Рішення
від 22.01.2019 по справі 824/833/18-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 січня 2019 р. м. Чернівці Справа № 824/833/18-а

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Боднарюка О.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом 13 Державної пожежно-рятувальної частини Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області до Головного управління Державної фіскальної служби України у Чернівецькій області, про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

13 Державна пожежно-рятувальна частина Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області (далі - позивач), звернувся в Чернівецький окружний адміністративний суд з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби України у Чернівецькій області (далі - відповідач), в якому просив:

- визнати протиправним і скасувати рішення Новоселицького управління Головного управління Державної фіскальної служби України у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ: 39392513) від 10.08.2018 року № 0032905202 "Про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску".

1. Аргументи учасників справи:

1. Позивач в обґрунтування позовних вимог зазначив, що 10.08.2018 року контролюючим органом прийнято рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску №0032905202, згідно з яким нарахована пеня в сумі 104,18 грн. та штраф в сумі 10417,98 грн. за період з 23.01.2018 року по 22.02.2018 року, яке на його думку підлягає скасуванню з огляду на наступне:

1.1. Позивачем щомісячно своєчасно до 20 - го числа місяця наступного за звітним, і в повному обсязі здійснювались нарахування та сплата єдиного соціального внеску до Державного бюджету України, що підтверджується відповідними платіжними доручення з відмітками територіального органу Державної Казначейської служби України у Герцаївському районі.

1.2. Звертав увагу суду на те, що у період з 23.01.2018 року по 22.02.2018 року у позивача була переплата по єдиному внеску, що у свою чергу виключає основні елементи об'єктивної сторони адміністративного правопорушення - бездіяльність винної особи у вигляді несплати єдиного внеску та шкода, яка б виражалась у недоїмці, що у свою виключає вчинення позивачем адміністративного правопорушення.

2. Відповідач подав до суду відзив на адміністративний позов, в обґрунтування якого зазначив, що не погоджується з позовними вимогами позивача, вважає їх безпідставними, з огляду на наступне:

2.1. Позивачем не забезпечено своєчасної сплати сум єдиного внеску в сумі 52089,90 грн., нарахованого на суми грошового забезпечення військовослужбовців. За несвоєчасну сплату єдиного внеску контролюючим органом прийнято оскаржуване рішення, відтак дії відповідача відповідають нормам податкового законодавства.

2.2. На думку відповідача позивачем було допущено несвоєчасну сплату єдиного внеску за грудень 2017 року у сумі 26276,98 грн. (граничний строк плати 22.01.2018 року) та за січень 2018 року у сумі 25812,9 грн. (граничний строк сплати 20.02.2018 року), вказана обставина підтверджується записами в інтегрованій картці платника податку.

3. Доводи учасників справи.

3.1. 10.01.2019 року представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив їх задовольнити з підстав наведених в адміністративному позові. В судовому засіданні подав заяву, в якій просив суд розглянути справу в порядку письмового провадження з урахуванням уточнень до однієї із вимог в частині описки дати декларації.

3.2. 10.01.2019 року в судовому засіданні представник відповідача подав до суду заяву, в якій просив суд розглянути справу в порядку письмового провадження, проти задоволення позову заперечував з підстав наведених у відзиві.

3.3. Враховуючи приписи статті 194 КАС України, та подання учасниками справи заяв про розгляд справи у порядку письмового провадження без їх участі, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними у справі матеріалами в порядку письмового провадження.

4. Встановлені обставини справи та відповідні їм правовідносини.

4.1. Судом дослідженні звіти (за січень 2018 року) про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів, відповідно до яких встановлено, зокрема:

- таблиця № 1 "Нарахування єдиного внеску" на суми заробітної плати, винагороди за цивільно - правовими угодами (кількість працівників - 3)- 3024,83 грн. (а.с. 33)

- таблиця № 4 "Нарахування єдиного внеску " на суми заробітної плати, працівників (кількість працівників - 18) - 31227,78 грн. (а.с.34)

4.2. Судом дослідженні платіжні доручення, відповідно до яких встановлено, зокрема:

09.11.2017 р. (платіжне доручення №252) позивачем сплачено до Державного бюджету України єдиний внесок 22 % із заробітної плати за першу половину листопада 2017 року в сумі 424,96 грн. (р/р 37193201012402); (а.с.103)

20.11.2017 р. (платіжне доручення №260) позивачем сплачено до Державного бюджету України єдиний внесок 22 % із грошового утримання військовослужбовців за листопад 2017 року в сумі 830,54 грн. (р/р 37192202012402); (а.с.103)

20.11.2017 р. (платіжне доручення №267) позивачем сплачено до Державного бюджету України єдиний внесок 22 % із грошового утримання військовослужбовців за листопад 2017 року в сумі 26277,00 грн. (р/р 37193201012402); (а.с.104)

27.11.2017 р. (платіжне доручення №280) позивачем сплачено до Державного бюджету України єдиний внесок 22 % із заробітної плати за листопад 2017 року в сумі 3389,91 грн. (р/р 37193201012402); (а.с.104)

27.11.2017 р. (платіжне доручення №281) позивачем сплачено до Державного бюджету України єдиний внесок 22 % із лікарняних за листопад 2017 року в сумі 218,96 грн. (р/р 37193201012402); (а.с.105)

11.12.2017 р. (платіжне доручення №285) позивачем сплачено до Державного бюджету України єдиний внесок 22 % із заробітної плати за першу половину грудня 2017 року в сумі 629,23грн. (р/р 37193201012402); (а.с.111)

18.12.2017 р. (платіжне доручення №304) позивачем сплачено до Державного бюджету України єдиний внесок 22 % з грошового утримання військовослужбовців за грудень 2017 року в сумі 26156,94 грн. (р/р 37192202012402); (а.с.110)

18.12.2017 р. (платіжне доручення №305) позивачем сплачено до Державного бюджету України єдиний внесок 22 % з грошового утримання військовослужбовців за грудень 2017 року в сумі 6350,21 грн. (р/р 37192202012402); (а.с.110)

20.12.2017 р. (платіжне доручення №321) позивачем сплачено до Державного бюджету України єдиний внесок 22 % із заробітної плати за грудень 2017 року в сумі 7872,79 грн. (р/р 37193201012402); (а.с.111)

- 23.01.2018 року (платіжне доручення №1) позивачем сплачено до Державного бюджету України єдиний внесок 22 % з грошового утримання військовослужбовців за січень 2018 року в сумі 31354,42 грн. (р/р 37192202012402); (а.с.31)

- 26 січня 2018 року (платіжне доручення № 15) позивачем сплачено до Державного бюджету України єдиний внесок 22 % із заробітної плати за січень 2018 року в сумі 2898,20 грн. (р/р 37193201012402 ); (а.с.31)

- 08.02.2018 року (платіжне доручення № 22) позивачем сплачено до Державного бюджету України єдиний внесок 22% донараховано з грошового утримання військовослужбовців за січень 2018 року в сумі 337,44 грн. (р/р 37192202012402); (а.с.31 зворотна сторона аркуша)

4.3. Окрім іншого судом дослідженні:

- платіжні доручення зі сплати єдиного соціального внеску із грошового утримання (заробітної плати) за лютий 2018 року, за березень 2018 року ; (а.с.37, а.с.42)

- звіти (за лютий та березень 2018 року) про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів. (а.с.38-41, а.с.43-46).

4.4. Судом дослідженні інтегровані картки платника податку (позивача) (за період 2017-2018 рр.), відповідно до яких судом встановлено окрім іншого:

- 21.11.2017 року відповідачем зараховано суму 26277, 00 грн. (код операції 99о- збільшено переплату) код класифікації доходів бюджету 71010000 (єдиний внесок, нарахований на суми заробітної плати, винагороди за договорами цивільно-правового характеру ); (а.с. 72)

- 22.01.2018 року сума 26277, 00 грн. (код операції 99р) код класифікації доходів бюджету 71010000 (єдиний внесок, нарахований на суми заробітної плати, винагороди за договорами цивільно-правового характеру ) зазначена в графі переплата. (а.с.75)

- 22.01.2018 року сума 26276,98 грн. (код операції 951) код класифікації доходів бюджету 71020000 (єдиний внесок, нарахований на суми грошового забезпечення військовослужбовців) зазначена в графі недоїмка. (а.с.73)

4.5.Вказані обставини підтверджується інтегрованою карткою платника та не заперечувались учасниками справи в судовому засіданні.

4.6. 10.08.2018 року відповідачем винесено рішення № 0032905202 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску за період з 23.01.2018 року до 22.02.2018 року, яким до позивача застосовано штраф у сумі 10417,98 грн. та нарахована пеня в сумі 104,18 грн. (а.с.29)

4.7.18.08.2018 року позивачем отримано оскаржуване рішення, що підтверджується відміткою на конверті. (а.с.30)

4.8. Судовим розглядом встановлено, що позивачем щомісячно у період з січня по березень 2018 р. своєчасно (до 20 числа місяця наступного за звітним з урахуванням вихідних та святкових днів) і в повному обсязі здійснювалося відрахування та сплата єдиного соціального внеску до Державного бюджету України, що підтверджується відповідними платіжними дорученнями з відмітками територіального органу Державної Казначейської служби України в Герцаївському районі.

5. До вказаних правовідносин суд застосовує наступні положення законодавства та робить висновки по суті спору.

5.1. Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

5.2. Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначає Закон України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 р. № 2464-VІ (далі - Закон № 2464-VІ).

5.3. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 1 Закону № 2464-VІ, єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

5.4 Згідно із пунктом 1 частини 2 статті 6 Закону № 2464-VI платник єдиного внеску зобов'язаний, зокрема, своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

5.5 Частиною 5 статті 9 Закону № 2464-VI визначено, що сплата єдиного внеску здійснюється у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування.

5.6. Відповідно до абз. 1 частини 8 статті 9 Закону № 2464-VI платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4, 5 та 5-1 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

5.7. Згідно з пунктом 1 частини 10 статті 9 Закону № 2464-VI, днем сплати єдиного внеску вважається: у разі перерахування сум єдиного внеску з рахунку платника на відповідні рахунки органу доходів і зборів - день списання банком або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунку платника незалежно від часу її зарахування на рахунок органу доходів і зборів.

5.8. Положеннями частинами 2 статті 9 Закону № 2464-VІ визначено, що обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

5.9. Відповідно до частини 13 статті 9 Закону № 2464-VІ суми помилково сплаченого єдиного внеску зараховуються в рахунок майбутніх платежів єдиного внеску або повертаються платникам у порядку і строки, визначені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

5.10. На підставі пунктів 2 та 3 частини 2 статті 12 Закону № 2464-VІ центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до покладених на нього завдань забезпечує збір та ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску; здійснює контроль за додержанням законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати єдиного внеску.

5.11. Як передбачає стаття 11 Закону № 2464-VІ страхові кошти, акумульовані на централізованих рахунках органів доходів і зборів, автоматично перераховуються не пізніше наступного операційного дня після їх зарахування на централізовані рахунки Пенсійного фонду, фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, на рахунки Накопичувального пенсійного фонду (далі - Накопичувальний фонд), а у випадках, передбачених законом, - недержавних пенсійних фондів відповідно до визначених законом пропорцій. Обмін інформацією щодо перерахованих на рахунки органів доходів і зборів страхових коштів здійснюється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

5.12. Згідно з частиною 2 статті 11 Закону № 2464 із страховими коштами, акумульованими на рахунках органів доходів і зборів, здійснюються такі операції: 1) перерахування на рахунки Пенсійного фонду фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, Накопичувального фонду, а у випадках, передбачених законом, - недержавних пенсійних фондів відповідно до встановлених законом пропорцій розподілу за видами загальнообов'язкового державного соціального страхування; 2) повернення платникам єдиного внеску надміру або помилково сплачених сум; 3) повернення безпідставно стягнених сум єдиного внеску.

5.13. Нормами частини 2 статті 25 Закону України № 2464-VІ передбачено, що у разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею.

5.14. Відповідно до частини 10, частини 11 статті 25 Закону України № 2464-VІ на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу. Орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції, в т.ч: за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум.

5.15. Отже, чинним законодавством передбачено обов'язок сплати платником податків єдиного внеску у встановлені законом строки, а також передбачена відповідальність за порушення таких строків сплати.

5.16 Крім того, з аналізу вищезазначених норм випливає, що для визначення правильності нарахування штрафу та пені, обов`язково слід встановити факт невиконання платником єдиного внеску обов`язку по сплаті сум внеску, а також розмір недоїмки, на який нараховано штраф та пеню.

5.17. Заперечуючи проти позову відповідач наголошував, що позивачем не було забезпечено своєчасної сплати сум єдиного внеску відповідно до норм чинного законодавства.

5.18. Суд не погоджується з вказаними доводами відповідача з огляду на наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до платіжних доручень з відмітками територіального органу Державної казначейської служби України в Герцаївському районі, щомісячно у період з листопада 2017 року по березень 2018 року до 20 числа місяця наступного за звітним позивачем здійснювались відрахування на сплату єдиного соціального внеску до Державного бюджету України. При цьому такі відрахування здійснювались на окремі рахунки з отриманої заробітної плати та винагороди за вільнонайманих осіб та військовослужбовців відповідно.

5.19. Разом з тим як зазначено вище, досліджуючи матеріали справи суд встановив, що 20.11.2017 року згідно платіжного доручення (21.11.2017 року згідно інтегрованої картки) позивачем внесено до Державного бюджету України єдиний внесок в сумі 26277, 00 грн. на рахунок №37193201012402, призначення платежу: із грошового утримання військовослужбовців за листопад 2017 року.

При цьому, такий внесок сплачено на рахунок, на який позивачем сплачуються кошти (ЄСВ) за вільнонайманих працівників, оскільки обслуговуючі рахунки позивача в банках - два, а саме рахунок № 37193201012402, та рахунок №37192202012402.

В свою чергу, та на вказану суму згідно даних інтегрованої картки відповідачем збільшено переплату єдиного соціального внеску за кодом класифікації доходів бюджету 71010000 (єдиний внесок, нарахований на суми заробітної плати, винагороди за договорами цивільно-правового характеру ), що також відображено станом на 22.01.2018 року. Крім того, 22.01.2018 року сума 26276, 98 грн. за кодом класифікації доходів бюджету 71020000 (єдиний внесок, нарахований на суми грошового забезпечення військовослужбовців ) зазначена в графі недоїмка.

5.21. Суд вважає, що оскільки позивачем фактично було здійснено всі необхідні дії для повного та своєчасного виконання свого обов'язку по сплаті єдиного внеску, то помилкове зазначення коду бюджетної класифікації не є достатньою правовою підставою для висновку про несплату або несвоєчасну сплату ним необхідної суми єдиного внеску у визначений строк та, як наслідок, для застосування штрафних санкцій та пені.

5.22. Аналогічна правова позиція щодо застосування зазначених норм матеріального права висловлена і колегією суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України, зокрема, у постанові від 16.06.2015 у справі №21-377а15, висновки якої згідно з ч. 5 ст. 242 КАС України мають враховуватися судом при застосуванні таких норм права.

5.23. Суд звертає увагу на те, що підставою для застосування даного виду санкцій є винне, протиправне невиконання чи неналежне виконання суб'єктом господарювання своїх зобов'язань, передбачених чинним законодавством.

5.24. За таких обставин, суд вважає, що доводи відповідача щодо правомірності застосування до позивача штрафу і пені при здійсненні помилкового перерахування єдиного внеску на неналежний код бюджетного класифікатора є безпідставними та спростовуються наявними в матеріалах справи доказами.

5.25. Відповідно до частини 1 та 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

5.30. Згідно зі статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

5.31. З огляду на наведене, суд погоджується з мотивами і аргументами на які посилався позивач, оскільки наведений перелік доказів повністю спростовує позицію відповідача, як таку, що не відповідає критеріям визначеним частиною 2 статті 2 КАС України, а відтак адміністративний позов підлягає задоволенню повністю.

6. Розподіл судових витрат.

6.1. Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

6.2. Враховуючи те, що вимоги позивача задоволено повністю, суд вважає, що слід стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача сплачений судовий збір в сумі 1762,00 грн.

Керуючись статтями 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

1.Адміністративний позов 13 Державної пожежно-рятувальної частини Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області до Головного управління Державної фіскальної служби України у Чернівецькій області - задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення Новоселицького управління Головного управління Державної фіскальної служби України у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ: 39392513) від 10.08.2018 року № 0032905202 "Про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску".

3. Стягнути на користь 13 Державної пожежно-рятувальної частини Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби України у Чернівецькій області судові витрати - судовий збір в сумі 1762,00 грн.

Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне найменування учасників процесу:

Позивач - 13 Державна пожежно-рятувальна частина Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області (вул. Ломоносова, 21, м. Герца, Чернівецька область, 60500, код ЄДРПОУ: 36749189)

Відповідач - Головне управління ДФС у Чернівецькій області (вул. Героїв Майдану 200-А, м. Чернівці, 58013, код ЄДРПОУ: 39392513)

Суддя Боднарюк О.В.

Дата ухвалення рішення22.01.2019
Оприлюднено22.01.2019
Номер документу79309125
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/833/18-а

Ухвала від 09.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 28.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 16.04.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Постанова від 16.04.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 09.04.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 21.03.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 04.03.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Рішення від 22.01.2019

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Боднарюк Олег Васильович

Ухвала від 05.09.2018

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Боднарюк Олег Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні