Постанова
від 18.12.2018 по справі 904/2077/18
ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18.12.2018 року м.Дніпро Справа № 904/2077/18

Центральний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді: Антоніка С.Г.(доповідач)

суддів: Дарміна М.О., Іванова О.Г.

секретар судового засіданяя: ОСОБА_1

розглянувши матеріали апеляційної скарги Регіонального відділення Фонду державного майна України в Тернопільській області на рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 07.08.2018р. у справі №904/2077/18, (суддя Манько Г.В.., повний текст якого складено 15.08.2018р.) у справі

за позовом Регіонального відділення Фонду державного майна України в Тернопільській області

до ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю виробнича компанія "ГІРНИЧОДОБУВНА ПРОМИСЛОВІСТЬ"

третя особа без самостійних позовних вимог на боці позивача ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Орієнтир-Реформа"

про спонукання укласти договір

ВСТАНОВИВ:

До господарського суду Дніпропетровської області звернулося Регіональне відділення Фонду Державного майна України по Тернопільській області з позовною заявою до ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю виробнича компанія Гірничодобувна промисловість спонукати відповідача укласти з позивачем та третьою особою на стороні позивача - ОСОБА_2 з обмеженоювідповідальністю Орієнтир-Реформа договір про надання послуг з оцінки необоротних активів, цілісного майнового комплексу

Державного підприємства Полупанівський кар'єр , що складаються з основних засобів, нематеріальних активів та об'єкта незавершеного будівництва за адресою: с. Полупанівка, Підволочиський район, Тернопольської області, і що перебувають на балансі ТОВ ВК "Гірничодобувна промисловість" в редакції запропонованій Регіональним відділення Фонду Державного майна України по Тернопільській області листом від 01.03.2018 №18-06-00843.

Рішенням господарського суду Дніпропетровської області в задоволенні позовних вимог відмовлено. В обгрунтування прийнятого рішення, з посиланням на норми діючого законодавства суд зазначив, що укладення спірного договору є передчасним, оскільки не як на час надходження позову до господарського суду, так і на час прийняття рішення у справі не було виконано обов'язкову дію, яка передує укладанню договору про проведення незалежної оцінки майна цілісного майнового комплексу державного підприємства Полупанівський кар'єр - проведення інвентаризації майна підприємства,

Не погодившись з рішенням місцевого господарського суду, позивач звернувся до Дніпропетровського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою. В обгрунтування апеляційної скарги, Регіональне відділення Фонду Державного майна України по Тернопільській області зазначає, що рішення господарського суду суперечить Закону України Про оренду державного та комунального майна , постанові Кабінету Міеністрів України, якою затверджена Методикас оцінки об?єктів оренди. Просить скасувати рішення та прийняти нове, яки позов задовольнити.

Відповідач вважає рішення законним таобгрунтованим. Просить залишити його в силі.

Указом Президента України від 29.12.2017 № 454/2017 "Про ліквідацію апеляційних господарських судів та утворення апеляційних господарських судів в апеляційних округах" ліквідовано Дніпропетровський апеляційний господарський суд та Донецький апеляційний господарський суд; утворено Центральний апеляційний господарський суд в апеляційному окрузі, що включає Дніпропетровську, Запорізьку та Кіровоградську області, з місцезнаходженням у місті Дніпрі.

Дніпропетровський апеляційний господарський суд з 03.10.2018 року припинив здійснення правосуддя у зв'язку із публікацією в газеті "Голос України" повідомлення про початок роботи Центрального апеляційного господарського суду.

Згідно п. 3 ч. 1 ст. 31 ГПК України суд передає справу на розгляд іншому суду, якщо ліквідовано або з визначених законом підстав припинено роботу суду, який розглядав справу.

Відповідно до частин 5, 7 ст. 31 ГПК України, у разі ліквідації або припинення роботи суду справи, що перебували у його провадженні, невідкладно передаються до суду, визначеного відповідним законом або рішенням про припинення роботи суду, а якщо такий суд не визначено - до суду, що найбільш територіально наближений до суду, який ліквідовано або роботу якого припинено. Справа, передана з одного суду до іншого в порядку, встановленому цією статтею, повинна бути прийнята до провадження судом, якому вона надіслана.

На виконання вказаних правових норм забезпечено передачу справи № 904/2077/18 з Дніпропетровського апеляційного господарського суду до Центрального апеляційного господарського суду.

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями Центрального апеляційного господарського суду від 18.10.2018 для розгляду справи № 904/2077/18 визначено колегію суддів у складі головуючого судді Антоніка С.Г.(доповідач), суддів Дарміна М.О., Іванова О.Г.

Ухвалою колегії суддів від 22.10.2018 року прийнято справу № 904/2077/18 до свого провадження. Розгляд апеляційної скарги призначено в судове засідання.

Згідно ст. 269 Господарського процесуального кодексу України , суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї.

Докази, які не були подані до суду першої інстанції, приймаються судом лише у виняткових випадках, якщо учасник справи надав докази неможливості їх подання до суду першої інстанції з причин, що об'єктивно не залежали від нього.

Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов'язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

Колегія суддів, переглянувши справу за наявними у ній доказами, що стосуються фактів, викладених в апеляційній скарзі, в межах доводів та вимог апеляційної скарги вважає її такою, що підлягає задоволенню.

Як встановлено господарським судом та не оспорюється сторонами, 10.12.2004 року між Регіональним відділенням Фонду Державного майна України по Тернопільській області та ТОВ ВК Гірничодобувна промисловість було укладено Договір оренди № 10- ЦМК цілісного майнового комплексу державного підприємства Полупанівський кар'єр

терміном на 5 років до 10.12.2009 року, а додатковими угодами №1 від

17.12.2009 року, № 4 від 11.01.2012 року, №5 від 07.03.2012 року продовжено строк його дії по 12.12.2016 року (далі Договір).

Відповідно до п.1.6.Договору Орендодавець передав, а Орендар прийняв в строкове платне користування цілісний майновий комплекс ДП Полупанівський кар'єр , склад і вартість якого визначено відповідно до акта оцінки, затвердженого позивачем, протоколу про результати інвентаризації, зведеного акту інвентаризації та передавального балансу, складеного станом на 31 червня 2004 року, вартість якого становить 560 534,00 гри. Об'єкт оренди використовується Орендарем в господарській діяльності з метою видобутку каменю, виробництва вапняку та щебеню (а.с.

Відповідно до п.п. 2.1, 2.3, 2.4 Договору Орендар вступає у строкове платне користування об'єктом оренди у термін вказаний у Договорі, але не раніше дати підписання сторонами Договору та акта приймання - передачі Орендованого майна. Передача об'єкта оренди здійснюється за вартістю, визначеною в акті оцінки, складеною за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України. Вартість Орендованого манна, яке Орендар повертає Орендодавцю, визначається на підставі передавального балансу Підприємства та акта оцінки, складеного за даними інвентаризації на момент припинення дії Договору, звіреного з актом приймання -передачі орендованого майна в оренду. Об'єкт оренди вважається поверненим Орендодавцю з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі майна.

Відповідно до п.п, 3.1, 3.3, 3.4 Договору Орендна плата визначена на підставі Методики розрахунку орендної плати, затвердженої Кабінетом Міністрів України і становить без ПДВ за базовий місяць розрахунку (грудень 2004 року) 4 166,67 грн. Орендна плата перераховується: до державного бюджету щомісяця не, пізніше 12 числа місяця, наступного за звітним. Розмір орендної плати переглядається на вимогу однієї з сторін у разі зміни методики її розрахунку, змін централізованих цін і тарифів та в інших, випадках, передбачених чинним законодавством України.

Згідно п.п. 10.1, 10.3, 10.6, 10.7 Договір діє з 10.12.2004р. до 10.12.2009р. строком на 5 років. Зміни і доповнення, або розірвання Договору допускаються за взаємною згодою Сторін. Зміни і доповнення, що пропонуються внести, розглядаються протягом одного місяця з дати їх подання до розгляду іншій стороні. У разі відсутності заяви однієї з сторін про припинення або зміну Договору протягом одного місяця після закінчення терміну дії Договору, він вважається продовженим на той самий термін і на умовах, які були передбачені Договором, з урахуванням змін у законодавстві на дату продовження Договору. Дія Договору припиняється у разі, зокрема, закінчення строку, на який було його укладено.

Факт передачі Орендарю майна цілісного майнового комплексу ДП Полупанівський кар'єр підтверджується Актом приймання передачі від 10.12.2004 року, підписаного представниками сторін, підписи яких скріплено печатками, без будь-яких зауважень та заперечень.

Додатковими угоди про внесення змін до Договору оренди № 10-ЦМК від 10.12.2004 року, сторонами змінювалися умови Договору, в тому числі додатковою угодою № 5 від 07.03.2012 року змінено умови Договору в частині вартості переданого в оренду державного майна, яка станом на 31 січня 2012 року становить 2 580 749,11 грн., та продовжено строк його дії по 12.12.2016 року. Також даною угодою змінено п. 3.1 Договору, згідно якого орендна плата визначається на підставі Методики, затвердженої постановою КМУ від 04 жовтня 1995 року за №786 (із змінами та доповненнями), конкурсних пропозицій Орендаря і становить без ПДВ за перший (базовий) місяць оренди (січень 2012 року) - 31 387,51грн. Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється у порядку, визначеному чинним законодавством. Орендна плата за перший місяць оренди (березень 2012 року) визначається шляхом коригування орендної плати за базовий місяць (січень 2012 року) на індекси інфляції за лютий-березень 2012 року.

Рішенням Господарського суду міста Києва від 13.04.2017 року у справі № 92І/71/17-г/14 Договір оренди № 10- ЦМК від 10.12.2004 року визнано продовженим на той самий термін, тобто з 13 грудня 2016 року по 13 жовтня 2021 року і на тих самих умовах, які були передбачені Договором з урахуванням всіх змін і доповнень до нього. Рішення набрало законної сили.

Розглядаючи доводи апеляційної скарги, судова колегія враховує наступні положення діючого законодавства України.

Відповідно до ст.4 Цивільного кодексу України основу цивільного законодавства України становить Конституція України. Основним актом цивільного законодавства України є Цивільний кодекс України.

Відповідно до ч.ч. 2, 3 ст.11 ЦК України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є: договори та інші правочини. Цивільні права та обов'язки можуть виникати безпосередньо з актів цивільного законодавства.

Статтею 509 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 ЦК України . Зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості.

Згідно статей 525 , 526 Цивільного кодексу України одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

У відповідності до статті 530 Цивільного кодексу України зобов'язання повинні виконуватись в установлений законом або договором строк.

Статтею 632 ЦК України передбачено, що ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Відповідно до частини третьої статті 762 ЦК України, договором або законом може бути встановлено періодичний перегляд, зміну (індексацію) розміру орендної плати за користування майном.

З урахуванням положень статті 287 ГК України, передача в оренду цілісних майнових комплексів, які належать до державного сектора економіки, або є комунальною власністю, а також майнові відносини між орендодавцями та орендарями щодо господарського використання державного майна та майна, що перебуває у комунальній власності, регулюються законодавством, зокрема, Законом про оренду, який є спеціальним.

Відповідно до положень ч.1 ст. 10 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" одними із істотних умов договору оренди державного та комунального майна є об'єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням її індексації); орендна плата з урахуванням її індексації.

Згідно ст..11 Закону, оцінка об'єкта оренди здійснюється за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.

Оцінка об'єкта оренди передує укладенню договору оренди. У разі якщо на момент продовження дії договору оренди остання оцінка об'єкта оренди була зроблена більш як три роки тому, для продовження (поновлення) договору оренди провадиться оцінка об'єкта оренди.

Методикою оцінки об'єктів оренди, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1995р. № 629 встановлено, що відповідно до цієї методики проводиться оцінка майна державних підприємств, установ та організацій, цілісних майнових комплексів підприємств, їх структурних підрозділів.

Згідно п.2 Методики, оцінка об'єктів оренди проводиться з метою визначення вартості таких об'єктів згідно з положеннями (національними стандартами) оцінки майна та цією Методикою з урахуванням положень (стандартів) бухгалтерського обліку для відображення її в договорі оренди та використання під час розрахунку орендної плати.

Оцінка обов'язково проводиться перед укладенням договору оренди та перед продовженням (поновленням) договору оренди у разі, коли на момент продовження дії такого договору остання оцінка об'єкта оренди була проведена більш як три роки тому.

Передбачені цією Методикою послуги з проведення незалежної оцінки об'єкта оренди (активів, що входять до складу об'єкта оренди) та аудиторської перевірки об'єкта оренди оплачує орендар.

Наказом Фонду державного майна України від 23.02.2016р. № 372 затверджено типові форми про надання послуг з оцінки, в тому числі договір про надання послуг з оцінки необоротних активів.

Колегія суддів констатує, що проведення оцінки об?єкту оренди у разі продовження дії договору, якщо остання оцінка об?єкту оренди була проведена більш ніж три роки є обов?язковою згідно діючого законодавства і будь-яких виключень законодавство не робить. А оплату послуг, з проведення незалежної оцінки об?єкту оренди, покладено на орендаря.

Як вбачається з матеріалів справи остання інвентаризація цілісного майнового комплексу державного підприємства Полупанівський кар'єр була проведена станом на 231.01.2012р. не було проведено. Договір поновлено за рішенням суду. Отже проведення оцінки об?єкту оренди є обов?язковим.

Проект договору, запропонований позивачем відповідає типовій формі, затвердженої наказом ФДМУ № 372 від 23.02.2016р.

Таким чином, оскільки відповідач ухиляється від укладання запропонованого позивачем договору, укладання якого є обов?язковим в силу законодавства, проект договору відповідає типовій формі, то позовні вимоги підлягають задоволенню, а рішення суду скасуванню у зв'язку з неправильним застосуванням норм матеріального права.

Витрати з судового збору за подання позову та апеляційної скарги покласти на відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 123 , 129 , 269 , 270 , 275 , 277 , 281-284 ГПК України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Регіонального відділення Фонду Державного майна України по Тернопільській області задовольнити.

Рішення господарського суду Дніпропетровської області від 07.08.2018 року у справі №904/2077/18скасувати.

Прийняти нове рішення.

Позов задовольнити.

Визнати укладеним Договір про надання послуг з оцінки необоротних активів в редакції позивача:

ТРИСТОРОННІЙ ДОГОВІР №

про надання послуг з оцінки необоротних активів

м. Тернопіль « » 2018 року

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Тернопільській області в собі начальника Регіонального відділення ОСОБА_3, який діє ш підставі Положення про Регіональне відділення Фонду державного майна України по Тернопільській області, затвердженого Головою ФДМУ 18.07.2012 (із внесеними змінами) (далі - Замовник), з однієї сторони, ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю Виробнича Компанія «Гірничодобувна промисловість» , в особі генерального директора товариства ОСОБА_4, який діє на підставі Статуту товариства, зареєстрованого виконавчим комітетом Кіровської районної ради м. Дніпропетровська 07.12.2000 за №04052471Ю0011208 (далі - Платник), з іншої сторони, та ОСОБА_2 з обмеженою відальністю „Орієнтир-Реформа» в особі директора ОСОБА_5, діє на підставі Статуту (в новій редакції), зареєстрованого 21.04.2011 за 16461050006003480 виконавчим комітетом Тернопільської міської ради (далі - Суб'єкт оціночної діяльності), з третьої сторони, (разом далі - Сторони), враховуючи рішення комісії конкурсного відбору суб'єктів оціночної діяльності (протокол №104 від 19.12.2017) та лист суб'єкта оціночної діяльності від 27.03.2017 №20 (вх. РВ від 30.03.2017 № 18/00808), уклали договір (далі - Договір) про таке.

Предмет договору

1.Суб'єкт оціночної діяльності за завданням Замовника надає послуги з оцінки необоротних активів цілісного майнового комплексу державного підприємства Полупанівськнй кар'єр» , що складаються з основних засобів, нематеріальних активів та об'єкта незавершеного будівництва за адресою: с. Полупанівка, Підволочиський д Тернопільська область, що перебувають на балансі ТОВ ВК «Гірничодобувна промисловість» (далі - Об'єкт оцінки), а Замовник зобов'язується прийняти надані послуги з оцінки Об'єкта оцінки, а Платник оплатити їх.

2. Мета проведення оцінки

Послуги з оцінки Об'єкта оцінки надаються з метою визначення ринкової вартості для розрахунку орендної плати з метою внесення змін до договору оренди.

3. Вид вартості майна

Під час оцінки визначається: ринкова вартість.

4.Дата оцінки та строк наданий послуг з оцінки майна

4.1. Суб'єкт оціночної діяльності зобов'язаний надати послуги з оцінки Об'єкта на дату оцінки 30 листопада 2016 року.

4.2 Надання послуг з оцінки Об'єкта оцінки здійснюється в два етапи:

перший етап - складання звіту про оцінку Об'єкта оцінки. Строк надання послуг з оцінки Об'єкта оцінки - 15 календарних днів від дати підписання Договору, але не пізніше відповідного строку, встановленого нормативно-правовими актами;

другий етап - доопрацювання звіту про оцінку Об'єкта оцінки з метою приведення його у відповідність із Нормативно-правовими актами, у відповідний строк, встановлений Нормативно-правовими актами, у разі:

виявлення Замовником невідповідності звіту про оцінку Об'єкта оцінки з «нормативно-правовими актами;

виявлення рецензентом у звіті про оцінку Об'єкта оцінки під час рецензування звіту про оцінку Об'єкта оцінки.

5.Вартість і порядок оплати послуг з оцінки Об'єкта оцінки

5.1Загальна вартість надання послуг з оцінки Об'єкта оцінки (далі - сума Договору) становить 29500 (двадцять дев'ять тисяч п'ятсот) гривень без урахування податку на додану вартість.

5.2Розрахунки між Сторонами здійснюються в такій послідовності:

протягом десяти банківських днів від дати отримання Платником підписаного

Замовником і Суб'єктом оціночної діяльності акта приймання - передачі послуг з оцінки Об'єкта оцінки, Платник перераховує на рахунок Суб'єкта оціночної діяльності суму Договору у розмірі 100%, що становить 29500 (двадцять дев'ять

тисячп'ятсот) гривень без урахування податку на додану вартість.

6.Права та обов'язки сторін Договору

6.1 Відповідно до конкурсної документації, поданої на конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності, Суб'єкт оціночної діяльності зобов'язаний залучити до надання послуг з оцінки Об'єкта оцінки, складання та підписання звіту про оцінку Об'єкта оцінки, висновку про вартість Об'єкта оцінки таких оцінювачів: ОСОБА_5,ОСОБА_6, ОСОБА_7 та ОСОБА_8.

6.2 Суб'єкт оціночної діяльності зобов'язаний своєчасно надати послуги з оцінки Об'єкта оцінки відповідно до абзацу другого пункту 4.2 розділу 4 Договору та в раз іпотреби своєчасно доопрацювати звіт про оцінку Об'єкта оцінки відповідно до абзацу третього пункту 4.2 розділу 4 Договору.

6.3 Суб'єкт оціночної діяльності зобов'язаний доводити правильність оцінки (ї

достовірність та об'єктивність).

6.4 Суб'єкт оціночної діяльності та Замовник не несуть відповідальності за наслідки, що виникли внаслідок використання третьою особою результатів оцінки з метою, що не відповідає зазначеній в розділі 2 Договору.

6.5 Замовник зобов'язаний забезпечити рецензування звіту про оцінку Об'єкта

оцінки, про результати якого повідомити Платника.

6.6 Суб'єкт оціночної діяльності зобов'язаний протягом двох робочих днів від дати підписання Договору подати Замовнику і Платнику перелік вихідних даних та іншої інформації, що необхідні йому для надання послуг з оцінки Об'єкта оцінки, з урахуванням пункту 6.7 Договору.

У разі отримання відповідно до пункту 6.7 Договору оригіналів документів СубвЂ�єкт оціночної діяльності зобов'язаний повернути їх Замовнику чи Платнику після опрацюванні.

Замовник зобов'язаний сприяти наданню Суб'єкту оціночної діяльності необхідної інформації про Об'єкт оцінки, яка відповідно до законодавства має бути в розпорядженні Платника, у строк, що не порушує строк надання послуг з оцінки Об'єкта оцінки за Договором.

6.7 Замовник і Платник зобов'язані надати Суб'єкту оціночної діяльності вихідні дані та іншу інформацію про Об'єкт оцінки, необхідні для надання послуг з оцінки Об'єкта оцінки, яка знаходиться в їх розпорядженні, а у разі потреби - сприяти наданню Суб'єкту оціночної діяльності вихідних даних та іншої інформації про Об'єкт оцінки, що може знаходитися в інших органах, установах, організаціях чи підприємствах.

У разі несвоєчасного отримання від Замовника та Платника вихідних даних та іншої інформації, необхідної для надання послуг з оцінки Об'єкта оцінки, Суб'єкт оціночної діяльності не несе відповідальності за порушення строків надання послуг з оцінки Об'єкта оцінки за Договором, якщо ним підтверджено вжиття вичерпних заходів для забезпечення надання послуг з оцінки Объекта оцінки у встановлений Договором строк. У цьому випадку строк надання послуг з оцінкии Об'єкта оцінки може бути продовжений на період відсутності необхідної інформації , але не більше строку, передбаченого в абзаці другому пункту 4.2 розділу 4 Договору

6.8 Якщо законодавством передбачено обов'язкове проведення інвентаризації майна на дату оцінки, за результатами якої складається фінансова звітність на дату оцінки, зокрема баланс, що підтверджується аудиторською перевіркою, Суб'єкт оціночної діяльності зобов'язаний надати послуги з оцінки Об'єкта оцінки з використанням матеріалів інвентаризації, інших документів, що додаються до неї або складаються для надання таких послуг згідно з вимогами Нормативно-правових актів.

6.9. Суб'єкт оціночної діяльності в процесі надання послуг з оцінки Об'єкта оцінки зобов'язаний вчасно інформувати Замовника стосовно отримання від Платника вихідних даних та іншої інформації, необхідних для надання таких послуг, а також за запитом Замовника або Платника інформувати їх про стан надання послуг з оцінки Об'єкта оцінки.

6.10. У разі потреби надання послуг з оцінки необоротних активів (матеріальних носіїв інформації, що містить державну таємницю) Суб'єкт оціночної діяльності зобов'язаний забезпечити надання послуг з оцінки таких об'єктів відповідно до вимог законодавства, зокрема на підставі спеціального дозволу, виданого йому на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею (відповідної форми допуску оцінювачів, які перебувають у трудових відносинах із Суб'єктом оціночної діяльності або залучаються ним за цивільно-правовими договорами), або дозволу, виданого іншому суб'єкту оціночної діяльності, якого за відповідним договором буде залучено до надання послуг з оцінки, пов'язаних з державною таємницею.

У разі відсутності у Суб'єкта оціночної діяльності або в оцінювачів, які перебувають у трудових відносинах із Суб'єктом оціночної діяльності або залучаються ним за цивільно- правовими договорами, зазначених в абзаці першому цього пункту Договору документів Суб'єкт оціночної діяльності зобов'язаний вжити заходів, спрямованих на отримання таких дозвільних документів, протягом строку, передбаченого в абзаці другому пункту 4.2 розділу 4 Договору.

6.11. У разі, якщо Суб'єкт оціночної діяльності вчасно не приступає до виконання Договору або надає послуги, передбачені Договором, так повільно, що закінчення їх в обумовлений Договором строк стає неможливим, Замовник може до завершення надання Суб'єктом оціночної діяльності послуг, передбачених Договором, відмовитися від Договору і вимагати відшкодування збитків, завданих Замовнику діями або бездіяльністю Суб'єкта оціночної діяльності.

6.12Суб'єкт оціночної діяльності зобов'язаний скласти Звіт про оцінку Об'єкта оцінки та висновок про його вартість відповідно до вимог Національного стандарту №1 Загальні засади оцінки майна і майнових прав , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 року №1440, із застосуванням офіційно-ділового стилю. Мова Звіту про оцінку Об'єкта оцінки та висновку про його вартість повинна відповідати сучасним правописним нормам.

7. Порядок приймання - передачі послуг з оцінки Об'єкта оцінки

7.1 Після завершення надання послуг з оцінки у строк, передбачений абзацом другим пункту 4.2 розділу 4 Договору, Суб'єкт оціночної діяльності передає Замовнику звіт про оцінку Об'єкта оцінки та висновок про його вартість у двох примірниках. Суб'єкт оціночної діяльності на вимогу Замовника зобов'язаний надати роз'яснення щодо звіту про оцінку Об'єкта оцінки.

У разі потреби Суб'єкт оціночної діяльності доопрацьовує звіт про оцінку Об'єкта оцінки з метою приведення його у відповідність із нормативно-правовими актами. Строк доопрацювання Суб'єктом оціночної діяльності звіту про оцінку Об'єкта оцінки узгоджується із Замовником. Доопрацювання звіту про оцінку Об'єкта оцінки відбувається в строк, передбачений абзацом третім пункту 4.2 розділу 4 Договору.

7.2. Одночасно з передачею звіту про оцінку Об'єкта оцінки Суб'єкт оціночної діяльності передає всю інформацію щодо Об'єкта оцінки, яку було зібрано ним у процесі надання послуг з оцінки Об'єкта оцінки, та проект акта приймання-передачі послуг з оцінки Об'єкта оцінки.

Суб'єкт оціночної діяльності також має надати Замовнику електронну версію звіту про оцінку Об'єкта оцінки (повна версія звіту про оцінку Об'єкта оцінки в форматі файлу PDF із сканованими його сторінками, що містять підписи оцінювачів, керівника Суб'єкту оціночної діяльності, засвідчені печаткою (у разі її наявності).

7.3. Замовник забезпечує рецензування звіту про оцінку Об'єкта оцінки. Підготовка та підписання акта приймання-передачі послуг з оцінки Об'єкта оцінки Сторонами здійснюється в трьох примірниках на підставі результатів рецензування, за умови, що такий, звіт класифікується за категорією, ознаки якої зазначені в абзаці другому або третьої пункту 67 Національного стандарту № 1 Загальні засади оцінки майна і майнових прав , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 року №1440. Примірник підписаного акта приймання-передачі послуг з оцінки Об'єкта оцінки спрямовується Платнику для здійснення ним розрахунку з Суб'єктом оціночної діяльності відповідно до Договору.

7.4. У разі, якщо одна із Сторін відмовляється підписати акт приймання-передачі послуг з оцінки Об'єкта оцінки, вона повинна подати письмове обґрунтування причин своєї відмови.

7.5. Датою надання звіту про оцінку Об'єкта оцінки є дата офіційної реєстрації Замовника поданих Суб'єктом оціночної діяльності документів, передбачених пунктами 7.1 та 7.2 Договору.

7.6. Датою завершення надання послуг з оцінки Об'єкта оцінки є дата підписання акта приймання-передачі послуг з оцінки Об'єкта оцінки.

8. Відповідальність сторін

8.1. У разі неналежного виконання Суб'єктом оціночної діяльності зобов'язань відповідно до Договору, у тому числі порушення Суб'єктом оціночної діяльності с надання послуг з оцінки Об'єкта оцінки, передбачених Договором, із Суб'єкта оціночної діяльності на користь Замовника стягується пеня в розмірі 0,1% суми Договору за ко день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується ш розмірі 7% суми Договору.

8.2. Суб'єкт оціночної діяльності не несе відповідальності за неналежне вико своїх зобов'язань за Договором, якщо вони є результатом неналежного вико Замовником та Платником своїх зобов'язань, передбачених пунктом 6.7 Договору.

8.3. Суб'єкт оціночної діяльності та оцінювачі, які підписали звіт про оцінку Об'єкта оцінки, несуть відповідальність за необ'єктивну та (або) недостовірну оцінку згідно з чинним законодавством України.

8.4. Спори між Сторонами у зв'язку з виконанням або тлумаченням Договору вирішуються у встановленому чинним законодавством порядку.

9. Умови забезпечення конфіденційності

Сторони зобов'язані не розголошувати інформацію стосовно надання послуг з оцінки Об'єкта оцінки, якщо вона є інформацією з обмеженим доступом.

10. Набрання чинності Договором, строк дії

Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками сторін та діє до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за Договором, але не пізніш ніж до 31 грудня 2018 року.

11. Інші умови

11.1. Договір укладено в З-х примірниках (по одному для кожної із сторін) українською мовою, кожний з яких має однакову юридичну силу.

11.2. У разі необхідності зміни дати оцінки, що виникла у Замовника до завершення проведення оцінки згідно з Договором, Сторони зобов'язуються внести відповідні зміни до Договору в цій частині.

11.3. Зміни та доповнення до Договору вносяться за взаємною згодою сторін шляхом підписання договору про внесення змін до Договору.

Договір про внесення змін до Договору є невід'ємною частиною Договору.

12. Місцезнаходження сторін та банківські реквізити

Замовник

Регіональне відділення ФДМУ по Тернопільській області 46008, м. Тернопіль, вул. Танцорова, 11 р/р 35217021011911 в ДКСУ м. Києва, МФО 820172, код ЄДРПОУ 14037372 код платника ПДВ 140373719182 реєстраційний номер свідоцтва 26751912

Начальник

Регіонального відділення ОСОБА_3 Русдан Анатолійович

Платник

ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю Виробнича компанія «Гірничодобувна промисловість»

49069, м.Дніпропетровськ, вул. Червона, 37, код ЄДРПОУ 31261769 р/р 2600730211802

в ПАТ «ОСОБА_9 ДНІПРО» , МФО 305749 індивідуальний податковий номер 312617604659 свідоцтво №100330563

Генеральний директор ОСОБА_2 ОСОБА_4

Суб?єкт оціночної діяльності

ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю Орієнтир-Реформа

46001, м.Тернопіль, вул.. Родини Барвінських, 7. р/р 26000614458100 в ПАТ УкрСиббанк , МФО 351005, код ЄДРПОУ 22599351

Директор ТОВ Орієнтир-Реформа ОСОБА_5.

Стягнути з ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю Гірночодобувна промисловість на користь Регіонального відділення Фонду державного майна України в Тренопільській області 1762 грн. витрат з судового збору за подання позову та 2 643 грн. за подання апеляційної скарги.

Видачу наказів з урахуванням необхідних реквізитів доручити господарському суду Дніпропетровської області.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом 20 днів з дня складання повного тексту постанови.

Повний текст постанови складено 26.12. 2018р.

Головуючий суддя С.Г. Антонік

Суддя М.О. Дармін

Суддя О.Г. Іванов

СудЦентральний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення18.12.2018
Оприлюднено02.01.2019
Номер документу78924099
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/2077/18

Ухвала від 15.01.2019

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Антонік Сергій Георгійович

Судовий наказ від 11.01.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Петрова Валентина Іванівна

Постанова від 18.12.2018

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Антонік Сергій Георгійович

Ухвала від 05.12.2018

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Антонік Сергій Георгійович

Ухвала від 22.10.2018

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Антонік Сергій Георгійович

Ухвала від 20.09.2018

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Дармін Михайло Олександрович

Рішення від 07.08.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 19.07.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 09.07.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 05.06.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні