ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18.12.2018 м. Івано-ФранківськСправа № 909/834/18
Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Фрич М. М., секретар судового засідання Вакалюк А. М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом: Першого заступника прокурора Івано-Франківської області
вул. Грюнвальдська, 11, м. Івано-Франківськ, 76015
в інтересах держави в особі ОСОБА_1 обласної ради
вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004
до відповідача: ОСОБА_2 спілки "ОСОБА_1 обласна федерація футболу"
вул. Чорновола, 80, м. Івано-Франківськ, 76018
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача:
ОСОБА_1 обласна державна адміністрація
вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004
про визнання за ОСОБА_1 обласною радою права власності на 27/100 футбольного стадіону для дитячо-юнацького футболу, що розташований у м. Івано-Франківськ по вул. Чорновола, 128.
за участю:
від позивача: ОСОБА_3, службове посвідчення №047968 від 20.09.2017
від відповідача: ОСОБА_4, довіреність від 23.10.2018 б/н
від третьої особи: ОСОБА_5, довіреність №549/0/2-18/01-075 від 29.05.2018
від ОСОБА_1 обласної ради: ОСОБА_6, довіреність №11-159/1692-р/182 від 26.12.2017
ВСТАНОВИВ:
Перший заступник прокурора Івано-Франківської області в інтересах держави в особі ОСОБА_1 обласної ради подав позов до ОСОБА_2 спілки "ОСОБА_1 обласна федерація футболу" про визнання за ОСОБА_1 обласною радою права власності на 27/100 футбольного стадіону для дитячо-юнацького футболу, що розташований у м. Івано-Франківськ по вул. Чорновола, 128.
Ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 20.11.2018 року продовжено строк підготовчого провадження на тридцять днів і повідомлення сторін про те, що засідання відбудеться 18.12.2018 року.
В судовому засіданні прокурор і позивач позовну вимоги підтримали повному обсязі, представник відповідача позов визнав, згідно заяви про визнання позову (вх.№19497/18 від 14.12.2018).
Позиція прокуратури.
В позовній заяві прокурор вказав, що 29.06.2016 ОСОБА_2 спілкою «Федерація футболу України» спільно з ОСОБА_1 обласною радою, ОСОБА_1 державною адміністрацією, ОСОБА_1 міською радою та ОСОБА_1 обласною федерацією футболу підписано Меморандум про співпрацю в галузі розвитку інфраструктури спортивної бази для дитячо-юнацького та масового футболу, метою якого було об»єднання та координація зусиль сторін щодо будівництва футбольного стадіону для дитячо-юнацького та масового футболу. На виконання положень Меморандуму 14.07.2016 року між Департаментом будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури обласної державної адміністрації та ОСОБА_1 обласною федерацією футболу укладено договір про спільну діяльність, умовами якого є будівництво основи футбольного поля по вул. Чорновола,128 в м. Івано-Франківську за спільні кошти та спільною участю. На виконання умов вказаного вище договору розроблено проект загальною кошторисною вартістю 6559,793 тис. гривень. Протягом 2016-2017 років для фінансування будівельних робіт з обласного бюджету виділено та використано кошти на загальну суму 4619123,06 грн.
У вересні 2017 року було завершено будівництво стадіону по вул. Чорновола,128 в м. Івано-Франківську, здано його в експлуатацію та зареєстровано право власності у розмірі 1/1 частки за ОСОБА_2 спілкою «ОСОБА_1 обласна федерація футболу» .
Позивач вважає, що відповідач без законних на те підстав зареєстрував за собою право власності на цілий об»єкт - футбольний стадіон по вул. Чорновола, 128 в м. Івано-Франківську, позбавивши його права власності на його частку.
Враховуючи, що на будівництво стадіону використано кошти обласного бюджету зальною сумою 4619,1 тис. гривень та посилаючись на вимоги ч.1,ч. 2 ст. 357 та ч.1 ст. 363 ЦК України, уточнив позовні вимоги та просив визнати за ОСОБА_1 обласною радою право власності на 27/100 ідеальних частки футбольного стадіону для дитячо-юнацького футболу, що розташований по вул. Чорновола.128 в м. Івано-Франківську, залишивши власником 73/100 ОСОБА_2 спілку «ОСОБА_1 обласна федерація футболу» .
Заперечення відповідача.
У відзиві на позовну заяву, датованому 29.10.2018 року, ОСОБА_2 спілка «ОСОБА_1 федерація футболу» заперечила вимоги позивача та вказала, що юридичний факт набуття ОСОБА_1 обласною радою права власності на частку у футбольному стадіоні для дитячо-юнацького футболу за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Чорновола, 128 не відбувся, а заявлена прокурором вимога про визнання такого права є неналежним способом захисту у спірних правовідносинах.
Крім того вважає , що звернення прокурора з даним позовом є передчасним, оскільки йому відомо про намір ОСОБА_1 обласної федерації футболу передати ОСОБА_1 обласній раді частку у власності на футбольний стадіон у розмірі 27/100 частин. За наведених обставин просила відмовити у задоволенні позову.
14.12.2018 року через канцелярію суду від представника громадської спілки «ОСОБА_1 федерація футболу» ОСОБА_4 надійшла заява про визнання позову ( вх. № 19497/18) та повернення судового збору у розмірі 50% від сплаченої суми.
19.11.2018 року через канцелярію суду отримано відповідь першого заступника прокурора Івано-Франківської області на відзив. Прокурор вказав, що на підставі вказаних у позовній заяві Меморандуму від 29.06.2016 року та договору № 52 про спільну діяльність, датованого 14.07.2016 року, його сторони діяли спільно з метою отримання новоствореного об»єкта - основи футбольного поля. Посилаючись на положення статті 1134 ЦК України, вважає, що побудоване спільними коштами футбольне поле, як невід»ємна частина стадіону, є частковою власністю ОСОБА_1 обласної ради, що у свій час дає підстави для визнання за нею права власності на належну їй частину у цілісному об»єкті.
У поясненнях третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору представник ОСОБА_1 обласної державної адміністрації , датованих 20.11.2018 року ( вх. № 18149/18), просить передати у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст ОСОБА_1 обласної ради 27/100 футбольного стадіону для дитячо-юнацького футболу, що розташований по вул. Чорновола, 128 в м. Івано-Франківську. Свою позицію аргументує тим, що матеріалами справи доведена часткова участь сторін у будівництві спірного стадіону. Посилаючись на вимоги ч.1-3 статті 357 ЦК України, вказав, що якщо розмір часток у праві спільної часткової власності не встановлений за домовленістю співвласників, він визначається з урахуванням вкладу кожного з співвласників у придбання (виготовлення, спорудження) майна. Оскільки на будівництво футбольного поля з обласного бюджету було виділено кошти в сумі 4 619 123,06 грн. із загальної витраченої суми 12 265 201,07 грн., то, ідеальна частка ОСОБА_1 обласної ради становить 27/100, а ОСОБА_2 спілки «ОСОБА_1 обласна федерація футболу» рівна 73/100.
Розглянувши надані учасниками судового процесу документи і матеріали, пояснення їх повноважних представників, всебічно та повно з'ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги і заперечення, об'єктивно оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
29.06.2016 року ГС «Федерація футболу України» , ОСОБА_1 обласною радою, ОСОБА_1 облдержадміністрацією, ОСОБА_1 міською радою та ОСОБА_1 обласною федерацією футболу укладено Меморандум про співпрацю в галузі розвитку інфраструктури спортивної бази для дитячо-юнацького та масового футболу. Згідно п. 2 Меморандуму метою співробітництва є об»єднання та координація їхніх зусиль щодо будівництва та введення в експлуатацію футбольного стадіону для дитячо-юнацького та масового футболу ( а.с. 32-34). Для реалізації положень Меморандуму 14.07.2016 року Департаментом будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури облдержадміністрації та ОСОБА_1 обласною федерацією футболу укладено договір № 52 про спільну діяльність у будівництві. Зокрема, відповідно до умов п.1.3, п.1.4 розділу 1 «Предмет договору» та пп. 3.1.1 розділу 3 Обов»язки сторін» сторони визначили, що будівництво здійснюється шляхом внесення пайових внесків та визначили розміри і порядок їх внесення ( а.с.35-37), зокрема Департамент зобов»язаний здійснювати фінансування будівництва об»єкту шляхом внесення свого пайового внеску у вигляді коштів, необхідних для проведення будівництва ( а.с. 36).
Відповідно до ч. 2 ст. 180 Господарського Кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі і досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними умовами є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Як передбачено ч. 2 ст. 207 Цивільного кодексу України, правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами).
Меморандум та договір № 52 про спільну діяльність у будівництві укладені у письмовій формі із зазначенням всіх істотних умов, підписані повноважними представниками сторін, отже суд визнає їх укладеними відповідно до вимог чинного законодавства, а умови, визначені даними актами та докази щодо виконання цих умов вважає визначальними у спірних правовідносинах.
Вони не оспорені ніким із його учасників у судовому порядку, доказів їх недійсності суду не надано, а тому суд приймає їх в якості належних доказів.
Договір про спільну діяльність повністю відповідає вимогам частини 1 ст. 1131 Цивільного кодексу України, тому що він укладений у письмовій формі, яка містить домовленість його учасників по всіх суттєвих умовах цього виду договірних зобов'язань, та містить підписи всіх його учасників. Відповідно до умов, визначених пп.3.1.1 розділу 3 «обов»язки сторін» сторони зобов»язалися здійснювати фінансування будівництва об»єкту шляхом внесення свого пайового внеску у вигляді коштів, необхідних для проведення будівництва, а також після його завершення ввести об»єкт в експлуатацію.
Обсяг та вартість будівельних робіт також сторонами також не оспорюється. Зокрема вартість робіт визначено у договорі № 152 на закупівлю підрядних робіт за державні кошти та конкретизацією умов договору з ( а.с. 38-47), планом фінансування, поквартальними завданнями та титулами об»єкта забудови ( а.с. 48-54); додатковими угодами до договору підряду № 54/д та № 68д з додатковими матеріалами ( а.с. 55-82); договорі від 18.07.2016р., додатковій угоді до цього договору від 30.05.2017р. ( а.с. 83-86); договором підряду № 07-15 від 15.07.2016 та графіком виконання робіт ( а.с. 87-97). Всього ж на будівництво об»єкту «нове будівництво футбольного стадіону для дитячо-юнацького та аматорського футболу по вулиці Чорновола в м. Івано-Франківську» було витрачено 12 265 201, 07 грн., що підтверджено листом заступника голови, виконавчого директора ОСОБА_1 обласної федерації футболу ОСОБА_7 ( а.с. 16 том 2).
ОСОБА_1 обласна рада, як сторона Меморандуму, виконуючи свій договірний обов'язок, відповідно до пункту 2 та пп.3.4.3 п. 3 зробила свій внесок у спільну діяльність. Дана обставина підтверджена розпорядженнями ОСОБА_1 обласної державної адміністрації №№ 619 від 13.09.2016р., 907 від 26.12.2016р., 326 від 12.06.2017р. та додатками до них, згідно яких здійснено розподіл коштів субвенції з державного бюджету та скеровано на адресу обласного бюджету. Так, для будівництва основи футбольного поля по вулиці Чорновола в м. Івано-Франківську було виділено відповідно 1 800,0 тис. грн.; 750,0 тис. та 523,0 тисяч гривень., а всього 3 073 000,0 грн.
Крім того, рішеннями ОСОБА_1 обласної ради від 12.08.2016 року за № 248-7/2016 ( п.6.3) та від 23.12.2016 року за № 407-12/2016 обласною радою було виділено Департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури облдержадміністрації для реалізації проекту «Будівництво основи футбольного поля по вул. Чорновола в м. Івано-Франківську» 1200,0 тис. грн. та 340,1 тис. грн ( п.1.2 рішення) відповідно ( а.с. 133-167). Отже, даними доказами, які суд визначає як належні та допустимі, доведено ту обставину, що для будівництва основи футбольного поля по вулиці Чорновола в м. Івано-Франківську Івано-Франківською обласною радою, як учасником створення цього майна використано коштів на загальну суму 4 619 123, 06 грн.
Згідно листа першого заступника голови облдержадміністрації від 23.08.2018 року № 6292/1/1-18/01-132 ( а.с. 21-22 т.2) загальні витрати з обласного бюджету на будівництво основи футбольного поля по вулиці Чорновола, 128 в м. Івано-Франківську становила: 3 071 315,18 грн - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій; 1 207 746,40 грн - кошти обласного бюджету та 340 061,48 грн.- субвенція з Івано-Франківського міського бюджету, а всього ОСОБА_1 обласною радою використано для цього будівництва 4 619 123,06 гривень.
Відповідно до ч. 1 ст. 1134 Цивільного кодексу України внесене учасниками майно, яким вони володіли на праві власності, а також вироблена у результаті спільної діяльності продукція та одержані від такої діяльності плоди і доходи є спільною частковою власністю учасників, якщо інше не встановлено договором простого товариства або законом.
Отже сторони визнаються судом частковими власниками новоствореного нерухомого майна - основи футбольного поля на вулиці Чорновола, 128 в м. Івано-Франківську, так як вони є особами, які зі своїх будівельних матеріалів і за власний кошт створили нову нерухому річ. Будівництво сторонами здійснювалось із залученням фахівців будівельної справи, що підтверджується документами, які надані суду ( а.с. 87-97).
Права інших осіб зазначеною забудовою, як достовірно встановив суд, не порушені.
З розрахунку ідеальних часток в загальній власності на футбольний стадіон для дитячо-юнацького та аматорського футболу, виготовленого ТОВ « Прикарпатське бюро інвентаризації земель та нерухомості» вбачається, що ідеальна частка в загальній власності на футбольний стадіон для дитячо-юнацького та аматорського футболу ОСОБА_1 обласної ради складає 27/100, а ОСОБА_2 спілки «ОСОБА_1 обласна федерація футболу» -73/100 ( а.с. 19-20 том 2 ).
Управлінням з питань державного архітектурно-будівельного контролю Івано-Франківської області надано сертифікат серія ІФ № 162172642150, що засвідчує відповідність закінченого будівництва основи футбольного поля по вул. Чорновола в м. Івано-Франківську. ( а.с. 107 ). Актом готовності об»єкта до експлуатації від 12.09.2017р. доведено, що будівництво основи футбольного поля на вулиці Чорновола в м. Івано-Франківську завершене та є готовим до експлуатації ( а.с. 108-114). З інформації № 14075163 від 15.02.2018 року з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об»єктів нерухомого майна щодо об»єкта нерухомого майна вбачається, що єдиним власником стадіону для дитячо-юнацького та аматорського футболу по вулиці Чорновола, 128 в м. Івано-Франківську зареєстрована ОСОБА_2 спілка «ОСОБА_1 обласна федерація футболу» ( а.с.122-124).
Враховуючи приписи статей 73, 76-79 ГПК України, суд визначає вищезазначені докази достовірними, належними і допустимими, оскільки вони не суперечать дійсним обставинам справи. Ці докази є достатніми, оскільки у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність у позивача права власності на 27/100 ідеальних частки у спільній з відповідачем частковій власності на футбольний стадіон по вулиці Чорновола, 128 в м. Івано-Франківську, що є предметом доказування у даній справі.
Під час застосування норм матеріального права у спірних правовідносинах, суд виходить з наступного.
Відповідно до норм ЦК України до первісних підстав набуття права власності належать набуття права на новостворене майно, у тому числі об'єкт будівництва (стаття 331) Так, частиною другою статті 331 ЦК України передбачено, що право власності на новостворене нерухоме майно (житлові будинки, будівлі, споруди тощо) виникає з моменту завершення будівництва (створення майна). Якщо право власності відповідно до закону підлягає державній реєстрації, право власності виникає з моменту державної реєстрації.
Частиною 1, ч. 2 ст. 182 цього Кодексу передбачено, що право власності та інші речові права на нерухомі речі, обмеження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації. Відповідна державна реєстрація - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обмежень, що супроводжується внесенням даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обмежень (стаття 1 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень").
Пунктом 1 частини першої статті 4 цього Закону визначено, що обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права на нерухоме майно, що знаходиться на території України, фізичних та юридичних осіб, держави, територіальних громад, іноземців та осіб без громадянства, іноземних юридичних осіб, міжнародних організацій, іноземних держав, зокрема, право власності на нерухоме майно.
Відповідно до ст. ст. 18, 19 Закону України від 01.07.2004 року N 1952-IV "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" , підставою для державної реєстрації прав, що посвідчують виникнення, перехід, припинення речових прав на нерухоме майно, є рішення суду про право власності на нерухоме майно, що набрало законної сили.
Приписами статей 319, 320 Цивільного кодексу України передбачено, що власники самостійно здійснюють право власності, виконують будь які дії по відношенню до свого майна, що не суперечать Закону. Визнання права власності на нежитлове приміщення необхідне для подальшого здійснення позивачами підприємницької діяльності та не порушує права інших осіб.
Системний аналіз вищезазначених норм права дає підстави для однозначного висновку про те, що право власності на спірний об'єкт у позивача виникає лише після завершення будівництва об'єкта, введення цього об'єкта в експлуатацію, що і підтверджено матеріалами справи.
Згідно ст. 392 Цивільного кодексу України власник майна може пред'явити позов про визнання його права власності, а відповідно до ч. 2 ст. 16 Цивільного кодексу України, ст. ст. 20, 144, 147 Господарського кодексу України майнові права суб'єкта господарювання підлягають захисту, в тому числі шляхом їх визнання.
Так, відповідно до ст. 316 Цивільного кодексу України правом власності, зокрема, є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.
За приписами ст. 317 цього Кодексу власникові належить право володіння, користування та розпорядження своїм майном.
Відповідно до ст. 328 Цивільного кодексу України, право власності набувається на підставах, що не заборонені законом. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом. Отже, в даному випадку підтвердження в суді права власності, що складає предмет спору, здійснюється, зокрема, шляхом підтвердження фактів, що свідчать про визнання права власності відповідно до вкладеної у будівництво частки.
На момент вирішення зазначеного спору позивач хоч і набув у встановленому законом порядку право часткової власності на спірний футбольний стадіон шляхом вкладення у нове будівництво частини коштів , однак не може реалізувати своє право, передбачене ст. 317 ЦК, оскільки згідно даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно єдиним власником стадіону для дитячо-юнацького та аматорського футболу по вулиці Чорновола, 128 в м. Івано-Франківську зареєстрована ОСОБА_2 спілка «ОСОБА_1 обласна федерація футболу» ( а.с.122-124). Отже право позивача є порушеним і підлягає захисту у судовому порядку.
Посилання представника відповідача щодо передчасності заявлених прокурором позовних вимог суд вважає необґрунтованим з позиції, викладеної вище.
Виходячи із наведеного, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, вони підтверджуються доданими до матеріалів справи доказами, не спростовані відповідачем та третіми особами по справі, тому суд вважає їх такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до приписів, встановлених ст.130 ГПК України, у разі визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу з державного бюджету 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.
Оскільки представником ОСОБА_2 спілки «ОСОБА_1 федерація футболу» ще 14.12.2018р., тобто до початку розгляду справи по суті була подана заява про визнання позову ( вх. № 19497/18), то позивачу слід повернути 50 відсотків судового збору, що складає 34 643,43 грн.
В той же час відповідно до приписів статті 129 цього Кодексу у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Тому інші 50 відсотків судового збору, що складає 34 643,43 грн слід стягнути з відповідача на користь позивача.
Згідно зі ст. 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Відповідно до ст.86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.
Керуючись ст. 182, 316, 317, 319, 320, 328, 392 Цивільного кодексу України, Закону України від 01.07.2004 року N 1952-IV "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень", ст. 73, 86, 129, 130 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Позов першого заступника прокурора Івано-Франківської області /вул. Грюнвальдська, 11, м. Івано-Франківськ, 76015/ в інтересах держави в особі ОСОБА_1 обласної ради /вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004/ до відповідача ОСОБА_2 спілки "ОСОБА_1 обласна федерація футболу" /вул. Чорновола, 80, м. Івано-Франківськ, 76018/, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_1 обласна державна адміністрація /вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004/ про визнання за ОСОБА_1 обласною радою права власності на 27/100 футбольного стадіону для дитячо-юнацького футболу, що розташований у м. Івано-Франківськ по вул. Чорновола, 128 - задоволити.
Визнати за ОСОБА_1 обласною радою право власності на 27/100 футбольного стадіону для дитячо-юнацького футболу, що розташований у м. Івано-Франківську по вул. Чорновола, 128, за ОСОБА_2 спілкою "ОСОБА_1 обласна федерація футболу" - 73/100 футбольного стадіону для дитячо-юнацького футболу, що розташований у м. Івано-Франківськ по вул. Чорновола, 128.
Стягнути з ОСОБА_2 спілки "ОСОБА_1 обласна федерація футболу" /76018, м. Івано-Франківськ, вул. Чорновола, 80, код ЄДРПОУ 20534086/ на користь прокуратури Івано-Франківської області 76015, м. Івано-Франківськ, вул. Грюнвальдська, 11, код ЄДРПОУ 03530483/ 50% судового збору, що становить 34643,43 грн (тридцять чотири тисячі шістсот сороко три гривні 43 к.).
Повернути позивачу з державного бюджету України 50% судового збору, що становить 34643,43 грн, сплаченого відповідно до платіжного доручення №1496 від 26.09.2018 року.
Видати наказ після вступу рішення в законну силу.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом 20-ти днів до Західного апеляційного господарського суду (м. Львів).
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Повне рішення складено 28.12.2018
Суддя Фрич М. М.
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 18.12.2018 |
Оприлюднено | 02.01.2019 |
Номер документу | 78925217 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Івано-Франківської області
Фрич М. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні