Справа № 202/90/19
Провадження № 1-кс/202/1399/2019
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА
У Х В А Л А
5 лютого 2019 року м. Дніпро
Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши в судовому засіданні клопотання прокурора другого відділу процесуального керівництва управління процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих регіональної прокуратури Дніпропетровської області юрист 1 класу ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів по кримінальному провадженню № 22018040000000093 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, -
В С Т А Н О В И В:
Прокурор другого відділу процесуального керівництва управління процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих регіональної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 звернувся з вищевказаним клопотанням, в якому просить надати йому та прокурорам групи прокурорів у кримінальному провадженні № 22018040000000093: ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 або іншим прокурорам групи прокурорів у кримінальному провадженні № 22018040000000093, слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області
ОСОБА_8 , або іншим слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні № 22018040000000093, або за їх дорученням іншим слідчим чи прокурорам у вказаному провадженні, або оперативним працівникам УСБУ у Дніпропетровській області, або оперативним працівникам УЗЕ у Дніпропетровській області, тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 та фактично розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю їх вилучення, а саме:
-документації конкурсних торгів, протоколів розкриття конкурсних пропозицій, протоколів відхилення конкурсних пропозицій, акцептів, звітів про результати проведення процедур конкурсних торгів та інших документів, що стосуються процедури проведення конкурсних торгів щодо надання послуг з поточного ремонту, за результатом яких укладено договори на капітальний ремонт та архітектурне освітлення головних фасадів житлового фонду м. Дніпра, а саме №25/18 від 12.07.2018 року, №26/18 від 12.07.2018 року, №27/18 від 12.07.2018 року, №28/18 від 17.07.2018 року, №29/18 від 17.07.2018 року, №31/18 від 14.08.2018 року, №32/18 від 22.08.2018 року та №33/18 від 22.08.2018 року;
-договорів, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 )та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та окремо з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), зокрема договорів на капітальнийремонт таархітектурне освітленняголовних фасадівжитлового фондум.Дніпра,а саме:№25/18від 12.07.2018року,№26/18від 12.07.2018року,№27/18від 12.07.2018року,№28/18від 17.07.2018року,№29/18від 17.07.2018року,№31/18від 14.08.2018року,№32/18від 22.08.2018року та№33/18від 22.08.2018року,з усіма додатками та специфікаціями, проектно-кошторисною документацією, актами виконаних робіт форми КБ-2В, КБ-ЗВ, відомостями ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, товарно-транспортними накладними, дефектними актами та іншими документами;
-договорів на виконання технічного та авторського нагляду під час виконання робіт відповідно до договорів на капітальний ремонт та архітектурне освітлення головних фасадів житлового фонду м. Дніпра, а саме: №25/18 від 12.07.2018 року, №26/18 від 12.07.2018 року, №27/18 від 12.07.2018 року, №28/18 від 17.07.2018 року, №29/18 від 17.07.2018 року, №31/18 від 14.08.2018 року, №32/18 від 22.08.2018 року та №33/18 від 22.08.2018 року, з актами виконаних робіт, платіжними дорученнями та усіма додатками до них;
-договорів з усіма додатками та специфікаціями, актами виконаних робіт, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, дефектними актами та іншими документами щодо виготовлення проектно-кошторисної документації з капітального ремонтута архітектурногоосвітлення головнихфасадів житловогофонду м.Дніпраза період 2018 року;
-проектно-кошторисної документації з капітального ремонту та архітектурного освітлення головних фасадів житлового фонду м. Дніпра;
-листування ІНФОРМАЦІЯ_1 (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 )з ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_2 )та окремоз ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_3 )щодо виконання договорів на капітальний ремонт та архітектурне освітлення головних фасадів житлового фонду м. Дніпра, а саме: №25/18 від 12.07.2018 року, №26/18 від 12.07.2018 року, №27/18 від 12.07.2018 року, №28/18 від 17.07.2018 року, №29/18 від 17.07.2018 року, №31/18 від 14.08.2018 року, №32/18 від 22.08.2018 року та №33/18 від 22.08.2018 року;
-кошторису департаменту, в якому закладено видатки на виконання робіт на капітальний ремонт та архітектурне освітлення головних фасадів житлового фонду м. Дніпра, та документів, що стали підставою для його прийняття;
-наказу на призначення (звільнення, переведення) на посаду директора та осіб, які підписували акти приймання виконаних робіт по договорам на капітальнийремонт таархітектурне освітленняголовних фасадівжитлового фондум.Дніпра,а саме:№25/18від 12.07.2018року,№26/18від 12.07.2018року,№27/18від 12.07.2018року,№28/18від 17.07.2018року,№29/18від 17.07.2018року,№31/18від 14.08.2018року,№32/18від 22.08.2018року та№33/18від 22.08.2018року,ІНФОРМАЦІЯ_1 ( НОМЕР_1 ), які діяли протягом 2018 року;
-наказів (контрактів) на призначення (звільнення, переведення) на посаду у період з січня 2018 по теперішній час відповідальних осіб за технічний нагляд з виконання робіт по договорам на капітальнийремонт таархітектурне освітленняголовних фасадівжитлового фондум.Дніпра,а саме:№25/18від 12.07.2018року,№26/18від 12.07.2018року,№27/18від 12.07.2018року,№28/18від 17.07.2018року,№29/18від 17.07.2018року,№31/18від 14.08.2018року,№32/18від 22.08.2018року та№33/18від 22.08.2018рокуІНФОРМАЦІЯ_1 ( НОМЕР_1 );
-посадових інструкцій директора департаменту та осіб, які підписували акти приймання виконаних робіт по договорам на капітальнийремонт таархітектурне освітленняголовних фасадівжитлового фондум.Дніпра,а саме:№25/18від 12.07.2018року,№26/18від 12.07.2018року,№27/18від 12.07.2018року,№28/18від 17.07.2018року,№29/18від 17.07.2018року,№31/18від 14.08.2018року,№32/18від 22.08.2018року та№33/18від 22.08.2018року ІНФОРМАЦІЯ_1 ( НОМЕР_1 ), наказів про призначення відповідальних осіб;
-статуту (положення) ІНФОРМАЦІЯ_1 ( НОМЕР_1 ), який діяв у період з січня 2018 року по теперішній час;
-документів, що стали підставою для прийняття рішення про початок процедури припинення (ліквідації) ІНФОРМАЦІЯ_1 ( НОМЕР_1 ), документів про призначення голови комісії з припинення як юридичної особи Департаменту, документів, що стали підставою для прийняття рішення про передачу матеріальних цінностей, основних засобів, договорів, додатків до них, бухгалтерської документації, журналів, книг та інших документів щодо діяльності Департаменту до Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Дніпровської міської ради.
Крім того,зогляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації, розгляд даного клопотання просив провести без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, а саме представників ІНФОРМАЦІЯ_1 на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.
Клопотання прокурора обґрунтовано тим, що Управлінням процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих регіональної прокуратури Дніпропетровської області здійснюється нагляд за додержанням законів під час досудового розслідування у кримінальному провадженні №22018040000000093 від 26.11.2018 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за попередньою змовою з посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), організували незаконну фінансову схему розкрадання бюджетних коштів, виділених на капітальний ремонт та архітектурне освітлення головних фасадів будівель житлового фонду м. Дніпра на підставі договорів, при цьому в порушення вимог проектно-кошторисної документації роботи фактично не виконуються або виконуються частково.
Так, аналізом Інтернет - порталу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » встановлено, протягом 2018 року Департаментом оголошено та проведено ряд електронних торгів, за результатами яких між Департаментом та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договори на капітальний ремонт та архітектурне освітлення головних фасадів житлового фонду м. Дніпра, а саме № 25/18 від 12.07.2018 року, №26/18 від 12.07.2018 року, №27/18 від 12.07.2018 року, №28/18 від 17.07.2018 року, №29/18 від 17.07.2018 року, №31/18 від 14.08.2018 року, а також між Департаментом та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договори на капітальний ремонт та архітектурне освітлення головних фасадів житлового фонду м. Дніпра, а саме: №32/18 від 22.08.2018 року та №33/18 від 22.08.2018 року, на загальну суму на загальну суму 69, 07 млн. гривень, при цьому учасниками у вказаних електронних торгах виступали саме зазначені комерційні товариства, що дає всі підстави вважати що вказані товариства пов`язані між собою, а їх посадові особи діють спільно на виконання єдиного злочинного умислу, пов`язаного із розкраданням бюджетних коштів.
Так, зокрема встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » уклало з Департаментом договір №29/18 від 17.07.2018 року та договір №31/18 від 14.08.2018 року щодо виконання будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту фасадів будівель за адресами: АДРЕСА_3 , та АДРЕСА_4 відповідно.
Відповідно до умов вказаних договорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зобов`язано виконати капітальний ремонт фасаду будівель житлового фонду за адресою:
АДРЕСА_3 , та АДРЕСА_4 до 31.12.2018, договори укладені на загальну суму 7837491, 83 грн.
Проведеним оглядом будівель, розташованих за адресою: АДРЕСА_3 , та АДРЕСА_4 , наявності штукатурки, фарби чи інших візуально нових будівельних матеріалів, а також будівельної техніки, обладнання, будівельників, та інших візуальних ознак проведення будь-яких будівельних робіт по ремонту фасадів вказаних будинків, виявлено не було.
Крім вказаного, за наявною інформацією на теперішній час за вказаними договорами вже підписані деякі акти виконання робіт форми Кб-2в за роботами, які не виконано або частково виконано, та в подальшому здійснено безпідставне перерахування бюджетних грошових коштів на рахунки вказаних підприємств.
Також у ході досудового розслідування встановлено, що Департамент, починаючи з 09.11.2018 року, перебуває в стані припинення, головою комісії з припинення та в.о. директора Департаменту призначено ОСОБА_9 , в особі якої представлялась сторона Департаменту при укладанні зазначених вище договорів.
Відповідно до рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 №14/38 від 05.12.2018 надано дозвіл на передачу з балансу Департаменту основних засобів та інших матеріальних цінностей на баланс Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_6 », та комісії з питань припинення як юридичної особи Департаменту вказано на внесення відповідних змін до бухгалтерського обліку.
Таким чином, на теперішній час в діях посадових осіб Департаменту та приватних товариств, вбачаються ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ст. 191 КК України, а процедура ліквідації Департаменту говорить про наміри учасників злочину знищити або приховати сліди протиправної діяльності.
Враховуючи вищевикладене, з метою встановлення всіх осіб, які винні у вчиненні злочину, суми спричинених збитків, необхідно провести ряд заходів забезпечення кримінального провадження, слідчих дій та експертиз, зокрема почеркознавчих, економічних, установити рух державних та бюджетних коштів, спосіб та місця їх «конвертування» в готівку, виникла необхідність у тимчасовому доступі до речей і документів, які містять фактичні дані, на підставі яких можливо встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, а саме завдяки ним можливо дослідити схему перерахування грошових коштів, встановити місцезнаходження осіб, причетних до злочинної діяльності, встановити взаємозв`язок між фігурантами та визначити роль кожного з них, їх причетність до вчинення кримінального правопорушення.
У зв`язку з чим необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 та фактично розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , та мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні. Іншими способами встановити обставини, які передбачається довести за допомогою вищевказаних документів, неможливо.
В судове засідання прокурор не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання в його відсутність, в якій клопотання підтримує та просить його задовольнити.
Відповідно до ч. 2ст. 163 КПК Україниклопотання розглядається без виклику особи, в володінні якої знаходяться документи, про тимчасовий доступ до яких ставиться питання в клопотанні прокурора.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання прокурора про тимчасовий доступ до речей і документів підлягає частковому задоволенню за наступних підстав:
Слідчим суддею встановлено, що слідчим відділом Головного управлінням Національної поліції в Дніпропетровській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 22018040000000093від 26.11.2018рокуза ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною 3 статті 191 КК України.
З матеріали клопотання прокурора, зокрема інформації УСБУ в Дніпропетровській області, вбачається наявність достатніх підстав вважати, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 за участю підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) організували незаконну фінансову схему розкрадання бюджетних коштів, виділених на капітальний ремонт та архітектурне освітлення головних фасадів будівель житлового фонду м. Дніпра на підставі договорів на загальну суму 69,07 млн. грн. При цьому в порушення проектно-кошторисної документації роботи фактично не виконуються або виконуються частково.
За змістом частини 1 статті 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до частини першої статті 160 КПК Українисторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161 цього Кодексу.
Частиною п`ятою статті 163 КПК України визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження в своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно з частиною сьомою статті 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Слідчий суддя вважає доведеним, що документи, до яких прокурор просить надати тимчасовий доступ з можливістю їх вилучення, перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 та фактично розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , маютьсуттєве значеннядля встановленняважливих обставин у кримінальномупровадженні, відомості,які вних містяться,можуть бутивикористані якдокази, потрібні для перевірки факту розтрати бюджетних коштів, в інший спосіб довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо.
Таким чином, клопотання прокурора в частині надання тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , з можливістю їх вилучення, окрім вилучення оригіналу статуту (положення) ІНФОРМАЦІЯ_1 , оригіналів наказів на призначення (звільнення, переведення) на посаду директора, осіб, які підписували акти приймання виконаних робіт, осіб, відповідальних за технічний нагляд, посадових інструкцій, які можуть бути вилучені у вигляді належним чином завірених копій, є обґрунтованим і підлягає задоволенню.
В той же час законні підстави для надання тимчасового доступу до документів оперативним працівникам ІНФОРМАЦІЯ_7 та ІНФОРМАЦІЯ_7 відсутні, оскільки тимчасовий доступ до документів не є слідчою дією, а є заходом забезпечення кримінального провадження, а тому він не може надаватися працівникам оперативних підрозділів.
При цьому відповідно до ст. ст. 36, 40 КПК України прокурор, слідчий вправі самостійно надавати доручення відповідним оперативним підрозділам, зокрема, щодо отримання документів.
Керуючись ст.ст.159,163-164,369-372КПК України,слідчий суддя
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання прокурора задовольнити частково.
Надати прокурорам другого відділу процесуального керівництва управління процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих регіональної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , слідчим СУ ГУНП в Дніпропетровській області, які входять до складу групи слідчих у кримінальному провадженні № 22018040000000093, тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 та фактично розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю їх вилучення, а саме:
-документації конкурсних торгів, протоколів розкриття конкурсних пропозицій, протоколів відхилення конкурсних пропозицій, акцептів, звітів про результати проведення процедур конкурсних торгів та інших документів, що стосуються процедури проведення конкурсних торгів щодо надання послуг з поточного ремонту, за результатом яких укладено договори на капітальний ремонт та архітектурне освітлення головних фасадів житлового фонду м. Дніпра, а саме №25/18 від 12.07.2018 року, №26/18 від 12.07.2018 року, №27/18 від 12.07.2018 року, №28/18 від 17.07.2018 року, №29/18 від 17.07.2018 року, №31/18 від 14.08.2018 року, №32/18 від 22.08.2018 року та №33/18 від 22.08.2018 року;
-договорів, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 )та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та окремо з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), зокрема договорів на капітальнийремонт таархітектурне освітленняголовних фасадівжитлового фондум.Дніпра,а саме:№25/18від 12.07.2018року,№26/18від 12.07.2018року,№27/18від 12.07.2018року,№28/18від 17.07.2018року,№29/18від 17.07.2018року,№31/18від 14.08.2018року,№32/18від 22.08.2018року та№33/18від 22.08.2018року,з усіма додатками та специфікаціями, проектно-кошторисною документацією, актами виконаних робіт форми КБ-2В, КБ-ЗВ, відомостями ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, товарно-транспортними накладними, дефектними актами та іншими документами;
-договорів на виконання технічного та авторського нагляду під час виконання робіт відповідно до договорів на капітальний ремонт та архітектурне освітлення головних фасадів житлового фонду м. Дніпра, а саме: №25/18 від 12.07.2018 року, №26/18 від 12.07.2018 року, №27/18 від 12.07.2018 року, №28/18 від 17.07.2018 року, №29/18 від 17.07.2018 року, №31/18 від 14.08.2018 року, №32/18 від 22.08.2018 року та №33/18 від 22.08.2018 року, з актами виконаних робіт, платіжними дорученнями та усіма додатками до них;
-договорів з усіма додатками та специфікаціями, актами виконаних робіт, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, дефектними актами та іншими документами щодо виготовлення проектно-кошторисної документації з капітального ремонтута архітектурногоосвітлення головнихфасадів житловогофонду м.Дніпраза період 2018 року;
-проектно-кошторисної документації з капітального ремонту та архітектурного освітлення головних фасадів житлового фонду м. Дніпра;
-листування ІНФОРМАЦІЯ_1 (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 )з ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_2 )та окремоз ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_3 )щодо виконання договорів на капітальний ремонт та архітектурне освітлення головних фасадів житлового фонду м. Дніпра, а саме: №25/18 від 12.07.2018 року, №26/18 від 12.07.2018 року, №27/18 від 12.07.2018 року, №28/18 від 17.07.2018 року, №29/18 від 17.07.2018 року, №31/18 від 14.08.2018 року, №32/18 від 22.08.2018 року та №33/18 від 22.08.2018 року;
-кошторису департаменту, в якому закладено видатки на виконання робіт на капітальний ремонт та архітектурне освітлення головних фасадів житлового фонду м. Дніпра, та документів, що стали підставою для його прийняття;
-документів, що стали підставою для прийняття рішення про початок процедури припинення (ліквідації) ІНФОРМАЦІЯ_1 ( НОМЕР_1 ), документів про призначення голови комісії з припинення як юридичної особи Департаменту, документів, що стали підставою для прийняття рішення про передачу матеріальних цінностей, основних засобів, договорів, додатків до них, бухгалтерської документації, журналів, книг та інших документів щодо діяльності Департаменту до Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Дніпровської міської ради;
- належним чином завірених копій наказів на призначення (звільнення, переведення) на посаду директора та осіб, які підписували акти приймання виконаних робіт по договорам на капітальнийремонт таархітектурне освітленняголовних фасадівжитлового фондум.Дніпра,а саме:№25/18від 12.07.2018року,№26/18від 12.07.2018року,№27/18від 12.07.2018року,№28/18від 17.07.2018року,№29/18від 17.07.2018року,№31/18від 14.08.2018року,№32/18від 22.08.2018року та№33/18від 22.08.2018року,ІНФОРМАЦІЯ_1 ( НОМЕР_1 ), які діяли протягом 2018 року;
-належним чином завірених копій наказів (контрактів) на призначення (звільнення, переведення) на посаду у період з січня 2018 по теперішній час відповідальних осіб за технічний нагляд з виконання робіт по договорам на капітальнийремонт таархітектурне освітленняголовних фасадівжитлового фондум.Дніпра,а саме:№25/18від 12.07.2018року,№26/18від 12.07.2018року,№27/18від 12.07.2018року,№28/18від 17.07.2018року,№29/18від 17.07.2018року,№31/18від 14.08.2018року,№32/18від 22.08.2018року та№33/18від 22.08.2018рокуІНФОРМАЦІЯ_1 ( НОМЕР_1 );
-належним чином завірених копій посадових інструкцій директора департаменту та осіб, які підписували акти приймання виконаних робіт по договорам на капітальнийремонт таархітектурне освітленняголовних фасадівжитлового фондум.Дніпра,а саме:№25/18від 12.07.2018року,№26/18від 12.07.2018року,№27/18від 12.07.2018року,№28/18від 17.07.2018року,№29/18від 17.07.2018року,№31/18від 14.08.2018року,№32/18від 22.08.2018року та№33/18від 22.08.2018року ІНФОРМАЦІЯ_1 ( НОМЕР_1 ), наказів про призначення відповідальних осіб;
-належним чином завіреної копії статуту (положення) ІНФОРМАЦІЯ_1 ( НОМЕР_1 ), який діяв у період з січня 2018 року по теперішній час.
В іншій частині клопотання відмовити.
Строк дії ухвали слідчого судді до 05.03.2019 року.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2019 |
Оприлюднено | 14.02.2023 |
Номер документу | 79635229 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Марченко Н. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні