Рішення
від 28.12.2018 по справі 200/11030/18-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 грудня 2018 р. Справа№200/11030/18-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Чучка В.М., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Укрспецшахтобуд до Державної фіскальної служби України про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

У жовтні 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю Укрспецшахтобуд (далі за текстом - ТОВ Укрспецшахтобуд , позивач) звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державної фіскальної служби України (надалі - ДФС України, відповідач) про визнання бездіяльність щодо не реєстрації податкових накладних від 01.08.2018 року №52, від 01.08.2018 року №54, від 01.08.2018 року №62, від 01.08.2018 року №60, поданих Товариством з обмеженою відповідальністю Укрспецшахтобуд , протиправною та зобов'язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 01.08.2018 року №52, податкову накладну від 01.08.2018 року №54, податкову накладну від 01.08.2018 року №62, податкову накладну від 01.08.2018 року №60, подані Товариством з обмеженою відповідальністю Укрспецшахтобуд .

Позовні вимоги мотивовані тим, що позивач отримав квитанцію, згідно якої податкову накладну №52 від 01.08.2018 року ДФС України прийнято, але реєстрацію зупинено та одночасно запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, оскільки податкова накладна відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку . Так само і з тих же мотивів ДФС України було зупинено реєстрацію податкових накладних від 01.08.2018 року №54, №62, №60. З підстав ненадання платником податку копій документів ( договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти з додатками до них, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків ), Комісія ДФС України своїми рішеннями від 03.09.2018 року №903332/40946733, №903334/40946733, №903335/40946733 і №903333/40946733 відмовила у проведенні реєстрації вказаних податкових накладних, які були оскаржені позивачем в адміністративному порядку, проте результати розгляду скарг до ТОВ Укрспецшахтобуд не були надіслані. Такі рішення та бездіяльність відповідача позивач вважає протиправними та безпідставними.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 25 жовтня 2018 року відкрито провадження у справі № 200/11030/18-а, за правилами спрощеного позовного провадження, без проведення судового засідання та повідомлення осіб (виклику) учасників справи. В ухвалі було запропоновано відповідачу у п'ятнадцятиденний строк з моменту отримання ухвали про відкриття провадження у справі надати суду відзив на позовну заяву зі всіма доказами на його підтвердження, які наявні у відповідача.

22 листопада 2018 року до суду від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач зазначив, що після надходження податкових накладних платника (позивача) до ДФС в автоматизованому режимі була проведена перевірка відповідності таких податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації відповідно до вимог Податкового кодексу України. За наслідками зупинення реєстрації податкових накладних ТОВ Укрспецшахтобуд в Єдиному реєстрі податкових накладних такому платнику податку були надіслані квитанції про зупинення реєстрації таких податкових накладних. Після цього позивачем було направлено повідомлення щодо подачі документів та пояснень про підтвердження реальності здійснення операцій по податковим накладним, яких, на думку відповідача, виявилось недостатньо, а саме: не надані копії договору з замовником (що унеможливлює дослідити умови залучення субпідрядників), довідок про вартість робіт (Ф.3), розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Крім того, при розгляді копій наданих документів біло встановлено, що надані акти виконаних робіт (Ф.2) не підписані замовником і тим більш, Комісією ГУ ДФС у Донецькій області ТОВ Укрспецшахтобуд внесено до реєстру ризикових платників податків на підставі наявної податкової інформації, оскільки аналізом інформаційних баз ДФС встановлено, що відповідно до фінансового звіту на 31.12.2017 року у позивача відсутні основні засоби та відомості про об'єкти оподаткування. Стосовно тверджень позивача щодо не надісланих результатів розгляду скарг відповідач зазначив, що рішеннями комісії з питань розгляду скарг позивачу відмовлено у задоволенні скарг, рішення Комісії ГУ ДФС у Донецькій області про відмову у реєстрації податкових накладних залишені без змін і вказані рішення направлені позивачу 13.09.2018 року. Таким чином, Комісією в составі ГУ ДФС у Донецькій області прийнятті законні та обґрунтовані рішення від 03.09.2018 року №903332/40946733, №903334/40946733, №903335/40946733 і №903333/40946733 про відмову в реєстрації податкових накладних від 01.08.2018 року №52, №54, №60, №62, тому відповідач просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

12 грудня 2018 року позивач надав відповідь на відзив, в якій зазначив, що відповідачем не наведено підстав, за якими було зупинено реєстрацію податкових накладних, тому і законних підстав для їх зупинення не названо. Щодо тверджень відповідача стосовно направлення позивачу рішень за результатами розгляду скарг 13.09.2018 року через ІС Податковий блок , позивач зазначив, що відповідач не надав ані доказів їх направлення (скріншотів), ані копій самих рішень, тому обставини, на які посилається відповідач і які мають значення для правильного вирішення справи, не підтверджені відповідачем.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 23 листопада 2018 року у задоволенні заяви представника відповідача про розгляд справи за правилами загального позовного провадження відмовлено.

За приписами частини 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Враховуючи відсутність клопотань сторін щодо розгляду справи у судовому засіданні, справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та повідомлення сторін.

Дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю Укрспецшахтобуд зареєстровано в якості юридичної особи 08.11.2016 за номером 1 277 102 0000 006263, перебуває на податковому обліку в Слов'янській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області, є платником податку на додану вартість і має ліцензію на господарську діяльність з будівництва об'єктів ІV і V категорій складності (а.с. 13-15, 50).

Згідно податковим розрахункам сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма 1ДФ) за 2 квартал 2018 року, перелік працівників позивача складався з 12 осіб, за 3 квартал 2018 року - 11 осіб (а.с. 98-105).

Як встановлено судом з матеріалів справи, 16.03.2017 року між Товариством з обмеженою відповідальністю Шахта Свято-Покровська №3 (генпідрядник) і позивачем (підрядник) був укладений договір підряду №741ШСП, за умовами якого генпідрядник доручає, а підрядник приймає на себе зобов'язання по виконанню власними і залученими силами і коштами будівельно-монтажних робіт, передбачених проектною документацією по об'єктам будівництва ТОВ ШУ Покровське , а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити ці роботи. Генпідрядник забезпечує фінансування будівництва і здійснює платежі за виконані роботи шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок підрядника. Договір діє до виконання сторонами всіх своїх зобов'язань (а.с. 40-49).

Відповідно до витягу з Єдиного державного юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 158-160) ТОВ Шахта Свято-Покровська №3 є юридичною особою, зареєстроване за адресою: 85300, Донецька область, м. Покровськ, площа Шибанкова, 1 А, ідентифікаційний код юридичної особи 39649746, інформації відносно відсутності за юридичною адресою, припинення, знаходження в стані ліквідації наведений витяг не містить.

Факт виконання робіт підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт, податковими накладними, факт оплати - випискою по особовим рахункам (а.с. 16-19, 51-77).

Для виконання вказаного договору, позивачем укладено договір №01/07-18 від 01.07.2018 року, згідно якому позивач (замовник) доручає, а Товариство з обмеженою відповідальністю АРАБЕЛЛА ЮА (виконавець) приймає на себе зобов'язання по виконанню власними і залученими силами і коштами будівельно-монтажних робіт, передбачених проектною документацією по об'єктам будівництва ТОВ Шахта Свято-Покровська №3 , гарантує їх належну якість та усуває допущені недоробки і дефекти в гарантійні строки, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити ці роботи. Замовник забезпечує фінансування будівництва і здійснює платежі за виконані роботи шляхом перерахунку грошових коштів на розрахунковий рахунок підрядника. Договір діє до виконання сторонами всіх своїх зобов'язань (а.с. 106-108).

Відповідно до витягу з Єдиного державного юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 161-162) ТОВ АРАБЕЛЛА ЮА є юридичною особою, зареєстроване за адресою: 08400, Київська область, м. Переяслав-Хмельницький, бул. ОСОБА_1, 57Б, ідентифікаційний код юридичної особи 41698546, інформації відносно відсутності за юридичною адресою, припинення, знаходження в стані ліквідації наведений витяг не містить.

Згідно ліцензії, ТОВ АРАБЕЛЛА ЮА може здійснювати господарську діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів за середніми та значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком) (а.с. 156-157).

Факт виконання робіт підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (а.с. 109-135).

ТОВ Укрспецшахтобуд виписало на адресу ТОВ Шахта Свято-Покровська №3 податкові накладні від 01.08.2018 року №52 на суму 131 564,00 грн., №54 на суму 667 898,33 грн., №62 на суму 118 864,00 грн. і №60 на суму 89 249,00 грн. з наступною номенклатурою товарів: будівельно-монтажні роботи (а.с. 16-19).

Позивач надіслав вказані електронні податкові накладні до ДФС України через автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, однак, у відповідь отримав електронні квитанції, згідно тексту яких податкові накладні від 01.08.2018 року №52, №54, №62, №60 ДФС України прийняті, але реєстрацію зупинено. Підставою для зупинення реєстрації відповідачем зазначено: Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПКУ реєстрація ПН/РК від 01.08.2018 року зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку . Відповідачем запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН (а.с. 20-23).

03.09.2018 року комісія Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийняла рішення №903332/40946733, №903334/40946733, №903335/40946733 і №903333/40946733 про відмову у реєстрації податкових накладних від 01.08.2018 року №52, №54, №62, №60 в Єдиному реєстрі податкових накладних, підстава відмови ненадання платником податку копій документів: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків (а.с. 24-31).

04.09.2018 року позивачем були надіслані скарги на зазначені рішення комісії ДФС (а.с. 32-39).

У зв'язку з не надісланням рішення комісії ДФС з питань розгляду скарг щодо результату розгляду скарг, позивач надіслав листи на адресу ДФС України, в яких зазначив з посиланням на п.56.23 ст. 56 Податкового кодексу України, що скарга вважається повністю задоволеною на користь ТОВ Укрспецшахтобуд (а.с. 78-87).

Встановлені обставини підтверджені матеріалами справи і не є спірними.

Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з такого.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.201.1 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно п.201.10 Податкового кодексу України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

На підставі п. 201.16. ПКУ реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування;

в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.17 №567 затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.6. зазначеного Критерію, моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 рази більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Цим же наказом затверджений Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У відповідності до цього Переліку для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв:

договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Відповідно до п.201.16.3 ПК України підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Як вбачається з постанови Кабінету Міністрів України №190 від 29.03.17 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку, коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації , підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;

ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту в підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу;

надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

ТОВ Укрспецшахтобуд надав ДФС України всі наявні у нього документи, щодо виконаних будівельно-монтажних робіт для ТОВ Шахта Свято-Покровська №3 : договір підряду, акти приймання виконаних будівельних робіт, податкові накладні, виписки по особовим рахункам.

Надані ТОВ Укрспецшахтобуд документи на адресу відповідача, відповідають вимогам викладеним у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

ДФС України прийняла рішення, якими відмовила позивачу у реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Але така відмова відповідача не відповідає критеріям ч.3 ст.2 КАС України, а саме є необґрунтованою, оскільки не містить обґрунтованим підстав, з яких позивачу відмовлено у реєстрації податкових накладних: якщо копії документів складені з порушенням законодавства, то необхідно вказати конкретно, яку саме норму права порушив позивач, якщо недостатньо документів ДФС для прийняття позитивного рішення та реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, то необхідно зазначити, які саме документи позивачем не додані.

Відтак, саме відповідач повинен надати суду докази про те, що документи складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми. Рішення суб'єкта владних повноважень повинно бути зрозумілим для того, щоб платник податків мав можливість або їх виправити або оскаржити.

Відповідачем не доведено правомірність своїх рішень щодо відмови у реєстрації податкових накладних від 01.08.2018 року №52, №54, №62, №60, тому позов підлягає задоволенню.

Щодо вимог позивача про зобов'язання зареєструвати податкові накладні, суд вважає, що вони є обґрунтованими.

Такий спосіб відновлення прав позивача відповідає положенням пп.201.16.4. п.201.16 ст.201 ПК України, відповідно до якого податкова накладна, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Таким чином, у спірних правовідносинах, на думку суду, відповідач діяв з порушенням меж повноважень, визначених Законами України та необґрунтовано, чим порушив вимоги ст. 18 Конституції України та ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, за якими органи державної влади та органи місцевого самоврядування, в тому числі, зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, а також обґрунтовано.

Відповідно до ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Доказів, які б доводили необґрунтованість заявленого позову, відповідач суду не надав.

Зважаючи на те, що позивачем при поданні позову сплачено судовий збір у сумі 1 762,00 грн., наведена сума відповідно до положень ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України підлягає стягненню з відповідача, за рахунок його бюджетних асигнувань.

На підстав наведеного, керуючись ст. ст. 32, 139, 243 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В :

1. Позов товариства з обмеженою відповідальністю Укрспецшахтобуд до Державної фіскальної служби України про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

2. Визнати протиправною бездіяльність Державної фіскальної служби України щодо нереєстрації податкових накладних від 01.08.2018 року №52, №54, №62, №60 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданих товариством з обмеженою відповідальністю Укрспецшахтобуд .

3. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні від 01.08.2018 року №52, №54, №62, №60 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданих товариством з обмеженою відповідальністю Укрспецшахтобуд

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Державної фіскальної служби України (ЄДРПОУ 39292197; місцезнаходження: 04655, м. Київ, Львівська пл., 8) на користь товариства з обмеженою відповідальністю Укрспецшахтобуд (ЄДРПОУ 40946733, місцезнаходження: 84122, Донецька область, м. Слов'янськ, вул. Університетська, 36, офіс 6) понесені судові витрати з судового збору у розмірі 1 762,00 грн.

Повне судове рішення складено 28 грудня 2018 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду першої інстанції подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя Чучко В.М.

Дата ухвалення рішення28.12.2018
Оприлюднено30.12.2018
Номер документу78892844
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —200/11030/18-а

Ухвала від 16.12.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 04.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 17.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 29.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 04.07.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 06.06.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 22.03.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 12.02.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Рішення від 28.12.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чучко В.М.

Ухвала від 23.11.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чучко В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні