенту постачальнику ТОВ "Топкрафт" (податковий номер 40592431) рахується інформація щодо порушення кримінальної справи за фактом скоєння злочину, передбаченого статтею 205 Кримінального кодексу України. Зазначена ознака фіктивності - зареєстровано (перереєстровано) у органах державної реєстрації фізичних осіб з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління підставним (неіснуючим), померлим, безвісти зниклим особам або таким особам, що не мали наміру провадити фінансово-господарську діяльність або реалізовувати повноваження .

Щодо взаємовідносин з ТОВ "Маркторг" матеріалами справи встановлено наступне.

ТОВ "Маркторг" (податковий номер 40806112) податкова адреса: 87500 Харкiвська обл. Київський вул. Шевченка буд. 146 кв. 39, знаходиться на обліку у Київській ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області. Основний вид діяльності - оптова торгiвля побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, вiдтворювання звуку й зображення. Дата реєстрації 05.09.2016. Дата реєстрації платника ПДВ 01.10.2016. Кількість працівників - 2 особи. Останню податкову звітність ТОВ "Маркторг" подано за квітень 2017 року.

У жовтні та листопаді 2016 року ТОВ Укрзалізпром відображено придбання у ТОВ "Маркторг" (податковий номер 40806112) товарів (катушка, кожух, комплект запчастин до реактору, комплект запчастин до трансформатору, комплект метизів для збірки, шильдик) на загальну суму - 963 415,00 грн., ПДВ 192683,00 грн., разом на суму 1 156 098,00 грн.

До перевірки надано наступні документи: договір поставки від 15.09.2016 №1509, місце складання м. Кропивницький; Договір укладено ТОВ Маркторг (Постачальник) в особі директора Нікітіна Сергія Валерійовича та ТОВ Укрзалізпром (Покупець) в особі директора Коробової Юлії Валеріївни. Предмет договору - Постачальник зобов'язується постивити Покупцю товар у відповідності до специфікацій, а Покупець прийняти та сплатити його. Сума договору складає 100000,00грн., у т.ч. ПДВ 16666,67 грн. Термін дії договору до 31.12.2016. Договір підписано та скріплено печатками. Постачальник - ТОВ Маркторг , директор - Нікітін С. В., печатка ТОВ Маркторг . Покупець - ТОВ Укрзалізпром , директор - Коробова Ю.В., печатка ТОВ Укрзалізпром .

До господарського договору поставки від 15.09.2016 №1509 додано специфікацію переліком асортименту та кількістю товару, ціною за одиницю та сумою: Специфікація №1 від 11.10.2016 на суму 282546,00 грн., Специфікація №2 від 20.10.2016 на суму 267168,00 грн., Специфікація №3 від 27.10.2016 на суму 121896,00 грн., Специфікація №4 від 27.10.2016 на суму 66690,00 грн., Специфікація №5 від 04.11.2016 на суму 326484,00 грн., Специфікація №6 від 04.11.2016 на суму 5712,00 грн., Специфікація №7 від 18.11.2016 на суму 85602,00 грн., Специфікації підписано та скріплено печатками. Постачальник - ТОВ Маркторг , директор -Нікітін С. В., печатка ТОВ Маркторг . Покупець - ТОВ Укрзалізпром , директор - Коробова Ю.В., печатка ТОВ Укрзалізпром .

Відповідно до умов договору поставки від 15.09.2016 №1509 та специфікації до нього, товар поставляється транспортними засобами Постачальника на склад Покупця, датою поставки вважається дата відгрузки товару покупцю або перевізнику, зафіксована відміткою в товарно-транспортній накладній.

Первинні документи щодо транспортування товару (товарно-транспортні накладні) до перевірки надано не було.

Видаткова накладна №ПН-0000117 від 11.10.2016 на суму з ПДВ 282546,00 грн., ПДВ 47091,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Маркторг" (податковий номер 40806112), м. Кропивницький вул. Фісановича, б.5 - відсутні відомості про постачальника такі як: розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти. Одержувач ТОВ Укрзалізпром , від постачальника містить печатку ТОВ " Маркторг", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000125 від 20.10.2016 на суму з ПДВ 267168,00 грн., ПДВ 44528,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Маркторг" (податковий номер 40806112), м. Кропивницький вул. Фісановича, б.5 - відсутні відомості про постачальника такі як: розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ " Маркторг", підпис , не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000136 від 27.10.2016 на суму з ПДВ 121896,00 грн., ПДВ 20316,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Маркторг" (податковий номер 40806112), тел. 0679070892, м. Кропивницький вул.Фісановича, б.5 - відсутні відомості про постачальника такі як: розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ " Маркторг", підпис , не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000138 від 27.10.2016 на суму з ПДВ 66690 грн., ПДВ 11115,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Маркторг" (податковий номер 40806112), м. Кропивницький вул. Фісановича, б.5 - відсутні відомості про постачальника такі як: розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ " Маркторг", підпис , не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000093 від 04.11.2016 на суму з ПДВ 5712,00 грн., ПДВ 952,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Маркторг" (податковий номер 40806112), відсутні відомості про постачальника такі як: юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ " Маркторг", підпис , не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000094 від 04.11.2016 на суму з ПДВ 326484,00 грн., ПДВ 54414,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Маркторг" (податковий номер 40806112) тел. 0679070892 - відсутні відомості про постачальника такі як: юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ " Маркторг", підпис , не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

Видаткова накладна №ПН-0000814 від 18.11.2016 на суму з ПДВ 326484,00 грн., ПДВ 54414,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Маркторг" (податковий номер 40806112) тел. 0679070892, - відсутні відомості про постачальника такі як: юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ " Маркторг", підпис , не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

В наданих видаткових накладних відсутні обов'язкові реквізити: місце складання, посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції.

Також відповідно до інформації, розміщеної в Єдиному реєстрі судових рішень, розміщеної на офіційному сайті, встановлено, що Генеральною прокуратурою України здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №42016000000000866, за фактом протиправних фінансових механізмів, направлених на незаконне переведення безготівкових грошових коштів у готівку, зменшення податкового навантаження на вітчизняні суб'єкти господарської діяльності та розкрадання державних/бюджетних коштів в особливо великих розмірах, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 190, ч. 4 ст. 358, ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 209, ч. 3 ст. 27 ч. 2 ст. 205 Кримінального кодексу України.

Ухвалою слідчого судді Печерського районного суду м. Києва від 23.03.2017 задоволено клопотання прокурора та надано дозвіл на обшук нежилого приміщення з №1 (групи приміщень №215) в літ. А загальною площею 97,90 кв.м. за адресою: м. Київ, вул. Жилянська, буд. 59 з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 190, ч. 4 ст. 358, ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 209, ч. 3 ст. 27 ч. 2 ст. 205 Кримінального кодексу України, а також відшукання та вилучення майна у вигляді речей і документів.

Цією ухвалою надано дозвіл на вилучення оригіналів та копій установчих, реєстраційних документів, податкової звітності, банківських документів (заяв, довіреностей, доручень, карток із зразками підписів та відбитками печаток, угод, платіжних доручень, виписок по рахункам, чекових книжок та грошових чеків), митних декларацій, документів щодо замовлення та придбання валютних коштів, первинних фінансово-господарських та бухгалтерських документів (документів щодо укладання та виконання договорів, договорів з усіма змінами, доповненнями (додатками); специфікацій; актів прийому-передачі; накладних; податкових накладних; рахунків-фактур; актів приймання-здачі виконаних робіт, товарно-транспортних накладних, платіжних доручень; книг обліку придбання та продажу товарів, надання послуг, виконання робіт; реєстрів виданих та отриманих податкових накладних); фінансово-господарських документів, які відображають проведення розрахунків, рух коштів та інших документів у тому числі ТОВ Маркторг (40806112) у тому числі по взаємовідносинах із іншими фізичними та юридичними особами, а також інших підприємств з ознаками фіктивності по взаємовідносинах між ними та іншими суб'єктами господарювання; документально непідтверджених значних сум грошових коштів, отриманих в результаті протиправної діяльності; електронних носіїв інформації (жорстких дисків, флеш-накопичувачів, оптичних дисків, серверів, засобів зв'язку тощо) та інших носіїв інформації (документів), засобів зв'язку, які використовувалися під час незаконної діяльності; зіпсованих документів, чистих аркушів паперу або бланків документів з відбитками печаток, печаток та штампів вказаних ФСГД, кліше з підписами службових осіб, чорнових записів, блокнотів, робочих зошитів, документів з вільними зразками почерку та підписів службових осіб перелічених вище підприємств, а також фізичних осіб.

Враховуючи зазначене вище, в ході проведення перевірки представлених ТОВ Укрзалізпром первинних документів, бухгалтерського та податкового обліку, аналізу укладених правочинів, які висвітлюють взаємовідносини ТОВ Укрзалізпром із ТОВ "Маркторг" на предмет відповідності господарських операцій діючому законодавству, встановлено відсутність факту реального здійснення господарських операцій з придбання ТОВ Укрзалізпром товару у даного суб'єкта господарювання.

Щодо взаємовідносин з ТОВ "Бріск-Торг" матеріалами справи встановлено наступне.

ТОВ "Бріск-Торг" (податковий номер 40874250) податкова адреса: 87500 Донецька обл. Жовтневий пр-т Миру буд. 69, знаходиться на обліку в Марiупольській ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області (Центральне вiдділення). Основний вид діяльності - 25.62-механiчне оброблення металевих виробiв. Дата реєстрації 05.10.2016. Дата реєстрації платника ПДВ 01.11.2016. Кількість працівників - 1 особа.

У листопаді 2016 року ТОВ Укрзалізпром відображено придбання у ТОВ "Бріск-Торг" (податковий номер 40874250) товарів (Катушка ПРТ-У) на суму 164274грн., ПДВ 32854,80 грн., всього на суму 197128,80 грн.

До перевірки надано наступні документи: видаткова накладна №ПН-0000157 від 28.11.2016 на суму з ПДВ 197128,80 грн., ПДВ 32854,80 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Бріск-Торг" (податковий номер 40874250) - відсутні відомості про постачальника такі як: юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Бріск-Торг", підпис, не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

В наданих видаткових накладних відсутні обов'язкові реквізити: місце складання, посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції.

Договір між підприємствами, рахунок на оплату товару до перевірки не надано. Первинні документи щодо транспортування товару до перевірки не надано.

Також відповідно до інформації, розміщеної в Єдиному реєстрі судових рішень, розміщеної на офіційному сайті, встановлено що, Генеральною прокуратурою України здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №42016000000000866, за фактом протиправних фінансових механізмів, направлених на незаконне переведення безготівкових грошових коштів у готівку, зменшення податкового навантаження на вітчизняні суб'єкти господарської діяльності та розкрадання державних/бюджетних коштів в особливо великих розмірах, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 190, ч. 4 ст. 358, ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 209, ч. 3 ст. 27 ч. 2 ст. 205 Кримінального кодексу України.

Ухвалою слідчого судді Печерського районного суду м. Києва від 23.03.2017 задоволено клопотання прокурора та надано дозвіл на обшук нежилого приміщення з № 1 (групи приміщень № 215) в літ. А загальною площею 97,90 кв.м. за адресою: м. Київ, вул. Жилянська, буд. 59 з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 190, ч. 4 ст. 358, ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 209, ч. 3 ст. 27 ч. 2 ст. 205 Кримінального кодексу України, а також відшукання та вилучення майна у вигляді речей і документів.

Цією ухвалою надано дозвіл на вилучення оригіналів та копій установчих, реєстраційних документів, податкової звітності, банківських документів (заяв, довіреностей, доручень, карток із зразками підписів та відбитками печаток, угод, платіжних доручень, виписок по рахункам, чекових книжок та грошових чеків), митних декларацій, документів щодо замовлення та придбання валютних коштів, первинних фінансово-господарських та бухгалтерських документів (документів щодо укладання та виконання договорів, договорів з усіма змінами, доповненнями (додатками); специфікацій; актів прийому-передачі; накладних; податкових накладних; рахунків-фактур; актів приймання-здачі виконаних робіт, товарно-транспортних накладних, платіжних доручень; книг обліку придбання та продажу товарів, надання послуг, виконання робіт; реєстрів виданих та отриманих податкових накладних); фінансово-господарських документів, які відображають проведення розрахунків, рух коштів та інших документів у тому числі ТОВ Брік Торг (40874250) у тому числі по взаємовідносинах із іншими фізичними та юридичними особами, а також інших підприємств з ознаками фіктивності по взаємовідносинах між ними та іншими суб'єктами господарювання; документально непідтверджених значних сум грошових коштів, отриманих в результаті протиправної діяльності; електронних носіїв інформації (жорстких дисків, флеш-накопичувачів, оптичних дисків, серверів, засобів зв'язку тощо) та інших носіїв інформації (документів), засобів зв'язку, які використовувалися під час незаконної діяльності; зіпсованих документів, чистих аркушів паперу або бланків документів з відбитками печаток, печаток та штампів вказаних ФСГД, кліше з підписами службових осіб, чорнових записів, блокнотів, робочих зошитів, документів з вільними зразками почерку та підписів службових осіб перелічених вище підприємств, а також фізичних осіб.

Враховуючи зазначене вище, в ході проведення перевірки представлених ТОВ Укрзалізпром первинних документів, бухгалтерського та податкового обліку, аналізу укладених правочинів, які висвітлюють взаємовідносини ТОВ Укрзалізпром із ТОВ Брік Торг на предмет відповідності господарських операцій діючому законодавству, встановлено відсутність факту реального здійснення господарських операцій з придбання ТОВ Укрзалізпром товару у даного суб'єкта господарювання.

Щодо взаємовідносин з ТОВ "Логістична Група" матеріалами справи встановлено наступне.

ТОВ "Логістична Група" (податковий номер 39012579), знаходиться на обліку в Кропивницькій ОДПI ГУ ДФС у Кіровоградській області. Основний вид діяльності - 46.69 - оптова торгiвля iншими машинами й устаткованням. Дата реєстрації 09.12.2013. Дата реєстрації платника ПДВ 29.01.2014. Кількість працівників - 1 особа.

У грудні 2016 року ТОВ Укрзалізпром у відображено придбання у ТОВ "Логістична Група" (податковий номер 39012579) товарів (катушка, кожух, комплект метизів для збірки, плата, шильдик) на загальну суму 190760,00грн., ПДВ 38152,00 грн., всього на суму 228912,00 грн.

До перевірки надано наступні документи: Договір поставки від 15.12.2016 №161215, місце складання м. Запоріжжя, Договір укладено ТОВ Логістична Група (Постачальник) в особі директора Іванський Віктор Іванович та ТОВ Укрзалізпром (Покупець) в особі директора Коробової Юлії Валеріївни. Предмет договору - Постачальник зобов'язується постивити Покупцю товар у відповідності до специфікацій, а Покупець прийняти та сплатити його. Сума договору складає 500000,00грн., у т.ч. ПДВ 8333,33 грн. Термін дії договору до 31.12.2016. Договір підписано та скріплено печатками. Постачальник - ТОВ Логістична Група , директор - Іванський В. І., печатка ТОВ Логістична Група . Покупець - ТОВ Укрзалізпром , директор - Коробова Ю.В., печатка ТОВ Укрзалізпром .

До господарського договору поставки від 15.12.2016 №161215 додано специфікацію переліком асортименту та кількістю товару, ціною за одиницю та сумою: Специфікація №1 від 28.12.2016 на суму 228912,00 грн.

В договорі від 15.12.2016 №161215 зазначено місце складання м. Запоріжжя та в реквізитах постачальника ТОВ Логістична Група зазначено податкову адресу м. Запоріжжя вул. Північне шосе, буд 20-Е, в той час як згідно Єдиного реєстру юридичних осіб ТОВ Логістична Група змінено податкову адресу 02.09.2016 на 25001, Кіровоградська обл., місто Кропивницький, Ленінський район, вулиця Фісановича, будинок 5.

Крім того в договорі визначена сума у т.ч. ПДВ 8333,33 грн. (вісім тисяч триста тридцять три грн. 33 коп.) не відповідає сумі договору 500000,00 (п'ятсот тисяч грн. 00 коп.), відповідно ставки податку на додану вартість згідно чинного податкового законодавства (83333,33 грн. вісім три тисячі триста тридцять три грн. 33 коп.).

Відповідно до умов договор поставки від 15.12.2016 №161215 та специфікації до нього, товар поставляється транспортними засобами Постачальника на склад Покупця, датою поставки вважається дата відгрузки товару покупцю або перевізнику, зафіксована відміткою в товарно-транспортній накладній.

Первинні документи щодо транспортування товару (товарно-транспортні накладні) до перевірки не надано.

Видаткова накладна №ПН-0000390 від 28.12.2016 на суму з ПДВ 228912,00 грн., ПДВ 38152,00 грн., місце складання не зазначено. Постачальник ТОВ "Логістична Група" (податковий номер 39012579) - відсутні відомості про постачальника такі як: юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, адреса електронної пошти та інші. Одержувач ТОВ Укрзалізпром від постачальника містить печатку ТОВ "Логістична Група", підпис , не зазначено посаду та інші дані (ПІБ), що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, від одержувача містить підпис, не зазначено посаду та ПІБ, підпис не скріплено печаткою.

В наданих видаткових накладних відсутні обов'язкові реквізити: місце складання, посади і приз віща осіб, відповідальних за здійснення господарської операції.

Також відповідно до інформації, розміщеної в Єдиному реєстрі судових рішень, розміщеної на офіційному сайті, встановлено, що Генеральною прокуратурою України здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №42016000000000866, за фактом протиправних фінансових механізмів, направлених на незаконне переведення безготівкових грошових коштів у готівку, зменшення податкового навантаження на вітчизняні суб'єкти господарської діяльності та розкрадання державних/бюджетних коштів в особливо великих розмірах, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 190, ч. 4 ст. 358, ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 209, ч. 3 ст. 27 ч. 2 ст. 205 Кримінального кодексу України.

Ухвалою слідчого судді Печерського районного суду м. Києва від 23.03.2017 задоволено клопотання прокурора та надано дозвіл на обшук нежилого приміщення з № 1 (групи приміщень № 215) в літ. А загальною площею 97,90 кв.м. за адресою: м. Київ, вул. Жилянська, буд. 59 з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 190, ч. 4 ст. 358, ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 209, ч. 3 ст. 27 ч. 2 ст. 205 КК України, а також відшукання та вилучення майна у вигляді речей і документів.

Цією ухвалою надано дозвіл на вилучення оригіналів та копій установчих, реєстраційних документів, податкової звітності, банківських документів (заяв, довіреностей, доручень, карток із зразками підписів та відбитками печаток, угод, платіжних доручень, виписок по рахункам, чекових книжок та грошових чеків), митних декларацій, документів щодо замовлення та придбання валютних коштів, первинних фінансово-господарських та бухгалтерських документів (документів щодо укладання та виконання договорів, договорів з усіма змінами, доповненнями (додатками); специфікацій; актів прийому-передачі; накладних; податкових накладних; рахунків-фактур; актів приймання-здачі виконаних робіт, товарно-транспортних накладних, платіжних доручень; книг обліку придбання та продажу товарів, надання послуг, виконання робіт; реєстрів виданих та отриманих податкових накладних); фінансово-господарських документів, які відображають проведення розрахунків, рух коштів та інших документів ТОВ Логістична Група (39012579) у тому числі по взаємовідносинах із іншими фізичними та юридичними особами, а також інших підприємств з ознаками фіктивності по взаємовідносинах між ними та іншими суб'єктами господарювання; документально непідтверджених значних сум грошових коштів, отриманих в результаті протиправної діяльності; електронних носіїв інформації (жорстких дисків, флеш-накопичувачів, оптичних дисків, серверів, засобів зв'язку тощо) та інших носіїв інформації (документів), засобів зв'язку, які використовувалися під час незаконної діяльності; зіпсованих документів, чистих аркушів паперу або бланків документів з відбитками печаток, печаток та штампів вказаних ФСГД, кліше з підписами службових осіб, чорнових записів, блокнотів, робочих зошитів, документів з вільними зразками почерку та підписів службових осіб перелічених вище підприємств, а також фізичних осіб.

Враховуючи зазначене вище, в ході проведення перевірки представлених ТОВ Укрзалізпром первинних документів, бухгалтерського та податкового обліку, аналізу укладених правочинів, які висвітлюють взаємовідносини ТОВ Укрзалізпром із ТОВ Логістична Група на предмет відповідності господарських операцій діючому законодавству, встановлено відсутність факту реального здійснення господарських операцій з придбання ТОВ Укрзалізпром товару у даного суб'єкта господарювання.

Згідно зі ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Дослідивши наявні в матеріалах справи первинні документи та оцінюючи подані сторонами докази з точки зору їх належності, допустимості, достовірності та достатності у відповідності до ст.ст. 73-76 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів прийшла до висновку, що господарські операції позивача з ТОВ Ласідора , ТОВ Сонкей , ТОВ Альт-Стандарт , ТОВ Топкрафт , ТОВ Маркторг , ТОВ Бріск-Торг , ТОВ Логістична Група не мали реального характеру о огляду на те, що підприємством ТОВ Укрзалізпром здійснено безпідставне документальне оформлення нереальних господарських операцій з одержання товару і складено первинні документи всупереч норм частини першої ст. 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні та пп. 2.1 і 2.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 №88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 року за №168/704.

Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що правомірно встановлено порушення вимог пп. а п.198.1 ст.198 Податкового Кодексу України - завищення суми податкового кредиту на загальну суму ПДВ 448838 грн. у тому числі за червень 2015 року у сумі 12938,00 грн., за липень 2015 року у сумі 188,00 грн., за квітень 2016 року у сумі 31653,00 грн., за травень 2016 року у сумі 40746,00 грн., за червень 2016 року у сумі 3300,00 грн., за липень 2016 у сумі 62021,00 грн., за вересень 2016 року у сумі 34302,00 грн., за жовтень 2016 у сумі 123050 грн., за листопад 2016 року у сумі 102487,80 грн., за грудень 2016 року у сумі 38152,00 грн. та, відповідно, правомірно прийнято спірні податкові повідомлення-рішення.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Згідно ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

За приписами ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, колегія суддів, приходить до висновку, що відповідачем, як суб'єктом владних повноважень, доведено правомірність прийнятих рішень, а тому позовні вимоги є необґрунтованими та безпідставними.

Доводи апеляційної скарги з наведених вище підстав висновків суду не спростовують.

Статтею 242 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справ

Враховуючи вище викладене, колегія суддів приходить до висновку, що рішення Харківського окружного адміністративного суду від 20.09.2018 року у справі № 820/4283/18 відповідає вимогам ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому підстави для її скасування відсутні.

Відповідно до ст. 316 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову чи ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЗАЛІЗПРОМ" залишити без задоволення.

Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 20.09.2018 по справі №820/4283/18 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України..

Головуючий суддя (підпис)О.М. Калитка Судді (підпис) (підпис) В.О. Бондар З.О. Кононенко Повний текст постанови складено 29.11.2018.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.11.2018
Оприлюднено30.11.2018
Номер документу78198125
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/4283/18

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Постанова від 26.11.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калитка О.М.

Постанова від 26.11.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калитка О.М.

Ухвала від 05.11.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калитка О.М.

Ухвала від 05.11.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калитка О.М.

Рішення від 20.09.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Ухвала від 05.06.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні