Рішення
від 28.12.2018 по справі 810/4959/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 грудня 2018 року № 810/4959/18

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кушнової А.О., за участю секретаря судового засідання Сакевич Ж.В., розглянув у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДФС у Київській області до Приватного малого підприємства Моноліт про стягнення податкового боргу,

Суть спору: до Київського окружного адміністративного суду звернулось Головне управління ДФС у Київській області (далі - позивач або ГУ ДФС у Київській області) з позовом до Приватного малого підприємства Моноліт (далі - відповідач або ПМП Моноліт ) про стягнення з рахунків ПМП Моноліт (код ЄДРПОУ 23241775) у банках, що обслуговують боржника - 40297,70 грн., в рахунок погашення податкового боргу.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 25.10.2018 відкрито спрощене провадження у справі № 810/4959/18 без проведення судового засідання.

Позовні вимоги мотивовані тим, що у відповідача обліковується податковий борг з орендної плати з юридичних осіб, який утворився як у зв'язку з несплатою самостійно визначених податкових зобов'язань, так і узгоджених грошових зобов'язань, що визначені відповідачу контролюючим органом та пені, нарахованої у зв'язку з простроченням сплати узгоджених грошових зобов'язань.

В обґрунтування позовних вимог податковий орган зазначає, що податковий борг відповідача у розмірі 40297,70 грн. у добровільному порядку не було сплачено, у зв'язку з чим просить стягнути вказаний податковий борг у примусовому порядку.

Суд зазначає, що у встановлений судом п'ятнадцятиденний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі відповідач правом надати суду відзив на позовну заяву не скористався.

При цьому, суд звертає увагу, що поштова кореспонденція із копією ухвали про відкриття спрощеного провадження у справі № 810/4959/18 від 25.10.2018 направлена відповідачу за адресою, вказаною у позовній заяві та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, повернулась із відміткою оператора поштового зв'язку "за закінченням терміну зберігання" (а.с.61-62).

Відповідно до частини п'ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Учасники справи з клопотанням про розгляд справи у судовому засіданні до суду не звертались.

З урахуванням викладеного, розгляд справи судом здійснено у порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами та доказами.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

в с т а н о в и в:

Приватне мале підприємство "Моноліт" (ідентифікаційний код: 23241775, місцезнаходження: 08700, Київська обл., місто Обухів, вул. Київська, будинок 132-В) в якості юридичної особи 22.11.1996, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.73-75).

Відповідач взятий на облік в якості платника податків з 27.11.1996 та станом на день розгляду справи судом перебуває на обліку у ДПІ в Обухівському районі ГУ ДФС у Київській області (м. Обухів), що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.73-75).

З матеріалів адміністративного справи вбачається, що податковий борг відповідача, який є предметом стягнення у даній справі, виник як у зв'язку з несплатою грошових зобов'язань, визначених відповідачем самостійно на підставі податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2017 рік, податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2018 рік, так і у зв'язку з несплатою грошових зобов'язань з орендної плати з юридичних осіб, визначених відповідачу на підставі податкових повідомлень-рішень №0031735501 від 16.08.2018 та № 0031755501 від 16.08.2018, а також пені, нарахованої у зв'язку з простроченням сплати узгоджених податкових зобов'язань, з приводу чого суд зазначає таке.

Так, 20.02.2017 ПМП "Моноліт" подано до Києво-Святошинської ОДПІ за вх. № 8022 звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2017 рік, в якій самостійно визначено річну суму орендної плати, яка підлягає сплаті у загальному розмірі 41984,83 грн., у тому числі, щомісячну суму за січень - листопад 2017 року у розмірі 3498,74 грн., за грудень 2017 року у розмірі 3498,69 грн. (а.с.56-58).

Відповідні грошові зобов'язання за період грудень 2017 року не були сплачені відповідачем, внаслідок чого утворився податковий борг з орендної плати з юридичних осіб згідно декларації №1700008022 від 20.02.2017 у розмірі 3498,69 грн.

Разом з цим, відповідно до витягу із зворотного боку інтегрованої картки ПМП "Моноліт" (а.с.8-15) було частково погашено зобов'язання у розмірі 653,45 грн. по податковій декларації №1700008022 від 20.02.2017 з плати за землю, у зв'язку з чим податковий борг у цій частині складає 2845,24 грн. (3498,69 грн. - 653,45 грн. = 2845,24 грн.), що також підтверджується розрахунком податкового боргу ПМП "Моноліт"з орендної плати з юридичних осіб, наданого Головним управлінням ДФС у Київській області (а.с.50-51).

Крім цього, 20.02.2018 ПМП "Моноліт" подано до Києво-Святошинської ОДПІ податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2018 рік, в якій самостійно визначено річну суму орендної плати, яка підлягає сплаті у загальному розмірі 41984,83 грн., у тому числі, щомісячну суму за січень - листопад 2018 року у розмірі 3498,74 грн., за грудень 2018 року у розмірі 3498,69 грн. (а.с.52-54).

Відповідні грошові зобов'язання за період січень - липень 2018 року не були сплачені відповідачем, внаслідок чого утворився податковий борг з орендної плати з юридичних осіб згідно декларації №9025663755 від 20.02.2018 у розмірі 24 491,18 грн. (3498,74 грн. х 7 = 24491,18 грн.).

Матеріали справи свідчать, що згідно з актом камеральної перевірки своєчасності подання податкової звітності, повноти нарахування, своєчасності сплати узгодженої суми податкового зобов'язання з орендної плати за землю, та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки від 26.06.2018 №644/10-36-55-01/23241775 посадовою особою Обухівського відділення ГУ ДФС у Київській області встановлено, що ПМП "Моноліт" порушено граничні терміни сплати самостійно узгодженого податкового зобов'язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за 2016 - 2017 роки, чим порушено абз. б п. 266.10.1 ст. 266.10 Податкового кодексу України (а.с.23-25).

На підставі зазначеного акта перевірки Головним управлінням ДФС у Київській області було направлено відповідачу податкове рішення-повідомлення від 16.08.2018 №0031735501, яким за затримку календарних днів сплати грошового зобов'язання у сумі 63230,90 грн. зобов'язано сплатити штраф у розмірі 20% у сумі 12646,18 грн. за платежем орендна плата з юридичних осіб (а.с.27). Зі змісту вищевказаного податкового рішення-повідомлення вбачається, що визначений штраф зобов'язано сплатити протягом десяти календарних днів, що настають за днем отримання цього податкового повідомлення-рішення.

Судом встановлено, що вищевказане податкове повідомлення-рішення від 16.08.2018 №0031735501 було направлено Обухівським відділенням ГУ ДФС у Київській області на адресу відповідача (а.с.26), водночас відповідно до інформації з офіційного веб-сайту Публічного акціонерного товариства "Укрпошта" за пошуком трек-номеру № 0870302017799 поштова кореспонденція 03.08.2018 повернена за зворотною адресою на підставі закінчення встановленого терміну зберігання .

Крім цього, Головним управлінням ДФС у Київській області було направлено відповідачу податкове рішення-повідомлення від 16.08.2018 №0031755501, яким за затримку на 27 календарних днів сплати грошового зобов'язання у сумі 495,80 грн. зобов'язано сплатити штраф у розмірі 10% у сумі 49,58 грн. за платежем орендна плата з юридичних осіб (а.с.28). Зі змісту вищевказаного податкового рішення-повідомлення вбачається, що визначений штраф зобов'язано сплатити протягом десяти календарних днів, що настають за днем отримання цього податкового повідомлення-рішення.

Судом встановлено, що вищевказане податкове повідомлення-рішення від 16.08.2018 №0031755501 було направлено Обухівським відділенням ГУ ДФС у Київській області на адресу відповідача (а.с.29), водночас відповідно до інформації з офіційного веб-сайту Публічного акціонерного товариства "Укрпошта" за пошуком трек-номеру № 0870302079000 поштова кореспонденція 30.08.2018 повернена за зворотною адресою на підставі інші причини .

Будь-яких доказів щодо оскарження відповідачем зазначених податкових повідомлень-рішень суду не надано, у зв'язку з чим сума податкових зобов'язань з орендної плати є узгодженою.

Враховуючи направлення позивачем вищезазначених податкових повідомлень-рішень та самостійне визначення у податкових деклараціях сум податку до сплати, грошові зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб особи вважаються узгодженими.

Отже, загальний розмір узгоджених податкових зобов'язань з орендної плати з юридичних осіб становить 40032,18 грн., що підтверджується витягом із зворотного боку інтегрованої картки платника (а.с.8-15) та розрахунком податкового боргу ПМП "Моноліт" з орендної плати з юридичних осіб, наданого Головним управлінням ДФС у Київській області (а.с.50-51).

Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Підпункт 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі - ПК України, у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) встановлює, що грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до підпункт 14.1.156 пункту 14.1 статті 14 ПК України податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк.

Згідно з підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Пунктом 38.1 статті 38 ПК України передбачено, що виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк.

Відповідно до пункту 46.1 статті 46 ПК України податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов'язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою (пункт 54.1 статті 54 ПК України).

Відповідно до абзацу 1 пункту 57.1 статті 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно з приписами пункту 286.2 статті 286 ПК України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Пунктом 287.3 статті 287 ПК України передбачено, що податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Суд зазначає, що податкові зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб, самостійно визначені відповідачем, відповідно до податкових декларацій з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2017 рік та за 2018 рік, враховуючи часткове погашення зобов'язання у сумі 653,45 грн., складають 27336,42 грн. не були сплачені, що підтверджується витягом із зворотного боку інтегрованої картки ПМП "Моноліт" та розрахунком податкового боргу ПМП "Моноліт" з орендної плати з юридичних осіб, наданого Головним управлінням ДФС у Київській області.

Крім цього, з матеріалів справи вбачається, що відповідачем порушено терміни сплати самостійно визначеного грошового зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб, у зв'язку з чим податковими повідомленнями-рішеннями від 16.08.2018 №0031735501 та від 16.08.2018 №0031755501 відповідача зобов'язано сплатити штраф у загальному розмірі 12695,76 грн. відповідно.

Щодо пені, нарахованої у зв'язку з простроченням сплати узгоджених грошових зобов'язань з орендної плати з юридичних осіб, суд зазначає таке.

Положеннями пункту 129.1 статті 129 ПК України передбачено, що нарахування пені розпочинається:

- при нарахуванні суми грошового зобов'язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов'язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження);

- при нарахуванні суми податкового зобов'язання, визначеного контролюючим органом у випадках, не пов'язаних з проведенням податкових перевірок, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження);

- при нарахуванні суми податкового зобов'язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання.

Згідно з пунктом 129.4 статті 129 ПК України на суми грошового зобов'язання, визначеного підпунктами 129.1.1 та 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), та в інших випадках визначення пені відповідно до вимог цього Кодексу, коли її розмір не встановлений, нараховується пеня за кожний календарний день прострочення сплати грошового зобов'язання, включаючи день погашення, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.

У зв'язку з простроченням сплати узгоджених грошових зобов'язань з орендної плати з юридичних осіб позивачем було здійснено нарахування пені у загальному розмірі 265,52 грн. , що підтверджується витягом із зворотного боку інтегрованої картки ПМП "Моноліт" та розрахунком податкового боргу ПМП "Моноліт"з орендної плати з юридичних осіб, наданого Головним управлінням ДФС у Київській області.

Судом встановлено, що пеня нарахована у зв'язку з несвоєчасною сплатою податкових зобов'язань згідно з податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2017 рік №1700008022 від 20.02.2017, що підтверджується зворотнім боком інтегрованої картки платника з орендної плати з юридичних осіб. Період, за який нарахована пеня - з 29.11.2017 по 19.03.2018.

Аналізуючи у сукупності вищевикладене, суд дійшов до висновку, що загальна сума податкового боргу відповідача з орендної плати з юридичних осіб складає 40 297,70 грн. (27336,42 грн. + 12695,76 грн. + 265,52 грн. = 40 297,70 грн.), що підтверджується довідкою позивача про наявний борг з податків і зборів, збір за якими контролюються Головним управлінням ДФС у Київській області щодо ПМП "Моноліт" станом на 26.12.2018.

Відповідно до пункту 59.1 статті 59 ПК України (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Положенням пункту 58.3 статті 58 ПК України встановлено, що податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.

У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

Податкова вимога надсилається (вручається) також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (пункт 59.4 статті 59 ПК України).

Згідно з пунктом 59.5 статті 59 ПК України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

З матеріалів справи вбачається, що позивачем було направлено податкову вимогу ПМП "Моноліт" форми Ю №1488-23 від 08.07.2016 на загальну суму 1482,16 грн. на адресу відповідача, що зазначена в Єдиному державному реєстрі рекомендованою кореспонденцією, однак поштове відправлення було повернуто позивачу з відміткою оператора поштового зв'язку за ф. 19 "за терміном зберігання" (а.с.32).

Щодо способу захисту права на стягнення податкового боргу суд зазначає таке.

Відповідно до підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Крім того, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі (пункт 95.1 статті 95 ПК України).

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги (пункт 95.2 статті 95 ПК України).

Відповідно до абзацу 1 пункту 95.3 статті 95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Згідно з пунктом 95.4 статті 95 ПК України контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Таким чином, суд, вирішуючи питання про погашення за рахунок платника податків податкового боргу, яке здійснюється шляхом стягнення коштів з рахунків у банку або за рахунок готівки, приймає рішення про стягнення з боржника коштів у рахунок погашення податкового боргу.

На час розгляду справи та прийняття рішення по суті заявлених позовних вимог, доказів про сплату відповідачем податкового боргу з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 40297,70 грн. до суду не надано.

Всупереч положенням статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України відповідачем не надано доказів сплати податкового боргу, у зв'язку з чим сума податкового боргу підлягає стягненню з відповідача.

Аналізуючи у сукупності вищевикладене та враховуючи підтвердження матеріалами справи наявності податкового боргу відповідача та дотримання податковим органом законодавчо встановленої процедури стягнення податкового боргу, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Як встановлено судом, витрати позивача, пов'язані з залученням свідків та проведенням експертиз відсутні, отже, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягає.

На підставі викладеного, керуючись статтями 242-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

1. Адміністративний позов задовольнити у повному обсязі.

2. Стягнути з Приватного малого підприємства "Моноліт" (ідентифікаційний код: 23241775, місцезнаходження: 08700, Київська обл., місто Обухів, вул. Київська, будинок 132-В) 40297,70 грн. (сорок тисяч двісті дев'яносто сім грн. 70 коп.) в рахунок погашення податкового боргу з орендної плати з юридичних осіб.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Дата складення повного тексту рішення - 28.12.2018 р.

Суддя Кушнова А.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.12.2018
Оприлюднено02.01.2019
Номер документу78953739
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/4959/18

Рішення від 28.12.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 25.10.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 22.10.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 01.10.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні