ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 500/2684/18
11 грудня 2018 рокум.Тернопіль
Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі колегії суддів: головуючого судді Баранюка А.З., судді Мірінович У.А., судді Подлісної І.М. розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Монастириської районної партійної організації ВО Свобода до Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області про визнання протиправним та скасування рішення та постанови, -
ВСТАНОВИВ:
Монастириська районна партійна організація ВО Свобода (далі - позивач) звернулась до суду з адміністративним позовом до Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області (далі - відповідач), в якому просила визнати незаконним та скасувати рішення Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області від 04 грудня 2018 року №2 Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу в частині виключення ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3 кандидатами в депутати до Монастириської міської об'єднаної територіальної громади Монастириського району Тернопільської області згідно номерів в виборчому списку Монастириської районної партійної організації ВО Свобода .
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що 29.11.2018 року Монастириська міська виборча комісія Монастириського району Тернопільської області прийняла рішення, яким зареєструвала кандидатів в депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу. Згідно додатку №1 зареєстровано кандидатами в депутати по багатомандатному виборчому окрузі на Перших виборах депутатів до Мрнастириської міської об'єднаної територіальної громади Монастириського району Тернопільської області ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, від Монастириської районної партійної організації ВО Свобода . Про що громадянам ОСОБА_1 видано Монастириською міською виборчою комісією посвідчення №16 від 30.11.2018 року, ОСОБА_3 видано посвідчення №22 від 30.11.2018 року, ОСОБА_4 видано посвідчення №1 від 30.11.2018 року.
Проте, 04.12.2018 року Монастириська міська виборча комісія Монастириського району Тернопільської області прийняла рішення №2 Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу . Згідно п.2 даного рішення виключено зі списків кандидатів в депутати Монастириської міської ради 14 осіб, з яких зокрема виключено ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3 кандидатами в депутати до Монастириської міської об'єднаної територіальної громади Монастириського району Тернопільської області із виборчого списку Монастириської районної партійної організації ВО Свобода .
Позивач зазначив, що своє рішення Монастириська міська виборча комісія Монастириського району Тернопільської області аргументувала тим, що відповідно до повідомлення Центральної виборчої комісії від 04.10.2018 року кандидати в депутати до Монастириської міської об'єднаної територіальної громади ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3 включені до виборчого списку Монастириської районної партійної організації ВО Свобода , та є кандидатами у депутати до Монастириської районної ради з виборів депутатів місцевих рад 25.10.2015 року від інших партій, зокрема ОСОБА_1 та ОСОБА_2 від Монастириської районної організації у Тернопільській області Радикальної партії Олега Ляшка , а ОСОБА_3 від партії Блок Петра Порошенка Солідарність .
Позивач вказує, що не погоджується із таким рішенням Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області та зазначає, що вибори які відбулися 25.10.2015 року та вибори що відбудуться 23.12.2018 року охоплюють два різних виборчі процеси, а тому обмеження встановлені частиною 5 статті 35 Закону України Про місцеві вибори не підлягають застосуванню, відтак Монастириською міською виборчою комісією Монастириського району Тернопільської області порушено право Монастириської районної партійної організації ВО Свобода на участь у Перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 23 грудня 2018 року.
Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 10.12.2018 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження та призначено у справі судове засідання на 11.12.2018 року о 14 год. 00 хв.
Представник позивача 10.12.2018 року подав до суду письмову заяву про збільшення позовних вимог та просив визнати незаконними та скасувати постанову №37 від 04 грудня 2018 року Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу від 04 грудня 2018 року в частині скасування реєстрації ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3 та рішення Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області від 04 грудня 2018 року №2 Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу в частині виключення ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3 кандидатами в депутати. Також у даній заяві уточнив відомості щодо позивача та зазначив, що кандидати в депутати ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3 є членами ВО Свобода та не являються членами інших політичних партій.
11.12.2018 року представник позивача в судове засідання не прибув, проте подав до суду заяву, в якій просив проводити розгляд справи без його участі у письмовому провадженні.
Відповідач в судове засідання також не прибув, відзиву на позов, у вказаний ухвалою про відкриття провадження від 10.12.2018 р. термін не подав, проте надіслав на адресу суду електронною поштою 10.12.18р. заяву про розгляд даної справи без участі його представника. Вказав, що позовні вимоги не визнає. Разом із вказаною заявою, відповідачем було надіслано копії постанови Монастириської міської виборчої комісії №37 від 04.12.2018 із додатками та рішення №2 від 04.12.2018 із додатками.
У відповідності до ч.3 ст.194 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), учасник справи має право заяви клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.
Дослідивши подані суду письмові докази, всебічно, повно і об'єктивно розглянувши у судовому процесі всі обставини справи в їх сукупності, суд встановив наступне.
Постановою Центральної виборчої комісії Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 23 грудня 2018 року від 12.10.2018 №156 перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів за переліками згідно з додатками 1 - 22 призначено на неділю, 23.12.2018 року.
Як слідує з матеріалів справи, 29.11.2018 р. Монастириська міська виборча комісія Монастириського району Тернопільської області прийняла рішення, згідно якого зареєструвала кандидатів в депутати Монастириської міської ради в багатомандатному виборчому окрузі та кандидатів в одномандатному виборчому окрузі з виборів Монастириського міського голови.
Проте, 04.12.2018 р. прийняла рішення №2 Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу відповідно до пункту 2 якого виключила з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради в багатомандатному виборчому окрузі, серед інших, ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, які були висунуті Монастириською районною партійною організацією ВО Свобода та зареєстровані Монастириською міською виборчою комісією Монастириського району Тернопільської області відповідно до рішення від 29.11.2018 року.
Крім того, пунктом 1 постанови Монастириської міської виборчої комісії №37 від 04.12.2018 року скасовано реєстрацію кандидатів в депутати в багатомандатному виборчому окрузі до Монастириської міської ради в кількості 14 осіб, серед яких кандидати які були висунуті Монастириською районною партійною організацією ВО Свобода ОСОБА_1, ОСОБА_2 та ОСОБА_3.
Як вбачається із мотивувальної частини постанови Монастириської міської виборчої комісії №37 та Списку виключення з виборчих списків кандидатів у депутати по багатомандатному виборчому окрузі до Монастириської міської ради Рішення №2 від 04.12.2018 р., щодо порушення порядку висування ОСОБА_6 зазначено: висування кандидатом у депутати місцевими організаціями різних політичних партій на чергових місцевих виборах 25.10.2015 р. від партії Блок Петра Порошенка Солідарність , щодо порушення порядку висування ОСОБА_2 та ОСОБА_1 зазначено: висування кандидатом у депутати місцевими організаціями різних політичних партій на чергових місцевих виборах 25.10.2015 р. від політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка .
Підставою для такого висновку, як видно зі змісту мотивувальної частини постанови №37, слугував лист Центральної виборчої Комісії №21-33/1-2125 від 03.12.2018 про відомості щодо кандидатів у депутати, зареєстрованих у багатомандатних виборчих округах, стосовно яких виявлено можливі порушення порядку висування, встановленого частинами 4 та 5 статті 35 Закону України Про місцеві вибори .
Не погоджуючись із рішенням відповідача позивач звернувся із даним адміністративним позовом до суду.
Визначаючись щодо позовних вимог, суд виходить з наступного.
Відповідно до частини другої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Законом, який визначає основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост є Закон України Про місцеві вибори №595-VIII від 14.07.2015 (далі - Закон №595-VIII).
Статтею 10 Закону №595-VIII передбачено, що право висування кандидатів належить громадянам України, які мають право голосу. Це право реалізується громадянами України відповідно через республіканські в Автономній Республіці Крим, обласні, районні, міські, районні у містах організації політичних партій (далі - місцеві організації партій) або шляхом самовисування відповідно до цього Закону.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону № 595-VIII кандидати у депутати в багатомандатному виборчому окрузі, включені до виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації партії, реєструються відповідною територіальною виборчою комісією в разі дотримання умов, передбачених статтею 38 цього Закону.
До повноважень міської, районної в місті (у містах, де утворені районні у місті ради) територіальної виборчої комісії у відповідності до приписів частини п'ятої статті 25 Закону України Про місцеві вибори належать, зокрема: 4) реєстрація кандидатів у депутати відповідно міської, районної у місті ради, включених до виборчих списків кандидатів у депутати місцевих організацій політичних партій, представників, уповноважених осіб місцевих організацій партій - суб'єктів відповідного виборчого процесу, видача їм посвідчення; 5) розгляд питання щодо скасування рішення про реєстрацію кандидатів у випадках, передбачених цим Законом.
Загальний порядок висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости регулюється статтею 35 Закону України Про місцеві вибори .
Відповідно до частини 1 статті 35 Закону України Про місцеві вибори висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости розпочинається за 34 дні до дня голосування.
Згідно частини 2 статті 35 цього Закону встановлено, що право висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, в тому числі міст Києва та Севастополя, районної у місті ради реалізується виборцями у відповідних багатомандатних виборчих округах через місцеві організації партій у порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідно до частини 3 статті 35 Закону України Про місцеві вибори місцева організація партії може висувати кандидатів на місцевих виборах за умови, що відповідна місцева (республіканська в Автономній Республіці Крим, обласна, районна, міська, районна у місті) організація партії зареєстрована в установленому законом порядку, з урахуванням обмежень частини другої статті 12 цього Закону.
Частиною 4 статті 35 Закону України Про місцеві вибори встановлено, що особа не може бути висунута кандидатом у депутати у багатомандатному виборчому окрузі більше ніж до однієї місцевої ради відповідного рівня (більше ніж до однієї обласної, однієї районної, однієї міської, однієї районної в місті ради).
Особа, з урахуванням вимог частини четвертої цієї статті, може одночасно бути висунута кандидатом у депутати місцевих рад, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови або старости шляхом висування місцевою організацією лише однієї політичної партії або лише шляхом самовисування (частина 5 статті 35 Закону України Про місцеві вибори ).
Згідно частини 2 статті 41 Закону України Про місцеві вибори подання документів до територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі закінчується за 24 дні до дня голосування.
Територіальна виборча комісія не пізніш як на третій день з дня прийняття документів, зазначених у частині першій статті 38 цього Закону, але не пізніш як за 23 дні до дня голосування приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів), включених до виборчого списку кандидатів у депутати. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття надсилається (видається) представнику місцевої - організації партії, від якої висунуті кандидати в депутати (частина 9 статті 41 Закону України "Про місцеві вибори").
Частиною восьмою статті 41 Закону України Про місцеві вибори передбачено наслідки подвійної реєстрації одним і тим же кандидатом на посаду, зокрема, міського голови шляхом самовисування та у депутати міської ради від політичної партії.
Так, у відповідності до частини 8 статті 41 Закону, у разі якщо особа, включена за її письмовою заявою про згоду балотуватися за виборчим списком кандидатів у депутати від місцевої організації політичної партії, включена за її письмовою заявою про згоду балотуватися за виборчим списком кандидатів у депутати від місцевої організації іншої політичної партії та (або) висунута за її письмовою заявою про згоду балотуватися кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, старости від місцевої організації іншої політичної партії або шляхом самовисування, відповідні територіальні виборчі комісії виключають таку особу з усіх виборчих списків, до яких вона була включена, скасовують її реєстрацію як кандидата в депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, про що повідомляють відповідні місцеві організації партій та цю особу.
Статтею 47 Закону України Про місцеві вибори визначено порядок та підстави скасування рішення про реєстрацію кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости.
Частиною 1 та 2 статті 47 Закону України Про місцеві вибори передбачено, що територіальна виборча комісія скасовує рішення про реєстрацію кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, а також скасовує рішення в частині реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі окремого кандидата в депутати, включеного до виборчого списку від місцевої організації партії, з виключенням його з виборчого списку, зокрема, в разі порушення вимог частин третьої - п'ятої статті 35 цього Закону.
Частиною 3 цієї ж статті встановлено, що територіальна виборча комісія може скасувати рішення про реєстрацію кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости не пізніше ніж за 18 днів до дня голосування.
У разі надходження від Центральної виборчої комісії повідомлення про порушення кандидатами вимог частин четвертої - п'ятої статті 35 цього Закону відповідна територіальна виборча комісія зобов'язана розглянути зазначене питання на своєму засіданні та прийняти відповідне рішення в межах строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
З встановлених в судовому засіданні обставин слідує, що підставами для скасування реєстрації та виключення зі списків кандидатів в депутати до Монастириської міської ради від Монастириської районної партійної організації ВО Свобода слугував лист Центральної виборчої Комісії №21-33/1-2125 від 03.12.2018, в якому було зазначено про можливі порушення з вимог ч.ч.3-5 ст.35 Закону України Про місцеві вибори , зокрема наведена інформація про реєстрацію ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, як кандидатів в депутати до Монастириської районної ради від інших політичних партій на чергових виборах, що відбулись 25.10.2015 р. Саме дані обставини і були покладені в основу оскаржуваної постанови та рішення.
З вищенаведеними висновками виборчої комісії суд не погоджується виходячи з наступного.
За змістом ст.11 Закону України Про місцеві вибори виборчий процес починається з оголошення відповідною виборчою комісією про його початок та завершується через 15 днів після офіційного оприлюднення результатів місцевих виборів у порядку передбаченому Законом.
Відповідно до Постанови Центральної виборчої комісії Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 23 грудня 2018 року від 12.10.2018 №156 виборчий процес по даних виборах розпочався 12.10.2018.
Відповідно до ч.3 ст.11 даної Постанови одним із етапів виборчого процесу є висування та реєстрація кандидатів.
З аналізу наведених норм, суд приходить до висновку, що передбачена законодавством про місцеві вибори заборона особі бути кандидатом у депутати у багатомандатному виборчому окрузі більше ніж до однієї місцевої ради відповідного рівня (більше ніж до однієї обласної, однієї районної, однієї міської, однієї районної в місті ради) та бути одночасно висунутою кандидатом у депутати місцевих рад, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови або старости від різних політичних сил встановлена в межах проведення одного виборчого процесу. Таким чином, вибори, що відбулися 25.10.2015 року та вибори, що відбудуться 23.12.2018 року охоплюють два різних виборчих процеси, а тому обмеження встановленні частиною 5 статті 35 Закону України Про місцеві вибори у даному випадку не підлягають застосуванню.
Отже, порушення позивачем частини 5 статті 35 Закону України Про місцеві вибори не знайшли свого підтвердження в ході розгляду справи.
Крім цього, статтею 27 Закону України Про місцеві вибори встановлено порядок роботи виборчої комісії.
Згідно положень вказаної статті, Центральна виборча комісія організовує свою роботу відповідно до Закону України Про Центральну виборчу комісію та Регламенту Центральної виборчої комісії. Територіальні та дільничні виборчі комісії організовують свою роботу відповідно до вимог цього Закону у формі відкритих засідань. Виборча комісія є колегіальним органом. Проведення голосування виборців не є засіданням дільничної виборчої комісії.
Основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою виборчої комісії, у разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. На письмову вимогу не менш як третини складу виборчої комісії голова виборчої комісії або його заступник зобов'язаний скликати засідання комісії не пізніше наступного дня після отримання такої вимоги. У разі необхідності засідання виборчої комісії може бути скликане за рішенням виборчої комісії вищого рівня.
Перше засідання виборчої комісії скликається не пізніш як на другий день з дня формування її складу (утворення), а наступні засідання - у разі необхідності.
Засідання виборчої комісії є повноважним за умови присутності на ньому більше половини членів комісії від складу цієї комісії.
Засідання виборчої комісії скликається з обов'язковим повідомленням усіх членів комісії про час, місце проведення засідання та його порядок денний. З метою дотримання при розгляді питань порядку денного права особи на участь у процесі прийняття рішення на засідання виборчої комісії запрошуються заявники та інші заінтересовані особи. Неприбуття на засідання виборчої комісії осіб, які були належним чином повідомлені про нього, не перешкоджає розгляду питань порядку денного (частина 5 статті 27 Закону України Про місцеві вибори ).
Постановою Центральної виборчої комісії від 05 вересня 2015 року № 228 затверджено Порядок організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів.
Пунктом 3.4 Постанови Про Порядок організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів від 5 вересня 2015 року № 228 передбачено, що засідання виборчої комісії скликається з обов'язковим повідомленням усіх членів комісії, заявників та інших заінтересованих осіб.
Суд зазначає, що доказів повідомлення ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, як зацікавленої особи, про засідання Монастириської міської виборчої комісії яке відбулось 04.12.2018, відповідачем суду не надано.
З урахуванням зазначених обставин, беручи до уваги наявність порушення прав позивача у виборчому процесі, з метою захисту порушених прав, колегія суддів дійшла висновку про необхідність задоволення позовних вимог щодо визнання протиправним та скасування Рішення №2 від 04.12.2018 Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області в частині виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому окрузі ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, які були висунуті Монастириською районною партійною організацією ВО Свобода , а також визнання протиправною та скасування пункту 1 постанови Монастириської міської виборчої комісії №37 від 04.12.2018 р. в частині скасування реєстрації кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому окрузі ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, які були висунуті Монастириською районною партійною організацією Свобода .
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Всупереч цим вимогам КАС України відповідачем як суб'єктом владних повноважень не доведено правомірність оскаржуваних рішень.
Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
На підставі викладеного, суд дійшов висновку про те, що під час прийняття спірних рішень відповідач діяв не на підставі та не у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; необґрунтовано, без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не розсудливо та не пропорційно.
Підсумовуючи зазначене, суд дійшов висновку, що адміністративний позов належить задовольнити в повному обсязі.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250, 271, 273, 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Визнати протиравним та скасувати рішення Монастириської міської виборчої комісії Монастирського району Тернопільської області від 04 грудня 2018 року №2 Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу в частині виключення кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів Монастириської міської ради висунутих Монастириською районною партійною організацією ВО Свобода ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3.
3. Визнати незаконною та скасувати постанову Монастириської міської виборчої комісії Монастирського району Тернопільської області від 04 грудня 2018 року №37 Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу в частині скасування реєстрації кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів Монастириської міської ради висунутих Монастириською районною партійною організацією ВО Свобода ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3.
Реквізити сторін: позивач - 48300, Тернопільська область, Монастириський район, м. Монастириська, вул. Сагайдачного, 2, код ЄДРПОУ 35172531; відповідач - 48300, Тернопільська область, Монастириський район, м. Монастириська, вул. Шевченка, 19, код ЄДРПОУ 34039816.
Невідкладно повідомити комісію вищого рівня про ухвалене судом рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в дводенний строк з дня їх проголошення.
Повне судове рішення складено 11 грудня 2018 року.
Головуючий суддя Баранюк А.З.
суддя Мірінович У.А.
суддя Подлісна І.М.
копія вірна
Суддя Баранюк А.З.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.12.2018 |
Оприлюднено | 12.12.2018 |
Номер документу | 78464420 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Баранюк Андрій Зіновійович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Баранюк Андрій Зіновійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні