Ухвала
від 02.01.2019 по справі 815/1575/18
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

У Х В А Л А

02 січня 2019 р. Справа № 815/1575/18

Категорія: 8.3 Головуючий в 1 інстанції: Аракелян М. М. П'ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

судді-доповідача Семенюк Г.В.,

суддів Потапчук В.О. , Шляхтицький О.І. ,,

розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Головного управління ДФС в Одеській області на Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 26 вересня 2018 р. по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ХЬЮГА" до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

встановив:

Позивач, звернувся до суду з позовом до Головного управління ДФС в Одеській області, в якому просив скасувати податкове повідомлення-рішення форма "Р" № 0057021212 від 25.09.2017 р.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 26 вересня 2018 року позов задоволено. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС в Одеській області № 0057021212 від 25.09.2017 року.

Головне управління ДФС в Одеській області не погодившись з рішенням суду першої інстанції, подало апеляційну скаргу, в якій просить суд апеляційної інстанції скасувати рішення суду першої інстанції від 26 вересня 2018 року по справі № 815/1575/18 та відмовити у позові в повному обсязі.

Ухвалою П'ятого апеляційного адміністративного суду від 09 листопада 2018 року апеляційну скаргу Головного управління ДФС Одеській області на Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 26 вересня 2018 р. по справі № 815/1575/18 залишено без руху. Апелянту було надано строк для усунення зазначених в ухвалі недоліків (по справі необхідно сплатити судовий збір).

Згодом, Ухвалою П'ятого апеляційного адміністративного суду від 03 грудня 2018 року було продовжено строк для усунення недоліків апеляційної скарги на 15 днів з дня отримання копії ухвали.

Як вибачається з матеріалів справи, позивач, отримав копію Ухвали П'ятого апеляційного адміністративного суду від 03 грудня 2018 року - 13 грудня 2018 року, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення.

26 грудня 2018 року за вх. № 5197 до П'ятого апеляційного адміністративного суду надійшло клопотання Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області, у якому останнє просило суд відстрочити сплату судового збору.

З цього приводу колегія суддів зазначає наступне.

Згідно з частиною першою статті 133 КАС України в редакції Закону № 2147-VІІІ суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Наведені положення процесуального закону дають підстави для висновку, що звільнення від сплати судового збору, його відстрочення чи розстрочення є правом, а не обов'язком суду, при цьому суд, вирішуючи це питання, враховує майновий стан сторони.

Втім, визначення майнового стану сторони є оціночним та залежить від доказів, якими обґрунтовується рівень її майнового стану. Якщо залежно від рівня майнового стану сторона позбавлена можливості сплатити судовий збір, то такі обставини є підставою на відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від його сплати.

В той же час, статтею 44 КАС України передбачено обов'язок осіб, які беруть участь у справі (учасників справи) добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки.

Таким чином, особа, яка має намір подати апеляційну скаргу, повинна вчиняти усі можливі та залежні від неї дії для виконання процесуального обов'язку дотримання вимог процесуального закону стосовно форми і змісту апеляційної скарги, в тому числі щодо надання документу про сплату судового збору.

Це стосується і суб'єктів владних повноважень, які мають однаковий обсяг прав та обов'язків поряд з іншими учасниками справи, однак фінансуються з Державного бюджету України, зокрема, в частині видатків на оплату судового збору, а тому відсутність у останніх коштів, призначених на цю мету не є підставою на відстрочення його сплати або звільнення від сплати такого.

До того ж, відповідач не надав жодних доказів на підтвердження вказаних ним у клопотанні доводів, а тому останнє задоволенню не підлягає.

Відповідно до вимог ч.2 ст. 298 КАС України - до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.

Відповідно до п.1 ч.4 ст.169 КАС України, позовна заява повертається позивачеві, якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, у встановлений судом строк.

Оскільки недоліки, зазначені в Ухвалах апеляційного суду від 09 листопада 2018 року та 03 грудня 2018 року апелянтом усунуто не було, апеляційна скарга Головного управління ДФС в Одеській області на Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 26 вересня 2018 року по справі № 815/1575/18, - підлягає поверненню.

Враховуючи вищевикладене та керуючись п.1 ч.4 ст. 169, ст.ст. 296, 298 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про відстрочення сплати судового збору за подачу апеляційної скарги на Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 26 вересня 2018 року, - відмовити.

Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби України в Одеській області на Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 26 вересня 2018 року по справі № 815/1575/18, - повернути апелянту.

Ухвала може бути оскаржена у касаційному порядку безпосередньо до Верховного суду протягом тридцяти днів.

Суддя-доповідач Семенюк Г.В. Судді Потапчук В.О. Шляхтицький О.І.

Дата ухвалення рішення02.01.2019
Оприлюднено06.01.2019
Номер документу79017642
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/1575/18

Ухвала від 02.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 03.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 09.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Рішення від 08.10.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

Ухвала від 25.09.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

Ухвала від 09.08.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

Ухвала від 27.06.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

Ухвала від 14.05.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

Ухвала від 18.04.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні