РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
10 грудня 2018 року м. Рівне №1740/2382/18
Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Махаринця Д.Є.розглянув у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом
ОСОБА_1 доДубенського об"єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області про визнання дій незаконними, зобов'язання вчинення певних дій, -
В С Т А Н О В И В:
14 вересня 2018 року до Рівненського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 (далі-позивач) з адміністративним позовом до Дубенського об'єднаного управління Пенсійного фонду України (далі-відповідач, Управління) про визнання бездіяльності щодо не застосування норм статті 8 Закону України №345-VІ "Про підвищення престижності шахтарської праці" з урахуванням абзацу 3 частини 1 статті 28 Закону України №1058-IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (далі - Закону України №1058-IV), та не застосування показника середньої заробітної плати (доходу) за 2018 рік, розрахований за ч.2 ст.40 Закону України №1058 -IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", при призначенні пенсії по інвалідності в розмірі пенсії за віком з 03 квітня 2018 року; зобов'язання вчинення дій, а саме: пенсію по інвалідності в розмірі пенсії за віком призначену з 03.04.2018 року нарахувати за нормами статті 8 Закону України №345-УІ "Про підвищення престижності шахтарської праці" з урахуванням абзацу 3 частини 1 статті 28 Закону України №1058-IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" з застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу) за 2018 рік, розрахований за ч.2 ст.40 Закону України №1058-ІУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", з 03 квітня 2018 року; визнання бездіяльності Управління протиправною щодо не застосування показника середньої заробітної плати (доходу) за 2018 рік, розрахованого за ч.2 ст. 40 №1058 -IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" та не застосування норм п.4 Прикінцевих положень Закону України №1058 -IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" при призначенні пенсії за віком на пільгових умовах за нормами статті 8 Закону України №345-VІ "Про підвищення престижності шахтарської праці" з 25.04.2018 та зобов'язання вчинити певні дії, а саме: зобов'язати Управління зарахувати час перебування на інвалідності у зв'язку з професійним захворюванням до загального та пільгового стажу у пільгових розмірах згідно ст.24 Закону України №1058 -IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", ст.9 ч.4 Закону України №2695-ХІІ Про охорону праці та ст.. 56 ч5 Закону України №1788-ХІ Про пенсійне забезпечення при призначенні (перерахунку) пенсії за віком на пільгових умовах та пенсії по інвалідності за нормами Закону України № 345-VI Про підвищення престижності шахтарської праці та Закону України №1058 -IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" з 25.04.2018 і в подальшому; зобов'язати Управління перерахувати призначену за нормами статті 8 Закону України №345-VІ "Про підвищення престижності шахтарської праці" пенсію за віком на пільгових умовах із застосуванням показника середньої заробітної плати (доход) за 2018 рік, розрахований за ч.2 ст. 40 Закону України №1058 -IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" з урахуванням п.4 Прикінцевих положень Закону України №1058 -IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" з 25.01.2018 та зобов'язати Управління виплатити за минулий час в повному обсязі різницю між нарахованою і виплаченою сумою пенсії до повного погашення заборгованості по пенсії, з нарахуванням компенсації втрати частини доходів згідно частини 2 статті 46 Закону України №1058 -IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" після перерахунку пенсії починаючи з 03.04.2018.
Ухвалою суду від 05.11.2018 прийнято дану позову заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та ухвалено провести розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи ( у письмовому провадженні) за правилами ст.263 КАС України.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що з 13.05.2013 року одержує державну пільгову пенсію за віком із зниженням пенсійного віку, як особа, яка працювала на підземних роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за Списком №1. Зазначає, що 18.09.2013 року був звільнений з шахти за ч.1ст.40 КЗпПУ та в м.Києві було встановлено профзахворювання. Після чого 04.12.2014 року МСЕК встановила третю групу інвалідності. 14.12.2017 року МСЕК продовжила третю групу інвалідності та було видано довідку АВ 0755562 від 14.12.2017 року про продовження третьої групи інвалідності по причині профзахворювання до грудня 2019 року. Вказує на те, що така довідка була надіслана Пенсійному фонді України у м.Радивилові. Тому вважає, що згідно п.2 ч.1 ст.9 Закону України №1058-IV має право на призначення пенсії по інвалідності. Вважає, що призначена пенсія виплачується не в повному обсязі, оскільки пенсія призначена з 03.04.2018 та з 25.04.2018 має виплачуватись в більшому розмірі.
З підстав, викладених у позовній заяві, позовні вимоги просив задовольнити повністю.
У встановлений судом строк відповідачем подано до суду відзив на адміністративний позов, в якому він вказує на те, що період, протягом якого особа, яка підлягала загальнообов'язковому державно соціальному страхуванню на випадок безробіття, отримувала допомогу по безробіттю крім одноразової її виплати для організації безробітним підприємницької діяльності; матеріальну допомогу у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації, включається до страхового стажу. Зазначає, що час перебування на інвалідності у зв'язку з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням зараховується до стажу роботи із шкідливими умовами, який дає право на призначення пенсії на пільгових умовах і у пільгових розмірах. Вважає, що час перебування на інвалідності у зв'язку з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням зараховується при призначенні пенсії на пільгових умовах який дає право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах. Позивачу пенсія на пільгових умовах була призначена 13 травня 2013 року, 25 квітня 2017року позивачу було здійснено перерахунок пенсії, шляхом переводу з одного виду пенсії на інший, тому зарахувати час перебування на інвалідності у зв'язку з нещасних випадком на виробництві або професійним захворюванням немає підстав. З урахуванням наведеного відповідач просив суд у задоволенні позову відмовити повністю з підстав викладених у відзиві.
Розглянувши у визначеному статтею 263 КАС України порядку в письмовому провадженні позовну заяву та відзив, повно і всебічно з'ясувавши всі обставини адміністративної справи в їх сукупності, перевіривши їх дослідженими доказами, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді, суд встановив наступне.
Вирішуючи адміністративний спір по суті, суд зазначає наступне.
У відповідності до норм ст. 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Частиною 1-2 статті 46 Конституції України передбачено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Це право гарантується загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.
За приписами пункту 6 частини першої статті 92 Конституції України виключно законами України визначаються основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення, засади регулювання праці і зайнятості, шлюбу, сім'ї, охорони дитинства, материнства, батьківства; виховання, освіти, культури і охорони здоров'я; екологічної безпеки.
Згідно ч.1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органу державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі і виконання делегованих повноважень.
Таким чином, згідно частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскаржень рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, ш мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотримання: необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод т інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахування права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
У відповідності до загальноприйнятих норм процесуального законодавства, які знайшли своє відображення у ч. 4 ст. 105, ч. 2 ст. 162 КАС України, порушення прав, свобод та інтересів фізичних осіб (у випадку спірних правовідносин) з боку органів державної влади можуть мати місце у наступному:
- прийняття суб'єктом владних повноважень протиправного рішення або окремих його положень;
- вчинення суб'єктом владних повноважень протиправних дій або бездіяльності.
Як передбачено ст.1 Закону України Про підвищення престижності шахтарської праці від 02.09.2008 року за № 345-VI, з наступними змінами та доповненнями, дія цього Закону поширюється на працівників, які видобувають вугілля, залізну руду, руди кольорових і рідкісних металів, марганцеві, уранові, магнієві (солі калієво-магнієві та солі магнієві) та озокеритні руди, працівників шахтобудівних підприємств, які зайняті на підземних роботах повний робочий день, та працівників державних воєнізованих аварійно-рятувальних служб (формувань) у вугільній промисловості - за Списком N 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці, зайнятість в яких повний робочий день дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затвердженим Кабінетом Міністрів України (далі - шахтарі), та членів їх сімей.
Відповідно до ст.8 цього Закону, мінімальний розмір пенсії шахтарям, які відпрацювали на підземних роботах не менш як 15 років для чоловіків та 7,5 років для жінок за списком N 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, встановлюється незалежно від місця останньої роботи, у розмірі 80 відсотків його заробітної плати (доходу), визначеної відповідно до статті 40 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , з якої обчислюється пенсія, але не менш як три розміри прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність. Для обчислення розміру пенсій за віком за кожний повний рік стажу роботи на підземних роботах до страхового стажу додатково зараховується по одному року.
З 13 травня 2013 року ОСОБА_1 призначено пенсію за віком на пільгових умовах за Списком №1 згідно поданої заяви та всіх необхідних документів. За документами, наявними в пенсійній справі, страховий стаж становить 34 роки 05 місяців (зараховано по 30.09.2013) та за сп.№1 (шахтар) - 29 років.
Заробітну плату враховано за період з 30.08.2000 по 31.05.2013 відповідно до індивідуальних відомостей про застраховану особу.
03 квітня 2018 року Позивачем була подана заява до Управління, щодо, переведення з пенсії за віком на пенсію по інвалідності в розмірі за віком по матеріалах справи, яка зареєстрована в Управлінні за №197 від 03 квітня 2018 року.
Розмір пенсії по інвалідності визначається в розмірі за віком обчислений згідно норм ст. 33 Закону України №1058-IV , згідно якого розмір пенсії визначається відповідно до заробітної плати та страхового стажу застрахованої особи.
Пенсія по інвалідності залежно від групи інвалідності; призначається в таких розмірах: особам з інвалідністю І групи - 100 відсотків пенсії за віком; особам з інвалідністю II групи - 90 відсотків пенсії за віком; особам з інвалідністю III групи - 50 відсотків пенсії за віком, обчисленої відповідно до статей 27 і 28 Закону України №1058-IV.
Непрацюючі особи з інвалідністю II групи за їх вибором мають право на призначення пенсії по інвалідності в розмірі пенсії за віком, обчисленої відповідно до статей 27 і 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", за наявності такого страхового стажу. Непрацюючі особи з інвалідністю II групи, яким установлено інвалідність після досягнення пенсійного віку, передбаченого статтею 26 Закону Україні Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", та особи з інвалідністю III групи за їх вибором мають право на призначення пенсії по інвалідності в розмірі пенсії за віком, обчисленої відповідно до статей 27 і 28 Закону України №1058-IV, за наявності страхового стажу, зазначеного в абзаці першому частини першої статті 28 Закону Україні Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування .
Розмір пенсії визначається за формулою:
П=Зп*Кс, де:
П- розмір пенсії, у гривнях;
Зп - заробітна плата (дохід) застрахованої особи, визначена відповідно до статті 40 Закону з якої обчислюється пенсія, у гривнях;
Кс- коефіцієнт страхового стажу застрахованої особи, визначений відповідно до статті 25 Закону України №1058-IV . Становить 0,63417 ((34 + 29 років X 12) + 5місяців) х : (12000 або (100 х 12)).
Заробітну плату Позивача враховано за період з 30.08.2000 по 31.05.2013 відповідно до індивідуальних відомостей про застраховану особу.
Коефіцієнт заробітної плати (співвідношення заробітної плати (доходу) застрахованої особи та заробітної плати (доходу) в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески становить - 3,04436. Тобто, співвідношення суми заробітної плати відповідно до наявної довідки про заробіток 30.08.2000 по 31.05.2013, до заробітної плати по Україні за ті ж самі періоди слід додати та розділити на кількість місяців.
Середньомісячний розмір заробітної плати складає 11460,19 грн. (3764,40 осучаснена середня заробітна плата в галузях економіки по Україні, визначена законодавством за попередніх три роки (2014-2016) для розрахунку пенсій х 3,04436 к/ф заробітної плати).
Стосовно основного розміру пенсії позивача суд зазначає наступне .
Так, відповідно до статті 28 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , за наявності у чоловіків 35, у жінок 30 років страхового стажу встановлюється мінімальний розмір пенсії за віком у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом. За кожний повний рік страхового стажу понад 35 років чоловікам пенсія за віком збільшується на 1 відсоток розміру пенсії, обчисленої відповідно до страхового стажу та заробітної плати, але не більше, ніж на 1 відсоток мінімального розміру пенсії за віком. З дня встановлення нового розміру прожиткового мінімуму, визначеного Законом України "Про державний бюджет України," для осіб, які втратили працездатність, провадиться перерахунок пенсій та надбавок (підвищень), які обчислюються виходячи із зазначеного прожиткового мінімуму.
Оскільки страховий стаж позивача становить 34 роки загального стажу та 29 років на пільгових умовах за сп.№1 (шахтар), встановлена доплата за понаднормативний страховий стаж в розмірі 406,56 грн. (1% мінімального розміру пенсії за віком, 1452,00грн. х 28 років). Згідно даних пенсійного органу розмір пенсійної виплати по інвалідності в розмірі пенсії за віком станом на 03.04.2018 становив 7674,27 грн. (7267,71 грн. основний розмір пенсії за віком визначений з урахуванням в страхового стажу та заробітної плати (с/м 11460,19 грн., х коефіцієнт страхового стажу 0,63417) та 406,56 доплата за понаднормативний страховий стаж).
Статтею 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" визначено, що мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чоловіків 35 років, а у жінок 30 років страхового стажу встановлюється в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом. У разі виплати застрахованій особі довічної пенсії, передбаченої цим Законом, пенсії або аналогічної виплати, встановленої в інших державах, мінімальний розмір пенсії за віком у солідарній системі встановлюється з урахуванням зазначених сум.
За кожний повний рік страхового стажу понад 35 років чоловікам і 30 років жінкам пенсія за віком збільшується на 1 відсоток розміру пенсії, обчисленої відповідно до статті 27 цього Закону, але не більш як на 1 відсоток мінімального розміру пенсії за віком, передбаченого абзацом першим цієї частини. Наявний в особи понаднормовий страховий стаж не може бути обмежений.
Мінімальний розмір пенсії особам, на яких поширюється дія Закону України Про підвищення престижності шахтарської праці", та працівникам, зайнятим повний робочий день під землею обслуговуванням зазначених осіб, які відпрацювали на підземних роботах менш як 15 років для чоловіків та 7,5 років для жінок за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, встановлюється незалежно від місця останньої роботи у розмірі 80 відсотків заробітної плати (доходу) застрахованої особи, визначеної відповідно до статті 40 цього Закону, з якої обчислюється пенсія, але не менш як три розміри прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність.
Норми дії Закону України "Про підвищення престижності шахтарської праці", застосовуються лише для розрахунку пенсії за віком. Тому при нарахуванні пенсії по інвалідності в розмірі пенсії за віком застосування норм статті Закону України "Про підвищення престижності шахтарської праці" не передбачені законодавством.
Статтею 45 п.3 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування передбачено, що переведення з одного виду пенсії на інший здійснюється з дня подання заяви на підставі документів про страховий стаж, заробітну плату (дохід) та інші документів, що знаходяться на час переведення з одного виду пенсії на інший в пенсійні справі, а також додаткових документів, одержаних органами Пенсійного фонду.
При переведенні з одного виду пенсії на інший за бажанням особи може враховуватися заробітна плата (дохід) за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті -1 цього Закону, із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу), який враховувався під час призначення (попереднього перерахунку) попереднього виду пенсії.
Відповідно до пункту 4-3 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" зі змінами, внесеними Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, щодо підвищення пенсій" від 03.10.2017 №2148-VІІІ, пенсії призначені відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" до набрання чинності Законом України №2148, з 1 жовтня 2017 року перераховані із застосуванням середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, обчисленої як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки (3764,40 грн.) із застосуванням величини оцінки одного року страхового стажу в розмірі 1%.
З 1 жовтня 2017 року по 31 грудня 2017 року, при призначенні вперше пенсії застосовується середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески обчислена як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки із застосуванням величини оцінка одного року страхового стажу в розмірі 135 %.
З 1 січня 2018 року по 31 грудня 2018 року при призначенні пенсії застосовується середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, обчислена як середній показник за 2016 та 2017 роки із застосуванням величини оцінки одного року страхового стажу в розмірі 1%.
Таким чином, Законом України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" зі змінами, внесеними Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, щодо підвищення пенсій" від 03.10.2017 №2148-VIII чітко встановлено, що пенсії які призначені до 01.10.2017 перераховані із застосуванням середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески обчисленої як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки (3764,40 грн.), а пенсії, які призначаються вперше у 2018 році застосовується середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачене страхові внески, обчислена як середній показник за 2016 та 2017 роки.
Отже, середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, обчислена як середній показник за 2016 та 2017 роки застосовується при призначенні вперше у 2018 році, а при переході з одного виду пенсії на інший застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу), який враховувався під час призначення (попереднього перерахунку) попереднього виду пенсії, а саме перераховано пенсії призначені до 1 жовтня 2017 року із застосуванням середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачені страхові внески, обчисленої як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки (3764.40 грн.).
Позивачу - ОСОБА_1 25.04.2018 року пенсію по інвалідності в розмірі пенсії за віком переведено на пенсію за віком на пільгових умовах відповідно до поданої заяви до Управління, щодо переведення з пенсії по інвалідності в розмірі за віком по матеріалах справи на пенсію за віком на пільгових умовах, яка зареєстрована в Управлінні №231 від 25 квітня 2018 року.
Статтею 24 п.1 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" зазначено періоди, з яких складається страховий стаж. Страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок. До страхового стажу для обчислення розміру пенсії за віком, з якого обчислюється розмір пенсії по інвалідності або у зв'язку з втратою годувальника, крім наявного страхового стажу, зараховується також на загальних підставах відповідно період з дня встановлення інвалідності до досягнення застрахованою особою віку, передбаченого частиною першою статті 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсі страхування", та період з дня смерті годувальника до дати, коли годувальник досяг би передбаченого частиною першою статті 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Період, протягом якого особа, яка підлягала загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню на випадок безробіття, отримувала допомогу по безробіттю (крім одноразової її виплати для організації безробітним підприємницької діяльності) та матеріальну допомогу у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації, включається до страхового стажу.
Час перебування на інвалідності у зв'язку з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням зараховується до стажу роботи із шкідливими умовами, який дає право на призначення пенсії па пільгових умовах і у пільгових розмірах. Тобто, час перебування на інвалідності у зв'язку з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням зараховується при призначенні пенсії на пільгових умовах, який дає право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах.
Позивачу пенсія на пільгових умовах була призначена 13 травня 2013 року. 25 квітня 2018 року позивачу було здійснено перерахунок пенсії, шляхом переводу з одного виду пенсії на інший, тому зарахувати час перебування на інвалідності у зв'язку з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням немає підстав.
Отже, дії відповідача були правомірними, оскільки були вчинені в межах діючих нормативно-правових актів.
Беручи до уваги вищенаведене, суд не вбачає законодавчо аргументованих підстав для задоволення позовних вимог.
Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В :
У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Дубенського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області про визнання дій незаконними, зобов'язання вчинення певних дій, - відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складений 22 грудня 2018 року.
Суддя Махаринець Д.Є.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.12.2018 |
Оприлюднено | 06.01.2019 |
Номер документу | 79013364 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Курилець Андрій Романович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Курилець Андрій Романович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Курилець Андрій Романович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Курилець Андрій Романович
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Махаринець Д.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні