Постанова
від 05.12.2018 по справі 813/1158/18
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 грудня 2018 рокуЛьвів№ 857/1860/18

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого-судді: Кухтея Р.В.

суддів: Носа С.П., Шевчук С.М.

з участю секретаря судового засідання: Коваль Т.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю ЛТП Україна на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 22 серпня 2018 року (ухвалене головуючим-суддею Карп'як О.О., час ухвалення судового рішення 11 год 40 хв, повне судове рішення складене 30 серпня 2018 року) за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ЛТП Україна до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправними та бездіяльності, зобов'язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в :

У березні 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю ЛТП Україна (далі - ТзОВ ЛТП Україна , товариство, позивач) звернулося в суд з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (далі - ДФС України, відповідач-1) та Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області (далі - ГУ ДФС у Львівській області, відповідач-2), в якому з урахуванням збільшення позовних вимог просило визнати протиправними дії ДФС України щодо зупинення реєстрації податкових накладних ТзОВ ЛТП Україна №2 від 02.11.2017 та №3 від 17.11.2017, визнати протиправною бездіяльність ДФС України та ГУ ДФС у Львівській області щодо неприйняття документів на реєстрацію зазначених податкових накладних, визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Львівській області №618876/41085316 від 27.03.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 02.11.2017, №618844/41085316 від 27.03.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 17.11.2018, визнати протиправним та скасувати рішення комісії ДФС України №32635/41085316, №32636/41085316 від 05.04.2018, а також зобов'язати ГУ ДФС у Львівській області зареєструвати податкові накладні ТзОВ ЛТП Україна №2 від 02.11.2017 та №3 від 17.11.2017.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 22.08.2018 у задоволенні адміністративного позову було відмовлено повністю.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, ТзОВ ЛТП Україна подало апеляційну скаргу, в обґрунтування доводів якої зазначає, що суд першої інстанції не з'ясував фактичної наявності підстав зупинення реєстрації податкових накладних і подальшого витребовування первинних документів щодо операцій позивача. Відповідачами не було надано суду доказів фактичної невідповідності обсягів постачання товарів (робіт, послуг), вказаних у податкових накладних , обсягам їх придбання чи ввезення. Судом першої інстанції також не взято до уваги ту обставину, що податкові накладні складені у зв'язку з придбанням на митній території України послуг у підрядника-нерезидента, а не у зв'язку з продажем товарів (робіт, послуг), як помилково вважав контролюючий орган. Крім того, податкові накладні ТзОВ ЛТП Україна не підлягають наданню отримувачу (покупцю), відповідно підпадають під п.п.1 п.5 Критеріїв оцінки, а відтак не підпадають під Моніторинг відповідності критеріям оцінки ризиків. Вважає, що відповідачі не мали права як зупиняти реєстрацію податкових накладних, так і вимагати додаткові документи та пояснення, а також відмовляти у їх реєстрації. Також, на момент зупинення реєстрації податкових накладних Кабінетом Міністрів України не було визначено порядку їх зупинення. Тому просить скасувати рішення Львівського окружного адміністративного суду від 22.08.2018 та прийняти нове судове рішення, яким повністю задовольнити адміністративний позов.

Заслухавши суддю-доповідача, представника позивача Чорного Р.Ю., який підтримав апеляційну скаргу, представника відповідача Чабан О.С., який заперечував проти її задоволення, дослідивши наявні по справі матеріали та доводи апеляційної скарги в їх сукупності, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін, виходячи з наступного.

З матеріалів справи видно, що 22.08.2017 між позивачем (замовником) та ЗАТ Нова Енергетика-4 (підрядник) укладено договір №22082017 про технічне переоснащення виробничого корпусу ВД і частини приміщень першого поверху корпусу №3 Фінансово-Лізингової компанії Електрон-Лізи - ДП ПрАТ Концерн-Електрон по вул. О.Степанівни, 45, у м. Львові під швейне виробництво ТзОВ ЛТД Україна , відповідно до якого підрядник зобов'язується виконувати на свій власний ризик та відповідальність роботи, зазначені в договорі, використовуючи власні матеріали та інші інструменти відповідно до Проектних робіт, що підготовленні ПП НВП Інвестпроект , представленими Клієнтом (додаток 1) та відповідно до Розрахунку вартості робіт (додаток 2). Вартість Договору складається з загальної вартості акту здачі-приймання виконання робіт, але не перевищує 600 000 Євро. Вартість Договору, зазначена у пункті 3.1 цього Договору, включає винагороду підрядника за виконану роботу та всі витрати підрядника, пов'язані з виконанням зобов'язань останнього згідно з цим Договором. Сума, що сплачується за контрактну роботу (п.3.1 Договору) також включає всі податки (збори) та додаткові витрати, що сплачуються підрядником Додатку 2 Договору та пов'язані з виконанням зобов'язань підрядника по даному Договору.

На виконання умов вказаного договору, позивачем було отримано послуги (реконструкція, капітальний ремонт нежитлового приміщення) від постачальника ЗАТ Нова Енергетика-4 на підставі податкових накладних № 2 від 02.11.2017 на суму 1 716 616,1 грн, та № 3 від 17.11.2017 на суму 11 406 279,39 грн.

Відповідно до вимого п.201.1 ст.201 ПК України, позивач надіслав на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних вказані вище податкові накладні.

ДФС України зазначену податкову накладну прийняла, проте реєстрацію зупинила, про що сформувала квитанції від 30.11.2017 та 17.12.2017 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Причиною зупинення реєстрації податкових накладних стало виявлення системою моніторингу критеріїв оцінки ризиків (ЄМКОР) невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товару згідно УКТ ЗЕД : 41.00.40-00.00, оскільки податкові накладні відповідають критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом Міністерства фінансів України № 567 від 13.06.2017. Одночасно платнику податків було запропоновано надати пояснення та/або копії документів.

На виконання вимог контролюючого органу, позивач 23.03.2018 направив на адресу відповідача повідомлення №1 та №2 стосовно подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК.

Разом з тим, ДФС України прийнято рішення №618876/41085316 від 27.03.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 02.11.2017 та рішення №618844/41085316 про відмову у реєстрації податкової накладної від 17.11.2017 №3, в яких зазначено, що підставою для їх прийняття є ненадання платником податку копій документів, договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків. В якості додаткової інформації вказувалось на не подання додатку №2 до договору 22082017 від 22.08.2017, а також не можливість відкриття квитанцій та виписок банку.

Вважаючи вказані вище рішення відповідача протиправними, позивач оскаржив їх до комісії ДФС України.

05.04.2018 комісією ДФС України були прийняті рішення з питань розгляду скарг №32635/41085316 та № 32636/41085316, якими залишено скарги без задоволення, а рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄДРПН без змін, з підстав відсутності копій документів, що підтверджують реальність здійснення господарської операції.

Не погоджуючись з прийнятими рішеннями, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з того, що позивачем на час прийняття оспорюваних рішень не було надано контролюючому органу весь пакет документів, які були надані лише в судовому засіданні. Відмовляючи в задоволенні позовної вимоги про визнання протиправними та скасування рішень комісії ДФС України, суд виходив з правомірності рішень про відмову у реєстрації податкових накладних.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, вважає їх вірними та такими, що відповідають нормам матеріального та процесуального права, а також фактичним обставинам справи з огляду на наступне.

Згідно п.201 ст.201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до пункту 201.10 цієї статті, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Відповідно до п.12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246), після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України.

Згідно п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України №567 13.06.2017, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621 (далі - Наказ №567), Моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями : обсяг постачання товару/послуг, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послут за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01.01.2017 в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податків за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється); відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними п.п.215.3.1, 215.3.2 п.215.3 ст.215 розділу VI Податкового кодексу України, стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

Згідно п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються, зокрема, порядковий номер та дата складання податкової накладної/рахунку коригування; визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів за (вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику.

Такий перелік затверджений Наказом №567 та передбачає надання платником податків для критерію, зазначеного у п.п.1 п.6 Критеріїв : договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки/інвойси, акти приймання передавання товарів (робіт/послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначені в Переліку, платник податку подає до ДФС в електронному вигляді засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та нормативно правового акту щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

У відповідності до вимог п.п.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у п.п. в п.201.16.1, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/рахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до п.п.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (п.п.201.16.3 п.201.16 ст.201 цього Кодексу).

Згідно п.2 Порядку Міністерства фінансів України №566 від 13.06.2017 Про затвердження Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , який визначає організаційні та процедурні засади діяльності комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмови в такій реєстрації, а також права та обов'язки її членів, комісія є постійним діючим колегіальним органом ДФС, що діє в межах повноважень, визначених п.201.16 ст.201 розділу V ПК України та постановою Кабінету Міністрів України №190 від 29.03.2017 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації (далі - Постанова №190).

Зазначена комісія приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та відмову у такій реєстрації.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до Постанови №190, підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є, зокрема, ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосовано процедура зупинення реєстрації згідно п.201.16 ст.201 ПК України; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Згідно п.п.201.16.3 п.201.16 ст.201 ПК України, рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до п.п.201.16.2 цієї статті.

За змістом п.п.201.16.4 п.201.16 ст. 201 ПК України, податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється за умови прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, набрання законної сили рішенням про реєстрацію відповідної податкової накладної/рахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

З урахуванням наведеного вище, колегія суддів вважає, що у платника податків виникає обов'язок перед органом ДФС, в передбачені терміни, надання певного обсягу документів по тій ПН/РК, щодо яких пройшла процедура зупинення реєстрації з метою реєстрації такої ПН/РК.

Представник відповідача зазначив, що надані суду першої інстанції документи не були предметом дослідження Комісією ДФС, оскільки не подавались. Дана обставина не заперечувалась представником позивача.

З матеріалів справи видно, що вказані вище податкові накладні були прийняті податковим органом, проте, їх реєстрацію було зупинено та запропоновано платнику податків надати пояснення та/або додаткові документи.

На виконання вимоги контролюючого органу позивачем, у відповідності до п.п.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України, ТзОВ ЛТП Україна було направлено в електронному вигляді до ДФС України платіжне доручення №1 від 02.11.2017, квитанція до податкової накладної від 02.11.2017, виписки ЄДР щодо ТзОВ ЛТП Україна , договір на виконання робіт №22082017 від 22.08.2017, договір оренди приміщення №105/2017 від 19.06.2017, додатки до договору оренди приміщення №105/2017 від 19.06.2017, специфікація №1 до акту виконання робіт №1 договору №22082017 від 22.08.2017, акт виконаних робіт №1 від 17.11.2017 до договору №22082017 від 22.08.2017, платіжні доручення №5 від 20.11.2017, №6 від 30.11.2017, №7 від 18.12.2017, №8 від 21.12.2017.

Проте, як було встановлено судом першої інстанції та підтверджено в ході апеляційного перегляду, позивач не надав додаток №2 до договору №22082017 від 22.08.2017, що підтверджується наданими представником відповідачів витягами з бази, журналу розгляду повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК.

Крім того, колегія суддів вважає необґрунтованими доводи представника позивача про те, що заблоковані податкові накладні не підлягають моніторингу, оскільки в квитанціях чітко визначено критерій, передбачений п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, за яким здійснено моніторинг податкових накладних №2 від 02.11.2017 та №3 від 17.11.2017 та зупинення їх реєстрації.

Стосовно позовних вимог позивача про визнання протиправними та скасування рішень комісії з питань розгляду скарг ДФС України №32635/41085316 та №32636/41085316 від 05.04.2018, колегія суддів зазначає, що вказані позовні вимоги є похідними вимогами від первинних позовних вимог, а з огляду на висновок суду про відмову у скасуванні рішень №618876/41085316 та №618844/41085316 від 27.03.2018 та реєстрації податкових накладних №2 від 02.11.2017 та №3 від 17.11.2017, дані позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Згідно ч.1 ст.316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Таким чином, колегія суддів приходить до висновку, що оскаржуване судове рішення прийняте відповідно до норм матеріального та процесуального права, а висновки суду першої інстанції ґрунтується на всебічному, повному та об'єктивному з'ясуванні всіх обставин, що мають значення для справи, які не спростовані доводами апеляційної скарги, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення апеляційної скарги.

Керуючись ст.ст. 308, 310, 313, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд,

п о с т а н о в и в :

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю ЛТП Україна залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 22 серпня 2018 року по справі № 813/1158/18 - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Головуючий суддя Р. В. Кухтей судді С. П. Нос С. М. Шевчук Повне судове рішення складено 10.12.2018.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.12.2018
Оприлюднено11.12.2018
Номер документу78424527
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/1158/18

Ухвала від 30.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 04.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 27.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Рішення від 25.09.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Ухвала від 03.05.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Ухвала від 08.04.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Постанова від 15.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 11.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 18.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 05.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні