Рішення
від 31.01.2019 по справі 2140/1450/18
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 січня 2019 р.м. ХерсонСправа № 2140/1450/18 Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді Морської Г.М.,

розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Херсонської міської ради Херсонської області до Голови органу самоорганізації населення № 11 "Забалка" Щепьоткіної Лариси Володимирівни, Органу самоорганізації населення № 11 "Забалка" про визнання дій протиправними; визнання відсутності компетенції щодо надання адміністративних послуг,

встановив:

Херсонська міська рада Херсонської області (далі-позивач) звернулася до суду із адміністративним позовом до Голови органу самоорганізації населення № 11 "Забалка" Щепьоткіної Лариси Володимирівни (далі-відповідач-1), Органу самоорганізації населення № 11 "Забалка" (далі-відповідач-2), у якому просить:

- визнати дії відповідача-1 з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян, надання адміністративних послуг протиправними;

- визнати відсутність компетенції (повноважень) у відповідача-2 щодо надання адміністративних послуг та здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 13.09.2017 р. на адресу Херсонської міської ради надійшла заява від голови органу самоорганізації населення № 11 Забалка Щепьоткіної Л.В. (далі - ОСН №11), яка містила наступне повідомлення: ..відповідно до чинного законодавства та повноважень, наданих загальними зборами жителів та окремими членами територіальної громади, ОСН № 11 надає адміністративні послуги членам територіальної громади м.Херсона, що входять до складу вказаної організації, в тому числі здійснює функції ведення реєстру членів територіальної громади, що проживають на зазначеній території .

05.10.2017 р. позивач листом Про надання роз'яснення повідомив відповідача -2 про те, що ОСН № 11 Забалка не є органом місцевого самоврядування та не має права здійснювати функції щодо ведення реєстру членів територіальної громади м.Херсона, а також надавати адміністративні послуги, зокрема й щодо здійснення реєстрації місця проживання.

ОСН № 11 Забалка легалізовано рішенням виконавчого комітету Корабельної районної ради у м.Херсоні від 22.03.2016 р. № 33 та затверджено його Положення, відповідно до ЗУ Про органи самоорганізації населення .

Відповідно до Регламенту роботи виконкому Корабельної районної у м.Херсоні ради, затвердженого рішенням виконкому зі змінами від 08.07.2016 р. №80, голова органу самоорганізації населення, згідно дислокації кварталів приватного сектору Корабельного району м.Херсона, можуть надавати тільки довідки про склад сім'ї зареєстрованій особі при обов'язковому пред'явленні паспорту фізичної особи, будинкової книги та документів про право власності на житловий будинок приватної забудови.

Відповідно до ЗУ Про адміністративні послуги та Положення ОСН №11 Забалка , затвердженого виконавчим комітетом Комсомольської районної у м.Херсоні ради від 11.03.2016 р. № 33, у відповідача-2 відсутні повноваження щодо надання адміністративних послуг, зокрема й щодо здійснення реєстрації місця проживання.

Однак, не зважаючи на вищезазначене, відповідачі здійснюють протиправну діяльність щодо вчинення реєстрації місця проживання фізичних осіб. Вказане стало підставою звернення позивача до суду з даним позовом.

На підставі викладеного, просить задовольнити позов в повному обсязі.

Ухвалою від 30.07.2018р. позов залишено без руху з наданням позивачу строку на усунення недоліків. Ухвалою від 17.08.2018р. позовну заяву повернуто позивачу.

Ухвалою П'ятого апеляційного адміністративного суду від 06.11.2018р. ухвала Херсонського окружного адміністративного суду від 17.08.2018р. скасована, справа направлена до суду першої інстанції для вирішення питання про відкриття провадження.

Ухвалою від 03.12.2018 року у справі відкрито спрощене позовне провадження та призначено судове засідання на 19.12.2018 р.

19.12.2018 р. протокольною ухвалою відкладено судове засідання на 25.01.2019 р., у зв'язку із неявкою відповідачів.

25.01.2019 р. представник позивача подав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Будучи належним чином повідомленими про дату, час та місце розгляду справи відповідачі вдруге не з'явилися в судове засідання 19.12.2018 р. та 25.01.2019 р., у встановлений судом строк відзиви суду не надали, про причини неявки не повідомили. Надіслані рекомендованою кореспонденцією на адреси відповідачів, що зазначені в ЄДРПОУ, ухвали про відкриття спрощеного позовного провадження (с/з 19.12.2018 р.) та судові повістки (с/з 25.01.2019 р.), повернуті до суду із відміткою Укрпошти "за закінченням терміну зберігання".

Відповідно до ч. 3 ст. 194 КАС України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

Відповідно до ч. 8 ст. 126 КАС України вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписом відповідної службової особи.

Розписку про одержання повістки (повістку у разі неможливості вручити її адресату чи відмови адресата її одержати) належить негайно повернути до адміністративного суду. У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином (ч. 11 ст. 126 КАС України).

Таким чином, відповідачі належним чином повідомлені про дату, час розгляду справи та про встановлений строк для подання відзиву.

Частиною 4 статті 59 КАС України подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб'єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами (ч. 6 ст. 162 КАС України).

Відповідно до ч. 1 ст. 205 КАС України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи, зокрема, у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки (п. 1 ч. 3 ст. 205 КАС України).

Виходячи з вищевикладеного, суд здійснює розгляд адміністративної справи в письмовому провадженні за наявними у справі матеріалами.

Розглянувши надані позивачем документи, з'ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду спору по суті, проаналізувавши норми законодавства, які регулюють спірні відносини та їх застосування сторонами, суд зазначає наступне.

Відповідно до Витягу з ЄДРПОУ, орган самоорганізації населення №11 Забалка 08.07.2011 року зареєстрований як юридична особа, видом діяльності є державне управління загального характеру, керівник - Щепьоткіна Лариса Володимирівна.

Рішенням виконавчого комітету Комсомольської районної у місті Херсоні ради від 22.03.2016 року №33 легалізовано орган самоорганізації населення №11 Забалка шляхом письмового повідомлення та затверджено його Положення.

П'ятий апеляційний адміністративний суд в постанові від 06.11.2018 року дійшов висновку про те, що відповідачі по даній справі є суб'єктами владних повноважень, у межах делегованих повноважень, а відповідно їх дії підлягають оскарженню.

Так, обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом (ч. 4 ст. 78 КАС України).

Таким чином, спір в даній справі виник між суб'єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління (публічної адміністрації), у тому числі делегованих повноважень.

Херсонська міська рада, на підтвердження та з метою обґрунтування своєї позиції щодо здійснення відповідачами діяльності з надання адміністративних послуг без наявності відповідних владних повноважень, надала до суду наступні докази:

- копію будинкової книги (без персоніфікованих даних), яка містить штамп про зняття з реєстрації місця проживання від 30.08.2018 р. із підписом голови ОСН № 11 Забалка Щепьоткіної Л.В. та печатку органу самоорганізації (код ЄДРПОУ 397552022), що засвідчує прошив та нумерацію даної книги.

- копію із паспорта (без персоніфікованих даних), що містить запис про місце реєстрації особи від 18.07.2017 р. засвідчений підписом Щепьоткіної Л.В.;

- копію листа Корабельного відділення ГУ Національної поліції в Херсонській області № 6970/36.2/03/18 від 10.09.2018 р. із інформацією про внесення 06.05.2018 р. за заявою ОСОБА_2 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12018230020001106 кримінального провадження за фактом підробки ОСН №11 Забалка паспорту в частині реєстрації місця проживання, яке не є дійсним відповідно до діючого законодавства.

Також, факт надання ОСН №11 Забалка адміністративних послуг, зокрема, здійснення функцій ведення реєстру членів територіальної громади, що проживають на території, яка входить до складу відповідача-2 підтверджується заявою-повідомленням останнього від 13.09.2017 р. №25, надісланою на адресу Херсонської міської ради.

Позивач, не погоджуючись з вищенаведеним, вважає дії відповідачів протиправними та такими, що не відповідають чинному законодавству, що і стало підставою звернення до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд вважає за необхідне врахувати наступні обставини та положення законодавства.

Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Закон України Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні від 11.12.2003 р. № 1382-IV (далі - Закон-1382-IV) відповідно до Конституції України регулює відносини, пов'язані зі свободою пересування та вільним вибором місця проживання в Україні, що гарантуються Конституцією України і закріплені Загальною декларацією прав людини, Міжнародним пактом про громадянські та політичні права, Конвенцією про захист прав людини та основоположних свобод і протоколами до неї, іншими міжнародними договорами України, а також визначає порядок реалізації свободи пересування та вільного вибору місця проживання і встановлює випадки їх обмеження.

Частиною 3 розділу II Прикінцеві та перехідні положення вказаного Закону визначено, що до 4 квітня 2016 року житлово-експлуатаційні організації, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб, передають їх відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад.

Відповідно до ст.3 Закон-1382-IV та п.3 Правил місця проживання, що затвердженні постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207, орган реєстрації - виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільський голова (у разі якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено), що здійснює реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання особи на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради.

Статтею 1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні закріплено, що виконавчі органи рад - органи, які відповідно до Конституції України та цього Закону створюються сільськими, селищними, міськими, районними в містах (у разі їх створення) радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених цим та іншими законами.

Відповідно до ст. 11 цього Закону виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.

Виконавчі органи сільських, селищних, міських, районних у містах рад є підконтрольними і підзвітними відповідним радам, а з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольними відповідним органам виконавчої влади.

Положення про відділи, управління та інші виконавчі органи ради затверджуються відповідною радою.

Як вбачається із матеріалів справи, 25.03.2016 р. Херсонська міська рада прийняла рішення № 82, яким зокрема, створила відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб Херсонської міської ради (далі - відділ реєстрації) та затвердила його положення.

Відповідно до п.п. 1.1, 1.3 Положення про відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб Херсонської міської ради відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб є виконавчим органом Херсонської міської ради.

Розділом 2 цього Положення визначено, що метою діяльності відділу реєстрації є забезпечення виконання органами місцевого самоврядування завдань і функцій у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб.

Основними функціями та завданнями відділу реєстрації є забезпечення реалізації повноважень органів місцевого самоврядування у сфері регулювання відносин, пов'язаних зі свободою пересування та вільним вибором місця проживання, на засадах: дотримання законодавства з питань здійснення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання та законодавства у сфері захисту персональних даних; взаємодії між реєстрами територіальних громад інших адміністративно - територіальних одиниць та Єдиним демографічним реєстром.

Таким чином, єдиним органом уповноваженим на здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання на території м.Херсона є Відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб Херсонської міської ради.

Правовий статус органу самоорганізації населення визначається Конституцією України (ч. 5 ст. 140), ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997 р. № 208/97-ВР та ЗУ Про органи самоорганізації населення від 11.07.2001 р. № 2625-III (далі- Закон № 2625-III).

Органами самоорганізації населення є будинкові, вуличні, квартальні комітети, комітети мікрорайонів, комітети районів у містах, сільські, селищні комітети.

Орган самоорганізації населення є однією з форм участі членів територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах у вирішенні окремих питань місцевого значення (ст.ст. 2,3 Закон-№2625-III ).

Відповідно до ст.7 вказаного Закону, органи самоорганізації населення створюються за ініціативою самих жителів та з дозволу відповідної сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради на окремих частинах відповідних адміністративно-територіальних одиниць, а саме: сільського, селищного комітету - в межах території села, селища, якщо його межі не збігаються з межами діяльності сільської, селищної ради; вуличного, квартального - в межах території кварталу, кількох або однієї частини вулиць з прилеглими провулками у місцях індивідуальної забудови; комітету мікрорайону - в межах території окремого мікрорайону, житлово-експлуатаційної організації в містах; будинкового - в межах будинку (кількох будинків) в державному і громадському житловому фонді та фонді житлово-будівельних кооперативів; комітету району у місті - в межах одного або кількох районів у місті, якщо його межі не збігаються з межами діяльності районної у місті ради.

Законом детально врегульовано також порядок ініціювання, надання згоди, обрання та легалізація органів самоорганізації населення.

У разі надання радою згоди на створення органу самоорганізації населення останній обирається зборами (конференцією) жителів будинку, вулиці, кварталу, мікрорайону, села, селища на основі загального, рівного виборчого права шляхом таємного голосування. Право голосу на виборах мають жителі, які досягли на день їх проведення вісімнадцяти років. Не мають права голосу особи, яких визнано судом недієздатними. Організація проведення таких зборів (конференцій) покладається на виконавчий комітет відповідної ради.

Орган самоорганізації населення обирається на строк повноважень відповідної ради, якщо інше не передбачено її рішенням чи положенням про цей орган (ст.ст. 10,11 Закон-№2625-III ).

Легалізація органу самоорганізації населення є обов'язковою і здійснюється шляхом його реєстрації або повідомлення про заснування. У разі реєстрації орган самоорганізації населення набуває статусу юридичної особи. Реєстрація органу самоорганізації населення здійснюється виконавчим комітетом відповідної ради. Для реєстрації органу самоорганізації населення уповноважені зборами (конференцією) жителів за місцем проживання їх представники подають до реєструючого органу заяву(ст.13 Закон-№2625-III).

Однією з суттєвих умов реєстрації є наявність Положення про орган самоорганізації населення, яке затверджується зборами (конференцією) та має відповідати встановленим Законом вимогам (ст. 12 Закон-№2625-III).

Крім порядку утворення та легалізації органу самоорганізації населення важливим елементом правового статусу є його функції, повноваження, структура та організаційні форми прояву його легальної активності, життєдіяльності.

Основними функціями органу самоорганізації населення є створення умов для участі жителів у вирішенні питань місцевого значення, задоволення їх (жителів) соціальних, культурних, побутових та інших потреб шляхом сприяння у наданні їм відповідних послуг, а також участь у реалізації соціально-економічного, культурного розвитку відповідної території (села, селища, міста, району в місті), інших місцевих програм.

Обсяг цих функцій визначається у повноваженнях органів самоорганізації населення, які за своєю природою поділяються на власні (віднесені законом до відання цього органу) та делеговані (повноваження сільської, селищної, міської ради, якими вона, відповідно до ч. 6 ст. 140 Конституції України наділяє орган самоорганізації населення з передачею відповідних коштів, а також матеріально-технічних та інших ресурсів необхідних для її здійснення).

Відповідно до ст.14 Закону органу самоорганізації населення у межах території його діяльності під час його утворення можуть надаватися такі повноваження:

- представляти разом з депутатами інтереси жителів будинку, вулиці, мікрорайону, села, селища, міста у відповідній місцевій раді та її органах, місцевих органах виконавчої влади;

- сприяти додержанню Конституції та законів України, реалізації актів Президента України та органів виконавчої влади, рішень місцевих рад та їх виконавчих органів, розпоряджень сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті (у разі її створення) ради, рішень, прийнятих місцевими референдумами;

- вносити у встановленому порядку пропозиції до проектів місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць та проектів місцевих бюджетів;

- організовувати на добровільних засадах участь населення у здійсненні заходів щодо охорони навколишнього природного середовища, проведення робіт з благоустрою, озеленення та утримання в належному стані садиб, дворів, вулиць, площ, парків, кладовищ, братських могил, обладнанні дитячих і спортивних майданчиків, кімнат дитячої творчості, клубів за інтересами тощо; з цією метою можуть створюватися тимчасові або постійні бригади, використовуватися інші форми залучення населення;

- організовувати на добровільних засадах участь населення у здійсненні заходів щодо охорони пам'яток історії та культури, ліквідації наслідків стихійного лиха, будівництві і ремонті шляхів, тротуарів, комунальних мереж,об'єктів загального користування із дотриманням встановленого законодавством порядку проведення таких робіт;

- здійснювати контроль за якістю надаваних громадянам, які проживають у жилих будинках на території діяльності органу самоорганізації населення, житлово-комунальних послуг та за якістю проведених у зазначених жилих будинках ремонтних робіт;

- надавати допомогу навчальним закладам, закладам та організаціям культури, фізичної культури і спорту у проведенні культурно-освітньої, спортивно-оздоровчої та виховної роботи серед населення, розвитку художньої творчості, фізичної культури і спорту; сприяти збереженню культурної спадщини, традицій народної культури, охороні пам'яток історії та культури, впровадженню в побут нових обрядів;

- організовувати допомогу громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, сім'ям загиблих воїнів, партизанів та військовослужбовців, малозабезпеченим та багатодітним сім'ям, а також самотнім громадянам, дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, вносити пропозиції з цих питань до органів місцевого самоврядування.

Сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення) рада може додатково наділяти частиною своїх повноважень орган самоорганізації населення з одночасною передачею йому додаткових коштів, а також матеріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для здійснення цих повноважень, здійснює контроль за їх виконанням.

Сільська, селищна, міська або районна у місті (у разі її створення) рада не може делегувати органу самоорганізації населення повноваження, віднесені законами України до виключної компетенції місцевої ради (ст.15 Закон-№2625-III).

Отже, законодавець не деталізує делеговані повноваження, тобто покладається на ініціативу та самодіяльність самих сільських, селищних, міських, районних у місті рад, які мають вирішувати це питання з урахуванням місцевих умов.

Судом з'ясовано, що повноваження щодо здійснення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання особи на території м.Херсона належать Херсонській міській раді. З метою забезпечення реалізації повноважень позивача у сфері регулювання відносин, пов'язаних зі свободою пересування та вільним вибором місця проживання, останній створив відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб, який є єдиним органом уповноваженим на здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання на території м.Херсона.

Також, судом встановлено, що Херсонською міською радою повноваження на здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання на території м.Херсона не були делеговані ОСН №11 Забалка .

Отже,надаючи адміністративні послуги по реєстрації громадян за місцем проживання та зняття із такої реєстрації, ОСН № 11 "Забалка" діяло із перевищенням власних та делегованих повноважень, а отже - незаконно.

Відповідно до п.5 ч.1 ст.5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом, зокрема, встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень.

У разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання дій суб'єкта владних повноважень протиправними та зобов'язання утриматися від вчинення певних дій ( п.3 ч.2 ст.245 КАС України).

Таким чином, суд задовольняє вимогу позивача щодо визнання відсутності компетенції (повноважень) у ОСН №11 "Забалка" з надання адміністративних послуг та здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян.

Щодо позовних вимог про визнання дій голови ОСН №11 "Забалка" Щепьоткіної Л.В. з реєстрації /зняття з реєстрації місця проживання громадян, надання адміністративних послуг протиправними, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч.ч.1,2 ст.22 Закону - №2625-III керівник органу самоорганізації населення - особа, яка обирається зборами (конференцією) жителів за місцем проживання та очолює орган самоорганізації населення і наділена відповідними повноваженнями у здійсненні організаційно-розпорядчих функцій в порядку, передбаченому Положенням про цей орган.

Керівник органу самоорганізації населення: організовує роботу цього органу; скликає і проводить його засідання; організовує виконання рішень органу самоорганізації населення; є розпорядником коштів, підписує рішення та інші документи органу самоорганізації населення; представляє цей орган у відносинах з фізичними і юридичними особами; виконує доручення органу самоорганізації населення; здійснює інші повноваження, визначені цим та іншими законами України, а також прийнятим відповідно до них Положенням.

Із аналізу даних правових норм слідує, що керівник органу самоорганізації населення діє від імені органу.

Судом встановлено, що відповідач -1 Щепьоткіна Лариса Володимирівна як посадова особа вчиняла дії щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян, надання адміністративних послуг без належних на те повноважень, відтак суд задовольняє позовні вимоги в частині визнання таких дій неправомірними.

За правилами статті 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Таким чином, при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень судовий збір стягненню на його користь не підлягає.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправними дії Голови органу самоорганізації населення № 11 "Забалка" Щепьоткіної Лариси Володимирівни (АДРЕСА_1) щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян, надання адміністративних послуг.

Визнати відсутність компетенції (повноважень) у Органу самоорганізації населення № 11 "Забалка" (код ЄДРПОУ 39752022; АДРЕСА_1) щодо надання адміністративних послуг щодо здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П'ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Морська Г.М.

кат. 102070000

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.01.2019
Оприлюднено01.02.2019
Номер документу79526278
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2140/1450/18

Рішення від 31.01.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Морська Г.М.

Ухвала від 03.12.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Морська Г.М.

Постанова від 06.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 22.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 20.09.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 17.08.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Морська Г.М.

Ухвала від 30.07.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Морська Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні