Рішення
від 04.12.2018 по справі 2140/1905/18
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 грудня 2018 р.м. ХерсонСправа № 2140/1905/18

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Василяки Д.К.,

при секретарі: Собчук Є.В., за участю представника позивача Андрієць А.С., представника відповідачів Незгоди Є.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного провадження матеріали адміністративної справи за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "КАВІ" до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, Державної фіскальної служби України про скасування рішень та зобов'язання вчинити певні дії,

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю "КАВІ" (далі по тексту - ТОВ "КАВІ" або позивач) звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (далі по тесту - відповідач - 1), Державної фіскальної служби України (далі по тексту - відповідач-2) про скасування рішень та зобов'язання вчинити певні дії.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що 15.11.2017р. ПрАТ "Нова Лінія" перерахувала позивачу аванс в сумі 331 427,23 грн. як часткова передплата по рахункам-фактурам № 135 від 31.08.2017р., рах-фак. № 136 від 31.08.17р. та рах-фак. № 223 від 21.09.2017р. Замовлення ПрАТ "Нова Лінія" надсилаються різними менеджерами, на різні партії поставки (звичайний товар, акційний товар, товар зі знижкою), тому на кожне замовлення виставляється окремий рахунок-фактура). Відтак, при отримані оплати за трьома різними рахунками-фактурами, ТОВ "Каві" виписано три податкові накладні на основі трьох рахунків.

Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 та п.187 ПКУ ТОВ "КАВІ" складено податкові накладні № 351 від 15.11.2017р. на суму 84 193,87 грн., № 352 від 15.11.2017р. на суму 208 624,31 грн., № 353 від 15.11.2017р. на суму 38 609,05 грн., за першою подією - часткова передплата за товар 15.11.2017р. та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних.

24.11.17р. надійшов лист від ПрАТ "Нова Лінія", відповідно до якого просив на підставі листа ДФСУ № 2519/6/99-99-15-03-02-15 ЛПК від 06.11.17р. відсторнувати виписані податкові накладні №353 від 15.11.17р. реєстр. номер 9346665292, № 352 від 15.11.17 р. реєстр. номер 9346661116, № 351 від 15.11.17р., реєстр. номер 9346621795 і виписати одну на всю суму передплати, таким чином зібрати всю номенклатуру трьох рахунків- фактур в одну податкову накладну. На підставі вказаного позивачем складено податкову накладну ПН № 407 від 15.11.2017р. на суму 331 427,23 грн. (реєстраційний номер 9253070619).

Згідно отриманої квитанції № 1 від 28.11.2017р. розрахунки-коригування № 65, 66, 67 від 15.11.17р. на відсторнування зобов'язань по податкових накладних № 351, 352, 353 від 15.11.2017р. прийняті, але реєстрацію зупинено через відповідність критеріям оцінки ступеня ризиків визначеним підпунктом 3 пункту 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення РК в ЄР.

Позивачем направлено пакет документів на підтвердження реальності здійснення операції. Проте, рішенням комісії ДФС відмовлено у реєстрації Згідно рішенням комісії ДФС (квитанції не отримано ) було відмовлено у реєстрації розрахунків-коригування № 65, 66, 67 від 15.11.2017р.

Вказану відмову позивач вважає протиправною та просить її скасувати.

Ухвалою від 20.09.2018 р. позовну заяву залишено без руху та надано позивачу строк для усунення її недоліків. Позивач недоліки позовної заяви усунув.

Ухвалою суду від 05.10.2018 р. у справі відкрито спрощене провадження.

Ухвалою суду від 06.11.2018 р. у справі залучено другого відповідача.

16 листопада 2018 року від відповідача-1 надійшов відзив на позов, який обґрунтовано тим, що позивачу запропоновано надати пояснення та копії підтверджуючих документів, достатніх для прийняття рішення по розрахунку коригуванні в Реєстрі. Позивачем направлено пояснення та копії документів.

За результатами розгляду повідомлення, комісією Головного управління ДФС у Херсонській області прийнято рішення, а саме:

- від 08.12.2017 №380196/41281404 про відмову у реєстрації розрахунку коригування від 15.11.2017 №67 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

- від 08.12.2017 №380195/41281404 про відмову у реєстрації розрахунку

коригування від 15.11.2017 №66 в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

Підставою відмови у реєстрації розрахунків коригування №66, №67 та прийнятих рішень від 08.12.2017 №380195/41281404 та №380196/41281404 є надання платником податків копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

На підставі вказаного в задоволенні позовних вимог просив відмовити.

22 листопада 2018 року від відповідача - 2 надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого просить в задоволенні позовних вимог відмовити.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав.

Представник відповідачів в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечував.

Розглянувши подані документи, заслухавши вступне слово представника позивача, представника відповідачів, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду спору по суті, суд приходить до наступного: основним видом діяльності товариства з обмеженою відповідальністю "КАВІ" за КВЕД - 46.44 - оптова торгівля фарфором, скляним посудом та засобами для чищення.

Судом встановлено, 24 липня 2018 року між ТОВ "КАВІ" та ПрАТ "Нова Лінія" укладено договір поставки № 402700 відповідно до умов якого, постачальник зобов'язується поставити покупцеві товар у встановлені строки, а покупець зобов'язується приймати такий товар та сплачувати на умовах договору.

На підставі договору поставки від 24.07.2017 №402700 укладеного між ПрАТ "Нова Лінія" (покупець) та ТОВ "КАВІ" (продавець) сформовано три рахунки - фактури від 31.08.2017 № 135, від 31.08.2017 № 13 та від 21.09.2017 №223.

15.11.2017 ПрАТ "Нова Лінія" здійснила часткову передплату та перерахувала кошти на розрахунковий рахунок позивача грошові кошти у загальній сумі 331427,23 грн.

Позивачем, у відповідності до вимог п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, по здійсненій операції з часткової оплати товарів складено податкові накладні, а саме:

- від 15.11.2017 №351 на загальну суму 84193,87 гривень,

- від 15.11.2017 №352 на загальну суму 208624,31 гривень,

- від 15.11.2017 № 353 на загальну суму 38609,05 гривень та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В подальшому, на підставі ПрАТ "Нова Лінія" на підставі листа ДФСУ № 2519/6/99-99-15-03-02-15ЛПК від 06.11.17 р. позивач сформував одну податкову накладну по трьом рахункам - фактурам.

Крім того, позивач здійснює та реєструє розрахунки коригування від 28.11.2017 №65, №66, №67 на виписані податкові накладні від 15.11.2017 №351, №352, №353.

Згідно квитанції №1 від 28.11.2017 розрахунки коригування від 28.11.2017 №65, №66, №67 на виписані податкові накладні від 15.11.2017 №351, №352, №353 прийняті, але реєстрацію зупинено через відповідність критеріям оцінки ступеня ризиків визначеним підпункту 3 п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення РК в Єдиному державному реєстрі податкових накладних та запропоновано Позивачеві надати пояснення та документи.

ТОВ "КАВІ" направлено на адресу ДФС повідомлення № 6 від 04.12.2017р., № 7 від 04.12.2017р., № 8 від 04.12.2017р. щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим РК, а саме :

1) Копія договору поставки № 402700 від 24.07.17р. укладеного між ПрАТ "НОВА ЛІНІЯ" та ТОВ "КАВІ".

2) Банківська виписка від 15.11.2017р. з ПАТ "Альфа-банк"

3) Лист по е-мейл від ПрАТ "НОВА ЛІНІЯ" від 24.11.17р.

4) Рахунок № 135 від 31.08.17р.

5) Рахунок № 136 від 31.08. 17р.

6) Рахунок №223 від 21.09.17р.

08 грудня 2017 року Комісією ДФС України прийнято рішення №380195/41281404 про відмову у реєстрації рахунку - коригування № 66 та № 380196/41281404 про відмову у реєстрації рахунку - коригування № 67. У даних рішеннях зазначено, що підставою їх прийняття є ненадання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ФДС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне: відповідно підпунктів а, б пункту 185.1 статті 185 ПК України, об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010 (далі по тексту - Порядок №1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - розрахунок коригування) - електронний документ, який складається платником податку до податкової накладної відповідно до вимог Кодексу в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Пунктом 12 Порядку №1246 визначено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Аналогічні норми містить пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України (в редакції, яка була чинною на час подання розрахунку коригування), у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування;

в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

28.11. 2017 р. позивачу направлено квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК № 66, 67.

Зі змісту даних квитанцій встановлено, що контролюючим органом сформовано висновок про відповідність податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених підпунктом 3 пунктом 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації розрахунку коригування в ЄРПН, затверджених наказом Мінфіну від 13.06.2017 №567.

Відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (підпункт 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 ПК України).

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 ПК України.

У порядку визначеному підпунктом 201.16.2 пункту 201.6 статті 201 ПК України, позивачем було направлено на адресу Державної фіскальної служби копії документів до господарських операцій за договором з ПрАТ "Нова Лінія".

Дані документи направляються податковим органом за місцем обліку платника податків відповідно підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України до Комісії ДФС України для прийняття рішення щодо реєстрації податкових накладних.

Абзацом 1 Постанови Кабінету Міністрів України "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" №190 від 29.03.2017 (далі - Постанова №190) установлено, що комісія Державної фіскальної служби (далі - комісія ДФС) приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

Абзацом 2 Постанови №190 визначено, що підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;

ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу;

надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Відповідачем у квитанціях від 28.11.2017р. вказано, що розрахунок коригування відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків визначених пп. 3 п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПК в ЄР.

Відповідно до пп. 3 п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями, зокрема, розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку на додану вартість, якщо передбачається зміна вартості товару/послуг більше ніж удвічі та/або зміна номенклатури товарів/послуг (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для кодів послуг відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів).

При цьому, у рішеннях комісії Державної фіскальної служби повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної зазначено підставу для відмови у реєстрації розрахунку коригування - ненадання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ФДС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Проте суд зазначає, що рішення комісії Державної фіскальної служби повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку, або "надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування", або "надання платником податку копій документів, які не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування".

Таким чином, оскаржувані рішення комісії не містять чіткого визначення підстав для їх прийняття Комісією.

Аналізуючи вказане, суд робить висновок, що оскаржувані рішення є необґрунтованими, оскільки платником податків надано всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарської операції за податковими накладними у рахунку коригуванні яких відмовлено, ненадання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ФДС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування саме: податкові накладні № 351, №352, №353, № 407 від 15.11.2017 р., договором поставки № 402700 від 24.07.2017 р., рахунками - фактурами № СФ-000135 від 31.08.2017 р., № СФ-0000136 від 31.08.2017 р., № СФ-0000223 від 21.09.2017 р.

При цьому, в ході розгляду справи відповідачами не спростовано чинність первинної документації наявної у позивача по господарським операціям за договором поставки, як і не зміг пояснити підстави для застосування до розрахунків - коригування пп. 3 п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Крім того, суд звертає увагу, що оскаржувані рішення комісії Державної фіскальної служби України від 08.12.2017 року №380195/41281404, № 380196/41281404 є актом індивідуальної дії.

При цьому, правовий акт індивідуальної дії виданий суб'єктом владних повноважень документ, прийнятий із метою реалізації положень нормативно-правового акту (актів) щодо конкретної життєвої ситуації, не містить загальнообов'язкових правил поведінки та стосується прав і обов'язків чітко визначеного суб'єкта (суб'єктів), якому він адресований.

Загальною рисою, яка відрізняє індивідуальні акти управління, є їх виражений правозастосовний характер.

Головною рисою таких актів є їхня конкретність (гранична чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб'єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв'язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених цими актами; чітка відповідність такого акта нормам чинного законодавства.

При цьому, оскаржуване рішення фіскального органу не відповідає критеріям чіткості та зрозумілості акта індивідуальної дії, та породжує його неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на можливість реалізації права або виконання обов'язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб'єкта владних повноважень.

Таким чином, позовна вимога про скасування рішень комісії ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову у такій реєстрації від 08.12.2017 р. №380195/41281404, № 380196/41281404 підлягає задоволенню. При цьому, для захисту порушених прав позивача у повному обсязі, суд робить висновок щодо необхідності визнання вказаних рішення протиправними.

Щодо позовної вимоги щодо зобов'язання здійснити реєстрацію рахунків - коригування суд зазначає, що це є втручанням в дискреційні повноваження відповідача. Таким чином, на думку суду, належним способом захисту порушених прав позивача є зобов'язання відповідача вжити заходи щодо реєстрації рахунку - коригування № 66, № 67 від 15.11.2017 р.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно ч. 1 ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У зв'язку з цим, суд, аналізуючи викладене приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Судові витрати розподілено відповідно до ст. 139 КАС України.

Керуючись ст.ст. 77, 90, 241-246, 255 КАС України, суд -

вирішив :

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "КАВІ" (73026, м. Херсон, вул. Потьомкінська, буд. 103, кв.152 А, код ЄДРПОУ 41281404) до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (73003, проспект Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 39394259), Державної фіскальної служби України (МСП 04655, Львівська площа, 8, м. Київ-53, код ЄДРПОУ 39292197) про скасування рішень та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ДФСУ, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову у такій реєстрації від 08.12.2017 р. № 380195/41281404.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ДФСУ, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову у такій реєстрації від 08.12.2017 р. № 380196/41281404.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України вжити заходи щодо реєстрації рахунку - коригування № 66 від 15.11.2017 р.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України вжити заходи щодо реєстрації рахунку - коригування № 67 від 15.11.2017 р.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П'ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції,який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 10 грудня 2018 р.

Суддя Василяка Д.К.

кат. 8

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.12.2018
Оприлюднено13.12.2018
Номер документу78492878
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2140/1905/18

Ухвала від 12.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 27.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Постанова від 18.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Постанова від 18.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 15.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 14.03.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 19.02.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 17.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Рішення від 04.12.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні