Рішення
від 12.12.2018 по справі 0440/6503/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 12 грудня 2018 року Справа № 0440/6503/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Бондар М.В.

при секретарі судового засідання Бурцевій Я.Е.

за участю:

представника позивача Колупаєва О.В.

представника відповідача-1 Безбабної М.Г.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю комерційно-виробнича фірма "АПЕКС" до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю комерційно-виробнича фірма "АПЕКС" (далі - ТОВ КВФ "АПЕКС", позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДФС у Дніпропетровській області, відповідач-1).

Ухвалою суду від 05.12.2012 року до участі у справі залучено співвідповідача - ДФС України (далі - ДФС України, відповідач-2).

12.12.2018 року позивачем надано до суду уточнену позовну заяву, в якій ТОВ КВФ "АПЕКС" просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 06.04.2018 року №637115/37562559, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №12 від 07.11.2017 року;

- зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну №12 від 07.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 10.04.2018 року №639949/37562559, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №19 від 21.11.2017 року;

- зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну №19 від 21.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 22.03.2018 року №615928/37562559, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №24 від 30.11.2017 року;

- зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну №24 від 30.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування позову зазначено, що оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, прийняті відповідачем-1 з порушенням норм чинного законодавства, оскільки на вимогу фіскального органу після зупинення реєстрації податкових накладних, позивачем були надані всі належні документи та пояснення. Проте, документи та пояснення не були взяті контролюючим органом до уваги, натомість відповідачем-1 зазначено підставу для відмови у реєстрації податкових накладних: "ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи),у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків" без конкретизації, які саме документи необхідно було надати. Іншою підставою для відмови в реєстрації зазначено ненадання розрахункових документів, банківських виписок без конкретизації того, які недоліки є в наданих для реєстрації копіях первинних документів, які підтверджують реальність здійснення господарських операцій. Позивач вважає, що ним було виконані всі вимоги законодавства, необхідні для реєстрації податкових накладних, а тому відмова в реєстрації податкових накладних є протиправною, а податкові накладні мають бути зареєстровані.

Ухвалою суду 05.10.2018 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито загальне позовне провадження у справі та призначено підготовче засідання.

ГУ ДФС у Дніпропетровській області надано до суду відзив на позовну заяву, в якому відповідач-1 просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог та зазначив, що в ході аналізу господарських операцій встановлено, що платником надано документи, що не є достатніми для прийняття рішення комісією щодо реєстрації податкових накладних, а саме відсутні документи: по податковій накладній №12 від 07.11.2017 року - не надано платіжне доручення за товар, за який позивач отримав передоплату; по податковій накладній №19 від 21.11.2017 року - послуги до виконання яких долучався контрагент, який не мав фондів та в наявності 1 людина; по податковій накладній №24 від 30.11.2017 року - не надано платіжних доручень щодо передоплати за будівельні роботи. Таким чином, визначені підстави в рішенні комісії для відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є правомірними, а рішення є таким, що прийняте відповідно до норм діючого законодавства та в установленому порядку, а вимоги позивача є безпідставними, необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

ДФС України надано до суду відзив на позовну заяву, в якому відповідач-2 просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог та зазначив, що відповідно до пунктів 18-20 постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року №117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" передбачено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. Водночас, комісії складаються з комісій регіонального рівня, у цьому випадку з комісії ДФС у Дніпропетровській області та комісій ДФС України. Враховуючи, що в даному випадку рішення про відмову у реєстрації податкових накладних прийнято комісією ГУ ДФС у Дніпропетровській області, а позовна вимога щодо зобов'язання зареєструвати податкові накладні є похідною від першої, то скасування відповідних рішень є самостійною підставою для реєстрації відповідних податкових накладних відповідно до пункту 28 Порядку. Крім того, відповідачем-2 зазначено, що реєстрація податкових накладних є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією ДФС України.

Представник позивача надав відповідь на відзиви, у яких зазначив, що ТОВ "АПЕКС" після зупинення реєстрації податкових накладних надавались усі необхідні документи для прийняття рішення щодо реєстрації податкових накладних, включаючи платіжні доручення, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, акти виконаних робіт.

30.10.2018 року оголошено перерву у підготовчому засіданні до 27.11.2018 року для надання часу представнику позивача ознайомитись з матеріалами справи; 27.11.2018 року оголошено перерву у підготовчому засіданні до 05.12.2018 року для надання додаткових доказів; 05.12.2018 року залучено до участі у справі співвідповідача та оголошено перерву у підготовчому засіданні до 12.12.2018 року.

За письмовою згодою представників сторін розгляд справи по суті відбувся 12.12.2018 року після закінчення підготовчого засідання.

В судовому засіданні 12.12.2018 року представник позивача підтримав позовні вимоги та просив суд задовольнити позов. Представник відповідача-1 заперечувала проти позову, просила суд відмовити в задоволенні позову.

Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

ТОВ К-В Ф "АПЕКС" зареєстровано 28.03.2011 року та перебуває на обліку як платник податків в Кам'янській ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області відповідно до витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Основними видами діяльності позивача є за КВЕД 25.11 Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій; 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у.; 82.30 Організування конгресів і торговельних виставок; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 63.99 Надання інших інформаційних послуг, н. в. і. у.; 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; 73.20 Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки; 33.20 Установлення та монтаж машин і устатковання (основний); 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель.

З метою здійснення господарської діяльності ТОВ К-В Ф "АПЕКС" отримано ліцензію, яка видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України №31-Л від 01.08.2014 року на здійснення господарської діяльності із створення об'єктів архітектури.

ТОВ К-В Ф "АПЕС" орендує у ТОВ "НАДІЯ-2007" приміщення за адресою м. Дніпродзержинськ, пров. Більшовицький, буд.3, прим.31 на підставі договору суборенди №Н-02/11-АПС від 02.11.2015 року.

Між ТОВ К-В Ф "АПЕКС" (підрядник) та ТОВ "ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ "ЗОРЯ ПОДІЛЛЯ" (замовник) укладено контракт №0311-ПК від 03.11.2017 року, за умовами якого підрядник зобов'язується за замовленням замовника виготовити і передати замовнику устаткування (затвір шлюзовий, клапан перекидний ковшовий односторонній автоматичний, засувка рейкова автоматична), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виготовлення підрядником устаткування. Загальна вартість устаткування становить 44420 грн., в тому числі ПДВ 20% - 7403,33 грн.

На підтвердження виконання умов контракту позивачем надано видаткову накладну №1 від 16.01.2018 року на суму 44420 грн., в тому числі ПДВ - 7403,33 грн., довіреність №Д-000006771 від 16.01.2018 року, рахунок-фактуру №СФ-0311-1 від 03.11.2018 року.

Факт здійснення розрахунків між ТОВ К-В Ф "АПЕКС" та ТОВ "ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ "ЗОРЯ ПОДІЛЛЯ" за вироблений товар підтверджується платіжним дорученням №Z71107003 від 07.11.2018 року на суму 44420 грн.

Крім того, з метою виконання умов контракту №0311-ПК від 03.11.2017 року позивачем укладено з ТОВ "ЗАВОД ЕЛЕВАТОРНОГО ОБЛАДНАННЯ" контракт №236-3483 від 30.11.2017 року, за умовами якого ТОВ "ЗАВОД ЕЛЕВАТОРНОГО ОБЛАДНАННЯ" зобов'язується виготовити устаткування (затвір шлюзовий, клапан перекидний ковшовий односторонній автоматичний, засувка рейкова автоматична). Фактичне виконання умов договору підтверджується видатковою накладною №РН-0000027 від 16.01.2018 року.

Перевезення виготовленого устаткування здійснено ТОВ "ТРЕВІТА" на підставі договору №150118 від 15.01.2018 року, що підтверджується заявкою №1 від 15.01.2018 року, рахунком-фактурою №СФ-1501/1 від 15.01.2018 року, актом надання послуг №1601-1 від 16.01.2018 року, товарно-транспортною накладною №1601-1 від 16.01.2018 року, платіжним дорученням №893 від 03.08.2018 року.

30.11.2017 року позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №12 від 07.11.2017 року на суму поставленого товару 44420 грн., в тому числі ПДВ - 7403,33 грн.

30.11.2017 року від автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України надійшла квитанція №9254329504, з якої вбачається, що документ прийнято, реєстрація зупинена.

Підставами для зупинення реєстрації податкової накладної вказано наступні виявлені помилки: ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 8481. Товариству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/КР в ЄРПН відповідно до пункту "в" п.п. 201.6.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

04.04.2018 року ТОВ К-В Ф "АПЕКС" засобами електронного зв'язку направлено до Кам'янської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомлення №2/4 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено із відповідними поясненнями (вих. №0404/1-2018 від 04.04.2018 року), у яких зазначено, що ТОВ К-В Ф "АПЕКС" підписано контракт №0311-ПК від 03.11.2017 року на поставку обладнання з покупцем ТОВ ПК "ЗОРЯ ПОДІЛЛЯ", загальна сума за контрактом - 44420 грн., в тому числі ПДВ 20%. Обладнання, зазначене в податковій накладній №12 від 07.11.2017 року поставляється за контрактом з постачальником №236-3483 від 03.11.2017 року - ТОВ "ЗАВОД ЕЛЕВАТОРНОГО ОБЛАДНАННЯ", загальна сума за контрактом 38225,40, в тому числі ПДВ 20%.

Разом з поясненнями позивачем надано документи на підтвердження здійснення господарських операцій, які перелічені у додатку до пояснень та містяться в матеріалах справи.

Квитанцію №1 від 04.04.2018 року підтверджено отримання ДФС України пояснень та копій документів.

Комісією ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №637115/37562559 від 06.04.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №12 від 07.11.2017 року.

Вказане рішення прийнято з підстав ненадання платником податку копій документів: розрахункових документів, банківські виписки з особових рахунків.

Між ТОВ К-В Ф "АПЕКС" (підрядник) та ТОВ "ОЛСІДЗ БЛЕК СІ" (замовник) укладено договір підряду №2003-МО від 03.04.2017 року, за умовами якого підрядник зобов'язується за дорученням замовника виконати роботи з монтажу та пусконалагодження елеваторного обладнання, відповідно до наданої замовником проектної документації, а замовник зобов'язується надати підряднику місце для роботи, передати дозвільну документацію, прийняти об'єкт та закінчені роботи та оплатити роботу за даним договором.

Для виконання умов договору №2003-МО від 03.04.2017 року позивачем укладено з ТОВ "КОМПАНІЯ ПРАЙД ЛТД" договір підряду №2609-МО від 26.09.2017 року, за умовами якого всі роботи, що передбачені договором №2003-МО від 03.04.2017 року, виконуватиме ТОВ "КОМПАНІЯ ПРАЙД ЛТД". Факт виконання умов договору №2609-МО від 26.09.2017 року підтверджується актом виконаних робіт №1 за листопад 2017 року та довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2017 року. Оплата за виконані роботи підтверджується платіжним дорученням №539 від 28.11.2017 року.

Крім того, для виконання будівельних робіт позивачем на підставі договору поставки №150620171 від 15.06.2017 року придбано у ТОВ НВФ "ДНІПРОПРОЕКТ" лист г/к 5мм 1500*6000, шлевер №10 міра, кутник 75*75*6 міра, кутник 50*50*4 міра, лист г/к 4мм 1500*6000, щвелер №10 міра, що підтверджується видатковими накладними №ОД1368 від 31.08.2017 року, №ОД896 від 20.06.2017 року, №ОД981від 04.07.2017 року, товарно-транспортними накладними №981 від 04.07.2017 року, №896 від 20.06.2017 року, №1368 від 31.08.2017 року, платіжними дорученнями №207 від 16.06.2017 року, №234 від 03.07.2017 року, №355 від 30.08.2017 року.

На підтвердження виконання умов договору підряду №2003-МО від 03.04.2017 року позивачем надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2017 року, акт виконаних робіт №1 від 21.11.2017 року.

Факт здійснення розрахунків між ТОВ К-В Ф "АПЕКС" та ТОВ "ОЛСІДЗ БЛЕК СІ" за виконані роботи підтверджується платіжним дорученням №5818 від 21.11.2017 року на суму 126019 грн.

14.12.2017 року позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №19 від 21.11.2017 року на суму виконаних робіт 151222,80 грн., в тому числі ПДВ - 25203,80 грн.

14.12.2017 року від автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України надійшла квитанція №9268300159, з якої вбачається, що документ прийнято, реєстрація зупинена.

Підставами для зупинення реєстрації податкової накладної вказано наступні виявлені помилки: ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 33.20. Товариству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/КР в ЄРПН відповідно до пункту "в" п.п. 201.6.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

05.04.2018 року ТОВ К-В Ф "АПЕКС" засобами електронного зв'язку направлено до Кам'янської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомлення №3/4 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено із відповідними поясненнями (вих. №0504/1-2018 від 05.04.2018 року), у яких зазначено, що ТОВ К-В Ф "АПЕКС" підписано договір підряду №2003-МО від 03.04.2017 року з замовником ТОВ "ОЛСІДЗ БЛЕК СІ" на виконання монтажних робіт елеваторного обладнання на об'єкті "2га черга будівництва олійноекстракційного заводу на території Визирської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, другий кілометр автодороги на морський торговельний порт "Южний". Елеватор сировини (3-й спусковий комплекс)" 26.09.2017 року підписано додаткову угоду №1 до договору підряду №2003-МО від 03.04.2017 року на суму 151222,80 грн., відповідно до якої ТОВ К-В Ф "АПЕКС" отримано передоплату та підписано акт 21.11.2017 року. Роботи на об'єкті виконуються із залученням субпідрядної організації - ТОВ "ПРАЙД ЛТД" на підставі договору підряду №2609-МО від 26.09.2017 року. Роботи виконані 21.11.2017 року, підписано акт виконаних робіт та перераховані кошти субпідряднику за платіжним дорученням №539 від 28.11.2017 року у сумі 60000 грн., в тому числі ПДВ 20% та отримано податкову накладну, що зареєстрована в реєстрі податкових накладних. Також для виконання робіт за договором підряду №2003-МО на протязі червня-липня 2017 року були закуплені матеріали - металопрокат від ТОВ "НВФ ДНІПРО-ПРОЕКТ" на підставі договору поставки №150620171 від 15.01.2017 року на підставі видаткових накладних №ОД896 від 20.06.2017 року на суму 57217,24 грн., №ОД981 від 04.07.2017 року на суму 29076 грн., №ОД1368 від 31.08.2017 року на суму 15265,01 грн. Відповідно до платіжних доручень ТОВ К-В Ф "АПЕКС" отримано податкові накладні на суми передплати за матеріали за кодами КВЕД: 7216, 7208.

Разом з поясненнями позивачем надано документи на підтвердження здійснення господарських операцій, які перелічені у додатку до пояснень та містяться в матеріалах справи.

Квитанцію №1 від 05.04.2018 року підтверджено отримання ДФС України пояснень та копій документів.

Комісією ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №639949/37562559 від 10.04.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №19 від 21.11.2017 року.

Вказане рішення прийнято з підстав ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи),у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.

Між ТОВ К-В Ф "АПЕКС" (підрядник) та ТОВ "АГРОСВІТ ТД" (замовник) укладено договір підряда №1710-КЖ від 17.10.2017 року, за умовами якого підрядник за завданням замовника зобов'язується на свій ризик виконати своїми та залученими силами з власних матеріалів наступні будівельні роботи: земляні роботи (за КВЕД 43.12), роботи по влаштуванню фундаментів (за КВЕД 43.99) відповідно до проектної документації за адресою: Одеська область, Саратський район, село Петропавлівка, комплекс будівель та споруд №1, та передає їх результат замовнику, замовник прийняти та оплатити виконані роботи.

Для виконання взятих на себе обов'язків, з урахуванням наявності значної кількості замовлень позивачем укладено договір підряда №1810-КЖ від 18.10.2017 року з ПП "ГОРІЗОНТ" за умовами якого всі вищенаведені роботи виконувались ПП "ГОРІЗОНТ", що підтверджується актами виконаних робіт та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат. 01.12.2017 року позивач частково сплати ПП "ГОРІЗОНТ" кошти за отримані послуги, що підтверджується платіжним дорученням №545 від 01.12.2017 року.

30.11.2017 року ТОВ К-В Ф "АПЕКС" отримано попередню оплату від ТОВ "АГРОСВІТ ТД" у розмірі 550 000 грн, що підтверджується платіжним дорученням №520 від 30.11.2017 року.

14.12.2017 року позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №24 від 30.11.2017 року на суму попередньої оплати 550 000 грн., в тому числі ПДВ - 91 666,67 грн.

14.12.2017 року від автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України надійшла квитанція №9268312875, з якої вбачається, що документ прийнято, реєстрація зупинена.

Підставами для зупинення реєстрації податкової накладної вказано наступні виявлені помилки: ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 43.99.90-00.00. Товариству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/КР в ЄРПН відповідно до пункту "в" п.п. 201.6.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

19.03.2018 року ТОВ К-В Ф "АПЕКС" засобами електронного зв'язку направлено до Кам'янської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомлення №1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено із відповідними поясненнями (вих. №1903/1-2018 від 19.03.2018 року), у яких зазначено, що 17.10.2017 року ТОВ К-В Ф "АПЕКС" підписано договір підряду №1710-КЖ з замовником ТОВ "АГРОСВІТ ТД" на виконання робіт - земляні роботи (за КВЕД 43.12), роботи по влаштуванню фундаментів (за КВЕД 43.99) відповідно до проектної документації за адресою: Одеська область, Саратський район, село Петропавлівка, комплекс будівель та споруд №1. 30.11.2017 року отримано передоплату від ТОВ "АГРОСВІТ ТД" на суму 550000 грн., в тому числі ПДВ 20% та виписано податкову накладну за правилом першої події. Роботи виконуються із залученням субпідрядної організації ПП "ГОРІЗОНТ". 01.12.2017 року оплачено роботи субпідрядника на суму 540 000 за платіжним дорученням №545 від 01.12.2017 року та отримано податкову накладну.

Разом з поясненнями позивачем надано документи на підтвердження здійснення господарських операцій, які перелічені у додатку до пояснень та містяться в матеріалах справи.

Квитанцію №1 від 19.03.2018 року підтверджено отримання ДФС України пояснень та копій документів.

Комісією ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №615928/37562559 від 22.03.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №24 від 30.11.2017 року.

Вказане рішення прийнято з підстав ненадання платником податку копій документів: розрахункових документів, банківські виписки з особових рахунків.

Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з наступного.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року (далі - Порядок №1246), чинного на час виникнення спірних правовідносин, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи наведені у пункті 201.16 статті 201 ПК України, в редакції, чинній на час зупинення податкових накладних, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 ПК України.

Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, в редакції, чинній на час зупинення податкових накладних, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №567 (далі - Критерії оцінки ступеня ризиків), в редакції, чинній на час зупинення реєстрації спірної податкової накладної.

Пункт 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків визначає критерії, за якими ДФС здійснюється моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування:

1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної / розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.

У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає одній з умов, зазначених у підпунктах 2, 3 цього пункту, реєстрація такої (такого) податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.

На час зупинення податкових накладних позивача діяв Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567 (далі - Перелік), яким було визначено надання наступних документів:

1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв:

договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв:

договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Також, Переліком було передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку подає до ДФС в електронному вигляді засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та нормативно-правового акту щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

На підставі підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України, у редакції чинній на час зупинення реєстрації податкових накладних, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

21.02.2018 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №117, якою затверджено Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

За приписами пункту 2 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначений Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року №117 (далі - Порядок №117).

Пунктом 18 Порядку №117 визначено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

На підставі положень пункту 20 Порядку №117 зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Згідно з пунктом 21 Порядку №117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Відповідно до пункту 23 Порядку №117 комісією регіонального рівня протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку:

щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу;

щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яке попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається до комісії центрального рівня.

Пунктом 27 Порядку №117 визначено, що рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Отже, судом під час розгляду справи встановлено, що позивачем подані для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні, щодо яких заявлено позовні вимоги. ГУ ДФС у Дніпропетровській області за наслідком проведеного моніторингу встановлено відповідність податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, зупинено реєстрацію зазначених податкових накладних та запропоновано ТОВ К-В Ф "АПЕКС" надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Позивачем надані пояснення та копії первинних документів, складених під час здійснення відповідних господарських операцій, що підтверджено матеріалами справи.

Підставою для відмови в реєстрації податкових накладних від 07.11.2017 року №12, від 30.11.2017 року №24 та від 21.11.2017 року №19 в оскаржуваних рішеннях комісією відповідача-1 зазначено „ненадання платником податку копій документів, розрахункових документів, банківські виписки з особових рахунків" та "ненадання платником податків копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи),у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків" відповідно. При цьому, в оскаржуваних рішеннях не наведено обґрунтувань причин відмови в реєстрації податкових накладних на підставі копій первинних документів, що підтверджують здійснення господарських операцій, які були надані позивачем для проведення реєстрації податкових накладних. Відповідачем-1 в оскаржуваних рішеннях не зазначено, що саме стало підставою для винесення вказаних рішень, не вказано, які недоліки містять надані копії первинних документів.

Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідачем-1 не доведено, що оскаржувані рішення прийнято обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, неупереджено, добросовісно та розсудливо.

Таким чином, оскаржувані рішення ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 06.04.2018 року №637115/37562559, від 10.04.2018 року №639949/37562559, від 22.03.2018 року №615928/37562559 є протиправними та підлягають скасуванню.

Щодо доводів відповідача-2, що питання реєстрації податкових накладних в реєстрі є дискреційною функцією фіскального органу, суд зазначає наступне.

Дискреційні повноваження - це законодавчо встановлена компетенція владних суб'єктів, яка визначає ступінь самостійності її реалізації з урахуванням принципу верховенства права; ці повноваження полягають в застосуванні суб'єктами адміністративного розсуду при здійсненні дій і прийнятті рішень.

Отже, у разі відсутності у суб'єкта владних повноважень законодавчо закріпленого права адміністративного розсуду при вчиненні дій/прийнятті рішення, та встановлення у судовому порядку факту протиправної поведінки відповідача, зобов'язання судом суб'єкта прийняти рішення конкретного змісту не можна вважати втручанням у дискреційні повноваження, адже саме такий спосіб захисту порушеного права є найбільш ефективним та направлений на недопущення свавілля в органах влади.

Суд зазначає, що дискреційні функції ДФС України як суб'єкта владних повноважень під час прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних чітко визначені законом, оскільки чинним законодавством України визначений вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Оскільки під час розгляду справи у суді позивачем доведено надання ним до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів, які є достатніми для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних від 07.11.2017 року №12, від 30.11.2017 року №24 та від 21.11.2017 року №19 в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд вважає, що, у даному випадку, у відповідача-2 відсутня дискреція як можливість вибору на власний розсуд одного з декількох варіантів управлінських рішень, у зв'язку з чим повний та ефективний захист порушеного права позивача може бути здійснений шляхом зобов'язання ДФС України здійснити реєстрацію податкових накладних від 07.11.2017 року №12, від 30.11.2017 року №24 та від 21.11.2017 року №19 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

На підставі частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням вищевикладеного, ГУ ДФС у Дніпропетровській області не доведено правомірності та обґрунтованості оскаржуваних рішень, а тому, виходячи зі змісту заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, наявних в матеріалах справи, рішення ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 06.04.2018 року №637115/37562559, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №12 від 07.11.2017 року; від 10.04.2018 року №639949/37562559, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №19 від 21.11.2017 року; від 22.03.2018 року №615928/37562559, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №24 від 30.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних є протиправними та підлягають скасуванню, а порушене право позивача підлягає відновленню шляхом зобов'язання ДФС України зареєструвати податкові накладні від 07.11.2017 року №12, від 30.11.2017 року №24 та від 21.11.2017 року №19 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У відповідності до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов'язані зі сплатою судового збору за подання позову до суду в розмірі 5286 грн., що підтверджується платіжними дорученнями №839 від 10.07.2018 року, №964 від 11.09.2018 року.

Отже, на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДФС у Дніпропетровській області, комісією якої порушені права позивача, підлягає стягненню сплачений судовий збір у розмірі 5286 грн.

Керуючись статтями 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ВИРІШИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю комерційно-виробнича фірма "АПЕКС" (адреса: 51900, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, пров. Більшовицький, буд.3, прим. 31; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 37562559) до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (адреса: 49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17А; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 39394856), Державної фіскальної служби України (адреса: 04053, м. Київ, Львівська пл., 8; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 39292197) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 06.04.2018 року №637115/37562559, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №12 від 07.11.2017 року.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №12 від 07.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 10.04.2018 року №639949/37562559, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №19 від 21.11.2017 року.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №19 від 21.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 22.03.2018 року №615928/37562559, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №24 від 30.11.2017 року.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №24 від 30.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю комерційно-виробничої фірми "АПЕКС" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Дніпропетровській області судові витрати у розмірі 5286 (п'ять тисяч двісті вісімдесят шість) гривень.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи ухвала суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення в повному обсязі складено 12.12.2018 року.

Суддя М.В. Бондар

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.12.2018
Оприлюднено22.12.2018
Номер документу78757712
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0440/6503/18

Ухвала від 21.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 21.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 08.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 08.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Рішення від 12.12.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

Ухвала від 05.12.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

Ухвала від 05.10.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

Ухвала від 03.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні