Постанова
від 24.01.2019 по справі 1940/1427/18
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 січня 2019 рокуЛьвів№ 857/3911/18

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючий суддя Шевчук С.М.,

суддів Кухтея Р.В., Носа С.П.,

за участі секретаря судового засідання Олійник А.А.,

представника позивача Тришак О.Г.,

представника відповідача Федорів Т.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Зборівська птахофабрика" на рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 30 жовтня 2018 року (рішення ухвалене у м. Тернополі судом за правилами спрощеного позовного провадження у складі головуючого судді Мартиць О.І, дата складення повного тексту рішення 05.11.2018року) у справі №1940/1427/18 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Зборівська птахофабрика" до Головного управління ДФС у Тернопільській області, Державної фіскальної служби України про скасування рішення та зобов'язання вчинити певні дії, суд -

ВСТАНОВИВ:

І.ОБСТАВИНИ СПРАВИ

23 липня 2018 року до Тернопільського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Зборівська птахофабрика" до Головного управління Державної фіскальної служби України у Тернопільській області, Державної фіскальної служби України з урахуванням заяви про збільшення позовних вимог позивач просив:

- скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Тернопільській області №625347/32147172 від 02.04.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №11/2 від 26.09.2017;

- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №11/2 від 26.09.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

- стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Зборівська птахофабрика" суму судового збору у розмірі 1763,00 грн. з рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень Головного управління ДФС у Тернопільській області

Рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 30 жовтня 2018 року у задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Зборівська птахофабрика" (місцезнаходження: вул. Куклинці, будинок 90, м. Зборів, Тернопільська область, 47201, код ЄДРПОУ 32147172) до Головного управління ДФС у Тернопільській області (місцезнаходження: вул. Білецька, 1, м. Тернопіль, 46021, код ЄДРПОУ 39403535), Державної фіскальної служби України (місцезнаходження: Львівська пл., 8, м. Київ-53, 04053, код ЄДРПОУ 39292197) про скасування рішення комісії Головного управління ДФС у Тернопільській області №625347/32147172 від 02.04.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №11/2 від 26.09.2017 та зобов'язання Державної фіскальної служби України зареєструвати податкову накладну №11/2 від 26.09.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних - відмовлено повністю.

Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції позивач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення яким позов задовольнити. В обґрунтування апеляційної скарги позивач вказує, що судом першої інстанції неповно з'ясовано обставини, що мають значення для справи, судове рішення прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

На підтвердження доводів апеляційної скарги позивач зазначає, що Товариством з обмеженою відповідальністю "Зборівська птахофабрика" було складено податкову накладну №11/2 від 26.09.2017 на суму 950000,00 грн. та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Однак, згідно з отриманою квитанцією №9205146346 від 06.10.2017 реєстрацію податкової накладної було зупинено.

Позивач направив на адресу відповідача повідомлення №1 від 30.03.2018 з підтверджуючими документами та поясненнями. Проте рішенням комісії ДФС №625347/32147172 від 02.04.2018 позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної №11/2 від 26.09.2017 з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузей специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити), розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.

Позивач з такими діями відповідача не погоджується вказує, що за фактом попередньої оплати (першої події) мав право на складання податкової накладної та реєстрацію її в єдиному реєстрі податкових накладних без доведення обставин щодо фактичного виконання господарської операції з поставки товару, оскільки поставка товару є другою подією.

Водночас вказує, що відповідачем у квитанціях не зазначено конкретного критерію (відповідно до підпункту шостого) оцінки ступеня ризику, ані конкретного переліку документів, вичерпний перелік, яких встановлений Наказом №567. Зазначає, що ним подано до податкового органу первинні документи, що підтверджують реальність господарських операцій.

Відповідач відзиву в установлені строки не подав.

Перевіривши за наявними у справі матеріалами доводи, викладені у апеляційній скарзі, правильність застосування судами норм матеріального та процесуального права і правової оцінки обставин у справі у межах, визначених статтею 308 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України), колегія суддів встановила таке.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи і не заперечується сторонами, що 03.01.2017 між ТзОВ "Зборівська птахофабрика" і ТзОВ "Білий Берег" було укладено договір №1, предметом якого є продаж на забій курчат-бройлерів. Поставка товару здійснюється партіями. Ціна та асортимент визначаються у видаткових накладних. Сума даного договору складає 20000000,00 грн. (арк.спр.6-7)

26.09.2017 на підставі платіжних доручень №490 та №489, ТзОВ "Білий берег" перерахували на рахунок ТзОВ "Зборівська птахофабрика" кошти в загальній сумі 950000,00 (в тому числі ПДВ 158333,33 грн.). (арк.спр.13-14) Відповідно до призначень платежу, які вказані в даних платіжних дорученнях, вказані кошти це попередня оплата за кури, згідно договору №1 від 03.01.2017.

За фактом отримання попередньої оплати на суму 950000,00 (в тому числі ПДВ 158333,33 грн.) позивачем складено та направлено на реєстрацію податкову накладну від 26.09.2017 №11/2.

Відповідно до квитанції від 06.10.2017року (а.с.9) реєстрацію даної податкової накладної було зупинено у зв'язку з виявленими помилками, а зокрема вказано, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах та запропоновано подати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Позивач, на виконання пропозиції вказаної у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної №11/2 від 26.09.2017, сформував та направив на адресу відповідача, повідомлення про підтвердження реальності здійснення операції від 30.03.2018 з поясненнями та 5 додатків до нього (а.с.10).

Представник відповідача, зазначає, що Товариством з обмеженою відповідальністю "Зборівська птахофабрика" крім пояснень, надано для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних наступні документи: - договір №1 від 03.01.2017 з ТзОВ "Білий берег"; - видаткову накладну №2 від 08.09.2017 на ТзОВ "Білий берег" та ще два документи невідомого формату, які лише в переліку документів, самі документи не відкриваються.

02.04.2018 прийнято рішення №625347/32147172 від про відмову у реєстрації названої податкової накладної з підстав не надання первинних документів щодо постачання/придбання товарів послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, акти приймання -передачі товарів, накладні, розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.

ІІ. ОЦІНКА СУДУ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ

Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з правомірності дій відповідачів, оскільки позивач не виконав вимоги законодавства та не надав для розблокування податкової накладної всіх документів для підтвердження здійснення господарської операції, що відповідно до пункту 21 "Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №117 є підставою для прийняття комісією контролюючого органу рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування.

ІІІ. ПОЗИЦІЯ АПЕЛЯЦІЙНОГО СУДУ

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) передбачено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Правила реєстрації податкових накладних в ЄРПН встановлені Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (із змінами), надалі по тексту постанови іменовано - Порядок № 1246.

Відповідно до пункту 2 Порядку №1246 податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Згідно із пункту13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній / розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567 (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) (далі - Критерії оцінки №567, Перелік документів №567).

Пунктом шостим Критеріїв оцінки №567 визначено два критерії для проведення Моніторингу податкової накладної, при цьому за змістом пункту першого Переліку документів для кожного із критеріїв законодавцем визначено специфічний (окремий) перелік документів, які платник податків може подати податковому органу для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

З наведеного слідує, що контролюючий орган у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зобов'язаний зазначити конкретний критерій із переліку критерію (їв), визначених п. 6 Критеріїв оцінки №567 та в залежності від певно визначеного критерію внести пропозицію платнику податків щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Отже, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Аналогічна права позиція викладена у постанові Верховного суду від 23 жовтня 2018 року по справі № 822/1817/18.

Із змісту квитанції від 06.10.2017 про зупинення реєстрації податкової накладної №11/2 від 26.09.2017 слідує, що відповідачем не вказано ані конкретного критерію (відповідного підпункту пункту шостого) за яким проведена оцінка ступеня ризику, ані конкретного переліку документів який потрібно позивачу надати в залежності від названого критерію, вичерпний перелік яких встановлений Наказом № 567.

Натомість позивачу запропоновано надати пояснення або копії (невідомого переліку) документів достатніх для прийняття рішення.

За наведених обставин, колегія суддів вважає про зупинення реєстрації названої податкової накладної було безпідставним, оскільки у квитанції від 06.10.2017 про зупинення реєстрації податкової накладної №11/2 від 26.09.2017, як передумови прийняття оскаржуваного рішення Комісії №625347/32147172 від 02.04.2018, не містилося необхідної інформації для щодо конкретного критерію (відповідного підпункту пункту шостого) за яким проведена оцінка ступеня ризику, ані конкретного переліку документів який потрібно позивачу надати в залежності від названого критерію.

Водночас, матеріалами справи підтверджуються обставини, щодо виникнення у позивача податкового зобов'язання за фактом першої події - отримання ТзОВ "Зборівська птахофабрика" 26.09.2017 попередньої оплати кури, згідно договору №1 від 03.01.2017 у загальній сумі 950000,00 (в тому числі ПДВ 158333,33 грн.) згідно платіжних доручень №490 та №489 від ТзОВ "Білий берег".

Відтак, у позивача відповідно до приведених вище положень законодавства виник податковий обов'язок по факту першої події скласти та зареєструвати податкову накладну.

Відповідно до частини другої статті 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Окрім того, надані суду копії видаткової накладної №3 від 13.11.2017року та товаро -транспортної накладної № 3 від 13.11.2017року вказує на поставку позивачем ТзОВ "Білий берег" курей на загальну вартість 1 841 070,00грн.

Натомість, відповідачем не наведено жодних доказів які вказували б на відсутність обов'язку у позивача скласти та зареєструвати податкову накладну за фактом першої події - попередньої оплати. Також відповідачем не доведено обставин щодо безтоварності зазначеної господарської операції позивача та ТзОВ "Білий берег".

Враховуючи викладене, колегія суддів вважає, що відповідачами не доведено правомірності та обґрунтованості оскаржуваного рішення, а тому оскаржуване рішення комісії Головного управління ДФС у Тернопільській області №625347/32147172 від 02.04.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №11/2 від 26.09.2017 є протиправними та підлягає скасуванню.

Із положень частин третьої - четвертої 245 КАС України випливає, що у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акту суд може зобов'язати суб'єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Відповідно до підпункту 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 ПК України податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У першому випадку податкова накладна, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, яке ухвалюється саме Комісією ДФС України.

У другому випадку податкова накладна, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної.

Таким чином, нормами ПК України чітко визначено настання такої події, як набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної.

Враховуючи, що судом встановлено відсутність правових підстав для відмови у реєстрації податкових накладних шляхом прийняття відповідного рішення, суд апеляційної інстанцій дійшов висновку, що належним способом захисту порушеного прав позивача є зобов'язання відповідача зареєструвати податкову накладну №11/2 від 26.09.2017 у Єдиному реєстрі податкових накладних.

З урахуванням ч. 1 ст. 139 КАС України, у зв'язку із задоволенням позову позивачу підлягають відшкодуванню судові витрати у вигляді сплати судового збору при поданні позовної заяви та апеляційної скарги у сумі 4405грн (1762 + 2643) за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів (по 2202.50грн з кожного).

Враховуючи викладене, колегія суддів апеляційного суду приходить до висновку, що оскаржуване рішення суду не відповідає дійсним обставинам справи та нормам матеріального і процесуального права, а відтак апеляційну скаргу слід задовольнити, а рішення суду скасувати прийняттям нового про задоволення позову.

Керуючись ст. 308, ст. 315, ст. 317, ст. 321, ст. 325, ст. 328, ст. 329 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд,

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Зборівська птахофабрика" задовольнити.

Рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 30 жовтня 2018 року по справі 1940/1427/18 скасувати та прийняти нову постанову, якою адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Тернопільській області №625347/32147172 від 02.04.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №11/2 від 26.09.2017року.

Зобов'язання Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №11/2 від 26.09.2017 у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Зборівська птахофабрика" суму судового збору у розмірі 2202.50грн грн. з рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень -Головного управління ДФС у Тернопільській області (Код ЄДРПОУ 39403535, адреса вул. Білецька,1 м. Тернопіль).

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Зборівська птахофабрика" суму судового збору у розмірі 2202.50грн грн. з рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень -Головного управління Державної фіскальної служби України (Код ЄДРПОУ 39292197, адреса 04503, м. Київ Львівська площа 8).

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття, але може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом тридцяти днів з дня проголошення судового рішення. У випадку оголошення судом апеляційної інстанції лише вступної та резолютивної частини судового рішення зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя С. М. Шевчук судді Р. В. Кухтей С. П. Нос

Повне судове рішення складено 28 січня 2019 року.

Дата ухвалення рішення24.01.2019
Оприлюднено30.01.2019
Номер документу79437337
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1940/1427/18

Ухвала від 15.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 15.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 14.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 14.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 24.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 19.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 11.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Рішення від 30.10.2018

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Рішення від 30.10.2018

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 30.07.2018

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні