Рішення
від 04.02.2019 по справі 360/4020/18
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.2.3

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

04 лютого 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 360/4020/18

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Басової Н.М.,

за участю секретаря судового засідання Солошенка П.В.,

без участі представників сторін,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Головного управління ДФС в Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми «ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД» про стягнення податкового боргу,

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДФС в Луганській області (далі - позивач, ГУ ДФС в Луганській області) до Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми «ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД» (далі - відповідач, ТОВ ВКФ «ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД» ), в якому позивач просив суд стягнути з відповідача на користь Державного бюджету України податковий борг з податку на додану вартість на загальну суму 94195,18 грн. (87579,59 грн. - недоїмки за період з 28.05.2018 по 30.10.2018 та 6615,59 грн. - пені, яка виникла за період з 29.05.2018 по 30.10.2018) з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих цього платника (а.с.3-6).

В обґрунтування позовних вимог зазначив наступне.

ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД до Рубіжанської ОДПІ подані наступні податкові розрахунки та відповідно узгоджені податкові зобов'язання з податку на додану вартість та самостійно визначені у податкових деклараціях:

- податкова декларація від 18.05.2018 № НОМЕР_1 за квітень 2018 на суму 1003,00 грн. (термін сплати 30.05.2018);

- податкова декларація від 19.06.2018 № НОМЕР_2 за травень 2018 на суму 3698,00 грн. (термін сплати 30.06.2018);

- податкова декларація від 13.07.2018 № НОМЕР_3 за червень 2018 на суму 0,00 грн. (термін сплати 30.07.2018);

- податкова декларація від 19.09.2018 № НОМЕР_4 за серпень 2018 на суму 1001,00 грн. (термін сплати 30.09.2018);

- податкова декларація від 18.10.2018 № НОМЕР_5 за вересень 2018 на суму 1050,00 грн. (термін сплати 30.10.2018).

Позивач зазначив, що ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД є платником податку на додану вартість та несе обов'язки з самостійної сплати податкового зобов'язання з податку на додану вартість згідно самостійно поданих до контролюючого органу податкових декларацій.

Головним управлінням ДФС у Луганській області було проведено камеральну перевірку ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД з питань своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН за жовтень 2017-січень 2018 року. В результаті проведеної перевірки складено акт від 25.04.2018 № 1176/12-32-12-05/40916887.

Дані камеральної перевірки свідчать про несвоєчасну реєстрацію податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом строків, визначених п.201.10 ст.201 ПКУ. Відповідальність за порушення строків реєстрації податкових накладних в ЄРПН передбачена статтею 120-1 ПКУ.

У зв'язку з цим, згідно вимог п.п.54.3.3 п.54.3 ст.54, ст. 120-1 ПКУ та на підставі акту перевірки від 25.04.2018 № 1176/12-32-12-05/40916887 Головним управлінням ДФС у Луганській області було винесено податкове повідомлення-рішення форми Н від 14.05.2018 № НОМЕР_6, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% на суму 48614,85 грн. та у розмірі 20% на суму 1424,38 грн. (всього 50039,23 грн.).

На підставі ст.ст. 19-1, 20, 75, 76, 102 ПКУ контролюючим органом було проведено камеральну перевірку ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД з питань своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань з податку на додану вартість за період травень 2017 року - квітень 2018 року, в результаті якої складено акт від 25.04.2018 № 1177/12-32-12-05/40916887.

Дані камеральної перевірки свідчать про порушення термінів сплати узгодженої суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість, протягом строків, визначених п.203.2 ст.203 ПКУ. Відповідальність платника передбачена п. 126.1 ст. 126 ПКУ.

У зв'язку з цим, згідно вимог ст.126 ПКУ та на підставі акту перевірки від 25.04.2018 №1177/12-32-12-05/40916887 контролюючим органом було винесено податкове повідомлення- рішення форми Ш від 14.05.2018 № НОМЕР_7 та № НОМЕР_8, згідно яких ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД притягнуто до відповідальності за порушення термінів сплати узгодженої суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість шляхом застосування штрафної санкції згідно вимог статті 126 ПКУ у розмірі 20% на суму 846,00 грн. та у розмірі 10% на суму 2656,21 грн.

Крім того, у відповідності до вимог ст.ст. 19-1, 20, 75, 76, 102 ПКУ позивачем було проведено камеральну перевірку ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД податкової звітності з податку на додану вартість за грудень 2017 року, в результаті якої складено акт від 20.06.2018 № 1941/12-32-12-05/40916887.

Відповідною перевіркою були встановлені порушення платником податку п. 198.6 ст.198 ПКУ, а саме занижено суму податкового зобов'язання у розмірі 39750,00 грн. Відповідальність платника передбачена п. 123.1 ст. 123 ПКУ.

У зв'язку з цим, згідно вимог п.п.54.3.2 та п.п.54.3.3 п.54.3 ст.54, ст.123, ст.198 ПКУ та на підставі акту перевірки від 20.06.2018 № 1941/12-32-12-05/40916887 контролюючим органом було винесено податкове повідомлення-рішення форми Р від 10.08.2018 № НОМЕР_9, згідно якого ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД притягнуто до відповідальності за порушення термів подання податкових декларацій з податку на додану вартість шляхом застосування штрафної санкції згідно вимог статті 123 ПКУ на суму 9938,00 грн. та збільшено (донараховано) податкове зобов'язання з податку на додану вартість на суму 39750,00 грн.

В свою чергу, контролюючим органом було проведено камеральну перевірку ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД з питань своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН за період квітень - травень 2018 року, в результаті якої складено акт від 31.07.2018 № 3353/12-32-12-05/40916887.

Дані камеральної перевірки свідчать про несвоєчасну реєстрацію податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом строків, визначених п.201.10 ст.201 ПКУ. Відповідальність за порушення строків реєстрації податкових накладних в ЄРПН передбачена статтею 120-1 ПКУ.

У зв'язку з цим, згідно вимог п.п.54.3.3 п.54.3 ст.54, ст. 120-1 ПКУ та на підставі акту перевірки від 31.07.2018 № 3353/12-32-12-05/40916887 податковим органом винесено податкове повідомлення-рішення форми Н від 14.09.2018 № НОМЕР_10, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% на суму 635,44 грн.

Суми, визначені в податкових повідомленнях-рішеннях, станом на 12.11.2018 року є узгодженими.

З огляду на вищезазначені норми податкового законодавства, вбачається, що станом на

12.11.2018 року відповідач перед Державним бюджетом України має заборгованість з податку на додану вартість на загальну суму 94195,18 грн. (87579,59 грн. - основного платежу та 6615,59 грн. - пені), у вигляді узгоджених сум податкового зобов'язання згідно поданих декларацій з ПДВ та штрафних санкцій.

Заборгованість відповідача перед бюджетом у сумі 94195,18 грн. є податковим боргом.

Податковий борг (недоїмка) відповідача з податку на додану вартість на загальну суму 87579,59 грн. виник за період з 28.05.2018 року по 30.10.2018 року у зв'язку з несплатою узгоджених сум податкового зобов'язання з податку на додану вартість.

У зв'язку з несвоєчасною сплатою податкового боргу ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД контролюючим органом на підставі ст.129 ПК України, враховуючи відомості з Автоматизованої інформаційної системи Податковий блок , було нараховано пеню на загальну суму - 6615,59 грн. за період з 29.05.2018 по 30.10.2018 року.

Головним управлінням ДФС у Луганській області було здійснено всі визначені законодавством заходи щодо стягнення податкового боргу, а саме у відповідності до п.59.1 ст.59 ПКУ відповідачу була вручена податкова вимога форми Ю від 02.07.2018 № 12950-17 (направлено поштою 05.07.2018 року), дата отримання (за закінченням встановленого строку зберігання) - 06.07.2018 року.

Станом на даний час вищезазначена податкова вимога не погашена, податковий борг відповідача не сплачений та продовжує збільшуватись.

Враховуючи те, що заходи з погашення податкового боргу, які були здійснені податковими органами Головного управління ДФС у Луганській області не дали позитивного результату, борг добровільно платником податків не сплачено, позивач просить суд стягнути податковий борг з ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД , за рахунок коштів з розрахункових рахунків у банках за рішенням суду.

28.01.2019 до відділу діловодства та обліку звернення громадян надійшло уточнення до адміністративного позову, в якому позивач зазначив, що у зв'язку з частковим погашенням заборгованості з ПДВ 26.11.2018 в сумі 10000,00 грн. по справі № 360/4020/18 за адміністративним позовом ГУ ДФС у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо - комерційна фірма ЛАКІ ТРЕЙД ДТД про стягнення грошових коштів за податковим боргом сума позовних вимог зменшилась. Таким чином, сума позовних вимог станом на 28.01.2019 складає 84195,18 грн. (в тому числі 46502,00 грн. - основного платежу, 31077,59 - штрафних санкцій та 6615,59 - пені). На підставі викладеного, позивач просив стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо - комерційна фірма ЛАКІ ТРЕЙД ДТД , з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих цього платника, заборгованість з ПДВ у загальній сумі 84195,18 грн. (в тому числі 46502,00 грн. - основного платежу, 31077,59 грн. - штрафних санкцій та 6615,59 грн. - пені) (а.с.78).

Правом на подачу відзиву на позовну заяву відповідач не скористався.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 07.12.2018 відкрито провадження по справі та призначено в порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін (а.с.1).

Представник позивача та представник відповідача в судове засідання не прибули, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлені належним чином (а.с.87,88).

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.72-79,90 КАС України, суд дійшов наступного.

Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми «ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД» (ідентифікаційний код 40916887, місцезнаходження: 93000, Луганська область, м.Рубіжне, вул.Садова, буд.30) зареєстровано в якості юридичної особи виконавчим комітетом Рубіжанської міської ради Луганської області 26.10.2016 за №13901020000001144, що підтверджується інформацією зазначеною у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №1004748297 від 07.12.2018 (а.с.48-50).

Позивач є платником податку за основним місцем обліку - Рубіжанська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області (а.с.7).

Як вбачається з матеріалів справи, станом на 28.01.2019 за відповідачем обліковується борг з податку на додану вартість на суму 84195,18 грн., який виник з наступних підстав.

Так, відповідачем було подано до податкового органу податкову звітність з податку на додану вартість, а саме:

- податкова декларація від 18.05.2018 № НОМЕР_1 за квітень 2018 на суму 1003,00 грн. (термін сплати 30.05.2018) (а.с.21).

- податкова декларація від 19.06.2018 № НОМЕР_2 за травень 2018 на суму 3698,00 грн. (термін сплати 30.06.2018) (а.с.22).

- податкова декларація від 19.09.2018 № НОМЕР_4 за серпень 2018 на суму 1001,00 грн. (термін сплати 30.09.2018) (а.с.23).

- податкова декларація від 18.10.2018 № НОМЕР_5 за вересень 2018 на суму 1050,00 грн. (термін сплати 30.10.2018) (а.с.24).

Головним управлінням ДФС у Луганській області було проведено камеральну перевірку ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД з питань своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН за жовтень 2017-січень 2018 року, в результаті проведеної перевірки складено акт від 25.04.2018 № 1176/12-32-12-05/40916887.

Відповідно до висновків вказаних в Акті, ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД несвоєчасно реєструє податкові накладні та/або розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Відповідальність за порушення строків реєстрації податкових накладних в ЄРПН передбачена статтею 120-1 Податкового кодексу України (а.с.25).

На підставі акту перевірки від 25.04.2018 № 1176/12-32-12-05/40916887 податковим органом було прийнято податкове повідомлення-рішення форми Н від 14.05.2018 №0019891205, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% на суму 48614,85 грн. та у розмірі 20% на суму 1424,38 грн. (всього 50039,23 грн.) (а.с.26).

Також, Головним управлінням ДФС у Луганській області було проведено камеральну перевірку ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД з питань своєчасності сплати зобов'язань з податку на додану вартість за період травень 2017 року - квітень 2018 року, в результаті проведеної перевірки складено акт від 25.04.2018 № 1177/12-32-12-05/40916887.

Відповідно до висновків вказаних в Акті, ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД порушило терміни сплати узгодженої суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість, протягом строків, визначених п.203.2 ст.203 Податкового кодексу України.Відповідальність за порушення строків реєстрації податкових накладних в ЄРПН передбачена статтею 126 Податкового кодексу України (а.с.28-29).

На підставі акту перевірки від 25.04.2018 № 1176/12-32-12-05/40916887 податковим органом було прийнято податкове повідомлення-рішення форми Ш від 14.05.2018 №0019841205 та №0019861205, яким відповідача притягнуто до відповідальності за порушення термінів сплати узгодженої суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість шляхом застосування штрафної санкції згідно вимог статті 126 ПКУ у розмірі 20% на суму 846,00 грн. та у розмірі 10% на суму 2656,21 грн. (а.с.30,31).

Вказані податкові повідомлення-рішення були направлені на адресу відповідача 27.04.2018, 15.05.2018, однак до ГУ ДФС в Луганській області повернулись конверти з позначкою інші причини, що не дали змоги виконати обов'язки щодо пересилання поштового відправлення (а.с.32,33).

Крім того, у відповідності до вимог ст.ст. 19-1, 20, 75, 76, 102 Податкового Кодексу України позивачем було проведено камеральну перевірку ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД податкової звітності з податку на додану вартість за грудень 2017 року, в результаті якої складено акт від 20.06.2018 № 1941/12-32-12-05/40916887. Відповідною перевіркою були встановлені порушення платником податку п. 198.6 СТ.198 ПКУ, а саме занижено суму податкового зобов'язання у розмірі 39750,00 грн. Відповідальність платника передбачена п. 123.1 ст. 123 ПКУ (а.с.34-35).

На підставі акту перевірки від 20.06.2018 № 1941/12-32-12-05/40916887 контролюючим органом було винесено податкове повідомлення-рішення форми Р від 10.08.2018 № НОМЕР_9, згідно якого ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД притягнуто до відповідальності за порушення термів подання податкових декларацій з податку на додану вартість шляхом застосування штрафної санкції згідно вимог статті 123 ПКУ на суму 9938,00 грн. та збільшено (донараховано) податкове зобов'язання з податку на додану вартість на суму 39750,00 грн.(а.с.36).

Вказаний акт та податкове повідомлення-рішення були направлені на адресу відповідача 22.06.2018, 13.08.2018, однак до ГУ ДФС в Луганській області повернулись конверти з позначкою за закінченням встановленого строку зберігання (а.с.38,39).

В подальшому, контролюючим органом було проведено камеральну перевірку ТОВ ВКФ ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД з питань своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН за період квітень - травень 2018 року, в результаті якої складено акт від 31.07.2018 № 3353/12-32-12-05/40916887. Дані камеральної перевірки свідчать про несвоєчасну реєстрацію податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом строків, визначених п.201.10 ст.201 ПКУ. Відповідальність за порушення строків реєстрації податкових накладних в ЄРПН передбачена статтею 120-1 ПКУ (а.с.40).

На підставі акту перевірки від 31.07.2018 № 3353/12-32-12-05/40916887 податковим органом винесено податкове повідомлення-рішення форми Н від 14.09.2018 № НОМЕР_10, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% на суму 635,44 грн.(а.с.41).

Акт та податкове повідомлення-рішення були направлені на адресу відповідача, однак до ГУ ДФС в Луганській області повернулись конверти з позначкою за закінченням встановленого строку зберігання (а.с.43,44).

На виконання вимог ст. 59 Податкового кодексу України, позивачем направлено на адресу відповідача 05.07.2018 податкову вимогу від 02.07.2018 року №12950-17 на суму 54449,82 грн., однак до ГУ ДФС в Луганській області повернувся конверт з позначкою за закінченням встановленого строку зберігання (а.с.10).

Доказів добровільного погашення відповідачем податкової вимоги від 02.07.2018 року №12950-17 та зазначених штрафних санкцій, нарахованих податковими повідомленнями-рішеннями від 14.05.2018 №0019891205, від 14.05.2018 №0019841205, від 14.05.2018 №0019861205, від 10.08.2018 №0041791205, від 14.09.2018 №0000031205 та від 26.03.2018 №0010911206 матеріали справи не містять.

На час розгляду даної справи по суті жодних доказів щодо оскарження податкових повідомлень-рішень в адміністративному або судовому порядку сторонами не надано.

З інтегрованої картки платника податків вбачається, що 26.11.2018 відповідачем сплачено заборгованість з ПДВ 10000,00 грн. (а.с.74).

Станом на 28.01.2019 відповідачем не сплачено до бюджету заборгованість з податку на додану вартість у загальному розмірі 84195,18 грн. в тому числі 46502,00 грн. - основного платежу, 31077,59 - штрафних санкцій та 6615,59 - пені (а.с.61-75).

З урахуванням зазначеного, за відповідачем обліковується податковий борг у загальній сумі 84159,00 грн. з податку на додану вартість, який згідно з матеріалам справи на момент розгляду справи залишається відповідачем не сплаченим.

Оцінюючи обґрунтованість позовних вимог, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку та розмірах встановлених законом. Норми встановлені та закріплені Конституцією України є нормами прямої дії виходячи з того, що відповідно до ст.8 Конституції в Україні встановлено і діє принцип верховенства права.

Згідно з ст. 15 Податкового кодексу України платниками податків визначаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок зі сплати податків та зборів.

Відповідно до ст. 16 Податкового кодексу України платники податків зобов'язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених вказаним Кодексом та законами з питань митної справи і подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно п. 54.1 ч.54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Згідно з п. п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений вказаним Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до п. п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному вказаним Кодексом.

Як встановлено п.п. 41.1, 41.5 ст. 41 Податкового кодексу України органи державної податкової служби є контролюючими органами щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби. Органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень є органами стягнення.

Відповідно до п.58.3 ст.58 ПК України, податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу. Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її представникові, надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення або у порядку, визначеному пунктом 42.4 ст. 42 цього Кодексу. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг. У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби у відповідності до вимог п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Судом встановлено, що позивачем сформовано та надіслано відповідачу податкову вимогу від 02.07.2018 року № 12950-17 (а.с.9).

Відповідачем доказів оскарження чи скасування вказаної податкової вимоги у встановленому законом порядку суду не надано.

Суд звертає увагу відповідача на те, що згідно п. 59.5. ст. 59 Податкового кодексу, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Оскільки відповідачем не погашено узгоджені суми грошових зобов'язань, то в силу п.п.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України ці суми набули статусу податкового боргу.

В силу підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги (п. 95.2 ст. 95 Податкового кодексу України).

Пунктом 95.3 цієї статті визначено, що стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Як визначено частиною першою статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Станом на день розгляду справи у суді, відповідач доказів сплати податкового боргу у розмірі 84195,18 грн. до суду не надав.

Отже, на підставі викладеного суд дійшов висновку, що заявлені позивачем вимоги є доведеними, обґрунтованими та такими, що підлягають до задоволення у повному обсязі.

Враховуючи, що податкова заборгованість у загальному розмірі 84195,18 грн. в тому числі 46502,00 грн. - основного платежу, 31077,59 - штрафних санкцій та 6615,59 - пені ТОВ ВКФ «ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД» у встановлені законом строки не сплачено, наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується матеріалами справи, доказів погашення відповідачем зазначеної заборгованості станом на день розгляду справи не надано, суд приходить висновку, що позов слід задовольнити повністю, стягнувши з рахунків відповідача заборгованість у загальному розмірі 84195,18 грн.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз, у зв'язку з чим понесені позивачем судові витрати у вигляді сплати судового збору за подачу адміністративного позову відшкодуванню не підлягають.

Керуючись статтями 139, 194, 205, 242-246, 250, 255, 295, п.15.5 Розділу VІІ Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління ДФС в Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми «ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД» про стягнення податкового боргу - задовольнити повністю.

Стягнути кошти з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми «ЛАКІ ТРЕЙД ЛТД» (93000, Луганська область, м.Рубіжне, вул.Садова, буд.30, код ЄДРПОУ 40916887) у банках, обслуговуючих такого платника, за податковим боргом з податку на додану вартість у загальній сумі 84195 (вісімдесят чотири тисячі сто дев'яносто п'ять) гривень 18 копійок, який складається з основного платежу - 46502 (сорок шість тисяч п'ятсот дві) гривні 00 копійок, штрафних санкцій - 31077 (тридцять одну тисячу сімдесят сім) гривень 59 копійок та пені - 6615 (шість тисяч шістсот п'ятнадцять) гривень 59 копійок на користь Державного бюджету України (отримувач - УК у м.Рубіжному / м.Рубіжне / 14060100, ОКПО: 37904431, МФО: 899998, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), розрахунковий рахунок: 31114029012071).

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено 07 лютого 2019 року.

Суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення04.02.2019
Оприлюднено08.02.2019
Номер документу79660492
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —360/4020/18

Постанова від 07.05.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Постанова від 07.05.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 26.04.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 05.04.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 20.03.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 20.03.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Рішення від 04.02.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.М. Басова

Рішення від 04.02.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.М. Басова

Ухвала від 07.12.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.М. Басова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні