Рішення
від 05.02.2019 по справі 826/14367/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

05 лютого 2019 року № 826/14367/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Кармазіна О.А., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю Термотехсервіс до Державної фіскальної служби України, Комісії Державної фіскальної служби України яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної, розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або у відмову у такій реєстрації про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії,- В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю Термотехсервіс (04128, м. Київ, вул. Академіка Туполева, 19, код ЄДР 38672470) звернулося до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ: 39292197), Комісії Державної фіскальної служби України яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної, розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або у відмову у такій реєстрації (04053, м. Київ, Львівська площа, 8), в якому просить суд:

визнати протиправними дії відповідачів щодо відмови у реєстрації податкової накладної від 15.09.2017 № 9;

зобов'язати ДФС України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податку накладну ТОВ Термотехсервіс від 15.09.2017 № 9 датою її фактичного надходження.

Позивач зазначає, що 29.09.2017 була складена податкова накладна № 9 із сумою ПДВ на 70 571,08 грн., однак відповідно до квитанції від 29.09.2017 товариство було повідомлено про зупинення реєстрації вказаної п/н. У зв'язку з цим, як зазначає на стор. 19 справи позивач (зміст скарги), 30.03.2018 на адресу ДФС були направлені письмові пояснення, договір, податкова накладна, видаткова накладна, банківські виписки, перелік яких позивач визначив на стор. 1-2 позовної заяви (т.1, а.с. 5, 6).

Однак, 04.04.2018 було прийнято рішення № 632455/38672470 про відмову у реєстрації податкової накладної з підстав ненадання платником податків документів.

З огляду на наведене, позивач звернувся із скаргою до Комісії ДФС з питань розгляду скарг, якою було прийнято рішення від 25.06.2018 № 14192/38672470/2, яким скаргу залишено без задоволення, а вищезгадане рішення - без змін. Підставою для прийняття такого рішення стало надання копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття Комісією рішення про задоволення скарги.

Позивач не погоджується з такими діями/рішеннями, акцентуючи, між іншим, увагу на тому, що відповідачем не зазначено конкретного переліку документів, які б мали бути подані, але не були подані, а також на тому, що відповідачем так і не зазначено - у чому полягає невідповідність поданих документів вимогам законодавства.

Ухвалою від 18.09.2018 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі. Вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи та проведення судового засідання.

Відповідачем не подано відзиву на позов у зв'язку з чим та на підставі ч. 5 ст. 77 КАС України справу розглянуто на підставі наявних доказів.

Розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Так, до матеріалів справи надано копію договору поставки № ТТС-01-07/17 від 01.07.2017 (т.1, а.с. 24), укладеного між позивачем (постачальник; адреса: м. Київ, вул. Туполєва, 19, офіс 105) та ТОВ ДМ-Агро (покупець; адреса: м. Київ, вул. Туполєва, 19, офіс 110-А).

З наведеного вбачається, що сторони договору знаходяться за адресом місцезнаходження однієї будівлі.

Передбачено постачання продукції відповідно до специфікацій, які є додатками до договору, в яких, крім іншого зазначається ціна (п. 7.1. договору). Додатками до договору також є рахунки та видаткові накладні. Пунктом 1.4. та п. 4.1. договору передбачено складання замовлень, де визначається вид та найменування товару, строки поставки.

Згідно з п. 5.1. договору поставка здійснюється транспортом сторони, зазначеній у відповідній специфікації. За умови, якщо перевезення/доставку здійснює постачальник, адреса складу доставки зазначається покупцем у специфікації. Витрати, пов'язані із транспортуванням та доставкою, здійснюються за домовленістю сторін.

Одночасно з передачею кожної партії товару постачальник передає: оригінал ТТН чи накладної на відпуск товару; оригінал податкової накладної; оригінал рахунку; оригінал специфікації.

Право власності та всі ризики на товар переходять в момент фактичної передачі/отримання продукції постачальником (перевізником) покупцю.

При цьому, згідно з п. 8.1. договору, постачальник зобов'язаний проводити роботи з навантаження, розвантаження, складування товару.

Позивачем на адресу покупця сформовано рахунки, зокрема, від 11.09.2017 № СФ-0000025 на суму 824453,14 без ПДВ, ПДВ 164 890,63 грн., всього з ПДВ - 989 343,77 грн.

Наявні банківські виписки про оплату: 12.09.2017 - 200 000 грн. з ПДВ (по рахунку № від 08.09.2017 № СФ-0000024) та 200 000 грн. (по рахунку № СФ-0000025 від 11.09.2017), 13.09.2017 - 252 904,50 грн. (по рахунку № СФ-0000024), 300 000 грн. (по рахунку від 08.09.2017); 14.09.2017 - 300 000 грн. по рахунку № СФ-0000025 від 11.09.2017; 15.09.2017 на суму 423 426,48 грн. з ПДВ (на підставі рахунку від 11.09.2017 № СФ-0000025).

До матеріалів справи надано копію видаткової накладної від 18.09.2017 № РН-0000011, де загальна вартість поставки визначена у розмірі 304 468,27 грн. з ПДВ, ПДВ - 50 744,71 грн., без ПДВ - 253 723,56 грн. Крім того, надані видаткові накладні: від 22.09.2017 на 213 085 грн. з ПДВ, ПДВ - 35 514,30 грн., від 29.09.2017 № РН-0000020 на суму 256941,16 грн. з ПДВ, ПДВ - 42 823,53 грн.; від 18.09.2017 на суму 8080,10 грн. з ПДВ та інші видаткові накладні у дати, які не співпадають з датою п/н.

В матеріалах справи наявна роздруківка податкової накладної № 9 від 15.09.2017 , складеної позивачем на адресу ТОВ ДМ-АГРО загалом на 44 найменування продукції (спускник повітря, хомут, насосна група, колектор сталевий, заглушки, пакля, паста для пакування, послуги з монтажу, зубило, дюбель, бур, куртка, брюки, перфоратор, перехідник, саморіз та інша продукція цього направлення). Кількість по окремій номенклатурі від 1 шт., 660 до 1820 шт. Загальна вартість постачання 423 426,46 грн. з ПДВ, без ПДВ 352 855,40 грн., ПДВ - 70 571,08 грн.

Вказана п/н подана для реєстрації в ЄРПН 29.09.2017.

Відповідно до квитанції від 29.09.2017 реєстрацію податкової накладної № 9 зупинено.

Виявлені помилки: відповідно до п. 201.16 ПКУ реєстрація зупинена. ПН відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 3917, 3922, 3925, 53.22, 5302, 6211, 6402, 6812, 7307, 8207, 8404, 8467, 8481, 9603. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів.

04.04.2018 прийнято Рішення № 632455/38672470 про відмову у реєстрації п/н № 9 від 15.09.2017 (загальна сума з урахуванням ПДВ 423 426,48 грн.; сума ПДВ 70 571,08 грн.). Контрагент: ТОВ ДМ-АГРО (код ЄДР 40936971).

Підставою для відмови визначено - ненадання платником податків документів: договори, зокрема, зовнішньоекономічні контракти, додатки до них; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікат відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано, необхідно було підкреслити).

У матеріалах справи (т.1, а.с. 19) наявна копія скарги позивача (без дати) на адресу ДФС України на рішення про відмову у реєстрації п/н, складена у паперовій формі (відмітка про реєстрацію відсутня). Зазначено про кількість документів, що додаються - 16.

У матеріалах справи також наявна копія листа № 1 від 30.05.2018 на адресу ДФС, в якому зазначається, що товариство неодноразово намагалося подати скаргу на рішення про відмову у реєстрації п/н, однак спроби були марні, тому що не працював новий сервіс подачі скарг в електронному вигляді. Зазначається у листі, що у зв'язку з цим, 13.04.2018 була подана скарга на рішення про відмову у реєстрації п/н у паперовому вигляді. Звернута увага на строки розгляду скарги. Товариство просило розглянуту скаргу.

У відповіді від 27.06.2018 (т.1, а.с. 22) ДФС повідомило про надходження скарги в електронному вигляді на рішення від 04.04.2018 та прийняття Комісією рішення від 25.06.2018 № 14192/38672470/2 про залишення скарги без задоволення.

Із змісту рішення Комісії від 25.06.2018 № 14191/38672470/2 вбачається, що підставою для відмови у задоволенні скарги є надання копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття Комісією рішення про задоволення скарги.

Вирішуючи спір по суті, суд виходить наступне.

Згідно з положеннями п. 20.2. ПК України (в редакції на час формування п/н та подання її на реєстрацію) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

В Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (п. 74.2. ПК України).

Відповідно до п. 201.16 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної / розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до п/п. 201.16.1. ПК України у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

У свою чергу, згідно з положеннями п/п. 201.16.2. ПК України письмові пояснення та/або копії документів , зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній / розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (п/п. 201.16.3. ПК України).

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Слід додати, що Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджені наказом Мінфіну України від 13 червня 2017 року № 567 (застосовуються в редакції, що діяла на час формування п/н та подання на реєстрацію; далі - Критерії оцінки ступеня ризиків).

Відповідно до пункту 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:

1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яку (який) подано на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеному у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку для платників, у яких значення показника D становить більше 0,03; більше 60 % - від 0,02 до 0,03; більше 50 % - від 0,015 до 0,02; більше 40 % - від 0,01 до 0,015, більше 30 % - від 0,005 до 0,01, більше 20 % - до 0,005) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі;

3) розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку на додану вартість, якщо передбачається зміна вартості товару/послуг більше ніж удвічі та/або зміна номенклатури товарів/послуг (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для кодів послуг відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів).

У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної / розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.

У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає одній з умов, зазначених у підпунктах 2, 3 цього пункту, реєстрація такої (такого) податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.

У даному випадку , як встановлено під час розгляду справи, відповідачем зазначено у квитанції причини зупинення реєстрації п/н - за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД, що не заперечується і позивачем, а саме: 3917, 3922, 3925, 53.22, 5302, 6211, 6402, 6812, 7307, 8207, 8404, 8467, 8481, 9603, що відповідає Критерію оцінки ступеню ризиків, визначеному у п/п. 1 п. 6 Критеріїв, та відповідно, свідчить про наявність обставин, які є підставою для зупинення реєстрації п/н.

У взаємозв'язку з наведеним слід зазначити, що Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений вищезгаданим наказом № 567.

Вичерпний перелік документів для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв встановлений у п. 1 Вичерпного переліку документів та складає:

договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Тобто, по суті йдеться про підтвердження реальності операцій та у даному випадку, позивач повинен був надати наведені вище документи, які, крім іншого, передбачені договором та сукупність яких підтверджує реальне виконання спірних операцій.

Слід додати, що відповідно до постанови КМ України від 29.03.2017 р. № 190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації комісія Державної фіскальної служби (далі - комісія ДФС) приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;

ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу;

надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування.

Однак , у даному випадку, позивачем, в порядку виконання обов'язку, визначеного ч. 1 ст. 77 КАС України не надано будь-яких доказів на підтвердження того, що після зупинення реєстрації п/н позивачем до органу ДФС було подано пакет документів, у т.ч. всі додатки до договору, який би підтверджував виникнення першої події , здійснення господарської операції (оподатковуваної операції) за результатами якої видано податкову накладну, чи то проведення попередньої оплати. Як вже зазначалося, позивач стверджує, що вказані документи були направлені 30.09.2018, однак жодних доказів на підтвердження наведеного не надано, як і не визначено переліку цих документів, зокрема, усіх додатків до договору. Між тим, вказаний довід позивача в обґрунтування позову є ключовим, що супроводжується його обов'язком довести обставини, на які він посилається (ч. 1 ст. 77 КАС України). Водночас, відповідно до ч. 2 ст. 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Більш того, враховуючи вищевикладені умови договору та Вичерпний перелік документів, навіть під час розгляду справи не надано ключових додатків до договору: специфікацій, заявок, які в обов'язковому порядку супроводжують надання фіскальному органу документів для цілей підтвердження підстав для реєстрації п/н. У вказаних додатках визначаються основні (суттєві) умови поставок, перевезення, аналіз яких у сукупності з іншими документами дозволяє органу ДФС прийняти обґрунтоване рішення щодо реєстрації п/н.

Слід додати, що відсутні і відомості про склади, наявність якої передбачена договором, як і відсутні відомості щодо здійснення позивачем навантажувально/розвантажувальних робіт, що також передбачено договором.

Що ж стосується надання однієї ТТН (т.1, а.с. 47), слід зазначити, що вона стосується перевезення від 28.09.2017, тобто поза межами дати формування податкової накладної та, крім цього, на суму (137043,75 грн.), що не відповідає обсягу операцій за п/н. Поставка передбачена в Глобино, однак відсутні будь-які заявки/специфікації, щодо визначення місця поставки у взаємозв'язку із відомостями, наведеними в ТТН. У ТТН жодним чином не згадується покупець (контрагент позивача). Відтак, вказана ТТН не є належним доказом щодо завершення господарської операції поставкою.

Враховуючи вищевикладене у сукупності, суд не вбачає підстав для висновку про протиправність дій чи рішень відповідачів відносно позивача щодо зупинення реєстрації п/н та подальшої відмови у її реєстрації, враховуючи відсутність доказів подання у процесі зупинення реєстрації п/н необхідних документів, про що зазначено вище.

Відтак, відсутні підстави для задоволення позову, враховуючи при цьому також ненадання і під час розгляду справи ключових документів, які б мали супроводжувати поставки (додатки, специфікації, ТТН), що у свою чергу вказує на відсутність зв'язку руху коштів з господарською діяльністю сторін договору.

Враховуючи висновок суду про відмову у задоволенні позову, відсутні підстави для відшкодування судового збору, передбачені ст. 139 КАС України.

Керуючись положеннями ст.ст. 2, 5 - 11, 14, 19, 72 - 77, 90, 241 - 246, 250, 251, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю Термотехсервіс (04128, м. Київ, вул. Академіка Туполева, 19, код ЄДР 38672470) відмовити у повному обсязі.

Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295 - 297 КАС України з урахуванням п/п. 15.5 п. 15 Розділу VII "Перехідні положення" КАС України (в редакції Закону № 2147-VIII).

Суддя О.А. Кармазін

Дата ухвалення рішення05.02.2019
Оприлюднено07.02.2019
Номер документу79609691
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —826/14367/18

Ухвала від 24.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Постанова від 23.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Постанова від 23.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 01.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 01.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 01.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 01.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Рішення від 05.02.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кармазін О.А.

Ухвала від 18.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кармазін О.А.

Ухвала від 10.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кармазін О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні