ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №813/2208/18
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 грудня 2018 року м.Львів
Львівський окружний адміністративний суд, головуючий суддя Гавдик З.В., секретар судового засідання Палюк М.М., розглянувши в судовому засіданні адміністративну справу № 813/2208/18 за
позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Гартекс , представник - Шокало В.С. до Головного управління ДФС у Львівській області, представник - Шийович С.Я. Державної фіскальної служби України, представник - Шийович С.Я. про визнання протиправним і скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю Гартекс звернулося з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України та ГУ ДФС у Львівській області про визнання протиправним і скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №671357/32569544 від 27.04.2018 року та зобов'язання зареєструвати податкову накладну від 05.12.2017 № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачем у зв'язку наданням послуг ТОВ МКС ФАСАД , вчинено дії щодо складання податкової накладної № 6 від 05.12.2017 року та реєстрації її в Єдиному реєстрі податкових накладних.
26.04.2018 року через зупинення реєстрації вказаної податкової накладної, позивачем засобами електронного зв'язку подано органам ДФС документи щодо підтвердження реальності здійснення господарських операцій.
27.04.2018 року відповідачем прийнято спірне рішення про відмову у реєстрації податкової накладної від 05.12.2017 року № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивач вважає протиправним спірне рішення, оскільки ним надано всі документи які підтверджують інформацію щодо облаштування бетонної плити, зазначеної у податковій накладній від 05.12.2017 року № 6. Також подані платіжні документи, які підтверджують факт придбання.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив задоволити в повному обсязі.
Позиція відповідача викладена у відзиві на позовну заяву. Відповідач вказує, що оскаржуване рішення прийнято з дотриманням постанови КМ України від 29.03.2017 року №190, враховуючи ненадання платником податків документів, визначених вичерпним переліком документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , відтак є обґрунтованим та прийнятим у відповідності до вимог законодавства.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечив з підстав, наведених у відзиві, просить відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
Згідно п. 3 ч. 3 ст. 246 КАС України, суд зазначає, що ухвалою судді від 20 червня 2018 року у даній справі було відкрито спрощене провадження в адміністративній справі. Ухвалою судді від 03 вересня 2018 року постановлено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження. Протокольною ухвалою суду від 26.09.2018 року замінено неналежного відповідача - Головне управління ДФС у Львівській області на належного - Державну фіскальну службу України по другій позовній вимозі.
Судом встановлені наступні обставини:
05.12.2017 року позивачем складено податкову накладну № 6 та 27.12.2017 року надіслано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
27.12.2017 року згідно квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну прийнято, але реєстрацію зупинено, та зазначено підстави зупинення, зокрема вказано, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. З а результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 43.99.40-00.00. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів.
26.04.2018 року позивачем засобами електронного зв'язку надіслано відповідачу пояснення та копії 18 документів, в яких міститься інформація про виконані роботи, зазначені у податковій накладній, реєстрація якої зупинена, а саме:
- договір підряду від 13.11.2017 № 11/17, укладений між ТОВ Гартекс та ТОВ МКС Фасад про виконання робіт за адресою м. Львів, вул. Дж.Вашингтона та кошторис до нього, якими визначено обсяг робіт, які позивач виконав для ТОВ МКС ФАСАД ;
- акт № 11-17 приймання виконаних підрядних робіт за грудень 2017 року, яким підтверджено демонтаж існуючого покриття площею 360 кв.м., влаштування щебеневої основи площею 360 кв.м., влаштуванням бетонної плити площею 324 кв.м., а також кількість використаних матеріалів (полотно, технічна плівка, бетон фарба силова, щебень, віск, інші матеріали);
- довідку про вартість виконаних будівельних робіт від 05.12.2017 року;
- договір субпідряду від 03.05.2017 № 02/05/17, укладений між ТОВ Гартекс та ФОП ОСОБА_3 про виконання робіт з влаштування високоміцної промислової підлоги, додаток № 10 від 13.11.2017 до договору субпідряду, яким підтверджується, що субпідрядник зобов'язується на власний ризик та власними силами виконати роботи з демонтажу старої та влаштування нової бетонної плити загальною площею 400 м.кв. за адресою м.Львів, вул.Д.Вашингтона;
- кошторис до додатку № 10 до договору субпідряду від 13.11.2017 на демонтаж існуючого покриття площею 360 кв.м., влаштування щебеневої основи площею 360 кв.м. та влаштування бетонної плити площею 324 кв.м.;
- акт № 02/05/17-10 від 05.12.2017 приймання виконаних підрядних робіт за грудень 2017 року, яким підтверджено демонтаж існуючого покриття площею 360 кв.м., влаштування щебеневої основи площею 360 кв.м., влаштуванням бетонної плити площею 324 кв.м., а також кількість використаних матеріалів (щебінь, бетон.), довідку б/н від 05.12.2017 року, якою підтверджено вартість виконаних будівельних робіт (та витрат) у грудні 2017 року;
- договір найму (оренди приміщень) від 01.12.2014 № 53-5/14, укладений між ТОВ Гартекс та ТОВ Свитязь про тимчасове користування приміщень за адресою м.Львів, вул.Городоцька 174а (в яких зберігались відповідні ТМЦ, необхідні для влаштування бетонної плити);
- акти здачі-приймання виконаних послуг від 30.09.2017 № ПСВВ-00243, від 31.10.2017 № ПСВВ-00281, від 30.11.2017 № ПСВВ-00302, якими підтверджено послуги по оренді за вересень, жовтень, листопад 2017 року по найму частини приміщень і зварювального цеху відповідно до договору найму № 53-5/14 від 01.12.2014 року;
- основні засоби ТОВ Гартекс станом на 05.12.2017 року, які підтверджують наявність основних засобів у позивача;
- інформація про залишки на складах ТОВ Гартекс товарно-матеріальних цінностей від 04.12.2017, якою підтверджено наявність на балансі у позивача матеріалів, які обґрунтовують витрачені в ході робіт матеріали, які відображено у Акті №11-17 від 05.12.2017 приймання-виконання робіт;
- акт № МЦСП-000063 від 05.12.2017, яким ТОВ Гартекс списано матеріальні цінності на суму 7847,01 грн. для виконання робіт по влаштуванню бетонної підлоги для ТзОВ МКС ФАСАД ;
- акт № МЦСП-000064 від 05.12.2017, яким ТОВ Гартекс списано матеріальні цінності на суму 105709,25 грн. для виконання робіт по влаштуванню бетонної підлоги для ТзОВ МКС ФАСАД ;
- паспорт про якість бетонної суміші № 1 від 24.11.2017, виданий ТОВ ТрейдКомІнвест , яким підтверджено відповідні характеристики сировини, використаної при виконанні робіт;
- товарно-транспортні накладні від 24.11.2017 року №ТКІ/ЗП-1285, №ТКІ/ЗП-1286, №ТКІ/ЗП-1287, №ТКІ/ЗП-1289, №ТКІ/ЗП-1290, №ТКІ/ЗП-1290, №ТКІ/ЗП-1292, №ТКІ/ЗП-1298, які підтверджують постачання ТОВ Трейдкомінвест бетону ТОВ Гартекс за адресою розвантаження м. Львів, вул. Дж.Вашингтона;
- прихідні документи № 807 від 20.10.2017 року, які підтверджують придбання позивачем матеріалів для виконання робіт, платіжні доручення від 13.11.2017 року № 367, яким підтверджено перерахування коштів за влаштування бетонної підлоги.
27.04.2018 року рішенням комісії Державної фіскальної служби України, про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за № 671357/32569544 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 6 від 05.12.2017 року, з підстав ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг/, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, а також розрахункових документів, банківської виписки з особових рахунків.
Зміст спірних правовідносин полягає в тому, що позивач вважає спірне рішення протиправним та таким що підлягає скасуванню.
Вказані обставини, та зміст спірних правовідносин підтверджені наявними у справі доказами.
Згідно п. 201.16. ст. 201 ПК України (в редакції на час спірних правовідносин), реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної / розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Згідно п.п. 201.16.1. п. 201.16. ст. 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:
а) порядковий номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування;
б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування;
в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Згідно п.п. 201.16.2. п. 201.16. ст. 201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті в підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній / розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Згідно п.п. 201.16.3. п. 201.16. ст. 201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Зазначена комісія приймає рішення про:
реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.
Згідно п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року N 117, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Згідно п. 13 цього ж Порядку, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування;
2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;
3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Згідно п. 14 цього ж Порядку, перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Згідно п. 15 цього ж Порядку, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).
Згідно п 21 цього ж Порядку, підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Згідно п. 22 цього ж Порядку, рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.
Судом встановлено, що контролюючим органом сформовано квитанцію № 9279671848 від 27.12.2017 року з висновком про відповідність податкової накладної критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН, затверджених Наказом № 567 та запропоновано платнику податків надати пояснення та/або копії д .
Відповідач не зазначив змісту пропозиції щодо надання позивачу пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
26.04.2018 року позивачем засобами електронного зв'язку надіслано відповідачу пояснення та копії вищевказаних документів, в яких міститься інформація про виконані роботи, зазначені у податковій накладній, реєстрація якої зупинена.
Пунктом 14 згаданого Порядку, встановлений перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
З врахуванням змісту вказаного вище п. 14 Порядку, та переліку наданих позивачем документів, суд вважає, що у відповідача були всі підстави прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, оскільки згідно п 21 цього ж Порядку, підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є лише:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Таким чином, спірне рішення відповідача від 27.04.2018 року за № 671357/32569544, яким відмовлено позивачу у реєстрації податкової накладної № 6 від 05.12.2017 року, з підстав ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг/, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, а також розрахункових документів, банківської виписки з особових рахунків, не відповідає фактичним обставинам справи, вимогам вказаного вище законодавства, відтак є протиправним та підлягає скасуванню.
Також судом враховуються аргументи позивача щодо зобов'язання відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних вказану податкову накладну, з підстав що:
Згідно п. 201.16. ст. 201 ПК України (в редакції на час вирішення спору), реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно п. 28 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року N 117, податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:
- прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;
- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;
Згідно ч. 4 ст. 245 КАС України, у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов'язати відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб'єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб'єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов'язує суб'єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.
Таким чином позовні вимоги про зобов'язання відповідача зареєструвати податкову накладну № 6 від 05.12.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних підлягають задоволенню, оскільки позивачем виконано всі умови, визначені законом щодо такої реєстрації і вчинення такої дії не передбачає права суб'єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України підлягають відшкодуванню за рахунок бюджетних асигнувань судові витрати у вигляді судового збору, сплаченого позивачем.
Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 139, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю Гартекс (адреса: 79022, м. Львів, вул. Городоцька, 174, ЄДРПОУ 32569544) до Головного управління ДФС у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35, ЄДРПОУ 39462700), Державної фіскальної служби України (адреса: м. Київ, пл. Львівська, 8, ЄДРПОУ 39292197) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, - задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №671357/32569544 від 27.04.2018 року.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 6 від 05.12.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Стягнути з Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197, поштова адреса: 04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8) за рахунок її бюджетних асигнувань 3524 (три тисячі п'ятсот двадцять чотири) гривні сплаченого судового збору на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Гартекс (адреса: 79022, м. Львів, вул. Городоцька, 174, ЄДРПОУ 32569544).
Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення може бути оскаржене за правилами, встановленими ст. 295 -297 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно, з урахуванням положень підп.15.5 п.15 розд. VII Перехідні положення цього Кодексу
Рішення суду складено в повному обсязі 13.12.2018 року.
Суддя Гавдик З.В.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.12.2018 |
Оприлюднено | 16.12.2018 |
Номер документу | 78559312 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Гуляк Василь Васильович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні