Постанова
від 06.12.2018 по справі 914/2748/17
ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

79010, м.Львів, вул.Личаківська,81


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"06" грудня 2018 р. Справа №914/2748/17

Західний апеляційний господарський суд в складі колегії:

головуючого судді Орищин Г.В.,

суддів Галушко Н.А.,

ОСОБА_1,

секретар судового засідання Лялька Н.Р.,

розглянув апеляційну скаргу Приватного підприємства Шива

на рішення Господарського суду Львівської області від 03.10.2018 (головуючий суддя Артимович В.М., судді Кітаєва С.Б., Цікало А.І., повний текст складено 16.10.2018)

у справі № 914/2748/17

за позовом Львівського міського комунального підприємства Львівводоканал , м.Львів

до Приватного підприємства Шива , м. Львів

про стягнення 13465,92 грн.

та за зустрічним позовом Приватного підприємства Шива , м. Львів

до Львівського міського комунального підприємства Львівводоканал , м. Львів

про визнання неправомірною та скасування оперативно-господарської санкції додаткової плати за скид стічних вод із перевищенням допустимих забруднень,

представники:

- від позивача - ОСОБА_2, ОСОБА_3,

- від відповідача - ОСОБА_4

03.01.2018 до Господарського суду Львівської області надійшла позовна заява Львівського міського комунального підприємства (надалі - ЛМКП) Львівводоканал про стягнення з Приватного підприємства (надалі - ПП) Шива на користь позивача 11144,21 грн. додаткової плати за скид стічних вод з перевищенням допустимих концентрацій забруднень, а також про стягнення з відповідача в дохід міського бюджету м.Львова 2321,71 грн. нарахувань за скид наднормативних забруднень (а.с. 6, т.1)

18.01.2018 ПП Шива подало до суду зустрічний позов до ЛМКП Львівводоканал про визнання неправомірною та скасування оперативно-господарської санкції, нарахованої згідно акту №8695 від 30.08.2017 про відбір контрольного вибіркової проби стічних вод (а.с. 24-28, т.1).

Рішенням Господарського суду Львівської області від 03.10.2018 первісний позов у справі №914/2748/17 задоволено, а в задоволенні зустрічного - відмовлено (а.с. 46-59, т.1).

Задовольняючи первісний позов, місцевий господарський суд виходив з того, що матеріалами справи підтверджується факт скиду відповідачем стічних вод із перевищенням допустимих концентрацій забруднюючих речовин (фосфатів), у зв'язку з чим позивач обґрунтовано, на підставі договору та Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова, нарахував додаткову плату за такий скид. При цьому, суд взяв до уваги те, що відповідач не заперечував факту такого скиду та розрахунків позивача, а його доводи зводилися лише до недоліків акту відбору проб.

Відмовляючи в зустрічному позові, місцевий господарський суд керувався тим, що позивач за зустрічним позовом (ПП Шива ) не повідомив відповідача за зустрічним позовом (ЛМКП Львівводоканал ) про зміну уповноваженої особи, а представників ЛМКП Львівводоканал було фактично допущено для відбору проб води. Крім того, суд не взяв до уваги покликання позивача за зустрічним позовом на Правила приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України, оскільки ці правила втратили чинність на час подання зустрічного позову.

Дане рішення оскаржило ПП Шива , оскільки вважає, що при його прийнятті суд повно та об'єктивно не встановив обставин, що мають значення для правильного вирішення спору, та необґрунтовано надав перевагу доказам, наданим позивачем перед доказами відповідача, у зв'язку з чим просить оскаржуване рішення скасувати повністю та прийняти нове, яким відмовити в задоволенні первісного позову та задоволити зустрічний позов.

Скаржник наголосив на тому, що акт позивача №8695 від 30.08.2017 про відбір контрольної вибіркової проби стічних вод було складено з грубим порушенням вимог законодавства України. Це виявилося в тому, що хоча в акті й зазначено про його складення в присутності ліквідатора відповідача ОСОБА_5 та про те, що акт підписав та отримав від імені відповідача ліквідатор ОСОБА_5, проте це не відповідає дійсності, оскільки ліквідатор не приймав участі у відборі проб та складенні вказаного акта.

У зв'язку з тим, що вказаний акт підписано від імені відповідача невідомою та неуповноваженою особою, скаржник вважає його неофіційним документом. Крім того, відповідач наголошує на тому, що позивач був обізнаний із тим, що ПП Шива перебувало в процедурі ліквідації, а тому повинен був пересвідчитися, що представництво його інтересів здійснює належна особа (ліквідатор).

Свої покликання на Правила приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України скаржник вважає належними, оскільки при здійсненні відбору проб стічних вод, сам позивач враховував положення вказаних правил.

ЛМКП Львівводоканал подало до суду відзив на апеляційну скаргу, в якому заперечило доводи та вимоги апеляційної скарги, просило відмовити в її задоволенні, а рішення суду першої інстанції - залишити без змін. При цьому, позивач покликається на таке:

1) станом на момент виникнення спірних правовідносин Правила приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України втратили чинність. Наявність згадки про вказані Правила на бланках позивача, виготовлених типографським способом, не свідчить про те, що позивач їх застосовував;

2) обізнаність ЛМКП Львівводоканал про факт перебування відповідача в процедурі ліквідації не свідчить про те, що йому було відомо про заміну відповідачем відповідальної особи згідно договору №309611 від 01.08.2013;

3) акт відбору проб було підписано від імені відповідача п. Беланюком І.І., який був відповідальною особою згідно договору №309611 від 01.08.2013, що підтверджується матеріалами справи;

4) наведена в акті відбору проб інформація є достатньою для засвідчення правомірності відбору контрольної вибіркової проби стічних вод відповідача, що в сукупності з іншими матеріалами справи вказує на обґрунтованість первісного позову.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, позивача, оцінивши подані сторонами докази на відповідність їх фактичним обставинам і матеріалам справи, судова колегія вважає, що відсутні підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування оскаржуваного рішення з огляду на наступне:

01.08.2013 між ЛМКП Львівводоканал (Львівводоканалом) та ПП Шива (абонентом) було укладено договір №309611 на подачу води з комунального водопроводу та приймання стічних вод до каналізаційної мережі (а.с. 10-11, т.1), відповідно до якого Львівводоканал зобов'язався надавати послуги із забезпечення питною водою та приймання стічних вод, а абонент - користуватися цими послугами, а саме: здійснювати забір води з водопроводу, скид стічних вод у каналізацію і сплачувати вартість наданих послуг на умовах, які визначені договором та чинним законодавством України, зокрема: Законом України Про питну воду і питне водопостачання , Правилами користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах та селищах України , Правилами технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення , Правилами приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації міст і селищ України , Правилами приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова .

Відповідно до додатку до цього договору, послуги водопостачання та водовідведення надаються на наступний об'єкт абонента - фізкультурно-оздоровчий комплекс по вул.Зубрівській, 38.

Згідно п. 2.2.1 та 2.2.7 договору, абонент зобов'язався: у встановленому порядку отримати дозвіл на скид стічних вод, погодивши проект ліміту на скид забруднювальних речовин; не перевищувати встановлені ліміти водоспоживання і водовідведення та допустимі концентрації забруднювальних речовин в контрольних колодязях на каналізаційних випусках абонента.

Пунктом 3.6 договору передбачено, що скидання абонентом стічних вод з перевищенням допустимих концентрацій на його каналізаційному випуску оплачується з відповідним підвищеним коефіцієнтом. Визначення допустимих концентрацій і нарахування додаткової плати за послуги водовідведення проводиться Львівводоканалом відповідно до Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації міст і селищ України та Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова.

Лімітом №2131 від 01.11.2014 (а.с. 12), затвердженим ЛМКП Львівводоканал , абоненту було встановлено допустимі концентрації забруднювальних речовин у стічних водах, зокрема, допустиму концентрацію фосфатів в розмірі 10 г/куб.м.

Вказаний ліміт був одержаний 14.11.2014 директором ПП Шива ОСОБА_4, про що свідчить відповідна відмітка на документі.

Згідно акта від 30.08.2017 за № 8695 Про відбір контрольної вибіркової проби стічних вод для проведення головного і контрольного хімічних аналізів (а.с. 13, т.1), трьома представниками ЛМПК Львівводроканал (ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8М.) було здійснено відбір контрольної вибіркової проби стічних вод абонента ПП Шива на об'єкті по вул.Зубрівській, 38.

Відповідно до вказаного акту, відбір проби було здійснено у контрольному колодязі КК-1, час відбору - 11:25 год., температура стічних вод - 22єС, наявна ідентифікаційна табличка КК, проби поміщено в дві ємності об'ємом по 1,5 л. та запломбовано пломбою ЛВК-12. У вказаному акті також зазначено вид проби: разова.

Вказаний акт містить підписи трьох представників ЛМКП Львівводанал та, як зазначено в акті, представника ПП Шива - ліквідатора ОСОБА_5

За результатами вимірювань якості стічних вод, проведених хіміко-бактерологічною лабораторією ЛМКП Львівводоканал згідно акту про відбір №8695 від 30.08.2017, було встановлено наступний рівень фосфатів у стічних водах ПП Шива - 18,8 г/куб.м. (результат вимірювань №590 від 07.09.2017, а.с. 14, т.1).

Згідно розрахунку величини додаткової плати ЛМКП Львівводоканал для ПП Шива за скид стічних вод з порушенням вимог щодо їх складу і властивостей №7402 від 07.09.2017 (а.с. 15, т.1), ЛМКП Львівводоканал визначило розмір цієї додаткової плати в сумі 13465,92 грн., з яких: 11144,21 грн. - плата за приймання наднормативно забруднених стічних вод, яка перераховується підприємством на рахунок водоканалу; 2321,71 грн. - плата, яка перераховується підприємством до місцевого фонду охорони навколишнього природного середовища.

У зв'язку з наведеним, ЛМКП Львівводоканал звернулося до ПП Шива із претензією №6273-17 від 20.09.2017 (а.с. 16, т.1), у якій просило абонента сплатити 13465,92 грн. додаткової плати за скид стічних вод з порушенням вимог щодо їх складу і властивостей. До вказаної претензії було додано копії акту про відбір контрольної проби, результатів вимірювань, розрахунку величини додаткової плати, оригінали рахунків №П1 №7402/ВК та №П2 №7402/ЕК.

У відповіді на претензію №1710-2017 від 17.10.2017 за підписом ліквідатора ОСОБА_5 (а.с. 17, т.1), ПП Шива зазначило, що ліквідатор підприємства не приймав участі 30.07.2017 у відборі працівниками ЛМКП Львіводоканал контрольної вибіркової проби стічних воду, а також - у складанні та підписанні акту. У зв'язку з тим, що вказаний акт підписаний невстановленою та неуповноваженою особою, ПП Шива вважає претензію необґрунтованою на незаконною.

Зважаючи на це, ЛМКП Львіводоканл повідомило ПП Шива (лист №7924-17 від 20.11.2017, а.с. 18, т.1), що фактично при відборі проб був присутній директор ОСОБА_4, який, у зв'язку з ліквідацією підприємства, зазначив про необхідність оформити акт відбору проб від імені ліквідатора і в подальшому підписав вказаний акт і отримав його другий примірник.

Порядок користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення населених пунктів України визначається Правилами користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затвердженими наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 №190 (надалі - Правила № 190), які є обов'язковими для всіх юридичних осіб незалежно від форм власності і підпорядкування та фізичних осіб - підприємців, що мають у власності, господарському віданні або оперативному управлінні об'єкти, системи водопостачання та водовідведення, які безпосередньо приєднані до систем централізованого комунального водопостачання та водовідведення і з якими виробником укладено договір на отримання питної води, скидання стічних вод.

Пунктом 1.4 Правил №190 визначено, що приймання стічних вод від підприємств, установ, організацій до системи централізованого водовідведення здійснюється відповідно до Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України, затверджених наказом Держбуду від 19.02.2002 № 37 (далі - Державні правила), а також місцевих правил приймання стічних вод підприємств у систему каналізації населеного пункту (далі - Місцеві правила).

Місцевими правилами, чинними на території м. Львова є Правила приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова, затверджені рішенням виконкому Львівської міської ради від 18.09.2002 №292. Покликання на вказані правила містяться в договорі №309611 від 01.08.2013, який був укладений між позивачем та відповідачем.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 за № 166-р, наказ Держбуду від 19.02.2002 №37, яким було затверджено Державні правила, скасовано як такий, що втратив актуальність та встановлює регуляторні бар'єри.

Таким чином, станом на момент складення акту про відбір проб, Державні правила втратили чинність. Однак, колегія суддів не погоджується з твердженням скаржника, що посилання в акті відбору проб на Державні правила свідчить про незаконність вказаного акту. Для такого висновку необхідно встановити факт відповідності чи невідповідності процедури відбору проб стічних вод та документального оформлення цієї процедури положенням чинного законодавства, умовам договору та Місцевим правилам, які залишились чинними.

Відповідно до вимог ч.1 ст. 44 Водного кодексу України водокористувачі зобов'язані дотримувати встановлених нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин та встановлених лімітів забору води, лімітів використання води та лімітів скидання забруднюючих речовин, а також санітарних та інших вимог щодо впорядкування своєї території.

Відповідно до п. 2.1.3 договору, Львівводоканал зобов'язується проводити обстеження систем водопостачання та водовідведення на предмет дотримання абонентом умов договору.

Пунктом 3.5.1 Місцевих правил передбачено, що підприємство зобов'язане здійснювати систематичний контроль за кількістю та якістю стічних вод, які воно скидає до системи міської каналізації; не перевищувати встановлені ліміти водовідведення та допустимі показники стічних вод в контрольних колодязях на своїх випусках.

Пунктами 3.1.4, 3.1.5 Місцевих правил передбачено обов'язок Водоканалу здійснювати контроль за якістю стічних вод, що скидають підприємства, а також за режимом і обсягом скиду, виставляти підприємствам до оплати рахунки за послуги водовідведення. У випадку виявлення з боку підприємств порушень Правил (перевищення встановлених показників об'єму та якості стічних вод, скид без дозволу, невиконання вимог акту тощо), Водоканал нараховує додаткову плату із застосуванням коефіцієнта кратності відповідно до розділів 8, 9 цих Правил.

Водоканал має право у будь-який час самостійно або за участю представника абонента (попередивши підприємство) відбирати проби стічних вод. Також Водоканал має право здійснювати раптовий (в будь-який час доби) непогоджений з абонентом заздалегідь, відбір проб. Акт відбору проб підписується уповноваженими представниками Водоканалу і Підприємства. (п.п. 3.2.4, 3.2.5, 3.10.3 Місцевих правил).

Порядок відбору проб визначений в розділі 7 Місцевих правил.

Так, відповідно до пунктів 7.1, 7.2.1, 7.2.4 Місцевих правил, відбір проб здійснюється з контрольних колодязів. Відібрана проба повинна з достатньою повнотою репрезентувати показники складу стічних вод у момент відбору, для чого проба розливається у дві посудини (для проведення головного і контрольного аналізів), а зберігання, транспортування і проведення хімічного аналізу проб здійснюється контролюючою службою (головний аналіз) і підприємством (контрольний аналіз) незалежно і одночасно. На момент відбору проби фіксуються умови скидання та властивості стічних вод (температура, наявність ліміту, дозволу на скид, ідентифікаційних табличок тощо).

Відповідно до п. 7.2.2 Місцевих правил, з метою контролю якості стічних вод підприємств здійснюється відбір разових проб. Вибіркові разові проби повністю характеризують склад та властивості стічних вод і відповідність фактичних концентрацій забруднювальних речовин допустимим. Виявлені таким чином перевищення допустимих якісних показників є необхідною і достатньою підставою для нарахування додаткової плати.

Згідно з п. 7.2.18 Місцевих правил, проба для контрольного аналізу маркується та пломбується контролюючою службою і передається підприємству з відповідним записом в акті про відбір проби. Не передається підприємству лише у випадку відмови підприємства виділити представника для відбору проби, відмови представника підприємства від підпису акту про відбір проби або незгоди підприємства з порядком застосування результатів арбітражного аналізу проби. Про це робиться відповідний запис в акті про відбір проби.

Відповідно до п.7.4.3, 7.2.6, 7.2.5 Місцевих правил, на відібрані проби складається акт про відбір проби (додаток 10.12 до Місцевих правил). В акті про відбір проб фіксуються час відбору і кількість Проб, які визначаються контролюючою службою. В акт можуть бути внесені записи про відбір як однієї, так і більшої кількості проб, які відібрано: як в один, так і в різний час (в межах одного розрахункового періоду); як з одного, так і з декількох КК; на випусках як одного, так і кількох об'єктів підприємства.

Таким чином, у позивача існували правові підстави для здійснення відбору проб, а порядок здійснення та оформлення такого відбору чітко визначений Місцевими правилами. Як вже було зазначено вище, у договорі сторони дійшли згоди про застосування положень Місцевих правил до правовідносин між ними.

Здійснивши аналіз вказаних норм та змісту акта відбору проб № 8695 від 30.08.2017, колегія суддів вважає, що відбір проб був проведений та задокументований відповідно до положень Місцевих правил.

Стосовно покликання скаржника на підписання вказаного акта невстановленою особою, колегія суддів зазначає наступне:

Відповідно до п.2.3 договору, сторони зобов'язалися письмово повідомити одна одну про зміну своєї адреси та інших реквізитів не пізніше 20-ти днів від дня їх виникнення.

31.07.2014 абонентом було подано в ЛМКП Львівводоканал анкету абонента, у якій наведено контакті дані про підприємство (місцезнаходження, банківські реквізити, номер телефону), інформацію про керівника підприємства (ОСОБА_4І.), відповідальну особу підприємства (ОСОБА_4І.), характеристику водного господарства (адреса об'єкта, профіль діяльності, тип трубопроводу, тип води/стоків, наявність контрольного вузла).

В матеріалах справи наявні пояснення позивача щодо відбору проб стічних вод ПП Шива (а.с. 107, 109, т.1), відповідно до яких вбачається наступне:

- при відборі проби стічних вод, який здійснювався 30.07.2017, від підприємства був присутній п. Беланюк І.І., якого викликала охорона;

- п. Беланюк І.І. повідомив, що підприємство знаходиться в стані припинення, тому в акті відбору проб слід вказувати ліквідатора ОСОБА_5, від імені якого він (ОСОБА_4І.) підпише акт;

- проба була відібрана 30.08.2017 об 11:25 год. в присутності п. Беланюка І.І., одну опломбовану ємність (1,5 куб.дм) з пробою для проведення контрольного аналізу було передано п. Беланюку І.І. та ознайомлено його з правом проведення контрольного аналізу проби та порядком використання результатів;

- ніяких зауважень, заперечень, або відмови підписати акт від представника підприємства не надходило. Акт був підписаний ОСОБА_4 від імені ліквідатора ОСОБА_5

Відповідно до письмових пояснень відповідача вбачається наступне (а.с. 180-181, т.1):

- п. Беланюк І.І. був повідомлений в телефонному режимі представником ЛМКП Львіводоканал про запланований на 30.08.2017 відбір проб води. На вказаний телефонний дзвінок п. Беланюк І.І. повідомив представника ЛМКП Львіводоканал про те, що ПП Шива перебуває в процесі припинення та його керівником є ліквідатор ОСОБА_5;

- 30.08.2017 п.Беланюк І.І. орієнтовно об 11 - 12 годині дня був присутній на території об'єкта по вул.Зубрівській, 38 та зустрівся з представниками ЛМКП Львівводоканал , які запропонували йому підписати акт про відібрання проб стічних вод, на що він повторно повідомив, що ПП Шива перебуває в процесі припинення та його керівником є ліквідатор ОСОБА_5;

- п. Беланюк І.І. не пригадує, щоб він особисто підписував від імені ПП Шива акт ЛМКП Львівводоканал №8695 від 30.08.2017 .

З матеріалів справи вбачається, що п. Онушканич Я.В. був призначений ліквідатором ПП Шива відповідно до постанови Господарського суду Львівської області від 09.06.2016 у справі № 914/4284/15 (а.с. 29-36, т.1).

17.08.2016 п. Беланюк І.І. був звільнений з посади директора ПП Шива на підставі наказу ліквідатора №10/вк від 17.08.2016 (а.с. 37, т.1).

ОСОБА_5 виконував повноваження керівника ПП Шива до моменту затвердження ухвалою Господарського суду Львівської області від 21.12.2017 мирової угоди у справі № 914/4284/15 (а.с. 43-50, т.1).

10.08.2018 ОСОБА_4 був призначений директором ПП Шива на підставі рішення загальних зборів власників №09-01/18 від 09.01.2018 (а.с. 38, т.1).

В той же час, в матеріалах справи відсутні докази, які б підтверджували, що ПП Шива повідомляло ЛМКП Львіводоканал про зміну керівника підприємства чи відповідальної особи.

Таким чином, незважаючи на обізнаність представників ЛМКП Львівводоканал із тим, що ПП Шива перебувало в процедурі ліквідації, в них не було підстав вважати, що товариство змінило відповідальну особу за договором про водопостачання та водовідведення; більше того, відповідач не заперечує факту відбору проб, який відбувся 30.08.2017 та факту присутності п. Беланюка І.І. при складанні акту відбору проб №8695 від 30.08.2017, зважаючи на що, його твердження про підписання вказаного акта невстановленою особою є суперечливими та необґрунтованими.

Також, суд наголошує на тому, що Місцеві правила передбачають порядок складання акта відбору проб і за тих умов, коли абонент відмовляється виділити представника для відбору проби або відмовляється від підпису акту про відбір проби (п. 7.2.18.3), тобто, встановлюють такий порядок, коли відповідний акт складається лише представниками водоканалу.

У зв'язку з цим, суд вважає безпідставними твердження апелянта про те, що акт №8695 від 30.08.2017 суперечить вимогам чинного законодавства.

Пунктом 7.2.32 Місцевих правил передбачено, що хімічні аналізи здійснюються лабораторіями, акредитованими на право проведення вимірювань показників стічних вод. Відповідальність за вірогідність результатів аналізу несе лабораторія, яка проводила аналіз.

Як було зазначено вище, на підставі аналізу даних результату вимірювань №590 від 07.09.2017, хіміко-бактеорологічною лабораторією позивача було встановлено факт перевищення відповідачем у стоках максимально дозволеного значення фосфатів (18,8 г/куб.м при гранично допустимому значенні 10 г/куб.м згідно ліміту №2131).

За умовами п. 3.6 договору, скидання абонентом стічних вод з перевищенням допустимих концентрацій на його каналізаційному випуску оплачується з відповідним підвищеним коефіцієнтом. Визначення допустимих концентрацій і нарахування додаткової плати за послуги водовідведення проводиться Львівводоканалом відповідно до Правил приймання.

При виявлені перевищень якісних показників стічних вод, відповідно до Місцевих правил (п.п. 3.1.5, 9.2.2) Водоканал зобов'язаний провести нарахування, а відповідач зобов'язаний їх сплатити.

При цьому, порядок визначення величини додаткової плати підприємств за скидання стічних вод у міську каналізацію (а саме, визначення коефіцієнта перевищення, встановлення нормативу плати за скид наднормативних забруднень, визначення кількості скинутих стічних вод, визначення величини плати за скидання стічних вод) встановлено у розділі 8 Місцевих правил. Відповідно до п. 8.4.5 цих Правил, частина плати за скид понаднормативних забруднень перераховуються до утвореного в міському бюджеті фонду охорони навколишнього природного середовища.

Як зазначалося вище, згідно з розрахунком № 7402 від 07.09.2017, загальна сума додаткової плати становить 13465,92 грн., з яких: 11144,21 грн. - плата за приймання наднормативно забруднених стічних вод, яка перераховується підприємством на рахунок водоканалу; 2321,71 грн. - плата, яка перераховується підприємством до місцевого фонду охорони навколишнього природного середовища. У вказаному розрахунку зазначено, що він здійснений на підставі Місцевих правил, договору №309611 та акту №8695 від 30.08.2017. В матеріалах справи відсутня інформація щодо оскарження відповідачем проведених позивачем розрахунків.

За таких обставин, колегія суддів вважає позовні вимоги за первісним позовом - обґрунтованими, позовні вимоги за зустрічним позовом - безпідставними, а доводи та вимоги апеляційної скарги - такими, що не спростовують законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції.

Відповідно до ст. 86 ГПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили.

З огляду на викладене, судова колегія прийшла до висновку про обґрунтованість оскаржуваного рішення суду першої інстанції, як такого, що ухвалене відповідно до обставин та матеріалів справи з дотриманням норм матеріального та процесуального права.

Керуючись ст.ст. 129, 269, 273, 275, 276, 282, 284 ГПК України, Західний апеляційний господарський суд

ПОСТАНОВИВ:

Рішення Господарського суду Львівської області від 03.10.2018 у справі №914/2748/17 залишити без змін, а апеляційну скаргу Приватного підприємства Шива - без задоволення.

Судовий збір за перегляд рішення в апеляційному порядку покласти на скаржника.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена в касаційному порядку згідно ст.ст. 287, 288 ГПК України.

Справу повернути в Господарський суд Львівської області.

Повний текст постанови складено 17.12.2018.

Головуючий суддя Г.В. Орищин

суддя Н.А. Галушко

суддя М.Б. Желік

СудЗахідний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення06.12.2018
Оприлюднено22.12.2018
Номер документу78748033
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/2748/17

Ухвала від 23.10.2018

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Орищин Ганна Василівна

Постанова від 06.12.2018

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Орищин Ганна Василівна

Ухвала від 15.11.2018

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Орищин Ганна Василівна

Рішення від 03.10.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Рішення від 03.10.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 14.08.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 01.08.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 19.07.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 04.07.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Рішення від 21.06.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні