Постанова
від 21.01.2019 по справі 916/517/18
ПІВДЕННО-ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПІВДЕННО-ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 січня 2019 року м. ОдесаСправа № 916/517/18 Південно-західний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді : Колоколова С.І.

суддів: Савицького Я.Ф., Разюк Г.П.

секретар судового засідання: Полінецька В.С.

за участю представників сторін:

Від Державного агентства лісових ресурсів України - Німченко Д.В., довіреність № 3, дата видачі : 10.01.19;

Від Головного управління Держгеокадастру в Одеській області - Ярошенко Г.Ю., довіреність № 31-15-0.62-1/62-19, дата видачі : 02.01.19;

Від Товариства з обмеженою відповідальністю "ГРІНТЕРМІНАЛ" - Шамшуріна М.В., посвідчення адвоката України № 369 від 18.05.06р.; свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю № 369 від 18.05.06р.; довіреність № б/н, дата видачі : 05.12.18

Від Новобілярської селищної ради Лиманського району Одеської області - Стаценко В.М., довіреність № ср02-18-39, дата видачі : 16.01.19;

від ДП "Одеське лісове господарство" не з'явився

від Калашніка Д.С. - державного реєстратора Лиманської районної державної адміністрації Одеської області: не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції апеляційну скаргу Державного агентства лісових ресурсів України

на рішення господарського суду Одеської області від „17" липня 2018 року, повний текст якого складено та підписано "20" липня 2018 року

у справі № 916/517/18

за позовом Державного агентства лісових ресурсів України

до відповідачів:

- Головного управління Держгеокадастру в Одеській області;

- Товариства з обмеженою відповідальністю "ГРІНТЕРМІНАЛ"

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Державного підприємства "Одеське лісове господарство"

за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів:

- Калашніка Дмитра Сергійовича - державного реєстратора Лиманської районної державної адміністрації Одеської області;

- Новобілярської селищної ради Лиманського району Одеської області

про визнання незаконним та скасування наказу, визнання договору оренди недійсним, скасування рішення про державну реєстрацію з підстав порушення земельного законодавства

головуючий суддя - суддя Демешин О.А.

місце прийняття рішення: Господарський суд Одеської області

В судовому засіданні 21.01.2019 оголошено вступну та резолютивну частину постанови. Учасники судового процесу про час, дату та місце розгляду апеляційної скарги повідомлені належним чином.

ВСТАНОВИВ:

22.03.2018 року Державне агентство лісових ресурсів України (далі - позивач) звернулось до Господарського суду Одеської області з позовом до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області та Товариства з обмеженою відповідальністю „ГРІНТЕРМІНАЛ" про визнання незаконним та скасування Наказу Головного управління Держгеокадастру в Одеській області від 08.12.2016 року № 15-10592/13- 16-СГ про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки в оренду із зміною цільового призначення; Визнання недійсним договору від 19.12.2016 року укладений між товариством з обмеженою відповідальністю ГРІНТЕРМІНАЛ та Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області про оренду земельної ділянки кадастровий номер 5122755400:01:002:0201 площею 2,126 га, яка розташована за адресою: Одеська область, Лиманський район (Комінтернівський район) Новобілярська селищна рада; скасування рішення про державну реєстрацію права оренди товариства з обмеженою відповідальністю ГРІНТЕРМІНАЛ на земельну ділянку, кадастровий номер 5122755400:01:002:0201 номер реєстраційної дії 33267438 від 29.12.2016 року.

Позовні вимоги мотивовані тим, що договором оренди від 19.12.2016 року було порушено інтереси держави, оскільки земельна ділянка лісового фонду вибула з володіння держави з порушенням вимог законодавства, поза волею власника та спірний договір був укладений з порушенням встановленого чинним законодавством порядку.

Рішенням господарського суду Одеської області від 17.07.2018 у справі №916/517/18 (суддя Демешин О.А.) у задоволенні позовних вимог відмовлено.

Такий висновок суду мотивований відсутністю порушень прав та інтересів Державного агентства лісових ресурсів України та держави, у зв'язку з чим позовні вимоги про визнання незаконним та скасування наказу Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, визнання недійсним договору оренди земельної ділянки від 19.12.2016 року та скасування рішення про державну реєстрацію права оренди є безпідставним.

Не погоджуючись із зазначеним вище рішенням місцевого господарського суду, Державне агентство лісових ресурсів України звернулось до апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить оскаржуване рішення скасувати, та прийняти нове, яким задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Скаржник в своїх доводах та запереченнях посилається на те, що суд повно та всебічно не перевірив всі обставини справи, не дав належну правову оцінку доказам, порушив та невірно застосував норми чинного законодавства, у зв'язку з чим виніс незаконне і необґрунтоване рішення, яке не відповідає обставинам справи і вимогам закону.

Апелянт зазначає, що обставини у повній мірі не були досліджені місцевим господарським судом, а саме:

- наказом Головного управління Держгеокадастру в Одеській області від 08.12.2016 року № 15-10592/13-16-СГ про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки в оренду зі зміною цільового призначення, було незаконно визначено цільове призначення спірної земельної ділянки - землі сільськогосподарського призначення, оскільки не існує жодного нормативного чи ненормативного документу, що обґрунтував би відведення спірної земельної ділянки саме до земель сільськогосподарського призначення;

- договором оренди було порушено інтереси держави, оскільки земельна ділянка лісового фонду вибула з володіння держави з порушенням вимог законодавства, поза волею власника;

- місцевий господарський суд помилкового дійшов висновку, що передача спірної земельної ділянки відбулась з порушенням земельного законодавства щодо цільового призначення земельної ділянки, оскільки станом на момент укладання спірного договору сторонами не було порушено встановлене цільове призначення земельної ділянки.

17.09.2018 від Товариства з обмеженою відповідальністю "ГРІНТЕРМІНАЛ" надійшов відзив на апеляційну скаргу, відповідно до якого просив оскаржуване рішення Господарського суду Одеської області від 17.07.2018 року залишити без змін, апеляційну скаргу Державного агентства лісових ресурсів України - без задоволення.

20.09.2018 року від Головного управління Держгеокадастру в Одеській області надійшов відзив на апеляційну скаргу, відповідно до якого також просив оскаржуване рішення Господарського суду Одеської області від 17.07.2018 року залишити без змін, апеляційну скаргу Державного агентства лісових ресурсів України - без задоволення.

У зв'язку з ліквідацією Одеського апеляційного господарського суду матеріали справи № 916/517/18 були передані до Південно-західного апеляційного господарського суду за Актом від 03.10.2018 року.

Ухвалою Південно-західного апеляційного господарського суду від 31.10.2018 року у справі № 916/517/18 прийнято справу до провадження колегією суддів у складі: головуючого судді Колоколова С.І., суддів Принцевської Н. М., Богацької Н.С. і призначено до розгляду.

Представники ДП "Одеське лісове господарство" та Калашніка Д.С. - державного реєстратора Лиманської районної державної адміністрації Одеської області в судове засідання 21.01.2019 року не з'явились, про час, дату та місце розгляду апеляційної скарги були повідомлені належним чином, у зв'язку з чим колегія суддів вважає за можливе розглянути апеляційну скаргу за їх відсутністю.

Розглянувши та перевіривши матеріали справи, апеляційну скаргу заслухавши в судовому засіданні пояснення представників позивача, проаналізувавши на підставі встановлених фактичних обставин справи правильність застосування місцевим господарським судом норм матеріального та процесуального права, судова колегія дійшла до наступного.

Відповідно до ст.269 ГПК України (в редакції Закону України №2147- VIII від 03.10.2017) суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї. Докази, які не були подані до суду першої інстанції, приймаються судом лише у виняткових випадках, якщо учасник справи надав докази неможливості їх подання до суду першої інстанції з причин, що об'єктивно не залежали від нього. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов'язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права. У суді апеляційної інстанції не приймаються і не розглядаються позовні вимоги та підстави позову, що не були предметом розгляду в суді першої інстанції.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено в процесі апеляційного провадження, предметом позову у даній справі є матеріально-правові вимоги:

- про визнання незаконним та скасування наказу Головного управління Держгеокадастру в Одеській області від 08.12.2016 року №15-10592/13-16-СП Про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки в оренду із зміною цільового призначення ;

- про визнання недійсним договору від 19.12.2016 року, укладеного між ТОВ ГРІНТЕРМІНАЛ та Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області про оренду земельної ділянки кадастровий номер 5122755400:01:002:0201 площею 2,126 га, розташованої на території Новобілярської селищної ради Лиманського району Одеської області (за межами населеного пункту).

- про скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію права оренди ТОВ ГРІНТЕРМІНАЛ на земельну ділянку кадастровий номер 5122755400:01:002:0201 номер реєстраційної дії 33267438 від 29.12.2016 року.

08.12.2018 року Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області було прийнято наказ № 15-10592/13-16-СП Про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки в оренду із зміною цільового призначення , яким затверджено проект землеустрою щодо відведення в оренду строком на 49 років земельну ділянку;

- надано ТОВ ГРІНТЕРМІНАЛ в оренду земельну ділянку площею 2,1260 га, в тому числі 2,1260 га пасовищ, кадастровий номер 5122755400:01:002:0201 із земель сільськогосподарського призначення державної власності із зміною цільового призначення для будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури морського транспорту, розташовану на території Новобілярської селищної ради Лиманського району Одеської області;

- встановлено річний розмір орендної плати за користування земельною ділянкою на правах оренди в розмірі 5 % від нормативної грошової оцінки (т.1 а.с..58)

На підставі вказаного наказу, 19.12.2016 року між Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "ГРІНТЕРМІНАЛ" (Орендар) було укладено Договір оренди землі № 216/57-16-ДО, відповідно до п.1.1 якого, орендодавець на підставі наказу Головного управління Держгеокадастру в Одеській області від 08.12.2016 № 15-10592/13-16-СГ надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку із земель сільськогосподарського призначення державної власності із зміною цільового призначення для будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури морського транспорту, розташовану на території Новобілярської селищної ради Лиманського району Одеської області. (т.1 а.с.41-48).

У пункті 2.2 договору визначено кадастровий номер земельної ділянки 5122755400:01:002:0201, категорія земель: землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Відповідно до пункту 2.3 договору оренди, на земельній ділянці відсутні об'єкти нерухомого майна та об'єкти інфраструктури.

Договір укладено строком на 49 (сорок дев'ять) років (пункт 3.1 договору оренди).

За змістом пунктів 5.1, 5.2 договору земельна ділянка передається в оренду для будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури морського порту, з цільовим призначенням для розміщення та експлуатації будівель і споруд морського транспорту.

Договір оренди зареєстрований державним реєстратором за номер реєстраційної дії 33267438 від 29.12.2016 року, на земельну ділянку за кадастровим номером 5122755400:01:002:0201.

Судова колегія погоджується з висновками місцевого господарського суду про відмову у задоволенні позовних вимог Державного агентства лісових ресурсів України та вважає, що його доводи, заперечення і вимоги, викладені в апеляційній скарзі є необґрунтованими та задоволенню не підлягають з огляду на наступне.

Як було зазначено вище, предметом розгляду даної справи є вимога позивача про визнання незаконним та скасування наказу, визнання договору оренди недійсним, скасування рішення про державну реєстрацію з підстав порушення земельного законодавства.

Згідно ст. 151 Земельного кодексу України юридичні особи, зацікавлені у вилученні (викупі) земельних ділянок, зобов'язані до початку проектування погодити із власниками землі і землекористувачами та сільськими, селищними, міськими радами, державними адміністраціями, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, Кабінетом Міністрів України і Верховною Радою України місце розташування об'єкта, розмір земельної ділянки та умови її вилучення (викупу) з урахуванням комплексного розвитку території, який би забезпечував нормальне функціонування на цій ділянці і прилеглих територіях усіх об'єктів, умови проживання населення і охорону довкілля.

Відповідно до ст. 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування та державних органів приватизації щодо земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації, в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Відповідно до частини третьої статті 140, частини першої статті 144 Конституції України місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи; органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Відповідно до частини 1 статті 124 ЗК передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

Відповідно до частини 1 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Положеннями частини 5 статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" зазначено, що органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правоможності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

До повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить, зокрема, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу (стаття 12 Земельного кодексу України).

За змістом частини 1 статті 6 Закону України "Про оренду землі" орендарі набувають права оренди земельної ділянки на підставах і в порядку, передбачених Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим та іншими законами України і договором оренди землі.

Згідно з частиною 2 статті 16 Закону України "Про оренду землі", укладення договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування - орендодавця, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами аукціону.

Звертаючись з позовною заявою , Державне агентство лісових ресурсів України посилається на те, земельна ділянка площею 2,1260 га, в тому числі 2,1260 га пасовищ, кадастровий номер 5122755400:01:002:020, входить до складу земель лісогосподарського призначення та згідно планів Краснопільського лісництва Одеської області знаходиться в межах земель, які на праві постійного користування належать ДП Одеське лісове господарство , у зв'язку з чим Головне управління Держгеокадастру в Одеській області не мало право приймати наказ 08.12.2018 року № 15-10592/13-16-СП Про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки в оренду із зміною цільового призначення . Спірний наказ та Договір оренди порушує право користування земельною ділянкою ДП Одеське лісове господарство . Також позивач зазначає, що ДП Одеське лісове господарство на праві постійного користування у 1970 році було виділено земельну ділянку, до складу якої входить земельна ділянка за кадастровим номером 5122755400:01:002:020.

Зі змісту укладеного договору оренди землі передбачено, що земельна ділянка надається в оренду для будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури морського транспорту, тому право на взяття її у користування в оренду має здійснюватись без проведення земельних торгів, з урахуванням її цільового призначення, відповідно до положень частини 2 статті 134 Земельного кодексу України.

Крім того, у витязі з державного земельного кадастру про земельну ділянку та проекту землеустрою земельної ділянки кадастровий номер 5122755400:01:002:0201 площею 2,126 га, розташована за адресою: Одеська область, Лиманський район, Новобілярська селищна рада (за межами населеного пункту), вказано вид використання земельної ділянки - для будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури морського транспорту.

Відповідно до статті 79-1 Земельного кодексу України, формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі.

Частиною 2 статті 21 Закону України "Про Державний земельний кадастр", відомості про цільове призначення земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру, зокрема, на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яким передбачена зміна її цільового призначення

Посилання скаржника, відносно того, що оскільки цільове призначення змінено не було, Головне управління Держгеокадастру в Одеській області діяло за межами своїх прав, спростовується вищевикладеним та на момент укладання спірного договору оренди сторонами не було порушено встановлено цільове призначення та використання земельної ділянки.

Також спростовуються посилання скаржника в апеляційній скарзі на те, що договором оренди було порушено інтереси держави, а саме що земельна ділянка вибула з володіння з володіння держави з порушенням вимог законодавства та поза волею власника.

Крім того, постановою Одеського окружного адміністративного суду від 16.12.2015 року у справі № 815/5663/15 визнано протиправними дії Управління Держгеокадастру у Комінтернівському районі Одеської області щодо обліку земельної ділянки площею 88,2 га, розташованої на території Новобілярської селищної ради Комінтернівського району Одеської області, яка передана в землі запасу на підставі розпорядження Комінтернівської районної державної адміністрації Одеської області від 06.01.2005 року №3 Про затвердження акту по визначенню обсягів збитків, заподіяних при вилученні земельних ділянок із земель Одеського державного лісогосподарського об'єднання Одесаліс , як земельної ділянки, що перебуває в постійному користуванні Державного підприємства „Одеське лісове господарство" (Красносільське лісництво) та зобов'язано Управління Держгеокадастру у Комінтернівському районі Одеської області внести відповідні зміни у статистичній звітності з кількісного обліку земель форми № 6-зем, пов'язані із вилученням земельної ділянки із земель Одеського лісогосподарського об'єднання „Одесаліс" на підставі розпорядження Комінтернівської районної державної адміністрації Одеської області від 06.01.2005 року №3 „Про затвердження акту по визначенню обсягів збитків, заподіяних при вилученні земельних ділянок із земель Одеського державного лісогосподарського об'єднання „Одесаліс" відповідно до висновку земельно - технічної судової експертизи від 02.12.2015 року №5925/24, де зазначено, що у результаті досліджень встановлено точне місце розташування земельної ділянки площею 88,2 га на території Новобілярської селищної ради Комінтернівського району Одеської області, яка за клопотанням ТОВ М.В. КАРГО передана в землі запасу на підставі розпорядження Комінтернівської районної державної адміністрації Одеської області від 06.01.2005р. №3 Про затвердження акту по визначенню обсягів збитків, заподіяних при вилучені земельних ділянок із земель Одеського державного лісогосподарського об'єднання Одесаліс .

Так, на земельній ділянці, яка розглядається, сформувались наступні угіддя: вкриті лісовою рослинністю площею 4,9161 га; пасовища - 44,6340 га; інші землі промисловості - 32,6335 га; інші (відкриті розробки та кар'єри, шахти, які не експлуатуються) 2,1238 га, під спорудами - 0,0295 га; під господарськими будівлями і дворами - 0,3245 га; під господарськими шляхами та прогонами - 0, 4149 га; для водозабезпечення та очищення стічних вод - 0,1539; для виробництва та розподілення електроенергії - 0,0263; під проїздами, проходами та площадками - 0, 1844 га; інші землі транспорту та зв'язку - 0,2059 га; відкриті землі без рослинного покриву або з незначним рослинним покривом - 0,3049 га, інші - 2,2483 га. Площі земельної ділянки за відповідними категоріями розподіляються наступним чином: землі сільськогосподарського призначення - 45,7326 га; землі лісогосподарського призначення - 4,9161 га; землі водного фонду - 2,194 га, землі промисловості - 35,3573 га.

Також зі змісту постанови адміністративної справи №815/5663/15, яка набрала законної сили, спірну земельну ділянку було вилучено з земель Державного підприємства Одесліс та переведено до земель запасу.

Відповідно до ч.4 ст.75 ГПУ України, обставини встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у яких беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Враховуючи вищевикладене, місцевий господарський суд правомірно дійшов до висновку, відносно того, що не підлягають повторному доказуванню обставини правомірності вилучення земельної ділянки із земель ОДЛО Одесаліс . Таким чином спростовуються твердження скаржника, що земельна ділянка не вибувала з постійного користування ДП Одеське лісове господарство .

Звертаючись з вимогою про визнання недійсним договору оренди земельної ділянки, Державне агентство лісових ресурсів України посилається на положення ч.1 ст.203, ст.215 ЦК України та положення ч.ч.1-2 ст.207 ГК України.

Підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами 1-3, 5, 6 статті 203 ЦК України. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин) (ч. 1 ст. 203, ч.ч. 1, 3 ст. 215 ЦК України).

Як вже було встановлено, спірний договір укладено у відповідності до норм чинного законодавства, саме на підставі наказу Головного управління Держгеокадастру в Одеській області та прийнято в межах повноважень та у відповідності з вимогами та порядком чинного земельного законодавства. Також право оренди земельної ділянки зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів вважає, що оскаржуване рішення є правомірним та обґрунтованим, підстав для його скасування не встановлено, крім того, в порушення вимог ч.2 ст.258 ГПК України, скаржником в апеляційній скарзі не доведено порушення місцевим господарським судом норм матеріального чи процесуального права.

Переглядаючи у апеляційному порядку рішення Господарського суду Одеської області від 17.07.2018 року у справі № 916/517/18, суд апеляційної інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги та на підставі встановлених фактичних обставин справи не виявив порушення чи неправильного застосування норм матеріального та процесуального права, які б призвели до прийняття Господарським судом Одеської області неправомірного судового рішення у справі.

За таких обставин, судова колегія вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, а рішення Господарського суду Одеської області від 17.07.2018 року у справі №916/517/18 відповідає обставинам справи, вимогам закону та матеріалам справи, достатніх правових підстав для його скасування не вбачається.

Керуючись статтями 269, 270, 275,276, 282

Господарського процесуального кодексу України, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А:

1. Апеляційну скаргу Державного агентства лісових ресурсів України залишити без задоволення

2. Рішення господарського суду Одеської області від „17" липня 2018 року у справі № 916/517/18 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та підлягає оскарженню в порядку та строки передбачені ст.ст.287-288 ГПК України.

Повний текст постанови

складено „29" січня 2019 року

Головуючий суддя С.І. Колоколов

Суддя Я.Ф. Савицький

Суддя Г.П. Разюк

СудПівденно-західний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення21.01.2019
Оприлюднено30.01.2019
Номер документу79489126
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/517/18

Постанова від 21.01.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 17.01.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 19.12.2018

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 06.12.2018

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 31.10.2018

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 19.09.2018

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Разюк Г.П.

Ухвала від 03.09.2018

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Разюк Г.П.

Ухвала від 21.08.2018

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Разюк Г.П.

Рішення від 17.07.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Демешин О.А.

Ухвала від 26.06.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Демешин О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні