Ухвала
від 27.12.2018 по справі 640/21539/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 УХВАЛА 27 грудня 2018 року                              м. Київ                              № 640/21539/18 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Бояринцевої М.А., розглянувши заяву про забезпечення позову у справі за позовом               Товариства з обмеженою відповідальністю "Наша Прага" до               Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення про    визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, ВСТАНОВИВ: Товариство з обмеженою відповідальністю "Наша Прага" звернулося до суду з позовом про визнання протиправним та скасування рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 2167 від 06.12.2018 про результати позапланової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Наша Прага" (НР № 00509-м від 12.12.2015). Ухвалою суду від 27.12.2018 відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін. Щодо заяви позивача про забезпечення позову, суд зазначає наступне. Позивач просить суд вжити заходи забезпечення позову шляхом зупинення дії рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 2167 від 06.12.2018 про результати позапланової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Наша Прага" (НР № 00509-м від 12.12.2015). В обгрунтування поданої заяви позивач зазначає, що відповідно до оскаржуваного рішення, позивача зобов"язано протягом двох тижнів з дня прийняття цього рішення привести свою діяльність у відповідність до вимог чинного законодавства, ліцензійних умов та умов ліцензії. Після закінчення строку, наданого ліцензіату для приведення своєї діяльність у відповідність до вимог чинного законодавства, Національна рада може призначити позапланову перевірку та застосувати до ліцензіата санкції, передбачені чинним законодавством України. При цьому, позивач зазначає, що нормами чинного законодавства не передбачено можливості недопуску ліцензіата до проведення перевірки, а такі дії можуть мати наслідком анулювання ліцензії та, як наслідок, припинення мовлення. Частинами першою, третьою статті 150 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд за заявою учасника справи або з власної ініціативи має право вжити визначені цією статтею заходи забезпечення позову. Забезпечення позову допускається як до пред'явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо: 1) невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або 2) очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю. Відповідно до частини першої статті 151 Кодексу адміністративного судочинства України позов може бути забезпечено: зупиненням дії індивідуального акта або нормативно-правового акта; забороною відповідачу вчиняти певні дії; встановленням обов'язку відповідача вчинити певні дії; забороною іншим особам вчиняти дії, що стосуються предмета спору; зупиненням стягнення на підставі виконавчого документа або іншого документа, за яким стягнення здійснюється у безспірному порядку. При цьому, з аналізу наведених норм права суд зазначає, що забезпечення позову - це вжиття судом, у провадженні якого знаходиться справа, заходів щодо охорони матеріально-правових інтересів позивача проти несумлінних дій відповідача, що гарантує реальне виконання позитивно прийнятого рішення. Обов'язковою умовою застосування заходів забезпечення позову є достатнє обґрунтування того, що невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень. При цьому, заявник повинен обґрунтувати причини звернення із заявою про забезпечення позову, у зв'язку із чим, обов'язковим є подання доказів наявності фактичних обставин, з якими пов'язується застосування певного заходу забезпечення позову. Судом розглянуто заяву позивача про забезпечення позову та не встановлено, що невжиття заходів забезпечення позову може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів заявника, за захистом яких він звернувся до суду в подальшому стане неможливим, оскільки можливе призначення Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення повторної перевірки не вплине на виконання рішення суду у даній справі та з тих підстав, що позивач наділений правом оскаржити до суду подальші рішення суб"єкта владних повноважень. Враховуючи наведене, суд приходить до висновку про відсутність підстав для вжиття заходів забезпечення позову. Керуючись статтями 150, 154, 241, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, — У Х В А Л И В: Відмовити у задоволенні заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Наша Прага" про забезпечення позову. Згідно з частиною восьмою статті 154 Кодексу адміністративного судочинства України ухвалу про забезпечення позову або про відмову у забезпеченні позову може бути оскаржено. Оскарження ухвали про забезпечення позову не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи. Відповідно до статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Строк на апеляційне оскарження може бути поновлений в разі його пропуску. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції (стаття 297 Кодексу адміністративного судочинства України). Суддя                                                                                                     М.А. Бояринцева

Дата ухвалення рішення27.12.2018
Оприлюднено08.01.2019
Номер документу79014886
СудочинствоАдміністративне
Суть   визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —640/21539/18

Рішення від 30.03.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 29.03.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 27.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 27.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Рішення від 17.12.2018

Цивільне

Київський районний суд м.Харкова

Ніколаєнко І. В.

Ухвала від 27.11.2018

Цивільне

Київський районний суд м.Харкова

Ніколаєнко І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні