Постанова
від 19.12.2018 по справі 1540/3697/18
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 грудня 2018 р.м.ОдесаСправа № 1540/3697/18

Категорія: 6.1 Головуючий в 1 інстанції: Радчук А.А. Дата і місце ухвалення: 17.08.2018р., м.Одеса

П'ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого - судді : Бойка А.В.,

суддів: Осіпова Ю.В.,

Шевчук О.А.,

розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі апеляційну скаргу Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 17 серпня 2018 року по справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Посейдон Компані до Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради про визнання протиправними дій, зобов'язання надати містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки, -

В С Т А Н О В И В:

25.07.2018 року товариство з обмеженою відповідальністю Посейдон Компані звернулось до суду першої інстанції з адміністративним позовом до Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради про:

- визнання протиправними дій Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради щодо відмови у наданні містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки у м. Черкаси по вул. Портовій, 5;

- зобов'язання Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради надати Товариству з обмеженою відповідальністю Посейдон Компані (код за ЄДРПОУ 37894209) містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки у м. Черкаси по вул. Портовій, 5;

- зобов'язати відповідача подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення у цій адміністративній справі.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 17 серпня 2018 року позов задоволено частково.

Визнано протиправними дії Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради щодо відмови у наданні містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки у м.Черкаси по вул. Портовій, 5. Зобов'язано Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради надати ТОВ Посейдон Компані ( код ЄДРПОУ 37894209) містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки у м.Черкаси по вул. Портовій, 5. У решті позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати судове рішення та прийняти нову постанову про відмову у задоволенні позовних вимог.

Апелянт посилається на те, що відмова позивачу у наданні містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки була обумовлена невідповідністю намірів забудови вимогам містобудівної документації, оскільки згідно з генеральним планом забудови міста, затвердженим рішенням Черкаської міської ради від 29.12.2011 року № 3-505 перелік дозволених та допустимих видів забудови та використання земельних ділянок в межах територіальних зон Г-Зп - перспективні культурна та спортивна зона, Р-Зп - перспективна рекреаційна зона озеленених територій загального користування.

Відповідач зазначає, що вимоги містобудівної документації є обов'язковими для виконання всіма суб'єктами містобудування. Зважаючи на те, що наміри забудови ТОВ Посейдон Компані не відповідають вимогам містобудівної документації, відмова у наданні позивачу містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки є, на думку апелянта, правомірною.

Позивач подав письмовий відзив на апеляційну скаргу Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради, в якому просив скаргу залишити без задоволення, а оскаржуване рішення суду першої інстанції - без змін. Позивач зазначив, що цільове призначення спірної земельної ділянки - землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення (для розміщення та експлуатації основних, підсобних та допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості), а генеральний план населеного пункту повинен розроблятися та затверджуватися з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Також, позивач наголошував на тому, що відповідачем неправомірно було відмовлено у наданні містобудівних умов та обмежень земельної ділянки листом, оскільки це, на його думку, суперечить вимогам законодавства .

Справу розглянуто судом апеляційної інстанції в порядку письмового провадження на підставі п.2 ч.1 ст.311 КАС України.

Заслухавши суддю-доповідача, переглянувши справу за наявними в ній доказами, розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що на підставі договорів купівлі-продажу комплексу від 27 квітня 2017 року ТОВ Посейдон Компані придбало у ПАТ Черкасирибгосп нерухоме майно, що розташоване за адресою: м. Черкаси, вул. Портова, 5 (а.с.15-18, 21-24, 26-29).

Право власності на вказане майно зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно за ТОВ Посейдон Компані , про що свідчать Витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (а.с. 19-20, 25, 30-31).

Рішенням другої сесії Черкаської міської ради від 22 лютого 2018 року за № 2-2958 ТОВ Посейдон Компані надано в оренду на 49 років земельні ділянки площею 0,5222 гектар (кадастровий номер 7110136400:01:023:0017) та площею 1,2992 гектар (кадастровий № 7110136400:01:023:0018) у м. Черкаси по вул. Портова, 5 під комплекс будівель за рахунок земель сільськогосподарського-рибоводного ВАТ Черкасирибгосп (а.с. 32-33).

За цільовим призначенням зазначені ділянки віднесені до земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення (для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості (код КВЦПЗ 11.02).

У вказаному рішенні, також, зазначено про наявність містобудівних обмежень та обтяжень землекористування:

- пов'язаних із розташуванням частини земельних ділянок в охоронній зоні навколо інженерних комунікацій;

- пов'язаних із розташуванням частини земельної ділянки загальною площею 1,2992 га в прибережній захисній смузі та в водоохоронній зоні;

- пов'язаних із розташуванням частини земельної ділянки загальною площею 0,5222 га в межах зони пам'ятки археології Середньовічні Черкаси та заповідної території Черкаські берегові схили ;

- пов'язаних із реалізацією містобудівної документації (передбачене розміщення зелених насаджень загального користування та спортивних закладів).

15 березня 2018 року товариством з обмеженою відповідальністю Посейдон Компані було укладено з Черкаською міською радою договір оренди землі, згідно якого в оренду передані вказані земельні ділянки (а.с. 34-39).

У п. 26 зазначеного договору, який має найменування Обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки , також вказано про наявність обов'язкових для орендаря обмежень, перерахованих у рішенні Черкаської міської ради від 22 лютого 2018 року за № 2-2958, в тому числі, пов'язаних із реалізацією містобудівної документації (передбачене розміщення зелених насаджень загального користування та спортивних закладів) (а.с. 36).

Право користування позивача на вказані земельні ділянки зареєстровано у встановленому порядку, що підтверджується витягами з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, витягами з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (а.с. 40-51, 55-58).

22 березня 2018 року ТОВ Посейдон Компані звернулось до Центру надання адміністративних послуг Департаменту управління справами Черкаської міської ради із заявою про видачу містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки для нового будівництва елеватору ємністю 36 тисяч тонн, яка розташована за адресою: м. Черкаси, вул. Портова, 5.

Листом від 02 квітня 2018 року за № 21277-арх Департаментом архітектури та містобудування Черкаської міської ради справу щодо надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки у м. Черкаси по вул. Портовій, 5 повернуто.

Підставами для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень земельної ділянки та повернення справи Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради визначив:

- невідповідність намірів забудови вимогам містобудівній документації (згідно з генеральним планом забудови міста, затвердженим рішенням Черкаської міської ради від 29.12.2011 №3-505 територія зелених насаджень загального користування, територія спортивних закладів; відповідно до плану зонування території міста Черкаси, затвердженого рішенням Черкаської міської ради від 04.12.2014 №2-513, перелік дозволених та допустимих видів забудови та використання земельних ділянок в межах територіальних зон Г-3п перспективна культурна та спортивна зона, Р-3п перспективна рекреаційна зона озеленених територій загального користування).

- відповідно до Схеми планувальних обмежень, що є графічною частиною Генерального плану міста Черкаси, затвердженого рішенням Черкаської міської ради від 29.12.2011 №3-505, земельна ділянка потрапляє в межі прибережної захисної смуги.

Не погоджуючись з вказаними діями Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради, позивач оскаржив їх до суду першої інстанції.

Частково задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що нормами діючого законодавства не передбачено надання на заяву юридичної особи про надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки відповіді у формі листа.

Крім того, суд першої інстанції дійшов висновку про неправомірність дій Департаменту щодо відмови у наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки з огляду на те, що цільове призначення земельних ділянок, визначене в публічній карті, відповідає намірам забудови, яке планує здійснити позивач. Крім того, суд зазначив, що орган місцевого самоврядування, посилаючись на рішення Черкаської міської Ради від 29.12.2011р. за №3-505, яким затвердженоГенеральний план м. Черкаси, а також рішення від 04 грудня 2014 року № 2-513, яким затверджено План зонування території м. Черкаси, не звернув увагу на ті обставини, що на земельній ділянці вже існують об'єкти промисловості, земельна ділянка відноситься до земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, цільове призначення земельної ділянки не змінювалось. Що стосується посилань відповідача на те, що земельна ділянка потрапляє в межі прибережної захисної смуги, суд зазначив, що в документах, що надавались для отримання містобудівних умов і обмежень, зокрема розрахунку з техніко-економічними показниками в складі ескізу наміру забудови із зазначенням запланованого об'єкту будівництва, визначені розміри та місце елеватору, ємністю 36 тисяч тон, на земельній ділянці таким чином, щоб об'єкт будівництва не потрапляв в межі прибережної захисної смуги. З огляду на вказане, суд першої інстанції дійшов висновку про неправомірність дій відповідача щодо ненадання ТОВ Посейдон Компані містобудівних умов та обмежень земельної ділянки.

Колегія суддів суду апеляційної інстанції не погоджується з вказаними висновками суду першої інстанції, з огляду на наступне:

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлює Закон України Про регулювання містобудівної діяльності від 17 лютого 2011 року № 3038-VI (далі - Закон № 3038).

Згідно з ч.ч. 1, 2, 4 ст. 26 Закону № 3038 передбачено, що забудова територій здійснюється шляхом розміщення об'єктів будівництва.

Суб'єкти містобудування зобов'язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об'єктів.

Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.

Частиною 5 ст. 26 Закону № 3038 визначено, що проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: 1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних; 2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; 3) затвердження проектної документації; 4) виконання підготовчих та будівельних робіт; 5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів; 6) реєстрація права власності на об'єкт містобудування.

Таким чином, першим етапом проектування та будівництва об'єктів є отримання вихідних даних.

Однією із складових вихідних даних, згідно ч. 1 ст. 29 Закону № 3038, є містобудівні умови та обмеження.

Згідно ч. 2 ст. 29 вказаного Закону № 3038 фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів - районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта будівництва.

Відповідно до п.8 ч.1 ст.1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.

Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника (ч. 3 ст. 29 Закону № 3038).

У частині 4 статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" передбачено підстави для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень.

Так, у п. 3 ч. 4 ст. 29 Закону № 3038 визначено, що такою підставою є невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Саме цю підставу вказано Департаментом архітектури та містобудування Черкаської міської ради при відмові ТОВ Посейдон Компані у наданні містобудівних умов та обмежень земельної ділянки.

Згідно ст. 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій (п.7 ч.1); генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту (п.2 ч.1); план зонування території (зонінг) - містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон (п.9 ч.1).

Відповідно до ч. 1 ст. 17 цього Закону, генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту. У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану.

Нормами ч.ч. 1, 2 ст.18 вказаного Закону встановлено, що план зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.

План зонування території встановлює функціональне призначення, вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, їх ландшафтної організації.

Відповідно до ст. 5 Закону № 3038 програми розвитку регіонів та населених пунктів, програми господарського, соціального та культурного розвитку повинні узгоджуватися з містобудівною документацією відповідного рівня. Вимоги містобудівної документації є обов'язковими для виконання всіма суб'єктами містобудування.

При цьому, як вже зазначалось, Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" у ст. 26 визначено, що суб'єкти містобудування зобов'язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об'єктів, а право на забудову земельної ділянки реалізується за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.

Таким чином, генеральний план є найважливішим документом у сфері містобудування і за своїм змістом визначає допустимі види забудови територій, забезпечення охорони навколишнього середовища, збереження культурної спадщини, виділення територій для розміщення житла тощо. Всі наміри забудови земельних ділянок повинні узгоджуватись з Генеральним планом населеного пункту, який є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, а містобудівні умови та обмеження надаються виключно на підставі генерального плану та плану зонування.

В ході розгляду даної адміністративної справи було встановлено, та не заперечувалось учасниками справи, що згідно Генерального плану забудови міста Черкаси, затвердженого рішенням Черкаської міської ради від 29.12.2011 року №3-505 та Плану зонування території міста Черкаси, затвердженого рішенням Черкаської міської ради від 04.12.2014 року № 2-513, земельні ділянки, надані позивачу у користування, віднесені до зони перспективної рекреаційної зони озеленених територій загального користування (Р-3п) та перспективної культурної та транспортної зони (Г-3п) (території зелених насаджень загального користування, території спортивних закладів) (а.с. 128-129).

Вказані рішення Черкаської міської ради від 29.12.2011 року №3-505 та від 04.12.2014 року № 2-513 про затвердження Генерального плану міста Черкаси та Плану зонування території міста Черкаси не визнані протиправними, не скасовані, а тому є чинними і мають враховуватись суб'єктами містобудування.

Колегія суддів звертає увагу на те, що при отриманні у користування земельної ділянки позивач був обізнаний про наявність містобудівних обмежень та обтяжень землекористування, пов'язаних, зокрема, із реалізацією містобудівної документації та про те, що на вказаних земельних ділянках передбачене розміщення зелених насаджень загального користування та спортивних закладів, оскільки про це було зазначено у рішенні Черкаської міської ради від 22.01.2018 року № 2-2958.

Крім того, в укладеному 15.03.2018 року між ТОВ Посейдон Компані та Черкаською міською радою договорі оренди землі, а саме, в п. 26, чітко вказано обов'язкові для діяльності орендаря обмеження, в тому числі і обмеження, пов'язані із реалізацією містобудівної документації (а.с. 35).

При цьому, в п. 27 Договору передбачено, що передача в оренду земельних ділянок не є підставою для припинення або зміни обмежень (обтяжень) та інших прав третіх осіб на цю ділянку (а.с. 36).

Таким чином, в ході розгляду даної адміністративної справи було встановлено, що наміри забудови, зазначені ТОВ Посейдон Компані у поданій 22.03.2018 року Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради заяві про надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, не відповідають вимогам містобудівної документації місцевого рівня.

Зазначене є безумовною підставою для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень земельної ділянки, що прямо передбачено п. 3 ч. 4 ст. 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради не наділений правом надавати правову оцінку затвердженій у встановленому порядку містобудівній документації, а також відступати від неї.

Статтею 19 Конституції України передбачено обов'язок органів державної влади та органів місцевого самоврядування діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що відповідно до покладених на Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради повноважень, при розгляді поданих ТОВ Посейдон Компані для отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки документів, відповідач був зобов'язаний перевірити відповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації, при цьому, у випадку виявлення невідповідності, чинним законодавством безальтернативно наділено Департамент повноваженнями на прийняття лише одного рішення - про відмову в затвердженні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на підставі п.3 ч.4 ст.29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Враховуючи викладене, колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для визнання дій Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради протиправними.

Колегія суддів звертає увагу на те, що згідно рішення Черкаської міської ради від 22 лютого 2018 року за № 2-2958 земельні ділянки площею 0,5222 гектар (кадастровий номер 7110136400:01:023:0017) та площею 1,2992 гектар (кадастровий № 7110136400:01:023:0018) у м. Черкаси по вул. Портова, 5 були передані у користування ТОВ Посейдон Компані саме під комплекс будівель за рахунок земель сільськогосподарського-рибоводного ВАТ Черкасирибгосп .

Згідно з ч. 2 ст. 24 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності зміна функціонального призначення територій не тягне за собою припинення права власності або права користування земельними ділянками, які були передані (надані) у власність чи користування до встановлення нового функціонального призначення територій.

Таким чином, відмова у наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки ніяким чином не позбавляє права ТОВ Посейдон Компані використовувати зазначені земельні ділянки за їх цільовим призначенням.

Посилання суду першої інстанції на те, що орган місцевого самоврядування, приймаючи рішення від 29.12.2011 року за №3-505, яким затвердив Генеральний план м. Черкаси, а також рішення від 04 грудня 2014 року № 2-513, яким затвердив План зонування території м. Черкаси, без законних підстав не звернув увагу на ті обставини, що на земельній ділянці вже існують об'єкти промисловості, земельна ділянка відноситься до земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, цільове призначення земельної ділянки не змінювалось, є, на думку суду апеляційної інстанції, безпідставним, оскільки питання щодо правомірності розроблення та затвердження містобудівної документації на місцевому рівні виходить за межі предмету даного спору.

При цьому, колегія суддів зазначає, що ч. 9 ст. 17 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності передбачено можливість внесення змін до генерального плану населеного пункту, які розглядаються і затверджуються відповідними сільськими, селищними, міськими радами на чергових сесіях протягом трьох місяців з дня їх подання. У випадку внесення змін до Генерального плану населеного пункту може мати місце і внесення змін до плану зонування території, що визначено частиною 5 статті 18 Закону.

Згідно ч. 2 ст. 17 Закону України Про регулювання містобудівної документації генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Колегія суддів звертає увагу на те, що згідно положень Законів України Про основи містобудування та Про місцеве самоврядування в Україні , затверджений у вигляді рішення органу місцевого самоврядування генеральний план населеного пункту є актом нормативно-правового характеру.

Таким чином, належним способом захисту прав позивача, у разі якщо він вважає, що містобудівна документація на місцевому рівні розроблена без урахування його інтересів, на думку суду апеляційної інстанції, є звернення до суду з позовом щодо оскарження саме рішення Черкаської міської ради від 29.12.2011 року № 3-505 про затвердження Генерального плану забудови міста Черкаси та рішення Черкаської міської ради від 04.12.2014 року № 2-513 про затвердження Плану зонування території міста Черкаси, що стосується земельних ділянок, які передані позивачу у користування, оскільки Генеральний план є обов'язковим для врахування при наданні містобудівних умов та обмежень.

Що стосується посилань позивача на те, що надана Департаментом архітектури та містобудування Черкаської міської ради відмова у наданні містобудівних умов та обмежень земельної ділянки у формі листа суперечить вимогам законодавства,слід зазначити наступне:

Згідно ч. 4 ст. 29 Закону № 3038 відмова у наданні містобудівних умов та обмежень здійснюється шляхом направлення листа з обґрунтуванням підстав такої відмови відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури у строк, що не перевищує встановлений строк їх надання.

В даному випадку відповідачем було дотримано вимоги зазначеної статті та направлено протягом 10 робочих днів на адресу ТОВ Посейдон Компані лист № 21217-арх від 02.04.2018 року, в якому зазначено конкретні підстави для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.

З огляду на все вищевикладене, колегія суддів вважає, що відповідач, відмовляючи позивачу у наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, діяв правомірно, обґрунтовано, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.

Колегія суддів доходить висновку, що при розгляді справи судом першої інстанції неправильно надана оцінка фактичним обставинам справи, не правильно застосовано норми матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи, тому оскаржуване рішення Одеського окружного адміністративного суду від 17 серпня 2018 року підлягає скасуванню з прийняттям нового - про відмову в задоволенні позовних вимог ТОВ Посейдон Компані .

Керуючись ст.ст. 308, 311, п.2 ч.1 ст.315, ст.ст. 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд апеляційної інстанції, -

ПОСТАНОВИВ :

Апеляційну скаргу Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради задовольнити.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 17 серпня 2018 року скасувати.

Прийняти нове рішення, яким відмовити в задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю Посейдон Компані до Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради про визнання протиправними дій, зобов'язання надати містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення або з дня вручення учаснику справи повного судового рішення.

Суддя-доповідач: А.В. Бойко

Суддя: Ю.В. Осіпов

Суддя: О.А. Шевчук

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.12.2018
Оприлюднено29.12.2018
Номер документу78852455
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1540/3697/18

Постанова від 19.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 05.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 12.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 12.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Рішення від 17.08.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

Ухвала від 30.07.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні