Ухвала
від 25.01.2019 по справі 2а-12497/10/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 2а-12497/10/1370

У Х В А Л А

про поновлення провадження у справі

25 січня 2019 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Москаля Р.М. розглянув в порядку письмового провадження питання про поновлення провадження в адміністративній справі за позовом державної податкової інспекції у Сихівському районі м. Львова до ОСОБА_1, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Управління Державтоінспекції ГУМВС України у Львівській області, про стягнення податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів,

ВСТАНОВИВ:

У провадженні Львівського окружного адміністративного суду з 22.12.2010 перебуває адміністративна справа за позовом державної податкової інспекції у Сихівському районі м. Львова до ОСОБА_1 (далі - ОСОБА_1, відповідач), третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, управління Державтоінспекції ГУМВС України у Львівській області, про стягнення податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів (за першу реєстрацію ввезеного в Україну автомобіля) в сумі 15057 грн.

Ухвалою від 18.10.2012 року суд зупинив провадження в адміністративній справі № 2а-12497/10/1370 до набрання законної сили судовим рішенням у кримінальній справі № 181-0062. Суд неодноразово призначав засідання для з'ясування стану розслідування кримінальної справи № 181-0062 та встановив таке:

ОСОБА_1 підтверджує, що 23.01.2009 звернувся до Львівського ВРЕВ ДАІ з метою реєстрації автомобіля марки Mercedes-Benz Vito 110 2003 року випуску. Перед проведенням державної реєстрації транспортного засобу він сплатив транспортний податок в касі КБ Приватбанк в приміщенні ВРЕВ, що підтверджується копією квитанції на суму 15057 грн. Заяву разом із оригіналами документів на автомобіль (посвідчення митниці про реєстрацію ТЗ, ВМД, купчу, сертифікат відповідності, висновок спеціаліста тощо) та квитанцій про сплату податку та за спецпродукцію (реєстраційне свідоцтво та номерні знаки) здав інспектору реєстраційного органу. З позову податкового органу дізнався про те, що сплачені ним в касі банку кошти в сумі 15057 грн. не надійшли в бюджет та звернувся до правоохоронних органів із заявами про вчинення працівниками ВРЕВ та Приватбанку злочину. Його заяву було долучено до матеріалів кримінальної справи № 181-0062, порушеної за фактом шахрайства, вчиненого невстановленими особами в особливо великих розмірах, підроблення документів та використання невстановленими особами завідомо підроблених документів за ознаками злочинів, передбачених ч. 4 ст. 190, ч. 1, ч. 3 ст. 358 КК України. Кримінальну справу № 181-0062 внесено в Єдиний реєстр досудових розслідувань за №12013150060001674 і яку розслідує СВ Залізничного РВ ЛМУ МВС України у Львівській області. Ця кримінальна справа виділена із кримінальної справи № 181-0311, порушеної відносно начальника ВРЕР УДАІ ГУМВС України у Львівській області, за фактом зловживання службовим становищем, за ознаками злочину передбаченого ч.3 ст. 364 КК України;

- постановою слідчого слідчої групи прокуратури Львівської області від 07.04.2011 для проведення судової почеркознавчої експертизи в ОСОБА_1 проведено відібрання експериментальних зразків підпису (а.с. 154);

- постановою старшого слідчого СУ ГУ МВС України у Львівській області від 03.07.2012 року ОСОБА_1 визнано потерпілим у кримінальній справі № 181-0062 (а.с. 94);

- вироками № 1-233/11 від 01.07.2013 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/33195653) та № 1/463/51/13 від 13.11.2013 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/35407558) начальника та заступника начальника Львівського відділу реєстраційно-екзаменаційної роботи ДАІ ГУМВС України у Львівській області засуджено за вчинення злочину, передбаченого ч. 2 ст.367 КК України (службова недбалість). Звинувачення в тому числі ґрунтувалося на тому, що протягом 2009-2010 років у Львівському ВРЕР УДАІ ГУ МВС України у Львівській області проведено реєстрацію транспортних засобів у 235 випадках частково без сплати податку з власників транспортних засобів, що реєструються вперше в Україні, а у 1711 - повністю, що потягло за собою ненадходження до місцевого бюджету податку з власників транспортних засобів на загальну суму 45578100 грн.

- на адвокатський запит представника відповідача про хід та результати розгляду кримінального провадження № 12013150060001639 слідчий слідчого відділу Залізничного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області Чванкін П.С. листом № 11581/38/02-17 надав відповідь, в якому повідомив, що досудове розслідування триває (а.с. 139);

- станом на 28.12.2018 досудове розслідування в межах зазначеного кримінального провадження здійснюється слідчим Залізничного ВП ГУНП України у Львівській області Чванкіним П.С., підозра у вчинені злочину у зазначеному проваджені нікому не пред'явлена (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/79043399).

Отже, кримінальне провадження № 12013150060001639 (виділене із справи, по якій вже постановлено описаний вище вирок) за фактом шахрайства, вчиненого невстановленими особами в особливо великих розмірах, підроблення документів та використання невстановленими особами завідомо підроблених документів за ознаками злочинів, передбачених ч. 4 ст. 190, ч. 1, ч. 3 ст. 358 КК України, триває. Численні звернення ОСОБА_1 до правоохоронних органів залишилися без належного реагування. За час, поки провадження у цій судовій справі було зупинене, слідство не досягло будь-яких істотних результатів.

Суд вжив усіх можливих заходів для виявлення та збору доказів, що мають значення для встановлення об'єктивної істини в цьому спорі, в тому числі шляхом витребування доказів з власної ініціативи, а також тривалий час очікував на результати кримінального розслідування. Оскільки досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12013150060001639 триває вже сім років та є очевидно неефективним, суд вважає, що подальше очікування результатів цього розслідування немає сенсу, тому провадження у справі слід поновити.

27.12.2017 представник позивача подав клопотання, в якому просив замінити позивача у справі державну податкову інспекцію у Сихівському районі м. Львова на процесуального правонаступника - Галицьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Львівській області.

Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України № 981 від 21.09.2011 року Про утворення територіальних органів Державної податкової служби , № 229 від 20.03.2013 року Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів , № 311 від 06.08.2014 року Про утворення територiальних органiв Державної фiскальної служби та визнання такими, що втратили чиннiсть, деяких актiв Кабiнету Мiнiстрiв України , № 892 від 04.11.2015 року Деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби державна податкова інспекція у Сихівському районі м. Львова кілька разів проходила процедуру реорганізації, станом на дату судового засідання її правонаступником є Галицька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Львівській області (ідентифікаційний код 39508163). Тому позивача у цій справі слід замінити його процесуальним правонаступником - Галицькою об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Львівській області.

Суд встановив, що відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України № 1532 від 30.11.2015 року ліквідовано управління Державної автомобільної інспекції Головного управління МВС України у Львівській області, ідентифікаційний код 23312239. Постановою Кабінету Міністрів України № 889 від 28.10.2015 року утворено юридичні особи публічного права територіальні органи з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ, зокрема, Регіональний сервісний центр МВС у Львівській області, ідентифікаційний код 40112385, якому підпорядковані новосформовані підрозділи з надання послуг із реєстрації транспортних засобів.

Відповідно до статті 52 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.

Пленум Вищого адміністративного суду України в Постанові № 2 від 06.03.2008 року роз'яснив, що при визначенні процесуального правонаступництва судам слід виходити з того, хто є правонаступником у спірних правовідносинах, та враховувати, що якщо під час розгляду адміністративної справи буде встановлено, що орган державної влади, орган місцевого самоврядування, рішення, дії чи бездіяльність яких оскаржуються, припинили свою діяльність, то в такому випадку суду необхідно залучити до участі у справі їх правонаступників. У випадку ж відсутності правонаступників суду необхідно залучити до участі у справі орган, до компетенції якого належить вирішення питання про усунення порушень прав, свобод чи інтересів позивача. У разі зменшення обсягу компетенції суб'єкта владних повноважень, не пов'язаного з припиненням його діяльності, до участі у справі як другий відповідач судом залучається інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого передані або належать функції чи повноваження щодо вирішення питання про відновлення порушених прав, свобод чи інтересів позивача.

Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України № 1532 від 30.11.2015 року ліквідовано управління Державної автомобільної інспекції Головного управління МВС України у Львівській області, ідентифікаційний код 23312239. Постановою Кабінету Міністрів України № 889 від 28.10.2015 року утворено юридичні особи публічного права - територіальні органи з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ, зокрема, Регіональний сервісний центр МВС у Львівській області, ідентифікаційний код 40112385. Функції і повноваження щодо організаційного забезпечення та контролю за реєстрацією транспортних засобів управління Державтоінспекції ГУМВС України у Львівській області, яке є третьою особою в цьому адміністративному спорі та ліквідоване, віднесено до компетенції новоутвореного Регіонального сервісного центру МВС у Львівській області. Тому суд вважає, що третю особу на стороні позивача, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору слід замінити на її процесуального правонаступника - Регіональний сервісний центр МВС у Львівській області.

Керуючись ст.ст. 52, 237, 248, 256, 294, 295, пп. 15.5 п.15 розділу VII Перехідні положення КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

поновити провадження у адміністративній справі № 2а-12497/10/1370.

Замінити позивача державну податкову інспекцію у Сихівському районі м. Львова на процесуального правонаступника - Галицьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Львівській області.

Замінити третю особу на стороні позивача, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору, управління Державтоінспекції ГУМВС України у Львівській області на процесуального правонаступника - Регіональний сервісний центр МВС у Львівській області.

Призначити судовий розгляд справи на 26 лютого 2019 року о 15:00 год. в приміщенні Львівського окружного адміністративного суду (м. Львів, вул. Чоловського, 2, перший поверх, зал засідань № 8).

Надіслати копію ухвали учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання. Ухвала може бути оскаржена лише в частині заміни сторони її процесуальним правонаступником до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги у п'ятнадцятиденний строк з дати складання ухвали.

Суддя Москаль Р.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.01.2019
Оприлюднено27.01.2019
Номер документу79402037
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12497/10/1370

Ухвала від 01.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 22.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 20.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 07.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 13.03.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 25.02.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 27.01.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 31.05.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 18.04.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 02.04.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні