ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
27 грудня 2018 року м. Дніпросправа № 804/2227/18 (суддя Рябчук О.С., м. Дніпро)
Третій апеляційний адміністративний суд
у складі колегії суддів: головуючого - судді Чередниченка В.Є. (доповідач),
суддів: Іванова С.М., Панченко О.М.,
за участю секретаря судового засідання Сонник А.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за апеляційною скаргою товариства з обмеженою відповідальністю СГ АГРО-ГРУП на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25 травня 2018 року у справі №804/2227/18 за позовом товариства з обмеженою відповідальністю СГ АГРО-ГРУП до Головного управління Державної фіскальної служби України у Дніпропетровської області про скасування податкових повідомлень-рішень,-
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю СГ АГРО-ГРУП 23 березня 2018 року звернулось до суду з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби України у Дніпропетровської області, згідно з яким просить скасувати податкові повідомлення-рішення відповідача від 05.03.2018 р.:
- №0091141306 про збільшення грошового зобов'язання з податків і зборів, у тому числі з військового збору, пені у загальному розмірі 2407,29 грн.;
- №0091281306 про збільшення грошового зобов'язання з податків і зборів, у тому числі, з податку на доходи фізичних осіб, пені у загальному розмірі 28887,86 грн.;
- №0091071306 про застосування штрафних (фінансових) санкцій за платежем Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати у розмірі 510,00 грн.
В обґрунтування своїх вимог позивач зазначає, що вказані податкові повідомлення-рішення повинні бути скасовані, оскільки висновки відповідача викладені у акті №6747/04-36-13-06/39011360 від 09.02.2018 р. року (далі - акт перевірки), на підставі якого було прийнято оскаржені рішення, є безпідставними та необґрунтованими.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25 травня 2018 року у задоволені адміністративного позову відмовлено повністю.
Рішення суду мотивовано тим, що встановлені судом обставини справи свідчать про правомірність оскаржених рішень відповідача.
Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції позивач оскаржив його до апеляційного суду з підстав порушення судом першої інстанції норм матеріального права. Просить скасувати рішення суду та прийняту нову постанову якою позов задовольнити повністю.
Зазначає, що суд першої інстанції помилково погодився з позицією відповідача відносно того, що розрахунковим періодом для нарахування та сплати ПДФО є серпень 2017 року, оскільки у період передбачений договором оренди землі (до 1 серпня 2017 р.) орендна плата не нараховувалась і не виплачувалась орендодавцям, оскільки нарахування та виплата орендної плати та податків з неї (ПДФО та військовий збір) було здійснено позивачем в 4 кварталі 2017 року. Отже має місце подвійне оподаткування.
Крім того, стверджує, що ОСОБА_1 доходу від передачі в суборенду земельної ділянки не отримує, тому ПДФО та військовий збір з такої орендної плати не нараховується.
Посилається на те, що положення п. 126.1 ст. 126 ПК України які передбачають притягнення до відповідальності у вигляді штрафу у разі не сплати узгодженої суми грошового зобов'язання, в цьому випадку не застосовуються оскільки спірна сума грошового зобов'язання не є узгодженою.
Заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представника позивача, який підтримав доводи апеляційної скарги, пояснення представника відповідача, який заперечував щодо її задоволення, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, обговоривши доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та знайшло підтвердження під час розгляду апеляційної скарги, що посадовою особою відповідача була проведена документальна планова перевірка ТОВ СГ АГРО-ГРУП (код ЄДРПОУ 39011360) з питань повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, єдиного соціального внеску, військового збору за період з 01.10.2015 р. по 30.09.2017 р.
За результатами проведеної перевірки складено акт №6747/04-36-13-06/39011360 від 09.02.2018 р. (далі - акт перевірки), в якому зроблено висновок про порушення позивачем приписів:
- п.п. 168.1.1, 168.1.5 п.168.1 ст.168, п.п.170.1.1, 170.1.4 п.170.1, п.п. а п.176.2 ст.176 Податкового кодексу України, в результаті чого донараховано податок на доходи фізичних осіб в сумі 14777,88 грн. в тому числі по періодах: 10.2016 р. 1231,49 грн., 11.2016 р. 1231,49 грн., 12.2016 р., - 1231,49 грн., 01.2017 р. 1231,49 грн., 02.2017 р. 1231,49 грн., 03.2017 р. 1231,49 грн., 04.2017 р. 1231,49 грн., 05.2017 р. 1231,49 грн., 06.2017 р. 1231,49 грн., 07.2017 р. 1231,49 грн., 08.2017 р. 1231,49 грн., 09.2017 р. 1231, 49 грн.;
- п.п.1.2; п.п.1.6 п.п.16.1 підрозділу 10.розділу XX Податкового кодексу України; ст.176.2 Податкового кодексу України, у результаті чого в результаті чого донараховано військовий збір : 1231,44 грн., в т.ч. по періодах: 10.2016р.- 102,62 грн.; 11.2016р.-102,62 грн.; 12.2016-102,62 грн.; 01.2017-102,62 грн.,; 02.2017-102,62 грн.; 03.2017-102,62 грн.; 04.2017-102,62 грн.; 05.2017-102.62 грн.; 06.2017-102,62 грн.; 07.2017-102,62 грн.; 08.2017-102,62 грн.; 09.2017-102,62 грн;
- б п. 176.2 ст.176 Податкового кодексу України та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку що призвело до не повного відображення інформації та перекручення податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку;
- п.126.1 ст.126 Податкового кодексу України в частині не своєчасного перерахування податкових зобов'язань до бюджету по податку на доходи фізичних осіб в сумі 30265,39 грн. та військового збору в сумі 2522,11 грн., при затримці до 30 календарних днів (а.с. 23 - 33).
Висновки акта перевірки обґрунтовані тим, що підприємство обліковує розрахунки з орендодавцями земельних паїв на рахунку 6856 розрахунки з іншими кредиторами . Розрахунки по орендній платі з фізичними особами-пайщиками, за результатами 2017 сільськогосподарського року проводилися в грошовій формі через касу підприємства. ТОВ "СГ АГРО-ГРУП", згідно з рах.6856 (Кт.2901,46 Дт. Дт. 361802,92), деяким орендодавцям земельних паїв виплачено орендну плату за землю до 01.08.2015р., без нарахування доходу, при цьому сплачувався податок на доходи фізичних осіб та військовий збір до бюджету, без порушення термінів сплати, про що свідчать банківські документи підприємства та ІКП платника податку Новомосковської ОДПІ (Магдалинівське відділення) ГУ ДФС у Дніпропетровській області, та звіти ф.1ДФ за 1-3 квартали 2017 року. Всього виплачено доходу до 01.08.2015р. фізичним особам-пайщикам в розмірі 361802,92 грн., податок на доходи фізичних осіб складає 65124,53 грн.(361802,92,38x18%). За операціями з надання в оренду земельної частки (паю) в 3 кварталі 2017р. встановлено заниження бази оподатковуваного доходу на суму 168141,05 грн., контролюючим органом донараховано податок на доходи фізичних осіб в розмірі 30265,39 грн. Станом на дату написання акта, підприємство подало до контролюючого органу звіт ф.1ДФ за 4 квартал 2017 року № 9298508251 від 08.02.2018р., в якому відобразило остаточну виплату/нарахування орендної плати фізичних осіб. Відповідно до ІКП платника податків ТОВ СГ АГРО-ГРУП Новомосковської ОДПІ (Магдалинівське відділення Починософієвська сільська рада) та банківських документів підприємства, підприємство до бюджету перерахувало суму ПДФО 12.09.2017р. в розмірі 71318,05 грн.(14.09.2017р.-39900,64 грн.; 22.09.2017р.-9516,60 грн.). Отже, при граничному строку сплати податку на доходи фізичних осіб до 31.08.2017р., затримка сплати податку до бюджету до 30 днів (сплата податку передувала виплаті доходу).
В періоді з 01.10.2016 р. по 30.09.2017 р., згідно зі звітів ф.1ДФ, оборотно-сальдових відомостей бухгалтерського обліку (рах.6851 та 6856), банківських документів по розрахунковому рахунку № НОМЕР_2 АТ КРЕДИТ АГРІКОЛЬ БАНК (МФО 300614), аналітичного обліку (відомості нарахування паїв), касових документів встановлено: ТОВ СГ АГРО-ГРУП в періоді з 01.10.2016р. по 30.09.2017р. не нараховувало та не сплачувало до бюджету податок на доходи фізичних осіб з орендної плати за землю ОСОБА_1 (рнокппНОМЕР_1), відповідно до Договорів суборенди земельної ділянки від 03.09.2015 р. та від 26.02.2016 р.
На підставі зазначеного акта перевірки відповідачем 05.03.2018 р. були прийняті податкові повідомлення-рішення:
№0091281306 про збільшення грошового зобов'язання з податків і зборів, у тому числі з податку на доходи фізичних осіб, пені у загальному розмірі 28887,86 грн.;
№0091141306 про збільшення грошового зобов'язання з податків і зборів, у тому числі з військового збору, пені у загальному розмірі 2407,29 грн.;
№0091071306 про застосування штрафних (фінансових) санкцій за платежем Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати у розмірі 510,00 грн. (а.с. 15-17).
Правомірність та обґрунтованість зазначених податкових повідомлень-рішень відповідача є предметом спору переданого на вирішення суду.
Вирішуючи спірні відносини між сторонами та відмовляючи у задоволені позову повністю, суд першої інстанції дійшов висновку про правомірність оскаржених податкових повідомлень-рішень відповідача та відсутності підстав для їх скасування.
Колегія суддів, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права при винесенні оскарженого рішення, виходить з наступного.
Згідно зі статтею 21 Закону України Про оренду землі розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Згідно з пп.164.2.5 п.164.2 ст.164 Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу включається зокрема дохід від надання майна в лізинг, оренду або суборенду (строкове володіння/або користування), визначений у порядку, встановленому п. 170.1. ст.170 Кодексу.
Відповідно до п.п.170.1.4 п. 170.1.1 ст.170 Податкового кодексу України доходи від надання в оренду земельної ділянки сільськогосподарського призначення, земельної частки (паю), майнового паю оподатковуються податковим агентом під час її нарахування (виплати) за ставкою, визначеною п. 167.1 ст. 167 Кодексу.
Згідно з п.170.1.1 ст.170 Податкового кодексу України податковим агентом платника податку - орендодавця щодо його доходу від надання в оренду земельної частки (паю), майнового паю є орендар. При цьому об'єкт оподаткування визначається виходячи з розміру орендної плати, зазначеної в договорі оренди, але не менше ніж мінімальна сума орендного платежу, встановлена законодавством з питань оренди землі.
Згідно з п. 54.2. ст. 54 Податкового кодексу України грошове зобов'язання щодо суми податкових зобов'язань з податку, що підлягає утриманню та сплаті (перерахуванню) до бюджету в разі нарахування/виплати доходу на користь платника податку - фізичної особи, вважається узгодженим податковим агентом або платником податку, який отримує доходи не від податкового агента, в момент виникнення податкового зобов'язання, який визначається за календарною датою, встановленою розділом IV цього Кодексу для граничного строку сплати податку до відповідного бюджету.
Згідно з пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу України податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов'язаний утримувати податок із сум такого податку за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в ст. 167 цього Кодексу.
Згідно з пп. 168.1.2 п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу України податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом.
Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умов одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку до бюджету.
У відповідності до пп.168.1.5 п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу України якщо оподатковуваний дохід нараховується податковим агентом, але не виплачується (не надається) платнику податку, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає перерахуванню до бюджету податковим агентом у строки, встановлені цим Кодексом для місячного податкового-періоду.
Відповідно до пп. а п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України передбачено, що особи, які мають статус податкових агентів, зобов'язані, зокрема, своєчасно та повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, що виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати за її рахунок; подавати у строки, встановлені, ПКУ для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до контролюючого органу за місцем свого розташування.
Відповідно до п.18.1.ст.18 Податкового кодексу України податковим агентом визнається особа, на яку цим Кодексом покладається обов'язок з обчислення, утримання з доходів, що нараховуються (виплачуються, надаються) платнику, та перерахування податків до відповідного бюджету від імені та за рахунок коштів платника податків.
Податкові агенти прирівнюються до платників податку і мають права та виконують обов'язки, встановлені цим Кодексом для платників податків (п.18.2 ст.18 Податкового кодексу України).
Відповідно до п. 126.1. ст. 126 ПК України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;
при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
Як вірно встановлено судом першої інстанції та знайшло підтвердження під час апеляційного розгляду справи позивачем було подало до контролюючого органу звіт ф. 1ДФ за 4 квартал 2017 року № 9298508251 від 08.02.2018р., в якому відображено остаточну виплату/нарахування орендної плати фізичних осіб. Відповідно до ІКП платника податків ТОВ СГ АГРО-ГРУП Новомосковської ОДПІ (Магдалинівське відділення Починософієвська сільська рада) та банківських документів підприємства, позивачем до бюджету перераховано суму ПДФО 12.09.2017р. в розмірі 71318,05 грн. (14.09.2017р. - 39900,64 грн.; 22.09.2017р. - 9516,60 грн.).
Отже враховуючи зазначені обставини, суд першої інстанції погодився з контролюючим органом відносно того, що при граничному строку сплати податку на доходи фізичних осіб до 31.08.2017р., відповідачем правомірно встановлено затримку сплати позивачем податку до бюджету до 30 днів, відповідальність за яку прямо передбачена п. 126.1 ст.126 ПК України, відповідно до якого, у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання, протягом строків, визначених ПК України, такий платник податку притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання у розмірі 10% погашеної суми боргу, при затримці 30 календарних днів, наступних за останнім днем сроку сплати суми грошового зобов'язання - у розмірі 20% погашеної суми податкового боргу.
Отже враховуючи положення зазначених норм права, що визначають спеціальні умови щодо використання спірних земельних ділянок та вірно встановивши наявність обставин укладання позивачем договорів оренди земельних ділянок з фізичними особами, згідно з якими нарахування оподаткованого доходу відбулось до 01.08.2017 року, оскільки відповідно до умов цих договорів, як зазначив позивач у позові, орендна плата вноситься у такі строки: у грошовій формі 50% орендної плати до 01 серпня, остаточний розрахунок до 15 грудня на протязі дії кожного року договору оренди , що свідчить про нарахування орендної плати саме до 01.08.2017 року, а також обставини затримки сплати позивачем податку до бюджету, дійшов обґрунтованого висновку про те, що за операціями з надання в оренду земельної частки (паю) в 3 кварталі 2017р. відповідачем правомірно встановлено заниження позивачем бази оподатковуваного доходу на суму 168141,05 грн. та донараховано податок на доходи фізичних осіб в розмірі 30265,39 грн.
Суд апеляційної інстанції вважає безпідставними доводи позивача про те, що виплата орендної плати за користування земельними ділянками здійснюється після 01.08.2017 року, тому що це не змінює часу її нарахування позивачем та не звільняє його від обов'язку передбаченого пп.168.1.5 п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу України.
Щодо доводів про нарахування орендної плати в 4 кварталі кожного року, слід зазначити, що позивачем не було надано суду жодних доказів в підтвердження зміни умов договорів оренди земельної ділянки в частині нарахування орендної плати саме до 01 серпня року в якому укладено цей договір.
Крім того, суд першої інстанції вірно встановив обставини укладання позивачем двох договорів суборенди земельної ділянки з фізичною особою ОСОБА_1 (далі - ОСОБА_1 РНОКПП НОМЕР_1), а саме:
а) договору суборенди земельної ділянки від 26.02.2016р., відповідно до умов якого орендар земельної ділянки (фізична особа) ОСОБА_1 передає позивачу в строкове платне користування (суборенду) земельну ділянку площею 9,5999 га. для ведення фермерського господарства, яка розташована на території Почино-Софієвської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області, кадастровий номер НОМЕР_3, а суборендар приймає в строкове платне користування (в суборенду) земельну ділянку державної власності та від імені орендаря вносить орендну плату, встановлену договором оренди земельної ділянки №18/12/15/-ДО від 18.12.2015 р. у грошовій формі в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки одиниці площі ріллі по Дніпропетровській області. Розмір орендної плати становить 10404,62 грн. за рік. Орендна плата вноситься суборендарем щомісячно по частині від загальної річної орендної плати на розрахунковий рахунок Почино-Софієвської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської обл. Орендна плата вноситься щомісячно протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного місяця.
Розрахунок щомісячного розміру орендної плати за землю та податку на доходи фізичних осіб, згідно з актом перевірки складає:
9,5966га х 27104,99 грн. = 260115,75 грн.
260115,75 х 4% = 10404,63 грн.
10404,63 грн./12 = 867,05 грн. - щомісячний розмір орендної плати в періоді з
01.10.2016 р. по 30.09.2017 р.
867,05 грн. х 18 % = 156,07 грн. - податок на доходи фізичних осіб, що необхідно щомісячно нараховувати/перерахувати до бюджету з жовтня 2016р. по вересень 2017р.
Всього необхідно нарахувати та сплатити до бюджету по зазначеному договору 1872,84 грн.
б) договору суборенди землі №1/С від 03.09.2015р., відповідно до умов якого орендар земельної ділянки ОСОБА_1 передає позивачу в строкове платне користування (суборенду) земельну ділянку площею: 50 га - для ведення фермерського господарства (для вирощування сільськогосподарських культур) в тому числі рілля-50 га., яка розташована на території Почино-Софієвської сільської ради Магдалинівського району, Дніпропетровської області; кадастровий номер: НОМЕР_4, а суборендар приймає в строкове платне користування (в суборенду) земельну ділянку державної власності та від імені орендаря вносить орендну плату у грошовій формі у розмірі 3% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки, що становить 59745,74 грн.
Розрахунок щомісячного розміру орендної плати згідно з даними перевірки: нормативно грошова оцінка земельної ділянки в 2016 та в 2017 рр. становить 71694,89 грн. (з урахуванням коефіцієнт індексації)
71694,48 грн./12=5974,54 грн - щомісячний розмір орендної плати в періоді з 01.10.2016 р. по 30.09.2017 р.
5974,54 грн. х 18 % = 1075,42 грн. - податок на доходи фізичних осіб, що необхідно щомісячно нараховувати/перерахувати до бюджету з жовтня 2016 р. по вересень 2017 р.
Всього необхідно нарахувати та сплатити до бюджету по зазначеному договору 12905,04 грн.
При цьому, згідно з витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (індексний № витягу 4514038 та 54483825) судом першої інстанції вірно встановлено, що орендарем земельних ділянок у Почино-Софієвської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області з кадастровим номерам НОМЕР_5 площею 50 га. та кадастровим номером НОМЕР_3 площею 9,59660 га. є фізична особа ОСОБА_1. Згідно з інтегрованою карткою платника податків ІС Податковий блок ГУ ДФС України фізичної особи ОСОБА_1, сплата орендної плати з фізичних осіб (код бюджетної класифікації 18010900) в періоді з 01.1012016 р. по 30.09.2017 р. відсутня.
Позивач в перевіряємому періоді в бухгалтерському обліку нараховув орендну плату по Почино-Софієвській сільській раді за ОСОБА_1 по Кт.6851 рахунку Розрахунки з іншими кредиторами , а саме:
2016 рік в сумі 11740,00 грн. в т.ч. нараховано 10005,90 грн. відповідно до договору суборенди від 03.09.2015р. та 1734,10 грн. відповідно до договору суборенди від 26.02.2016р.
2017 рік в сумі -70150,37 грн. в т.ч. нараховано 59745,74 грн., відповідно до договору суборенди від 03.09.2015 р.; та 10404,63 грн., відповідно до договору суборенди від 26.02.2016р.).
В період з 01.10.2016 р. по 30.09.2017 р., згідно зі звітів ф.1ДФ, оборотно-сальдових відомостей бухгалтерського обліку (рах.6851 та 6856), банківських документів по розрахунковому рахунку НОМЕР_2 АТ КРЕДІТ АГРІКОЛЬ БАНК (МФО 300614), аналітичного обліку (відомості нарахування паїв), касових документів встановлено: ТОВ СГ АГРО-ГРУП в періоді з 01.10.2016р. по 30.09.2017р. не нараховувало та не сплачувало до бюджету податок на доходи фізичних осіб з орендної плати за землю за ОСОБА_1, відповідно до договорів суборенди земельної ділянки від 03.09.2015 р. та від 26.02.2016 р.
Таким чином, вірно встановивши обставини виплати орендної плати за землю ОСОБА_1, відповідно до договорів суборенди земельної ділянки від 03.09.2015 р. та від 26.02.2016 р. та не нараховування та не сплату до бюджету податку на доходи фізичних осіб з цієї орендної плати, суд першої інстанції обґрунтовано погодився з висновками податкового органу про порушення позивачем п.п. 168.1.1, п.п. 168.1.5 п.п.168.1 ст.168, п.170.1.1, п.п.170.1.4, п.170.1, п.п а п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України в результаті чого правомірно донараховано податок з доходів фізичних осіб на загальну суму 14777,88 грн. в т.ч. по періодах щомісячно з 01.10.2016р. по 30.09.2017 р. - 1231,49 грн.
Щодо доводів позивача викладених в позові та в подальшому в апеляційній скарзі щодо неотримання ОСОБА_1 доходів від укладених договорів суд першої інстанції правильно зазначив, що таке твердження суперечать змісту зазначених договорів та не відповідає вимогам законодавства, яке регулює інститут договірних відносин в частині мети їх укладання.
На підставі зазначеного, суд апеляційної інстанції вважає, що суд першої інстанції під час розгляду цієї справи об'єктивно, повно та всебічно дослідив обставини, які мають суттєве значення для вирішення справи, дав їм правильну юридичну оцінку і ухвалив законне, обґрунтоване рішення без порушень норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, тому рішення суду першої інстанції у цій справі необхідно залишити без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.
Керуючись: статтями 241-245, 250, пунктом 1 частини 1 статті 315, статтями 316, 321, 322, 327, 329 КАС України, Третій апеляційний адміністративний суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю СГ АГРО-ГРУП - залишити без задоволення, а рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25 травня 2018 року у справі №804/2227/18 - без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду за наявності підстав, передбачених частиною 5 статті 291, пунктом 2 частини 5 статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України.
Вступну та резолютивну частини постанови проголошено 27 грудня 2018 року.
Повне судове рішення складено 28 грудня 2018 року.
Головуючий - суддя В.Є. Чередниченко
суддя С.М. Іванов
суддя О.М. Панченко
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.12.2018 |
Оприлюднено | 29.12.2018 |
Номер документу | 78852136 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Чередниченко В.Є.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Лукманова О.М.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Лукманова О.М.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Лукманова О.М.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Лукманова О.М.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рябчук Олена Сергіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рябчук Олена Сергіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні