ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/19734/16
У Х В А Л А
18 січня 2019 року м. Київ
Суддя Шостого апеляційного адміністративного суду Аліменко В.О., перевіривши матеріали апеляційної скарги Державної архітектурно-будівельної інспекції України на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 19 листопада 2018 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Лебедівка пляж 2 до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, треті особи Товариство з обмеженою відповідальністю Імперія Доріг , Товариство з обмеженою відповідальністю Євро-Азіатська будівельна корпорація Євраскон про визнання протиправним та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмеженою відповідальністю Лебедівка пляж 2 (далі по тексту - позивач) звернулось з позовом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України (далі по тексту - відповідач), за участі третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору - Товариства з обмеженою відповідальністю Імперія Доріг та Відкритого акціонерного товариства Євро-Азіатська будівельна корпорація Євраскон про:
- скасування припису від 18.11.2016р. №С-1811/1 про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівельної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил;
- скасування припису від 18.11.2016р. №С-1811/2 про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт;
- скасування постанов про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 25.11.2016р. №З-2511/2-10/10-90/2511/06/02 та №З-2511/3-10/10-91/2511/06/02;
- зобов'язання Департамент ДАБІ у Київській області відновити реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт, що була зареєстрована 02.07.2016р. за №КС 083161841142.
Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 19 листопада 2018 року позовні вимоги задоволено частково.
Не погоджуючись з прийнятим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції, як таке, що ухвалено з порушенням норм матеріального права та прийняти нове, яким в задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі.
Перевіривши апеляційну скаргу, вважаю, що вона не може бути прийнята до апеляційного провадження та підлягає залишенню без руху, оскільки апелянтом не було дотримано вимоги до апеляційної скарги, які встановлені нормами КАС України, а саме не сплачено судовий збір.
Так, правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені положеннями Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 року №3674-VІ, який набрав чинності з 01.11.2011 року.
З 15.12.2017 набрав чинності Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору від 03.10.2017 № 2147-VIII, яким внесено зміни до Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674-VI.
Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону України Про судовий збір судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до п.п. 2 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір ставка судового збору встановлюється в таких розмірах, зокрема: за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду, заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Згідно з пп. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір (станом на час звернення до суду) ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати.
З позовної заяви вбачається, що позивачем заявлено три вимоги немайнового характеру, та вимоги майнового характеру, зокрема скасування постанов про накладення штрафу, якими позивачу встановлено зобов'язання в загальному розмірі 1435500 грн.
Згідно ч. 3 ст. 6 Закону за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.
Згідно України Про Державний бюджет України на 2016 рік , розмір мінімальної заробітної плати станом на 01 січня 2016 року встановлено у розмірі 1378 грн.
З огляду на викладене, а також враховуючи те, що відповідно до положень п. 3 ст. 3 КАС України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи, розмір судового збору за подання апеляційної скарги на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва в частині майнових вимог становить 32298,75 грн. (1435500 грн * 1,5%)*150%) та в частині немайнових вимог становить - 6201 грн. (1378 грн *3) *150%), що разом складає 38499,75 грн.
Реквізити для сплати судового збору за подачу апеляційних скарг:
Одержувач: УК у Печерському районі, ЄДРПОУ одержувача: 38004897.
Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), МФО банку: 899998, рахунок: 34312206081055.
Код класифікації доходів бюджету: 22030101.
Оскільки при поданні апеляційної скарги апелянтом не сплачено судовий збір, то вказані недоліки можуть бути усунуті шляхом подання оригіналу документа про сплату судового збору.
Згідно з ч. 2 ст. 298 КАС України до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 Кодексу, застосовуються положення статті 169 Кодексу, відповідно до яких апеляційна скарга залишається без руху і апелянту надається строк для усунення недоліків, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали.
Керуючись ст.ст. 132, 169, 296, 298, ч. 2 ст. 321, ч. 2 ст. 325, ст. 328 КАС України, суд-
У Х В А Л И В :
Апеляційну скаргу Державної архітектурно-будівельної інспекції України - залишити без руху .
Надати апелянту десятиденний строк з моменту отримання даної ухвали для усунення вказаних у ній недоліків.
У разі невиконання ухвали у зазначений вище строк апеляційна скарга буде повернута особі, що її подала.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена в касаційному порядку.
Суддя-доповідач В.О. Аліменко
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.01.2019 |
Оприлюднено | 21.01.2019 |
Номер документу | 79281470 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Аліменко Володимир Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Аліменко Володимир Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні