Постанова
від 15.02.2010 по справі 2а-571/10/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ А ДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 лютого 2010 року Справ а №2а-571/10/1370

11 год. 16 хв. м. Львів, вул. Чоловського, 2

Зал су дових засідань № 7

Львівський окружний ад міністративний суд у складі:

головуючого-судді Тертичного В.Г.

при секретарі судового зас ідання Козьміна А.М.

за участю предста вників сторін:

від позивача - Токар В.І . ( довіреність № 116/10-0 від 13.04.2009 ро ку)

від відповідача - не з' я вився

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Львові адміністративну справу за п озовом Державної податкової інспекції у Галицькому райо ні м.Львова до БО БФ Відроджен ня Підгорецького Палацу про припинення юридичної ос оби,-

в с т а н о в и в :

19 січня 2010 року на розгляд Л ьвівського окружного адміні стративного суду надійшла по зовна заява ДПІ у Галицькому районі м. Львова до БО БФ відр одження Підгорецького Пал ацу про припинення юридичн ої особи.

В обґрунтування позовних в имог позивач посилається на те, що відповідач не подає зві тність з 05.12.1997 року, чим порушує вимоги п.п. 2, 3 ст. 9 Закону Україн и «Про систему оподаткування ». Покликаючись на повноваже ння органів Державної податк ової служби, передбачені п. 17 с т.11 Закону України «Про держав ну податкову службу України» , просить припинити відповід ача як юридичну особу. В судов ому засіданні представник по зивача підтримав позовні вим оги.

Відповідач заперечень про ти позову не надав, явку своїх представників в судове засі дання не забезпечив, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений належним ч ином. Тому суд розглядає спра ву у відсутності відповідача на підставі наявних в ній док азів.

Заслухавши пояснення пр едставника позивача, досліди вши надані суду докази в межа х заявлених вимог, суд даючи п равову оцінку спірним правов ідносинам виходив з наступно го.

Як платник податків, відпов ідач перебуває на обліку в ДП І у Галицькому районі м. Львов а з 05.12.1997 р. за № 5238, що підтверджує ться довідкою зазначеної ДПІ від 07.08.2009 р. № 11561.

Станом на 29.07.2009 р. відповідач з аборгованості по податках пе ред бюджетом немає і немає ві дкритих розрахункових рахун ків, що підтверджується дові дкою ДПІ. Факт відсутності за боргованості відповідача пе ред бюджетом на час розгляду справи представник позивача визнав в судовому засіданні .

Неподання відповідачем де кларацій про доходи починаюч и з моменту реєстрації, а саме з 05.12.1997 р. підтверджується акто м № 182 від 23 березня 2009 року, склад еним працівниками ДПІ. Таким чином, неподання декларацій відповідачем триває понад о дин рік.

Відповідно до пунктів 1, 2 частини 1 статті 9 Закону Укра їни «Про систему оподаткуван ня» від 25.06.1991р. платники податкі в і зборів (обов'язкових плате жів) зобов'язані вести бухгал терський облік, складати зві тність про фінансово-господа рську діяльність і забезпечу вати її зберігання у терміни , встановлені законами; подав ати до державних податкових органів та інших державних о рганів відповідно до законів декларації, бухгалтерську з вітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисл енням і сплатою податків і зб орів (обов'язкових платежів).

Відповідно до ст. 33 Закону України «Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємців» ві д 15.05.2003р. (з наступними змінами і доповненнями) юридична особ а припиняється, зокрема, в рез ультаті ліквідації за рішенн ям, прийнятим засновниками (у часниками) юридичної особи а бо уповноваженим ними органо м, за судовим рішенням або за р ішенням органу державної вла ди, прийнятим у випадках, пере дбачених законом.

Відповідно до ч. 2 ст. 38 Зак ону України «Про державну ре єстрацію юридичних осіб та ф ізичних осіб - підприємців» підставами для постановленн я судового рішення щодо прип инення юридичної особи, що не пов'язано з її банкрутством, з окрема є неподання протягом року органам державної подат кової служби податкових декл арацій, документів фінансово ї звітності відповідно до за кону.

Таким чином, факт неподанн я податкової звітності відпо відачем до ДПІ у Галицькому р айоні м.Львова протягом біль ш ніж річного періоду, як підс тава припинення юридичної ос оби, підтверджується належни ми засобами доказування.

Відповідно до частини перш ої ст. 105 ЦК України учасники юр идичної особи, суд або орган, щ о прийняв рішення про припин ення юридичної особи, зобов'я зані негайно письмово повідо мити про це орган, що здійснює державну реєстрацію, який вн осить до Єдиного державного реєстру відомості про те, що ю ридична особа перебуває у пр оцесі припинення. А абзацом д ругим частини другої цієї ст атті передбачено, що виконан ня функцій комісії з припине ння юридичної особи (ліквіда ційну комісію, ліквідатора т ощо) може бути покладено на ор ган управління юридичної осо би.

Відповідно до ч. 5 ст. 38 Закону України "Про державну реєстр ацію юридичних осіб та фізич них осіб - підприємців" суд при значає в рішенні щодо припин ення юридичної особи у зв'язк у з її ліквідацією комісію з п рипинення (ліквідаційну комі сію) та встановлює строк її ро боти. Державний реєстратор в носить до Єдиного державного реєстру запис про призначен ня комісії з припинення (лікв ідаційної комісії) не пізніш е наступного робочого дня з д ати надходження відповідног о рішення.

А частиною сьомою цієї стат ті передбачено, що державний реєстратор не пізніше насту пного робочого дня з дати вне сення до Єдиного державного реєстру запису, в якому керів ник органу управління або за сновник (учасник) юридичної о соби вказаний як голова комі сії з припинення (ліквідацій ної комісії) юридичної особи зобов'язаний надіслати тако му керівнику органу управлін ня або засновнику (учаснику) ю ридичної особи, а також суду, я кий постановив рішення щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією, відп овідне повідомлення.

Відповідно до ч. 4 ст. 105 ЦК Укра їни комісія з припинення юри дичної особи поміщає в друко ваних засобах масової інформ ації, в яких публікуються від омості про державну реєстрац ію юридичної особи, що припин яється, повідомлення про при пинення юридичної особи.

Згідно з ч. 1 ст. 36 Закону Украї ни "Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців" для проведен ня державної реєстрації прип инення юридичної особи в рез ультаті її ліквідації голова ліквідаційної комісії або у повноважена ним особа після закінчення процедури ліквід ації, яка передбачена законо м, але не раніше двох місяців з дати публікації повідомленн я у спеціалізованому друкова ному засобі масової інформац ії, повинен подати (надіслати рекомендованим листом з опи сом вкладення) державному ре єстратору документи, передба чені цією частиною та частин ою другою цієї статті.

Відповідно до ч. 10 ст. 38, ч. 8 ст. 36 цього ж Закону за відсутност і підстав для залишення доку ментів, які подані для провед ення державної реєстрації пр ипинення юридичної особи в р езультаті її ліквідації, без розгляду державний реєстрат ор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис пр о проведення державної реєст рації припинення юридичної о соби.

Згідно з ч. 9 ст. 36 Закону строк державної реєстрації припин ення юридичної особи в резул ьтаті її ліквідації не повин ен перевищувати три робочих дні з дати надходження докум ентів для проведення державн ої реєстрації припинення юри дичної особи.

Проаналізувавши чинне зак онодавство, пов'язане з припи ненням підприємницької діял ьності юридичних осіб та фіз ичних осіб - підприємців за рі шенням суду, що не пов'язане з банкрутством, суд вважає за н еобхідне створити ліквідаці йну комісію в складі: керівни ка органу управління або зас новника (учасника) юридичної особи - Благодійної організа ції БФ Відродження Підгоре цького палацу, встановити с трок роботи ліквідаційної ко місії не більше дванадцяти м ісяців з дня набрання даною п остановою законної сили.

Відповідно до частини 1 стат ті 71 КАС України, кожна сторон а повинна довести ті обстави ни, на яких ґрунтуються її вим оги та заперечення, крім випа дків, встановлених статтею 72 ц ього Кодексу

На підставі вищенаведеног о, суд дійшов висновку, що вимо ги позивача є обґрунтованими , відповідають дійсним обста винам та матеріалам справи, а отже підлягають задоволенню .

Щодо судових витрат, т о у відповідності до вимог ст . 94 КАС України, зокрема, частин 2 та 3, судові витрати у формі су дового збору, з відповідача н е належить стягувати.

Керуючись ст. ст. 7-14, 50, 71, 86, 143, 158, 160-163, 167 Кодексу адміністратив ного судочинства України, су д,

П О С Т А Н О В И В :

1. Позовні вимоги задоволь нити повністю.

2. Припинити юридичну осо бу Благодійну організацію БФ Відродження Підгорецьког о палацу (що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Стефани ка, 3 код ЄДРПОУ 25234710)

3. Копію постанови у день на брання нею законної сили над іслати державному реєстрато ру для внесення до Єдиного де ржавного реєстру запису про судове рішення щодо припинен ня юридичної особи. Державно му реєстратору вказати як го лову комісії з припинення (лі квідаційної комісії) юридичн ої особи керівника органу уп равління або засновника (уча сника) юридичної особи.

Постанова набирає законно ї сили в строк та в порядку, пе редбаченому ст.254 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни. Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, встановл еного цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо бул о подано заяву про апеляційн е оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк , встановлений цим Кодексом, п останова набирає законної си ли після закінчення цього ст року. У разі подання апеляцій ної скарги судове рішення, як що його не скасовано, набирає законної сили після закінче ння апеляційного розгляду сп рави. Якщо строк апеляційног о оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова с уду не набрала законної сили .

Постанова може бути оскарж ена в строк та в порядку, визна ченому ст.186 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и. Заява про апеляційне оскар ження та апеляційна скарга п одаються до адміністративно го суду апеляційної інстанці ї через суд першої інстанції , який ухвалив оскаржуване су дове рішення. Копія апеляцій ної скарги одночасно надсила ється особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарже ння постанови суду першої ін станції подається протягом д есяти днів з дня її проголоше ння, а у разі складення постан ови у повному обсязі відпові дно до ст.160 цього Кодексу - з дн я складення в повному обсязі . Апеляційна скарга на постан ову суду першої інстанції по дається протягом двадцяти дн ів після подання заяви про ап еляційне оскарження. Апеляці йна скарга може бути подана б ез попереднього подання заяв и про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у стро к, встановлений для подання з аяви про апеляційне оскаржен ня.

Повний текст постанови виг отовлений 19.02.2010 року.

Суддя В.Г.Тертичний

Дата ухвалення рішення15.02.2010
Оприлюднено05.07.2010
Номер документу7946678
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-571/10/1370

Постанова від 15.02.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Тертичний Віталій Григорович

Ухвала від 01.02.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Тертичний Віталій Григорович

Постанова від 15.02.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Тертичний Віталій Григорович

Ухвала від 20.01.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Тертичний Віталій Григорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні