Рішення
від 20.12.2018 по справі 280/4944/18
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

20 грудня 2018 року 09 год. 45 хв.Справа № 280/4944/18 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Максименко Л.Я., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Приморського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі - позивач) звернулась до Запорізького окружного адміністративного суду із позовом до Приморського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (далі - відповідач), в якому позивач просить суд визнати бездіяльність Приморського об'єднаного управління пенсійного фонду України в Запорізькій області щодо призначення ОСОБА_1 пенсії за віком та проведення її перерахунку протиправною; зобов'язати Приморське об'єднане управління пенсійного фонду України в Запорізькій області призначити пенсію за віком ОСОБА_1 з 11 жовтня 2018 року та провести її перерахунок на підставі ч.2 ст.40 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу) у середньому на одну застраховану особу по України за останні три календарні роки, що передують року звернення з заявою про призначення пенсії за віком з 11 жовтня 2018 року та здійснити відповідні виплати з урахуванням раніше виплачених сум; стягнути з Приморського об'єднаного Управління пенсійного фонду України в Запорізькій області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 компенсацією судових витрат (судовий збір) та витрат на професійну правничу допомогу.

Обґрунтовуючи заявлений позов, ОСОБА_1 зазначає, що з 20.01.2011 їй призначено пенсію за вислугу років як працівнику сфери охорони здоров'я на підставі п. е ст. 55 Закону України Про пенсійне забезпечення . У зв'язку з досягненням пенсійного віку, 11 жовтня 2018 року ОСОБА_1 звернулась до Приморського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області з заявою про призначення пенсії за віком. 19.10.2018 позивач отримала відповідь від відповідача за №60/Б-11 з якої дізналась, що її переведено на пенсію за віком з 11.10.2018 у відповідності до вимог ст. 114 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування замість призначення позивачу пенсії за віком, у відповідності до вимог ст. 40, ст. 44 та ст. 45 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування . Вважає, що вказаною відповіддю №60/Б-11 від 19.10.2018 відповідач вчинив бездіяльність, чим грубо порушив права позивача в частині призначення пенсії за віком відповідно до Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування . Просить суд задовольнити позовні вимоги.

Ухвалою суду від 26.11.2018 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі №280/4944/18. Призначено судове засідання на 20 грудня 2018 року.

Представник відповідача позов не визнав, надавши свій письмовий відзив від 18.12.2018 вх. № 41573. Зокрема, вказав, що позивачу призначено пенсію за вислугу років з 20.01.2011, а 11.10.2018 позивач звернулась із заявою про призначення пенсії за віком відповідно до Закону України від 09.07.2003 №1058-IV Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування . Листом від 19.10.2018 р. № 60/Б-11 Управлінням було повідомлено позивача про відсутність підстав для призначення пенсії за віком на загальних підставах відповідно до Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , оскільки позивач вже отримує такий самий вид пенсії. Зазначає, що скориставшись правом на призначення пенсії за віком на пільгових умовах, призначену відповідно до Закону Про пенсійне забезпечення , позивачем вже реалізоване право на призначення пенсії. З огляду на викладене, вважає позовні вимоги необґрунтованими та просить відмовити у їх задоволенні.

Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 263 КАС України, суд розглядає за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справи щодо оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг.

Приписами ч. 2 ст. 263 КАС України, визначено, що справи, визначені частиною першою цієї статті, суд розглядає у строк не більше тридцяти днів з дня відкриття провадження у справі.

Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 243 КАС України, у виняткових випадках залежно від складності справи складення рішення, постанови у повному обсязі може бути відкладено на строк не більш як десять, а якщо справа розглянута у порядку спрощеного провадження - п'ять днів з дня закінчення розгляду справи.

Згідно з ч. 4 ст. 243 КАС України, судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Розглянувши матеріали справи, суд встановив наступне.

З 10.01.2011 ОСОБА_1 призначена пенсія за вислугу років відповідно до п. е ст. 55 Закону України Про пенсійне забезпечення як працівнику охорони здоров'я.

11.10.2018 ОСОБА_1 звернулась до Приморського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області із заявою про призначення пенсії за віком.

Листом від 19.10.2018 вих. № 60/Б-11 відповідач повідомив позивача про те, що підстави для призначення ОСОБА_1 за віком відсутні, оскільки їй уже призначено пенсію за вислугу років. Зазначив також, що позивача переведено на пенсію за віком на пільгових умовах за Списком № 2 з 11.10.2018.

Згідно протоколу від 19.10.2018 позивача переведено з пенсії за вислугу років на пенсію за віком із застосуванням показника середньої заробітної плати за три попередні роки (2014-2016 роки) у розмірі 3 764,40 грн.

Не погоджуючись з бездіяльністю відповідача щодо призначення пенсії, позивач звернувся до суду із вказаним позовом за захистом своїх прав.

Вирішуючи спір по суті, суд виходить з наступного.

Закон України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування розроблений відповідно до Конституції України та Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування, визначає принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, передбачених цим Законом, а також регулює порядок формування Накопичувального пенсійного фонду та фінансування за рахунок його коштів видатків на оплату договорів страхування довічних пенсій або одноразових виплат застрахованим особам, членам їхніх сімей та іншим особам, передбаченим цим Законом (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Закон №1058-ІV).

Згідно зі статтею 1 Закону №1058-ІV пенсія - щомісячна пенсійна виплата в солідарній системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, яку отримує застрахована особа в разі досягнення нею передбаченого цим Законом пенсійного віку чи визнання її інвалідом, або отримують члени її сім'ї у випадках, визначених цим Законом; пенсіонер - особа, яка відповідно до цього Закону отримує пенсію, довічну пенсію, або члени її сім'ї, які отримують пенсію в разі смерті цієї особи у випадках, передбачених цим Законом.

Статтею 9 Закону №1058-ІV передбачено, що відповідно до цього Закону в солідарній системі призначаються такі пенсійні виплати: 1) пенсія за віком; 2) пенсія по інвалідності; 3) пенсія у зв'язку з втратою годувальника.

Згідно із статтею 10 Закону №1058-ІV особі, яка має одночасно право на різні види пенсії (за віком, по інвалідності, у зв'язку з втратою годувальника), призначається один із цих видів пенсії за її вибором. Особі, яка має право на довічну пенсію, призначається один з видів довічної пенсії за її вибором.

Відповідно до частини другої статті 40 Закону України № 1058-ІV заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії визначається за формулою: Зп = Зс х (Ск : К), де: Зп - заробітна плата (дохід) застрахованої особи для обчислення пенсії, у гривнях; Зс - середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року звернення за призначенням пенсії. Порядок визначення показників зазначеної заробітної плати затверджується Пенсійним фондом України за погодженням з центральними органами виконавчої влади, що забезпечують формування державної фінансової політики, державної політики у сферах економічного розвитку, статистики.

Згідно з частиною третьою статті 45 Закону №1058-ІV, переведення з одного виду пенсії на інший здійснюється з дня подання заяви на підставі документів про страховий стаж, заробітну плату (дохід) та інших документів, що знаходяться на час переведення з одного виду пенсії на інший в пенсійній справі, а також додаткових документів, одержаних органами Пенсійного фонду. При переведенні з одного виду пенсії на інший за бажанням особи може враховуватися заробітна плата (дохід) за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 цього Закону, із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу), який враховувався під час призначення (попереднього перерахунку) попереднього виду пенсії. Якщо особа після призначення пенсії по інвалідності продовжувала працювати та набула не менш як 24 місяці страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії незалежно від перерв у роботі, при переведенні вперше з пенсії по інвалідності на пенсію за віком застосовується середня заробітна плата (дохід), визначена частиною другою статті 40 цього Закону для призначення пенсії.

Аналіз наведених норм права дає підстави для висновку, що Законом №1058-ІV регламентовано порядок переведення з одного виду пенсії, призначеної саме за цим Законом, на інший. Отже, показник середньої заробітної плати при переведенні на інший вид пенсії має бути незмінним, тобто таким, яким він був на час призначення пенсії, передбаченої Законом №1058.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 22.02.2018 у справі № 310/3774/17 та від 14.09.2018 у справі №127/18159/17.

Судом встановлено, що 11.10.2017 набув чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" від 03.10.2017 № 2148-VIII, яким внесено зміни до Закону №1058-ІV.

Відповідно до положень пункту 4-3 Прикінцевих положень Закону №1058-ІV пенсії, призначені відповідно до цього Закону до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій", з 1 жовтня 2017 року перераховуються із застосуванням середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, обчисленої як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки із застосуванням величини оцінки одного року страхового стажу в розмірі 1%. При здійсненні перерахунку пенсій відповідно до абзацу першого цього пункту використовується розмір прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, установлений на 1 грудня 2017 року Законом України "Про Державний бюджет України на 2017 рік", збільшений на 79 гривень.

Згідно з абзацом 2 пункту 4-4 Прикінцевих положень Закону №1058-ІV, з 1 січня 2018 року по 31 грудня 2018 року при призначенні пенсії застосовується середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, обчислена як середній показник за 2016 та 2017 роки із застосуванням величини оцінки одного року страхового стажу в розмірі 1%. У разі, якщо при однакових показниках індивідуального коефіцієнта заробітної плати (доходу) та тривалості страхового стажу розмір пенсії у 2018 році, обчислений відповідно до аналогічних показників, буде меншим, ніж пенсія, призначена у 2017 році, розмір якої обчислений з урахуванням положень абзацу першого цього пункту, Кабінет Міністрів України приймає рішення про збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, який застосовується при призначенні пенсій з 1 січня 2018 року по 31 грудня 2018 року, таким чином, щоб пенсії, призначені у зазначений період, не були меншими за пенсії, що призначалися з 1 січня 2017 року по 31 грудня 2017 року.

Частиною першою статті 25 Закону №1058-ІV передбачено, що коефіцієнт страхового стажу, що застосовується для обчислення розміру пенсії, визначається із заокругленням до п'яти знаків після коми за формулою:

См х Вс

Кс = -----------, де:

100% х 12

Кс - коефіцієнт страхового стажу;

См - сума місяців страхового стажу;

Вс - визначена відповідно до цього Закону величина оцінки одного року страхового стажу (у відсотках). За період участі в системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування величина оцінки одного року страхового стажу дорівнює 1%.

Отже, середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, обчислена як середній показник за 2016 та 2017 роки із застосуванням величини оцінки одного року страхового стажу в розмірі 1%, згідно з положеннями пункту 4-4 Прикінцевих положень Закону №1058-ІV застосовується лише при призначенні особам пенсії у період з 1 січня 2018 року по 31 грудня 2018 року.

Відповідач вказує, що протоколом від 19.10.2018 позивача переведено з пенсії за вислугу років на пенсію за віком, при цьому, при обчисленні пенсії застосовано показники середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески за 2014, 2015, 2016 роки, відповідно до вимог Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій".

Разом з тим, як встановлено судом, ОСОБА_1 первинно було призначено пенсію відповідно до п. е ст. 55 Закону України Про пенсійне забезпечення , що передбачає інші підстави та порядок призначення пенсії, а за призначенням пенсії за віком відповідно до Закону №1058-ІV позивач звернувся вперше. Законом №1058-ІV не регулюються порядок призначення, обчислення розміру та виплати пенсій за вислугу років.

Враховуючи викладене, суд дійшов до висновку, що відповідач повинен обчислювати пенсію позивачу із застосуванням середньої заробітної плати в Україні, з якої сплачено страхові внески, обчислені як середній показник за 2016 та 2017 роки, оскільки у даному випадку мало місце призначення іншої пенсії за іншим законом, а не перерахунок вже призначеної пенсії за нормами Закону №1058-ІV, а тому дійшов висновку щодо протиправності відмови у перерахунку пенсії.

Зазначена правова позиція узгоджується з правовою позицією Великої палати Верховного Суду викладеній в постанові від 31 жовтня 2018 року у справі № 876/5312/17 (провадження № 11-731апп18).

Згідно з частинами 1, 2 статті 245 КАС України при вирішенні справи по суті суд може задовольнити позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково. У разі задоволення позову суд може прийняти рішення про: 4) визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправною та зобов'язання вчинити певні дії; 10) інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.

Так, позивач серед іншого, просить визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо призначення пенсії та проведення її перерахунку.

Суд зауважує, що протиправна бездіяльність суб'єкта владних повноважень - пасивна поведінка суб'єкта владних повноважень, яка може мати вплив на реалізацію прав, свобод, інтересів фізичної чи юридичної особи (в даному випадку, неприйняття рішення за заявою позивача про призначення пенсії). Натомість, за заявою позивача про призначення пенсії від 11.10.2018 відповідач протоколом від 19.10.2018 здійснив переведення ОСОБА_1 з пенсії за вислугу років на пенсію за віком із застосуванням показника середнього заробітку за 2014-2016 роки, тобто відповідачем вчинено певні дії, з якими і не погоджується позивач.

Тому, в частині позовних вимог про визнання протиправною бездіяльності суд відмовляє.

При цьому, належним способом захисту порушених прав позивача у даному випадку суд вважає зобов'язання Приморського об'єднаного управління пенсійного фонду України в Запорізькій області призначити пенсію за віком ОСОБА_1 та провести її перерахунок на підставі ч.2 ст.40 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу) у середньому на одну застраховану особу по України за останні три календарні роки, що передують року звернення з заявою про призначення пенсії за віком з 11 жовтня 2018 року та здійснити відповідні виплати з урахуванням раніше виплачених сум.

Таким чином, позов підлягає частковому задоволенню.

Щодо компенсації судових витрат, суд зазначає наступне.

Згідно з ч.1,2 ст.132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Пунктом 1 ч.3 ст.132 КАС України визначено, що до витрат, пов'язаних з розглядом справи, належать, зокрема, витрати на професійну правничу допомогу.

Стаття 134 КАС України встановлює, що витрати, пов'язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави. За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката. Для цілей розподілу судових витрат: розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов'язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат. Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги. Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи. У разі недотримання вимог частини п'ятої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на правничу допомогу, які підлягають розподілу між сторонами. Обов'язок доведення неспівмірності витрат покладається на сторону, яка заявляє клопотання про зменшення витрат на оплату правничої допомоги адвоката, які підлягають розподілу між сторонами.

Так, позивачем до матеріалів справи надано розрахунок (попередній) суми судових витрат відповідно до якого загальна сума судових витрат по справі складає 3430,00 грн., серед яких усна консультація (з планом дій) - 200 грн., аналіз документів та складання адміністративного позову - 1200 грн., відповідь на відзив - 600 грн., а також судовий збір - 1430 грн.

01.11.2018 адвокатським об'єднанням Юрлюкссервіс та ОСОБА_1 складено акт про завершення етапу робіт за договором на надання правової допомоги, відповідно до якого позивачу надана професійна правнича допомога: усна консультація (з планом дій) - 200 грн., аналіз документів та складання адміністративного позову - 1200 грн., відповідь на відзив - 600 грн.

На підтвердження сплати ОСОБА_1 наданих адвокатським об'єднанням Юрлюкссервіс послуг правової допомоги до суду надано квитанцію №30 від 19.11.2018.

Відповідно до приписів частини третьої статті 139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Враховуючи те, що позовні вимоги ОСОБА_1 задоволено частково, витрати на правову допомогу, зокрема, усна консультація (з планом дій) - 200 грн., аналіз документів та складання адміністративного позову - 1200 грн., відповідь на відзив - 600 грн., у загальному розмірі 2000,00 грн. підлягають розподілу пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. Тобто, присудженню на користь позивача підлягає сума витрат на правову допомогу у розмірі 1000,00 грн.

Крім того, відповідно до квитанцій про сплату № 77254 та № 77265 від 19.11.2018, позивачем при зверненні до суду із даним позовом сплачено судовий збір у розмірі 1409,60 грн., а тому присудженню на користь позивача підлягає 704,80 грн. судового збору.

Керуючись ст.ст. 2, 5, 72, 77, 139, 241, 243-246, 255 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги ОСОБА_1 АДРЕСА_1, паспорт серія НОМЕР_1 виданий Приморським РВ УМВС України в Запорізькій області від 22.03.2002) до Приморського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (72102, Запорізька область, м. Приморськ, вул. Калинова, 98 код ЄДРПОУ 41250093) про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, - задовольнити частково.

Зобов'язати Приморське об'єднане управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області призначити пенсію за віком ОСОБА_1 та провести її перерахунок на підставі ч.2 ст.40 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу) у середньому на одну застраховану особу по України за останні три календарні роки, що передують року звернення з заявою про призначення пенсії за віком з 11 жовтня 2018 року та здійснити відповідні виплати з урахуванням раніше виплачених сум.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Присудити на користь ОСОБА_1 сплачену суму судового збору в розмірі 704,80 грн. (сімсот чотири гривні 80 копійок) та витрат на правову допомогу у розмірі 1000,00 грн. (одна тисяча гривень 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Приморського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення,а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення у повному обсязі складено та підписано 26.12.2018.

Суддя Л.Я. Максименко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.12.2018
Оприлюднено14.01.2019
Номер документу79120080
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/4944/18

Ухвала від 20.02.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 01.11.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 27.08.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 19.08.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Постанова від 18.04.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 18.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 14.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 13.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Рішення від 20.12.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 26.11.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні