ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті
09 січня 2019 року м. Тернопіль Справа № 910/12076/18
Господарський суд Тернопільської області у складі судді Руденка О.В.
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СВП ПЛЮС", вул. Автозаводська, 18, м. Київ, 04074
до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕЛ-ПРАЙМ", вул. Митрополита Шептицького, 11, м. Тернопіль, 46008
про стягнення 60 494,58 грн. пені
за участі представника відповідача - Гулкевич А.В.
Суть справи:
В провадженні Господарського суду Тернопільської області знаходиться справа за позовом ТОВ "СВП ПЛЮС" до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕЛ-ПРАЙМ" про стягнення 60 494,58 грн. пені.
Ухвалою від 11.10.2018 судом відкрито провадження у даній справі та призначено підготовче засідання.
Ухвалою суду від 26.12.2018 повідомлено учасників справи про відкладення підготовчого засідання по даній справі на 09 січня 2019 року на 12 год. 30 хв.
02.01.2019 позивачем надіслано на адресу суду клопотання №27/12/18-1 від 27.12.2018 про проведення судових засідань в режимі відеоконференції. Однак, ухвалою суду від 04.01.2019 у задоволенні клопотання відмовлено через технічні проблеми, а саме відсутність зв'язку із Web-програмою "Бронювання систем відеоконференцзв'язку", визначення та бронювання суду для проведення відеоконференції.
09.01.2019 від позивача надійшло клопотання №04/01/19-1 від 04.01.2019 про відкладення розгляду справи.
Суд зазначає, що відповідно до п. 16-1 п.п.11 Перехідних положень Конституції України, ст. 58 ГПК України, представником у судах першої інстанції з 01 січня 2019 року може бути адвокат. Із змісту довіреності №1/20/12-18 від 20.12.2018, виданої товариством вбачається, що остання видана ОСОБА_3 як фізичній особі, а не адвокату. Доказів, які містять відомості, що ОСОБА_3 є адвокатом та здійснює адвокатську діяльність і представляє інтереси товариства саме як адвокат в рамках надання професійної правничої допомоги стороною не надано. З наведеного слід дійти до висновку, що зазначене вище клопотання підписано особою без належних повноважень.
До того ж варто зазначити , що строк проведення підготовчого провадження у даній справі вже продовжувався за ініціативою суду на тридцять днів - до 11.01.2019. В силу імперативних вказівок, що містяться у ч.3 ст. 177 ГПК України, поза межами цього строку підготовче провадження здійснюватися не може.
З наведеного в сукупності, судом відхилено клопотання позивача про відкладення розгляду справи.
У відповідності до положень п.3 ч. 2 ст.185 ГПК України за результатами підготовчого засідання суд постановляє ухвалу про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті.
З огляду на відсутність підстав для відкладення підготовчого засідання та оголошення в ньому перерви, суд вважає за необхідне закрити підготовче провадження та призначити справу до судового розгляду по суті.
Разом з тим суд враховує, що засідання 26.12.2018 та 09.01.2019 не були проведені в режимі відеоконференції, як про це просив позивач, через виниклі технічні проблеми. Наведена обставина унеможливила реалізацію в повному обсязі завдань підготовчого провадження.
Зокрема, у підготовчому засіданні судом виявлені певні розбіжності між поданими позивачем видатковими накладними, рахунками-фактур та платіжними дорученнями, а саме:
1. Оплата поставленого товару по накладній №РН-0000269 від 04.08.2017 на суму 191361,98 грн. проводилась згідно платіжних доручень №21 від 05.01.2018 на суму 91361,98 та №66 від 10.01.2018 на суму 91361,80 грн. Сума поставки та сума оплати не співпадають. А тому, неможливо встановити, коли проведена (чи не проведена) повна оплата, щоб визначити період нарахування пені.
2. Згідно видаткової накладної №1194 від 24.01.2018 та відповідного рахунку-фактури №77770004067 від 24.01.2018 позивачем здійснено поставку на суму 43724,03 грн. Платіжні доручення №830 від 30.03.2018 на суму 23724,03 грн. та №1844 від 30.07.2018 на суму 19000 грн. свідчать лише про часткову оплату. Неможливо встановити коли проведена (чи не проведена) повна оплата, щоб визначити період нарахування пені та суму на яку вона нараховується, враховуючи, що часткова оплата була проведена у різні місяці.
3. Аналогічно згідно видаткової накладної №955 від 20.04.2018 та відповідного рахунку на оплату №77770016550 від 20.04.2018 позивачем здійснено поставку на загальну суму 95483,03 грн. Платіжні доручення №1465 від 20.06.2018 на суму 43483,03 грн., №1470 від 21.06.2018 на суму 14000 грн., №1468 від 21.06.2018 на суму 22000 грн. та №1842 від 30.07.2018 на суму 1229 грн. свідчать лише про часткову оплату. А тому, неможливо встановити коли проведена (чи не проведена) оплата залишку суми у розмірі 14771 грн., щоб визначити період нарахування пені на таку суму.
4. У матеріалах справи знаходиться платіжне доручення №1843 від 30.07.2018 на суму 4875 грн., у якому вказано рахунок на оплату №777700 від 2.04.2018. Такий рахунок у матеріалах відсутній, як і відсутні будь-які докази про поставку 2.04.2018. А тому, суду не відомо, на виконання яких зобов'язань був проведений даний платіж.
5. Платіжним дорученням №1546 від 03.07.2018 підтверджено проведення оплати на суму 8080,01 грн. рахунку-фактури №77770018943 від 02.05.2018. Разом з тим, у матеріалах справи міститься рахунок від 08.05.2018, а видаткова накладна із зазначенням такого розрахункового документа відсутня. Таким чином, неможливо визначити дату поставки товару, відповідно дату, коли зобов'язання мало бути виконано та дату прострочення.
6. У платіжному дорученні №1845 від 30.07.2018 вказано суму оплати 59 807,65 грн., яка була проведена з призначенням платежу "згідно рахунку №0001599 від 29.12.2017". Позивачем долучені видаткова накладна №РН-0001599 від 29.12.2017 та розрахунковий документ рахунок-фактура №Сч-0035345 від 29.12.2017, згідно яких сума поставки становить 29 682,04 грн. А тому, суду не відомо чи решту суми у розмірі 30125,61 грн. слід зараховувати як оплату за поставку товару на виконання договору поставки №1/01/06-17/П від 01.06.2017 та згідно якої накладної.
Крім того, у матеріалах справи відсутні всі видаткові накладні, рахунки-фактур та платіжні доручення, на які посилається позивач як на докази виконання ним своїх зобов'язань згідно договору поставки, суми яких відображені в обґрунтованому розрахунку долученому до позовної заяви.
Окрім цього, долучені до позовної заяви письмові докази не посвідчені належним чином. Зокрема на відповідних відмітках відсутні відомості про посаду особи, яка їх посвідчила , її прізвище та ініціали, дата посвідчення копії.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає за необхідне до початку розгляду справи по суті надати сторонами можливість подати витребувані документи та визначає строк для їх подання до 28.01.2019.
На підставі наведеного та керуючись п.3 ч.2 ст. 185 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
УХВАЛИВ:
1. Закрити підготовче провадження по даній справі та призначити її до розгляду по суті на 06 лютого 2019 року на 12 год. 30 хв.
Розгляд справи відбудеться у приміщенні Господарського суду Тернопільської області за адресою: 46000, м. Тернопіль, вул. Кн. Острозького, 14 А, зал судових засідань № 4, 5 поверх.
2. Запропонувати сторонам в строк до 28.01.2019 подати наступні документи:
позивачу: - уточнений обґрунтований розрахунок суми пені нарахованої на суму боргу по накладній №РН-0000269 від 04.08.2017 (в тому числі період нарахування (з - по), кількість днів прострочення, відсоткова ставка пені, на яку суму боргу нараховувалась пеня, нарахована сума пені на певну дату, всього сума пені по даній накладній, сума та дата оплати із зазначенням платіжних доручень);
- уточнений обґрунтований розрахунок суми пені нарахованої на суму боргу по накладній №1194 від 24.01.2018 (в тому числі період нарахування (з - по), кількість днів прострочення, відсоткова ставка пені, на яку суму боргу нараховувалась пеня, нарахована сума пені на певну дату, всього сума пені по даній накладній, сума та дата оплати із зазначенням платіжних доручень);
- уточнений обґрунтований розрахунок суми пені нарахованої на суму боргу по накладній №955 від 20.04.2018 (в тому числі період нарахування (з - по), кількість днів прострочення, відсоткова ставка пені, на яку суму боргу нараховувалась пеня, нарахована сума пені на певну дату, всього сума пені по даній накладній, сума та дата оплати із зазначенням платіжних доручень);
- уточнений обґрунтований розрахунок суми пені нарахованої на суму боргу по рахунку-фактурі №77770018943 від 02.05.2018, чи від 08.05.2018 (в тому числі період нарахування (з - по), кількість днів прострочення, відсоткова ставка пені, на яку суму боргу нараховувалась пеня, нарахована сума пені на певну дату, всього сума пені по даній накладній, сума та дата оплати із зазначенням платіжних доручень);
- письмові пояснення з посиланням на письмові докази щодо рахунку на оплату згідно платіжного доручення №1843 від 30.07.2018 на суму 4875 грн.;
- письмові пояснення з посиланням на письмові докази щодо суми 59 807,65 грн., сплаченої згідно платіжного доручення №1845 від 30.07.2018;
- належним чином засвідчена копія накладної №811 від 15.11.2017;
- належним чином засвідчені копії рахунку-фактури №Сч-003823 від 22.11.2017 та докази його оплати;
- належним чином засвідчені копії рахунку-фактури №Сч-003819 від 22.11.2017 та докази його оплати;
- належним чином засвідчену копію рахунку-фактури №Сч-0034593 від 12.12.2017;
- докази оплати згідно видаткової накладної №РН-0001135 від 21.12.2017 на суму 7108 грн.;
- належним чином засвідчена копія рахунку-фактури №77770002739 від 17.01.2018 на суму 5173 грн.;
- належним чином засвідчена копія рахунку-фактури №77770012445 від 22.03.2018 на суму 17290 грн.;
- належним чином засвідчена копія рахунку-фактури №77770014565 від 10.04.2018 на суму 1395;
- видаткова накладна про поставку товару за розрахунковим рахунком №77770018943 від 02.05.2018 (чи 08.05.2018) на суму 8080,01 грн.;
- видаткова накладна про поставку товару за розрахунковим рахунком №77770027258 від 01.06.2018 на суму 243065,04 грн.;
- видаткова накладна про поставку товару за розрахунковим рахунком №77770002439 від 15.01.2018 на суму 7278 грн.;
- докази на підтвердження надіслання уточнених розрахунків, письмових пояснень та витребуваних доказів відповідачу (опис вкладення, фіскальний чек);
- оригінали всіх видаткових накладних та рахунків-фактур на підтвердження поставки по договору №1/01/06-17/П від 01.06.2017 для огляду та дослідження у судовому засіданні.
відповідача: - оригінали всіх видаткових накладних та рахунків-фактур на підтвердження поставки по договору №1/01/06-17/П від 01.06.2017 для огляду і дослідження у судовому засіданні.
3. Попередити учасників про необхідність дотримання Перехідних положень Конституції України та ст.ст. 56, 58 ГПК України в частині здійснення представництва учасників (а також вчинення інших процесуальних дій, зокрема, підписання відзиву, заперечень, заяв, клопотань) у суді першої інстанції.
Учасники справи можуть отримати інформацію по справі на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб - адресою: https://te.court.gov.ua/sud5022.
Суддя О.В. Руденко
Суд | Господарський суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 09.01.2019 |
Оприлюднено | 14.01.2019 |
Номер документу | 79112105 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Тернопільської області
Руденко О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні