ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 грудня 2018 року м.Житомир справа № 240/5173/18
категорія 8.1
Житомирський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Панкеєвої В.А.,
секретар судового засідання Бондаренко Д.А.,
за участю: представника позивача ОСОБА_1,
представника відповідача ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом селянського (фермерського) господарства "Кириленко" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов"язання зареєструвати податкову накладну №26 від 13.12.2017,
встановив:
Селянсько (фермерське) господарство "Кириленко" звернулось до суду з позовом, в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 05.01.2018 №539253/31023274;
- зобов'язати відповідача зареєструвати податкову накладну № 26 від 13.12.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що 05.01.2018 комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення № 539253/31023274, яким було відмовлено позивачу у реєстрації податкової накладної № 26, складеної 13.12.2017. Стверджує, що документи було прийнято, але їх реєстрацію зупинено. Комісією ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення від 05.01.2018, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної. Підставою відмови у реєстрації стало надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Вважаючи рішення комісії ДФС України протиправним, суб'єкт господарювання звернувся до суду з позовом.
В судовому засіданні представник позивача позов підтримала, просила його задовольнити.
Представник відповідача проти позову заперечила, просила у його задоволенні відмовити в повному обсязі.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши наявні в матеріалах справи документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.
Як видно матеріалів справи, селянсько (фермерське) господарство "Кириленко" 18.12.2017 направило податкову накладну від 13.12.2017 №26 (а.с.39).
В результаті опрацювання податкової накладної № 26 від 13.12.2017 отримано повідомлення про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування кількісних та і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до змісту якого, документи прийнято, реєстрацію зупинено.
В квитанції про реєстрацію накладної від 19.12.2017, зазначено, що виявлено помилки у відповідності з п.201.16. ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідають критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 1005. Суб'єкту господарювання запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Рішенням комісії Державної Фіскальної служби України рішенням від 05.01.2018 №539253/31023274 відмовлено в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Відмова у реєстрації податкової накладної вмотивована наданням платником податку копій документів, що складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування (а.с.36-37).
Не погоджуючись з рішеннями комісії про відмову в реєстрації податкових накладних, вважаючи їх неправомірними, позивач звернувся із вказаним позовом до суду.
Спірні правовідносини регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 року № 2755-VI, постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246).
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Приписами ч.2 ст.19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до п.2 Порядку № 1246 податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - Платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з п.12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригуванні; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, Формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Приписами п.74.2 ст.74 Податкового кодексу України встановлено, що в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунку коригувань критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до підпункту 201.16.1. пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Приписами підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України встановлено, що письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2. цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (п.п.201.16.3. п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України).
Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 Податкового кодексу України.
Згідно з п.п.201.16.1. ст.201 Податкового кодексу України для "розблокування" реєстрації податкових накладних платник податків може подати письмові пояснення та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатні для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Приписами п.1 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 13.06.2017 № 567 (далі - Наказ № 567), визначено, що оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр) здійснюється ДФС шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування цим Критеріям (далі - Моніторинг).
Пунктом 2 Наказу № 567 визначено, що моніторинг здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до цих Критеріїв, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо за кожним видом економічної діяльності, якщо така інформація врахована комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія ДФС).
Згідно з копією свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи СеріїАОО №527042, селянське (фермерське) господарство "Кириленко" зареєстроване з 29.09.2000 (а.с.17).
Зі змісту витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань встановлено, що основним видом діяльності господарства є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (а.с.18).
На підставі договору № 001/11-17 від 01.11.2017 встановлено факт виникнення зобов'язань між позивачем і ТОВ "Попільнянський комбікормовий завод" , щодо поставки сільськогосподарської продукції в асортименті, інші умови визначаються додатковими угодами (а.с.43-44).
Додатковою угодою №2 від 20.11.2017 до договору № 001/11-17 від 01.11.2017 визначено, що позивач зобов'язується поставити у власність ТОВ "Попільнянський комбікормовий завод" 100тн(+-10%) кукурудзи врожаю 2017 року загальної вартістю з ПДВ 395 000,00 грн (а.с.45).
Видатковою накладною №26 від 13.12.2017 виписано 99,52 т кукурудзи (а.с.49).
Актом приймання передачі №П0000000508 від 13.12.2017 директором ТОВ "Попільнянський комбікормовий завод" ОСОБА_3 прийнято 99 520 кг кукурудзи (а.с.46).
13 грудня 2018 року виписано рахунок №26 на суму 340027,00 грн за поставлену кукурудзу (а.с.47).
Платіжним дорученням від 15.12.2017 №4401 підтверджується факт перерахунку ТОВ "Попільнянський комбікормовий завод" 340026,67 грн на рахунок позивача (а.с.48).
На підтвердження поставки кукурудзи надано реєстри ТТН від 24.10.2017 №2104, від 23.10.2017 №2095, від 21.10.2017 №2039, від 20.10.2017 №2028, від 06.11.2017 №2182, від 07.11.2017 №2206, від 07.11.2017 №2211, від 08.11.2017 №2227, від 09.11.2017 №2273 (а.с.60-68).
Крім того, між позивачем і контрагентом підписано договір складського зберігання №19/10-2017ПКЗ від 19.10.2017, яким обумовлено зберігання купленої кукурудзи на "Зерновому складі" до 31.04.2018 (а.с.50-54). На підтвердження надання вказаних послуг позивач надає копії рахунків від 28.11.2017 №117, від 30.10.2017 №87 на оплату очистки і сушки кукурудзи (а.с.55,70), акти надання послуг №ПК3461 від 30.10.2017, 3ПК3548 від 28.11.2017 (а.с.69,71), платіжні доручення на оплату послуг від 05.12.2017 №296, від 06.12.2017 №299, від 15.12.2017 №310 (а.с.72-74).
На підтвердження реальності своєї діяльності з вирощування кукурудзи позивачем надано договір поставки № 7 від 03.05.2017 між "ТОВ Баланс-Агро" та селянським (фермерським) господарством "Кириленко", специфікації №12, №14, №17, №18 (а.с.87,89, 95, 103), видаткові накладні №15 від 17.03.2017, №25 від 29.03.2017, №39 від 11.04.2017, №54 від 17.05.2017, №49 від 05.05.2017 (88,93-94,96,102), рахунки на оплату №7 від 28.02.2017, №35 від 15.05.2017 (а.с.90-91, 97) та товарно-транспортні накладні №Р54 від 17.05.2017, №Р15 від 17.03.2017, №Р25 від 29.03.2017, №Р49 від 05.05.2017 (а.с.98-101), якими обумовлено поставку добрив. На підтвердження оплати за вказаними операціями до матеріалів справи надано платіжні доручення від 25.12.2017 №317, від 03.08.2017 №177, від 13.06.2017 №137, від 16.05.2017 №108, від 28.02.2017 №35 (а.с.75-76,78-79, 92).
Так, відповідно до звіту про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду на 1 грудня 2017 року, форма № 29-сг, посівна площа сільськогосподарських культур (кукурудзи на зерно), по селі М.Єрчики Сквирського району Київської області, складали 122.47 га, зібрана площа 122.47 га, обсяг виробництва у масі після доробки - 8540 (а.с.131-136).
Відповідно до звіту про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду на 1 грудня 2017 року, форма № 29-сг, посівна площа сільськогосподарських культур (кукурудзи на зерно), по селі Строків, Попільнянського району Житомирської області, складали 49.44 га, зібрана площа 49.44 га. обсяг виробництва у масі після доробки - 4945.00 ц, що складає 494.5 тн (а.с.137-142).
В результаті опрацювання податкової накладної, позивачем за допомогою програми електронного документообігу "М.Е.Dос" було отримано квитанцію, де зазначено, що документи прийнято, реєстрація зупинена.
Відповідачем у Квитанції №1 від 19.12.2017 зазначено лише загальне посилання на відповідність податкової накладної критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН, затверджених Наказом №567. В той час, як, підпункт 201.16.1. пункту 201.16 статті 201 ПК України вимагає від контролюючого органу зазначення конкретного виду критерію.
Суд зауважує, що аналіз матеріалів справи дозволяє зробити висновок, що про виконання умов визначених у договорі та додатковій угоді до нього свідчить видаткова накладна, реєстри товарно-транспортних накладних, акт приймання-передачі, рахунок та інші надані до матеріалів справи документи.
Положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 року № 190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" передбачається, що підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосовано процедуру зупинення реєстрації згідно з п.201.16. ст.201 ПК України; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" пп.201.16.1. ст.201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття рішення комісією ДФС про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Аналіз норм чинного законодавства, дозволяє зробити висновок, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та додання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення Фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Однак з поданих матеріалів видно, що відповідачем не вказано конкретний критерій оцінки ступеня ризику.
Таким чином, під час розгляду справи та прийняття рішення комісія ДФС повинна була встановити конкретну обставину із двох наведених.
Відповідно до квитанцій, документи доставлено, документ прийнято, реєстрація зупинена (а.с.39).
За результатами розгляду поданих документів комісією Державної Фіскальної служби України рішенням від 05.01.2018 відмовлено в реєстрації податкової накладної №26 від 13.12.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних. Відмова у реєстрації податкової накладної вмотивована наданням платником податку копій документів, що складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування (а.с.36-37).
З урахуванням викладеного, у рішенні Державної Фіскальної служби України відсутні підстави прийняття комісією рішення про відмову в реєстрації податкової накладної від 13.12.2017 № 26, а лише зазначено формальний перелік підстав для відмови у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, передбачених чинним законодавством.
На підтвердження провадження діяльності СФГ "Кириленко" надано штатний розпис на 2-й квартал 2018 року (а.с.157), фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва станом на 31.12.2017, зі змісту якого встановлено, що середня кількість працівників становить 7 осіб (а.с.158).
Згідно довідки від 01.04.2018 серед основних засобів СФГ "Кириленко" рахується трактори, сівалки, комбайни, машини, оприскувач, протруювачі, гноєрозкидач, культиватори та інші механізми, до будівель віднесено зерносклади та склади запчастин, ядів, адмінбудинок, свинарник та інше (а.с.156).
Таким чином, суд дійшов висновку про наявність підстав для визнання протиправним та скасування рішення Державної фіскальної служби України №539253/31023274 від 05.01.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної № 26 від 13.12.2017.
Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Позовна вимога про зобов'язання відповідача зареєструвати податкову накладну від 13.12.2017 №26 є похідною від позовної вимоги про скасування рішення Державної фіскальної служби України.
Верховний суд України у своїй постанові від 16.05.2015 по справі №21-1465а15 зазначив, що у випадках задоволення позову, рішення суду має бути таким, яке б гарантувало дотримання і захист прав, свобод, інтересів позивача від порушень з боку відповідача, забезпечувало його виконання та унеможливлювало необхідність наступних звернень до суду.
Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Відповідачем, в порушення вимог ч.2 ст.77 КАС України не надано будь-яких доказів на підтвердження законності прийнятого рішення від 05.01.2018.
З огляду на викладене, з метою відновлення порушеного права позивача, суд дійшов висновку про необхідність зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну селянського (фермерського) господарства "Кириленко" від 13.12.2017 №26 днем її фактичного подання.
Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.
Встановлено, що позивачем при подачі до суду позовної заяви було сплачено судовий збір у розмірі 3524,00 грн, про, що свідчать квитанції №626 від 16.10.2018 та 627 від 18.10.2018 (а.с.4-5).
Відповідно до ч.1 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
З урахуванням повного задоволення позовних вимог, суд приходить до висновку про необхідність стягнення з Державної фіскальної служби України сплаченого позивачем судового збору у сумі 1762,00 грн.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.7 Закону України "Про судовий збір" від 08 липня 2011 року N 3674-VI, із змінами і доповненнями, сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом.
Враховуючи, що позивачем при подачі до суду позовної заяви було переплачено судовий збір у розмірі 1762,00 грн, про що свідчить квитанція №626 від 16.10.2018, суд приходить до висновку про необхідність роз'яснити позивачу право на звернення з клопотанням до суду про повернення суми надмірно сплаченого судового збору.
Керуючись статтями 9, 77, 90, 242-246, 371 Кодексу адміністративного судочинства України,
вирішив:
Позов селянського (фермерського) господарства "Кириленко" задовольнити в повному обсязі.
Визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України від 05.01.2018 №539253/31023274 про відмову у реєстрації податкових накладних.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України (Львівська площа,8, м.Київ, 04053, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну селянського (фермерського) господарства "Кириленко" (вул.Першого Травня, 25, с.Строків, Попільнянський район, Житомирська область, 13546, ЄДРПОУ 31023274) від 13.12.2017 №26 в Єдиному реєстрі податкових накладних, днем їх фактичного подання.
Стягнути з Державної фіскальної служби України за рахунок бюджетних асигнувань на користь селянського (фермерського) господарства "Кириленко" понесені судові витрати в сумі 1762,00 грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду набирає законної сили в порядку визначеному ст.255 КАС України та може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 295-297 КАС України, протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя В.А. Панкеєва
Повне судове рішення складене 04 січня 2019 року
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.12.2018 |
Оприлюднено | 06.01.2019 |
Номер документу | 79011603 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Панкеєва Вікторія Анатоліївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Панкеєва Вікторія Анатоліївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Панкеєва Вікторія Анатоліївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Панкеєва Вікторія Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні