Ухвала
від 17.12.2018 по справі 915/1296/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

======================================================================

УХВАЛА

17 грудня 2018 року Справа № 915/1296/17

м.Миколаїв

Банкрут: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дизель Плюс", (вул.7-а Поперечна, 3/4, м.Миколаїв, 54020, ідентифікаційний код 33853841)

Кредитори:

1. Автогосподарство УМВС України в Миколаївській області, (вул.Маршала Василевського, 63, м.Миколаїв, 54003)

2. Головне управління ДФС у Миколаївській області, (вул.Лягіна, 6, м.Миколаїв, 54001)

3. Товариство з обмеженою відповідальністю "А.С.Д.", (вул.7-а Поперечна, 3, м.Миколаїв, 54021)

4. Веселинівський районний центр зайнятості, (вул.Мозолевського, 14, смт.Веселинове, Миколаївська область, 57001)

Ліквідатор: Шестопалова Ольга Дмитрівна (АДРЕСА_1)

Суддя Давченко Т.М.

За участю

від 1-го кредитора: Павленко О.І., за довіреністю

від банкрута: ліквідатор Шестопалова О.Д.

Суть справи: про банкрутство ТОВ "Дизель Плюс"

встановив:

Ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 20.11.2018 розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута і клопотання ліквідатора від 09.11.2018 № 10/04 про встановлення оплати послуг ліквідатора, затвердження звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат, стягнення з кредиторів Автогосподарства УМВС України в Миколаївській області та Головного управління ДФС у Миколаївській області на користь арбітражного керуючого Шестопалової О.Д. оплати послуг арбітражного керуючого та витрат, понесених у зв'язку з виконанням повноважень ліквідатора банкрута призначено на 17.12.2018.

Учасники провадження у справі повідомлені про час та місце проведення судового засідання належним чином, що підтверджується наявними в матеріалах справи доказами.

Ліквідатор Шестопалова О.Д. в судовому засіданні просила затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, ліквідувати банкрута та закрити провадження у справі.

Присутній в судовому засіданні представник ініціюючого кредитора не заперечив щодо затвердження звіту та ліквідаційного балансу банкрута.

Розглянувши матеріали справи та заслухавши в судовому засіданні присутніх учасників провадження у справі, суд встановив:

01.12.2017 до Господарського суду Миколаївської області від Автогосподарства УМВС України в Миколаївській області надійшла заява від 29.11.2017 № 157/41/1-2017 про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дизель Плюс", оскільки останній не виконав своїх обов'язків по сплаті заборгованості на загальну суму 1212113,27 грн., з якої: 1182825,51 грн. боргу за недопоставку паливно-мастильних матеріалів за договорами поставки укладеними з боржником та 29287,76 грн. витрат по сплаті судового збору за рішеннями Господарського суду Миколаївської області у справах за позовами територіальних підрозділів УМВС України в Миколаївській області до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Дизель Плюс" з наступним укладенням договорів про відступлення права вимоги та заміною сторін у виконавчих провадженнях з міськрайвідділів УМВС України в Миколаївській області на кредитора - Автогосподарство УМВС України в Миколаївській області.

Ухвалою суду від 26.12.2017 відкрито провадження у справі, введено процедуру розпорядження майном боржника, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Шестопалову О.Д.

У тридцятиденний строк з дня оприлюднення на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення про порушення справи про банкрутство боржника, до суду звернулися з заявами про визнання грошових вимог наступні кредитори: Головне управління ДФС у Миколаївській області у сумі 25778,95 грн. податкової заборгованості та Товариство з обмеженою відповідальністю "А.С.Д." у сумі 4098359,04 грн.

Ухвалами суду від 18.04.2018 визнані кредиторські вимоги Головного управління ДФС у Миколаївській області у сумі 25778,95 грн. та відхилені вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "А.С.Д." у сумі 4098359,04 грн.

Ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 18.04.2018 затверджено реєстр вимог кредиторів боржника на загальну суму 1257416,22 грн. наступного змісту:

Перша черга кредиторських вимог:

Автогосподарство УМВС України в Миколаївській області у сумі 16000,00 грн.;

Головне управління ДФС у Миколаївській області у сумі 3524,00 грн.

Третя черга кредиторських вимог:

Головне управління ДФС у Миколаївській області у сумі 9171,68 грн.

Четверта черга кредиторських вимог:

Автогосподарство УМВС України в Миколаївській області у сумі 1212113,27 грн.

Шоста черга кредиторських вимог:

Головне управління ДФС у Миколаївській області у сумі 16607,27 грн.

Згідно протоколу зборів кредиторів боржника від 03.05.2018 № 1 сформовано комітет кредиторів боржника у складі однієї особи - Автогосподарства УМВС України в Миколаївській області.

Згідно протоколу зборів комітету кредиторів боржника від 03.05.2018 № 1-к прийнято рішення про: погодження дій розпорядника майна та висновок про надкритичну неплатоспроможність та доцільність застосування ліквідаційної процедури; затвердження звіту розпорядника майна за період з 27.12.2017 по 03.05.2018 у процедурі розпорядження майном боржника; схвалення звіту розпорядника майна боржника Шестопалової О.Д. про нарахування і виплату грошової винагороди в сумі 31536,84 грн., здійснення та відшкодування витрат в сумі 938,10 грн. за період з 27.12.2017 по 03.05.2018 в процедурі розпорядження майном боржника за рахунок ініціюючого кредитора; подання до Господарського суду Миколаївської області клопотання про припинення процедури розпорядження майном боржника, визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором арбітражного керуючого Шестопалову О.Д. з щомісячною виплатою основної грошової винагороди ліквідатору у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення повноважень ліквідатора за рахунок коштів кредиторів боржника пропорційно розміру їх грошових вимог до боржника.

Постановою Господарського суду Миколаївської області від 10.05.2018 припинено процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Дизель Плюс" та повноваження розпорядника майна - арбітражного керуючого Шестопалової О.Д.; визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Дизель Плюс" - банкрутом; відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Дизель Плюс" арбітражного керуючого Шестопалову Ольгу Дмитрівну.

14 травня 2018 року за № 51273 було здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "Дизель Плюс" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури боржника на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.

Ухвалами суду від 19.07.2018 затверджено звіт розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Дизель Плюс" арбітражного керуючого Шестопалової О.Д. про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період з 27.12.2017 по 03.05.2018 у сумі 31536,84 грн. грошової винагороди та 938,10 грн. відшкодування витрат; визнані грошові вимоги Веселинівського районного центру зайнятості до банкрута у сумі 3825,00 грн. (VІ черга), 3524,00 грн. (І черга) та затверджено реєстр вимог кредиторів банкрута станом на 13.07.2018 на загальну суму 3495367,02 грн., наступного змісту:

Перша черга кредиторських вимог:

Автогосподарство УМВС України в Миколаївській області у сумі 16000,00 грн.;

Головне управління ДФС у Миколаївській області у сумі 3524,00 грн.;

Веселинівський районний центр зайнятості у сумі 3524,00 грн.

Третя черга кредиторських вимог:

Головне управління ДФС у Миколаївській області у сумі 9171,68 грн.

Четверта черга кредиторських вимог:

Автогосподарство УМВС України в Миколаївській області у сумі 1212113,27 грн.

Шоста черга кредиторських вимог:

Головне управління ДФС у Миколаївській області у сумі 16607,27 грн.

Веселинівський районний центр зайнятості у сумі 3825,00 грн.

Товариство з обмеженою відповідальністю "А.С.Д." у сумі 2230601,80 грн.

Ухвалами суду від 20.11.2018 визнані грошові вимоги Головного управління ДФС у Миколаївській області до банкрута у сумі 2425,22 грн. (VІ черга), 3524,00 грн. (І черга); скасовано обтяження, заборони на відчуження, арешти, накладені на будь-яке майно Товариства з обмеженою відповідальністю "Дизель Плюс"; вилучено з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Державного реєстру обтяжень рухомого майна записи про обтяження (арешти, заборони на відчуження) стосовно майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Дизель Плюс".

Ухвалою суду від 17.12.2018 задоволено клопотання арбітражного керуючого Шестопалової О.Д. від 09.11.2018 № 10/04, з урахуванням доповнення від 07.12.2018 № 19/04; встановлено оплату послуг арбітражного керуючого Шестопалової О.Д. за виконання повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Дизель Плюс" у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання повноважень ліквідатора; затверджено звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Дизель Плюс" арбітражного керуючого Шестопалової О.Д. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період з 11.05.2018 по 30.11.2018 на загальну суму 51251,86 грн., з яких 49720,06 грн. винагорода ліквідатора та 1531,80 грн. витрати, понесені у зв'язку з виконанням повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Дизель Плюс"; стягнуто з Автогосподарства УМВС України в Миколаївській області на користь арбітражного керуючого Шестопалової О.Д. грошову винагороду та витрати, понесені у зв'язку з виконанням повноважень ліквідатора у сумі 50867,47 грн.; стягнуто з Головного управління ДФС у Миколаївській області на користь арбітражного керуючого Шестопалової О.Д. грошову винагороду та витрати, понесені у зв'язку з виконанням повноважень ліквідатора у сумі 384,39 грн.

Ліквідатор Шестопалова О.Д. виконала вимоги передбачені розділом ІІІ Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом і надала до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.

Ліквідатором проведено обстеження ТОВ Дизель Плюс за адресою: м. Миколаїв, вул. 7-а Поперечна, 3/4, у результаті якого встановлено, що керівні органи банкрута за юридичною адресою відсутні, майно, яке можливо включити до ліквідаційної маси, установчі документи та документи, які підлягають довгостроковому зберіганню, фінансово-господарські документи та документи на підтвердження наявності дебіторської заборгованості відсутні, про що складено акт обстеження станом на 11.05.2018.

Ліквідатором банкрута було направлено запит № 07-05 від 13.05.2018 керівнику ТОВ Дизель Плюс на адресу державної реєстрації ТОВ Дизель Плюс та на адресу реєстрації (місцезнаходження) керівника Кочубея О.В. з проханням виконати вимоги постанови господарського суду від 11.05.2018 у справі № 915/1296/17 та приписів ч. 6 ст. 41 Закону про банкрутство. Зазначені запити було повернуто ліквідатору відділенням поштового зв'язку з відміткою причини повернення за закінченням терміну зберігання .

Згідно листа Головного управління Національної поліції в Миколаївській області від 30.11.2018 № 2407/05/27-2018 кримінальні провадження за фактом викрадення, привласнення, вимагання офіційних документів, штампів чи печаток ТОВ Дизель Плюс або заволодіння ними шляхом шахрайства чи інших злочинних дій не реєструвались та до провадження не приймались.

Відповідно до ч. 4 ст. 41 Закону про банкрутство ліквідатором замовлено виготовлення дублікату печатки ТОВ Дизель Плюс .

З метою забезпечення збереження майна ТОВ Дизель Плюс , здійснення управління та розпорядження майном банкрута, аналізу фінансового становища, ліквідатор вживав заходів, спрямованих на пошук та виявлення майна, грошових коштів та інших цінностей банкрута.

Так, ліквідатором Шестопаловою О.Д. надіслано запити до відповідних контролюючих та реєструючих органів.

На запити ліквідатора до органу статистики Головне управління статистики у Миколаївській області повідомила ліквідатора листом від 07.02.2018 № 7-44/446-18, що за 2015-2017 роки боржник фінансову звітність та статистичну звітність до органів державної статистики не подавав.

Головне управління ДФС у Миколаївській області повідомило ліквідатора листами від 16.06.2018 № 8649/10/14-29-12-15-19, від 18.07.2018 № 9993/10/14-29-12-15-19, що остання звітність банкрута, яка подавалася до контролюючого органу - податкова звітність з податку на прибуток та фінансова звітність за 2012 рік, декларації з податку на додану вартість за період лютий - квітень 2013 року; з 30.05.2013 анульовано реєстрацію в якості платника податку на додану вартість; фінансова звітність за період з IV кварталу 2014 по I квартал 2018 банкрутом до контролюючого органу не надавалась.

Заводський Відділ Державної виконавчої служби м. Миколаїв Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області повідомив ліквідатора листом від 03.09.2018 № 52075250/14.36-41/зас, що станом на 03.09.2018 відсутні виконавчі провадження стороною яких є ТОВ Дизель Плюс , арешти припинено.

Управління Служби безпеки України в Миколаївській області повідомило ліквідатора листом від 24.08.2018 № 64/20-9613 про відсутність у банкрута спеціального дозволу на провадження діяльності, пов`язаної з державною таємницею.

Управління Держпраці у Миколаївській області повідомило ліквідатора банкрута листом від 21.06.2018 № 09/2946 про відсутність інформації щодо зареєстрованих, взятих на облік великовантажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування.

Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області повідомило ліквідатора листом від 16.07.2018 № 14.13/3053, що за банкрутом не зареєстрована сільськогосподарська техніка.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку повідомила ліквідатора листом від 05.07.2018 № 10/01/21072, що банкрут відсутній серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше) акцій приватних акціонерних товариств та (5 відсотків і більше) публічних акціонерних товариств.

Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради повідомило ліквідатора банкрута листом від 20.06.2018 № 393-02-07-23, що за банкрутом об'єкти цивільного захисту не обліковуються.

Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Миколаївській області повідомило ліквідатора листом від 20.06.2018 № 1014-2734-18, про відсутність інформації щодо наявності у банкрута документів дозвільного або декларативного характеру на будівництво, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів.

Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області повідомило ліквідатора листом від 22.06.2018 № 33-14-0.33-4701/2-18, що земельні ділянки за банкрутом в межах Миколаївської області не зареєстровані.

Регіональний сервісний центр МВС Україні в Миколаївській області повідомив ліквідатора банкрута листом від 21.06.2018 № 31/14-2190 про відсутність зареєстрованих за банкрутом транспортних засобів.

Філія Головний інформаційно-обчислювальний центр ПАТ Українська залізниця повідомила ліквідатора листом від 21.06.2018 № 36/1606, що вантажні вагони, локомотиви за банкрутом не зареєстровані.

Миколаївська митниця Державної фіскальної служби України повідомила ліквідатора листом від 22.06.2018 № 2927/10/14-70-10-27, що банкрут з 01.01.2013 в зоні діяльності Миколаївської митниці ДФС митне оформлення не здійснював, станом на 19.06.2018 на обліку не перебуває.

Державне космічне агентство України повідомило ліквідатора листом від 22.06.2018 № 3248/10-К3.3/18 про відсутність зареєстрованих за банкрутом унікальних об'єктів космічної діяльності, космічної техніки.

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Миколаївській області повідомило ліквідатора банкрута листом від 21.06.2018 № 14-18-01225, що банкрут створювався поза процедурою приватизації державного майна, інформація щодо наявності об'єктів державної власності на балансі банкрута відсутня та відсутні кредиторські вимоги.

Державна служба України з безпеки на транспорті повідомила ліквідатора листом від 03.08.2018 № 6603/02/15-18, що за наявною інформацією відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є банкрут.

Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області повідомило ліквідатора листом від 21.09.2018 № 14.42/4749, що банкрут не звертався з метою реєстрації у якості експортерів, отримання ветеринарних, фітосанітарних, карантинних сертифікатів та ліцензії на провадження господарської діяльності.

Державна служба геології та надр України повідомила ліквідатора листом від 21.09.2018 № 19006/03/12-18 про відсутність інформації щодо надання банкруту спеціального дозволу на користування надрами.

Департамент екологічної безпеки та дозвільно-ліцензійної діяльності Міністерства екології та природних ресурсів України повідомив ліквідатора листом від 10.09.2018 № 01-21/7-40, що банкруту не видавався дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами банкрута.

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області повідомило ліквідатора листом від 20.06.2018 № 06-07-1275 про відсутність дебіторської та кредиторської заборгованості до банкрута.

Миколаївське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів повідомило ліквідатора листом від 21.06.2018 № 06-401/1093, що за банкрутом, зареєстрованим у відділенні 04.02.2010, заборгованість відсутня.

Державне агентство рибного господарства України повідомило ліквідатора листом від 22.11.2018 № 3-18-17/7211-18, що документи дозвільного характеру на здійснення діяльності у галузі рибного господарства банкруту не видавались.

Державне підприємство Агентство з ідентифікації та реєстрації тварин повідомило ліквідатора листом від 20.11.2018 № 1151/8-11, що ТОВ Дизель Плюс не зареєстровано як власник тварин в Єдиному державному реєстрі тварин, а відповідно за ним не зареєстровані будь-які тварини.

Заводський районний центр зайнятості повідомив ліквідатора листом від 26.06.2018 № 594/2-18, що заборгованість зі сплати страхових внесків на випадок безробіття відсутня.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань № 1003713069 станом на 06.03.2018 ТОВ Дизель Плюс не значиться засновником інших юридичних осіб.

Згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта № 149092577 від 12.12.2018 жодного нерухомого майна за ТОВ Дизель Плюс не значиться.

Відповідно до витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 12.12.2018 № 57810064 арешти (заборони відчуження) стосовно рухомого майна банкрута відсутні.

Доступ до відомостей державних реєстрів Державної служби Інтелектуальної власності України відкрито через мережу Інтернет у загальному доступі. Відповідно до скріншотів з офіційного веб-сайту ДП Український інститут інтелектуальної власності (http://www.uipv.org/ua/bases.html) станом на 09.11.2018 за ТОВ Дизель Плюс не обліковується інтелектуальна власність.

Відповідно до реєстру цивільних повітряних суден України з офіційного сайту Державної авіаційної служби України (https://avia.gov.ua/reyestr-tsivilnih-povitryanih-suden-ukrayini/) за ТОВ Дизель Плюс не обліковуються повітряні судна на праві власності.

Рахунки банкрута в установах банків закрито, що підтверджується листом Головного управління ДФС у Миколаївській від 16.06.2018 № 8649/10/14-29-12-15-19; довідкою АТ ОТП Банк від 04.09.2018 № 400-3/827; довідкою АТ Альфа-банк від 01.11.2018 р. № 97630; довідками АТ КБ Приватбанк № 180821SU23360800 від 21.08.2018, № 18913SU23460500 від 13.09.2018, 180914SU11524410 від 14.09.2018; довідкою ПАТ Укрсоцбанк від 11.12.2018 № 09.704-14/69-7312; довідкою ПАТ Промінвестбанк від 17.08.2018 № 115/06-284.

Ліквідатором проведено інвентаризацію майна банкрута, за результатами якої встановлено відсутність оборотних активів та основних засобів (ліквідаційної маси) банкрута, що підтверджується інвентаризаційними описами станом на 06.11.2018.

Враховуючи вищевикладене, ліквідатором ТОВ Дизель Плюс не виявлено жодного майна за рахунок якого можливо було б погасити вимоги кредиторів.

Таким чином, станом на 07.12.2018 року незадоволеними залишились грошові вимоги кредиторів банкрута на загальну суму 3501316,24 грн.

Станом на 07.12.2018 року ліквідатором складений ліквідаційний баланс, який свідчить про відсутність будь-якого майна банкрута та його неспроможність в подальшому погасити вимоги кредиторів на загальну суму 3501316,24 грн.

Документація банкрута на зберігання до архіву не передавалася, оскільки встановити її місцезнаходження ліквідатору не вдалося.

Звіт ліквідатора ТОВ Дизель Плюс , у відповідності до приписів ч. 1 ст. 46 Закону, був розглянутий комітетом кредиторів 07.11.2018 (протокол № 8-к) та доповнення до звіту ліквідатора 07.12.2018 (протокол № 9-к), якими прийнято рішення схвалити звіт, доповнення до звіту ліквідатора ТОВ Дизель Плюс станом на 07.12.2018 р. і подати для затвердження до Господарського суду Миколаївської області.

15 грудня 2017 року набув чинності Закон України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" №2147-VІІІ від 03.10.2017, яким ГПК України викладено в новій редакції.

Згідно п. 9 ч. 1 розділу Перехідні положення ГПК України, справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких порушено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Відтак, застосуванню підлягають положення ГПК України в редакції, чинній з 15.12.2017 року.

Так, відповідно до ч. 1 ст. 3 ГПК України, судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

Відповідно до ч. 6 ст. 12 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом про банкрутство.

Відповідно до ст. 2 Закону про банкрутство провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону про банкрутство, господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Згідно частини 2 зазначеної статті, якщо за результатами ліквідаційного балансу не залишилося майна боржника, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.

Оцінивши звіт та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд дійшов висновку, що ліквідатор виконав вимоги, передбачені ст. 46 Закону про банкрутство, тому звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню.

Затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 46 Закону про банкрутство, є підставою для закриття провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 83 цього Закону.

За таких обставин, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, юридична особа-банкрут ліквідації, у зв'язку з чим провадження у справі слід закрити.

Частиною 7 ст. 46 Закону про банкрутство передбачено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Згідно приписів ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до ч. 4 ст. 83 Закону про банкрутство вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Керуючись ст.ст. 40, 46, п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 83 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , ст.ст. 234, 235, п. 9 ч. 1 розділу Перехідні положення Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Дизель Плюс" станом на 07.12.2018.

2. Ліквідувати Товариство з обмеженою відповідальністю "Дизель Плюс", (вул.7-а Поперечна, 3/4, м.Миколаїв, 54020, ідентифікаційний код 33853841).

3. Згідно приписів ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

4. Провадження у справі закрити.

5. Дану ухвалу надіслати: кредиторам, ліквідатору, Департаменту надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (54027, м.Миколаїв, вул.Адміральська, 20), Головному управлінню статистики у Миколаївській області (54001, м.Миколаїв, вул.Спаська, 75), Головному територіальному управлінню юстиції у Миколаївській області (54020, м.Миколаїв, вул. 8 Березня, 107).

Ухвала суду, у відповідності до ч.2 ст.235 Господарського процесуального кодексу України, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).

Згідно ст.ст.254, 255 Господарського процесуального кодексу України, учасники справи, особи, які не брали участь у справі, якщо господарський суд вирішив питання про їх права та обов'язки, мають право подати апеляційну скаргу на рішення суду першої інстанції. Ухвали суду першої інстанції оскаржуються в апеляційному порядку окремо від рішення суду лише у випадках, передбачених статтею 255 цього Кодексу. Оскарження ухвал суду, які не передбачені статтею 255 цього Кодексу, окремо від рішення суду не допускається.

Згідно ч.ч.1, 2 ст.256 Господарського процесуального кодексу України апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Учасник справи, якому повний текст ухвали суду не був вручений у день її проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження ухвали суду - якщо апеляційна скарга подана протягом десяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Згідно ст.257 Господарського процесуального кодексу України, апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Відповідно до пп.17.5 п.17 ч.1 Розділу XI "Перехідні положення" Господарського процесуального кодексу України, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Повний текст ухвали суду складено 19 грудня 2018 року.

Суддя Т.М. Давченко

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення17.12.2018
Оприлюднено19.12.2018
Номер документу78650127
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —915/1296/17

Ухвала від 23.12.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 16.12.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 17.12.2018

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 17.12.2018

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Судовий наказ від 17.12.2018

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Судовий наказ від 17.12.2018

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 20.11.2018

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 20.11.2018

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 20.11.2018

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 19.11.2018

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні