ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
"11" грудня 2018 р. м. Київ Справа № 911/2102/18
за заявою ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю Рейлтранс (08296, Київська обл., м. Ірпінь, смт Ворзель, вул. Пролетарська, буд. 58-Б, кв. 9; код ЄДРПОУ 38874314)
до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю Рейлтранс (08296, Київська обл., м. Ірпінь, смт Ворзель, вул. Пролетарська, буд. 58-Б, кв. 9; код ЄДРПОУ 38874314)
про банкрутство
Суддя Наріжний С.Ю.
За участю секретаря Ющенко А.В.
За участю представників учасників у справі:
ліквідатор ТОВ Рейлтранс арбітражний керуючий Олефіренко О.І.
ВСТАНОВИВ:
у провадженні господарського суду Київської області знаходиться справа № 911/2102/18 за заявою ліквідатора ТОВ Рейлтранс про банкрутство ТОВ Рейлтранс з урахуванням особливостей ст. 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (надалі також: Закон про банкрутство ), прийнята до розгляду ухвалою суду від 26.09.2018.
Ухвалою господарського суду Київської області від 09.10.2018 відкрито провадження у справі № 911/2102/18; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; призначено засідання суду щодо вирішення питання про визнання Боржника банкрутом на 16.10.2018, вирішено інші процедурні питання у справі.
09.10.2018 господарським судом Київської області здійснено публікацію на веб-сайті ВГСУ оголошення № 54707 про відкриття провадження у справі № 911/2102/18 про банкрутство ТОВ Рейлтранс .
Постановою господарського суду Київської області від 16.10.2018 визнано банкрутом ТОВ Рейлтранс та відкрито його ліквідаційну процедуру; ліквідатором призначено арбітражного керуючого Олефіренка О.І.; вирішено інші процедурні питання у справі.
16.10.2018 господарським судом Київської області здійснено публікацію на веб-сайті ВГСУ повідомлення № 54847 про визнання ТОВ Рейлтранс банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
21.11.2018 до суду надійшов звіт ліквідатора Банкрута арбітражного керуючого Олефіренка О.І. від 20.11.2018 № 1 (вх. № 32652/18) за підсумками ліквідаційної процедури, з доданими документами.
Ухвалою суду від 23.11.2018 розгляд поданого звіту ліквідатора призначено в судовому засіданні на 11.12.2018.
07.12.2018 до суду надійшло клопотання ліквідатора Банкрута від 06.12.2018 № 1 (вх. № 34051/18) про залучення додаткових доказів щодо виконаної роботи.
У судове засідання 11.12.2018 з'явився ліквідатор Банкрута і надав пояснення у справі, поданий звіт за результатами ліквідаційної процедури підтримав та просив затвердити звіт і ліквідаційний баланс, ліквідувати юридичну особу Банкрута та закрити провадження у справі про банкрутство Боржника.
Суд, дослідивши матеріали справи, звіт ліквідатора з доданими доказами, заслухавши пояснення ліквідатора, встановив наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 48 Закону про банкрутство, до винесення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце подальшого їх зберігання.
Так, ліквідатором було здійснено впорядкування справ документів тривалого зберігання та передано відповідні документи до Трудового архіву ВК Ірпінської міської ради за Актами № 20, 21 від 14.11.2018, про що архівною установою було видано довідку № 01-16/172 від 14.11.2018.
Банківські рахунки Банкрута є закритими, про що свідчить відповідна довідка ГУ ДФС у Київській області від 31.10.2018 № 18921/10/10-36-56-08 та довідка АТ Альфа Банк від 21.11.2018 № 104961.
Згідно звіту ліквідатора Банкрута, з метою формування ліквідаційної маси Банкрута ліквідатором направлено низку запитів до реєструючих та контролюючих органів, у тому числі: ГУ Держпраці у Київській області щодо інформації про наявність/відсутність у Банкрута дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки і наявність технологічних транспортних засобів; Регіонального сервісного центру МВС в Київській області щодо наявності у Банкрута транспортних засобів; РВ ФДМ України по Київській області щодо наявності на балансі Боржника державного майна; ГУ регіональної статистики щодо участі Банкрута в інших юридичних особах та наявності філій і відокремлених підрозділів; ГУ Держгеокадастру у Київській області щодо наявності у Боржника земельних ділянок; Департаменту містобудування і архітектури Київської міської ради щодо надання інформації про перелік об'єктів, на які Боржником складалася проектно-кошторисна документація; Київської міської митниці ДФС України про надання відомостей щодо здійснення боржником зовнішньоекономічної діяльності; Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області щодо надання інформації про видачу Боржнику документів дозвільного чи декларативного характеру; Державної авіаційної служби України щодо прав Банкрута на авіаційні судна; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо перебування у власності Банкрута цінних паперів; Держпродспоживслужби щодо зареєстрованої за Банкрутом техніки; Державної інспекції з безпеки на транспорті щодо прав Банкрута на морські чи річкові судна.
Копії відповідних запитів та відповідей реєструючих органів додані ліквідатором Банкрута до звіту.
Так, ГУ Держпраці у Київській області листом № 11/3/18/15173 від 26.10.2018 повідомило про відсутність запитуваної інформації щодо Боржника.
Відповідно до листа Регіонального сервісного центру МВС в Київській області № 31/10-4832 від 26.10.2018, станом на 25.10.2018 за Банкрутом транспортні засоби не зареєстровано.
РВ ФДМ України по Київській області листом від 25.10.2018 № 50-06-5386 повідомило ліквідатора про відсутність запитуваної інформації щодо Банкрута.
Головне управління регіональної статистики листом від 08.11.2018 № 23-07/1918 повідомило ліквідатора про те, що Банкрут не значиться засновником суб'єктів господарської діяльності; інформація про філії (інші відокремлені підрозділи) не значиться.
Згідно листа ГУ Держгеокадастру у Київській області від 02.11.2018 № 32-10-0.222-16741/2-18, відсутні відомості щодо реєстрації за Банкрутом земельних ділянок в межах Київської області.
Департамент містобудування і архітектури Київської міської ради листом № 055-14342 від 29.10.2018 повідомив ліквідатора про те, що за реєстром містобудівної ради інформаційної бази даних Київмістобудування проектна документація Боржником до Департаменту для розгляду не надавалась.
Київська міська митниця ДФС листом № 8431/10/26-70-07 від 29.10.2018 повідомила, що Банкрут не перебуває на обліку у Київській міській митниці ДФС чи інших митницях, інформація щодо митного оформлення товару Банкрутом за період з 01.01.2015 по 25.10.2018 відсутня.
Відповідно до листа Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області від 29.10.2018 № 10/10-23/2910/02, інформація щодо видачі Боржнику документів дозвільного чи декларативного характеру відсутня.
Державна авіаційна служба України листом № 1.16-13353-18 від 29.10.2018 повідомила, що за Банкрутом повітряних суден не зареєстровано.
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом № 10/01/30925 від 24.10.2018 повідомила про відсутність Банкрута серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу для приватних акціонерних товариств та 5 відсотків і більше статутного капіталу для публічних акціонерних товариств).
Відповідно до листа Держпродспоживслужби від 29.10.2018 № 603-17-12/16777, за Банкрутом техніки не зареєстровано.
Державна інспекція з безпеки на транспорті листом від 01.11.2018 № 9306/02/15-18 скерувала ліквідатора з відповідним зверненням до Морської адміністрації та остання листом від 28.11.2018 № 916/03/15-18 повідомила ліквідатора про те, що записи щодо суден, власником або судновласником яких є Банкрут, відсутні.
Згідно звіту ліквідатора, за наслідком проведеного пошуку відповідних відомостей на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет, наявності прав Банкрута на об'єкти інтелектуальної власності, не встановлено.
Крім цього, з метою виявлення майна Банкрута, ліквідатором було отримано витяги з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, з яких вбачається, що у Банкрута відсутнє будь-яке майно.
За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута дій щодо формування ліквідаційної маси, останнім на підставі відомостей щодо інвентаризації майна Банкрута, а також на підставі відповідей реєструючих органів встановлено, що у Банкрута відсутнє майно, яке можна віднести до ліквідаційної маси Банкрута.
Відповідно до звіту ліквідатора, грошові кошти Банкрута, виявлені на банківському рахунку у сумі 39134,70 грн. були спрямовані на погашення витрат, пов'язаних з проведенням ліквідаційної процедури.
Щодо стягнення дебіторської заборгованості з ТОВ Юс-Юр ліквідатором в ході ліквідаційної процедури було встановлено, що вказана юридична особа є припиненою, що підтверджено витягом з ЄДР, що унеможливлює стягнення дебіторської заборгованості.
Так, згідно матеріалів справи, підставою для звернення до суду із заявою про банкрутство слугувала наявність у Банкрута кредиторської заборгованості у сумі 535000,00 грн. перед ФОП Пашкевич Ю.Я.
В той же час судом встановлено, що у визначений ст. 95 Закону про банкрутство строк для заявлення кредиторських вимог вказана особа не зверталась до суду з відповідною кредиторською заявою.
Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 20.11.2018, згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредитором ФОП Пашкевич Ю.Я.
Згідно звіту ліквідатора Банкрута та доданих до нього документів, матеріалів справи № 911/2102/18, останнім не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено.
Таким чином судом встановлено, що заборгованість Боржника перед кредитором ФОП Пашкевич Ю.Я., не може бути погашена в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.
Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута, за рахунок реалізації яких можливе погашення заборгованості перед ФОП Пашкевич Ю.Я., вказана заборгованість в силу ч. 5 ст. 45, ч. 4 ст. 83 Закону про банкрутство вважається погашеною.
Врахувавши вищевикладене, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута в ході ліквідаційної процедури здійснено всі необхідні заходи, передбачені Законом про банкрутство.
Судом встановлено, що провадження у даній справі про банкрутство здійснюється за спрощеною процедурою в порядку ст. 95 Закону про банкрутство, яка не передбачає формування комітету кредиторів, отже схвалення комітетом звіту ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури не вимагається.
Згідно п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.
Таким чином суд дійшов висновку про затвердження звіту ліквідатора у даній справі, ліквідацію юридичної особи ТОВ Рейлтранс та закриття провадження у справі № 911/2102/18 про банкрутство Боржника.
Керуючись ст. 232-235, 255, п. 17.5. розділу ХІ ГПК України, ст. 46, 83, 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , суд
УХВАЛИВ:
1. Затвердити звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю Рейлтранс - арбітражного керуючого Олефіренка О.І. та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю Рейлтранс (08296, Київська обл., м. Ірпінь, смт Ворзель, вул. Пролетарська, буд. 58-Б, кв. 9; код ЄДРПОУ 38874314), станом на 20.11.2018.
2. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю Рейлтранс (08296, Київська обл., м. Ірпінь, смт Ворзель, вул. Пролетарська, буд. 58-Б, кв. 9; код ЄДРПОУ 38874314).
3. Зобов'язати державного реєстратора та орган державної статистики за місцем знаходження Боржника провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю Рейлтранс (08296, Київська обл., м. Ірпінь, смт Ворзель, вул. Пролетарська, буд. 58-Б, кв. 9; код ЄДРПОУ 38874314) та виключити Товариство з обмеженою відповідальністю Рейлтранс (08296, Київська обл., м. Ірпінь, смт Ворзель, вул. Пролетарська, буд. 58-Б, кв. 9; код ЄДРПОУ 38874314) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
4. Зобов'язати ліквідатора повідомити Головне територіальне управління юстиції у Київській області про завершення ліквідаційної процедури.
5. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
6. Провадження у справі № 911/2102/18 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Рейлтранс (08296, Київська обл., м. Ірпінь, смт Ворзель, вул. Пролетарська, буд. 58-Б, кв. 9; код ЄДРПОУ 38874314) закрити.
7. Ухвалу надіслати: державному реєстратору, Головному Управлінню статистики в Київській області.
Копію ухвали надіслати: учасникам у справі про банкрутство та Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Київській області.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена протягом десяти днів з дати складення та підписання повного тексту ухвали шляхом подання апеляційної скарги до Північного апеляційного господарського суду через господарський суд Київської області.
Повний текст ухвали виготовлено і підписано 17.12.2018.
Суддя С.Ю. Наріжний
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 11.12.2018 |
Оприлюднено | 19.12.2018 |
Номер документу | 78649856 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Наріжний С.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні